Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies petti kaksi viikkoa sitten - mitä mieltä elämästä nyt?

Vierailija
30.01.2012 |

Mies jäi siis kaksi viikkoa sitten kiinni pettämisestä työkaverin kanssa. Mun elämä romahti täysin, mutta olemme päättäneet jatkaa yhdessä. En hyväksy pettämistä missään muodossa, mutta tiedostan kyllä että meillä oli mennyt miehen kanssa niin huonosti jo kauan aikaa, että ehkä se oli hänen pakotiensä tilanteesta. Pettämisen jälkeen sovimme jatkavamme yhdessä ja tekevämme kaikkemme että saamma rakennettua uuden ja paremman suhteen.

Itse olen pysynyt kohtuu hyvin kasassa. Toki välillä ahdistus meinaa lyödä mut ihan maahan, mutta tähän asti olen sinnitellyt ylös ja yrittänyt omalta osaltani rakentaa suhdetta. Meillä on ollut nyt enemmän seksiä ja läheisyyttä kuin todennäköisesti viimeisenä kahtena vuonna yhteensä.

Viikonloppuna ostin perjantaina kuohuviiniä, tein pientä naposteltavaa ja sitten istuimme mies mun sylissä katsomassa telkkaria. Lauantaina kävimme yhdessä oluella ja illalla sitten syömässä. Ilta tosin päättyi katastrofiin kun mies joi liikaa, mutta senkin päätin unohtaa ja antaa anteeksi. Eilinen menikin sitten iltaan asti taas mukavasti ja katselimme sylikkäin leffoja, minä miehen takana pidellen häntä kiinni ja pusutellen ja rapsuttaen.

Illalla ennen nukkumaan menoa sanoin miehelle ihan selvästi että nyt mä tarvitsen rapsutuksia ja pusuja ja menin sohvalle makoilemaan ja nojailemaan häneen. Mies jaksoi rapsuttaa mua ehkä 2 minuuttia ja sen jälkeen hän otti läppärin ja alkoi nakuttaa sitä. Läppärin kulma hakkas mua päähän ja pyysin muutamaan otteeseen että mies laittaa koneen pois ja keskittyy muhun. Noin viidennen pyynnön jälkeen hän vastahakoisesti laittoi koneen pois ja alkoi katsoa telkkaria. Mä makasin siinä sylissä tyhmänä, ei rapsutuksia eikä pusuja. Lähdin siitä sitten nukkumaan.

Miehen viikonlopun letkautuksia oli myös se, että jos hän ei saa kerta uutta naista, niin haluaa uuden auton. Tämän hän oli heittänyt vitsillä teini-ikäiselle lapsellemmekin. Mulle hän ehdotti ravintolassa kun yritettiin puhua vakavasti, että voitaisiin ottaa se hänen työkaveri mukaan kolmen kimppaan. Ymmärrän, että hänelle se oli vitsi, mutta mua ei siinä vaiheessa kauheasti naurattanut.

Mies haluaa, että mä en vatvo enää asioita enkä huuda, mutta hän ei anna minulle mitään. Ei ole tehnyt kertaakaan aloitetta hellyyteen, mutta seksiä haluaa kyllä. Itse olen antanut kaiken mitä musta irtoaa, mutta nyt alkaa usko loppua.

Tänä aamuna hän vältteli kaikein keinoin vastaamasta kun kysyin että haluaako hän työkaverinsa vai minut. Lopuksi sitten sanoi että kun ei voi ottaa kumpaakin, niin valitsee sitten minut ja lapset.

Tunnen itseni täydelliseksi ovimatoksi. Annoin miehelle anteeksi ja mahdollisuuden korjata käytöstään ja näyttää että katuu. Nyt alkaa mulla usko loppua. Onneksi tämä prosessi tuntuu tietyllä tavalla vahvistaneen myös mua. Tulevaisuus ei olekaan ehkä kiveen kirjoitettu.

Kommentteja?

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että se on varmasti vaikeaa. Et voi jatkaa asian käsittelyä loputtomasti ja vaatia mieheltä vakuutteluja siitä, että hän on jäämässä.

Jos jatkat asian puimista, kyseenalaistat miehen tahtoa jäädä perheensä luokse. Ennen pitkään hän sitten lähteekin. Jos päätät antaa anteeksi, niin anna sitten kunnolla anteeksi. Anna asian olla. Miehesi on viettänyt kanssasi koko viikonlopun, hän on antanut sinulle sen verran huomiota kuin on jaksanut. Ei hän voi yhtäkkiä muuttua unelmiesi prinssiksi, vaikka katuisikin tekoansa. Ethän sinäkään pysty antamaan anteeksi hetkessä. Olkaa toisianne kohtaan armeliaita.

Me ollaan kaikki ihmisiä, tehdään sen verran kuin osaamme ja jaksamme. Ymmärrystä ja malttia. Kiinnitä huomio siihen hyvään, mitä miehesi tekee. Älä etsi etsimällä merkkejä siitä, että hän ei yritä.

Yllä lainaamani teksti ON TÄYTTÄ PASKAA, jätä huomiotta.

Vierailija
82/91 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenkää tollasille samoin tein! Itsekunnioitusta, hyvät naiset!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

shokkivaihe ja vasta sitten rupeaa tajuamaan mistä on kyse.

Anna miehen mennä, hän ei ole arvoisesi. Tosin voit tarvita tämän tajuamiseen vähän aikaa tai enemmän aikaa.

Vierailija
84/91 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plääh

Vierailija
85/91 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaileeko tässä ketjussa aapee itselleen?

Näyttää siltä.

Vierailija
86/91 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on varakas , pysyt siinä kiinni kuin hullu puurossa.

Vierailija
87/91 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettää uudestaan ja aikanaan jättää sinut nuoremman naisen takia :). Aivan oikein gold diggerille, vanhuus meneekin sitten yksin köyhänä kissojen kanssa.

Vierailija
88/91 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos että muuta enää petetyt itsessänne arvosta niin kuinkas se terveys? Siis muukin kuin mielenterveys. Seksiä vaan sen pettäjän kanssa. YÄK! Tuskin moni pettäjä käyttää kondomia vaan panee paljaalla niitä panoja. Pitäiskö edes vaatia testejä? Ei ole kiva kun saa vielä klamydian, kupan ja tippurin ym.

Vierailija
89/91 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
90/91 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista että joku haluaa jatkaa elämäänsä sellaisen ihmisen kanssa johon koskaan ei voi enää täysin luottaa.

Tietysti jos saavutettu elintaso ajaa viwlä jäljwlle jäävän keskinkertaisen loppuelämän edelle niin mikäs siinä sitten.

Vierailija
91/91 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia <3

Kyllähän tuo vähän siltä kuulostaa, että mies on jo puolitiessä matkalla ovesta ulos.

Mutta ihan varmasti myös oma ajatusprosessisi etenee koko ajan, ja kun aikaa kuluu, ero saattaakin yhtäkkiä tuntua aidosti parhaalta vaihtoehdolta.