Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kommellukset

Vierailija
28.12.2005 |

Mitä kaikkea pimeätä sinä, ystäväsi tai lapsesi on tehnytkään? Nyt pinoon...

Kaverini halusi kerran pienessä sievässä leipoa kääretortun ja jätti hiuksensa sinne sähkövatkaimen väliin. Pieni piilokalju päässä vähän aikaa. :)

Kommentit (117)

Vierailija
1/117 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsi 8 tunnin päästä siihen että 1,5metriä katosta alas päin oli mustan savun peitossa, palohälyttimessä ei ollu pattereita..

Oli kuulemma vähän hiiltyneitä ranskiksia ja kämppä haisi pari kuukautta..

Vierailija
2/117 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

keinuin naapurintytön kanssa rengaskeinussa seisten niin, että olimme naamat vastakkain. Jostain kumman syystä kutitin tyttöä kainaloista ja sen ote herpaantui keinusta. Lensi selälleen maahan ja joutui sairaalaan kun pää kolahti. Ikuiset traumat, mutta vieläkin ollaan hyviä kavereita. :) Tästä nyt jo 20vuotta aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/117 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

baari-illan jälkeen kotona ja nukahti kesken kokkailun. Naapuri hälytti palokunnan kun kämpästä tuli savunhajua ja kukaan ei avannut ovea vaikka ovikelloa soitti. Tyttö heräsi sitten siihen, kun palokunta tuli ovesta sisälle. :) Kyllä kuulemma hävetti.

Vierailija
4/117 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin työmatkalla ulkomailla ja kova oli ikävä kultaa. Laitoin hänelle sähköpostia ja lopetin, että rakastan sinua t. Salla. Siitä sitten alkoin kirjoitella työmeilejä ja arvaatte varmaan, minkä loppukaneetin laitoin ekaan viralliseen meiliini aivan automaattisesti... Lähetin heti aivan punaisena selittelymeilin. Meilin sai kaiken lisäksi eräs vanha, korkea-arvoinen virkamies, joka _onneksi_ oli erittäin huumorimiehiä ja suhtautui asiaan erittäin huumorintajuisesti. Olen sittemmin hänet tavannut ja totta kai hän on kertonut tunnustuksestani kaikille :-)

No, nyt monen vuoden jälkeen voin jo nauraa.

Vierailija
5/117 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin jo kävelemään oppineen poikani kanssa menossa viikoittaiseen vauvauintiin ja suihkupuolella suihkuteltiin ennen altaaseen menoa. Suljin silmäni siksi aikaa, kun huuhtelin hiuksiani ja sen parin sekunnin aikana poika oli kadonnut siitä jalkojen juuresta! Lievästi paniikki iski - ja ryntäys muiden osoittamaan suuntaan...eli allasosastolle! Siellä pieni mies seisoi ison altaan reunalla ja meikäläinen sitten kävi ALASTI kaappaamassa pojan parempaan talteen ja äkkiä takaisin suihkun puolelle. Vähän nolotti mennä sitten uikkarit päällä takaisin altaalle - noh jospa ne eivät tunteneet mua " vaatteet" päällä... ;)

Vierailija
6/117 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävelin sateella ulkona ja päälläni oli tietty sadetakki. Ihmettelin, kun vastaantulijat hymyilivät niin iloisesti minut nähdessään, vaikka keli oli mitä surkein. Syykin selvisi, kun huomasin kainaloistani valuvan takin helmaan asti vaahtoa. Äitini oli pessyt sadetakkini koneessa ja ilmeisesti johonkin takin kainaloissa olleisiin tuuletusreikiä ympäröiviin metallirenkaisiin oli jäänyt pesuainetta. Näytin ihan joltain Omo-mainokselta.

Vierailija
7/117 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkuisen juoksevan altaille?

Vierailija
8/117 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itsekin vähän ihmettelin, ettei kukaan suihkussa olleista äideistä reagoinut muuten kuin sanomalla, että sinne altaan suuntaan se poika kipitti... No ehkä niillä oli tekemistä omien suihkuteltaviensa kanssa, mutta silti - olisihan siinä saattanut tapahtua vaikka mitä! Tosin altaassa oli jo aika lailla porukkaa vauvoineen, joten ehkä ne olisivat ottaneet pojan kiinni, jos hän olisi altaaseen asti kerennyt. Toisaalta, se tieto monista ihmisistä ei kuitenkaan nolotusta pahemmin ainakaan vähentänyt... ;)

Vierailija
9/117 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin töissä mies valtasella alalla ja kaikki käyttää haalareita. Iltasella olin kaupassa meiheni kanssa ja työkaveri tuli vaimonsa/ tyttöystävänsä kanssa vastaan. Mies tervehti enkä heti hoksannut kuka hän oli joten totesin ääneen, että , En ollut tuntea sua vaatteet päällä! Pikkusen hävetti kun hoksasin vaimon ilmeen, mutta onneksi kaikilla oli hyvä huumorintaju...

Vierailija
10/117 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olimme päättäneet muiden au pairien kanssa lähteä vaellukselle viikonlopuksi, nukkuisimme teltassa jne. Kaverini kanssa lähdimme sitten yhdessä meiltä juna-asemalle, jonne oli 1,5km. Au Pair perheeni isä heitti meidät sinne töihin mennessään. Kun saavuimme asemalle, junan lähtöön oli 20 minuuttia aikaa, ja samantien kun jäimme keskenämme asemalle, huomasin seisovani aamutossut jalassa! Kaverini jäi vartioimaan rinkkoja ja minä juoksin hullun lailla aamutossut jalassa kaupungin halki, vaihdoin lenkkarit jalkaan ja juoksin yhtä kovaa takaisin, ja muistaakseni ehdin vielä junaankin! Húh, niin lujaa en olekaan sen jälkeen juossut, en ainakaan tohvelit jalassa:-)

Vierailija
11/117 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummo ja äiti ottivat boilerin parin päivän päästä jälleen puheenaiheeksi. Silloin pikku siskoni tokaisi että " no miksi te ette jo syö sitä boileria" Ajatteli tietysti broileria.

Olin ystäväni kanssa yleisessä saunassa ulkomailla. Yhtäkkiä hän tokaisi että " hyi helvetti, kato nyt tuonki akan riipputissejä" Vähän ajan päästä tämä vanhempi nainen sanoi " heittäkäähän nuorukaiset lisää löylyä" . Nolotti sitte siinä seurassa.

Vierailija
12/117 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseessä olevan väärä henkilö. Nainen alkaa selittää, että luuli äitiäni joksikin tutuksi, johon äitini toteaa " Joo sinäkin näytät tutulta" ja tajuaa samalla hetkelllä naisen olevan tv-toimittaja. Heitä huvitti tilanne molempia.

Seuraavaksi olimme ostamassa kirjoja ja äitini huomauttaa kassalla edessään olevalle naiselle " Hei, huomasitsä, et toinen noist on ruotsinkielinen" luullen sanovansa sen minulle. No, nainen selittää jotain miksi hän osti sekä suomen- että ruotsinkielisen lastenkirjan, kun äitini tajuaa puuttuneensa jonkun ventovieraan ostoksiin ja alkaa selitellä luulleensa naisen olevan hänen tyttärensä, jolloin nainen hämmentyy ja tiedustelee etuiliko hän ja poistuu kiireesti paikalta hämmentyneenä. Äitiäni nolotti sähläilyt ja se ettei naisen mielestä tilanteessa ollut mitään huvittavaa.

Appiukkoni taas erään firman toimitusjohtajana ajatteli ystävällisesti jutella jotain myyntiosaston sihteereiden kanssa ja kysyi " No, onkos teillä ollut tiukka näin joulunalla?" , johon keski-ikäiset naiset huvittuneina vastasivat, että kuule, me ollaan jo siinä iässä, ettei meillä ole enää mitään tiukkaa... Ja normaalisti kovasti huulta heittävä appeni oli ihan jauhot suussa. Kertoi kyllä myöhemmin tätä tarinaa muille huvittuneena.

Vierailija
13/117 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pomon puhelin soi eika ollu huoneessaan ni vastasin, samalla saddameita tappaen. puhelimeen oli tarkoitus sanoa: not in his room at the moment, can I get him to call you. mutta pelista johtuen sanoinkin: can I get him to kill you?????? kollega vieressa vetas kahvit vaaraan kurkkuun ja puhelimen toisessa paassa tuli hiljaista, kunnes sain sonkotettya ja korjattua asian.

Vierailija
14/117 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse -onneksi- yleensä autuaallisesti unohdan kaikki sähellykset.. Mutta pari juttua tuli mieleen.

Asuin Lahdessa, jossa on hotelli nimeltään Musta Kissa. Sen yökerhoa sanottiin Mirriksi. Olin aloittanut treffailemaan erästä miestä, ja tarkoituksenani oli pyytää häntä tuonne ko. yökerhoon. Soitin ja pyytelin miestä, että " tule nyt sinne Mirriin" ... Miestä nauratti kauheasti, ja minä ihmettelin että mitäs nyt. Mies vaan jankutti että en taida tulla, ja minä jankutin kerta toisensa jälkeen että tulisit nyt mirriin... ennenkuin sitten tajusin mitä minä oikein pyysinkään. Silloin vähäsen nolotti, oltiin kuitenkin vasta alettu tapailemaan. :D

Tämä tapahtui eräälle tuttavalle. Hän istui kaverinsa kanssa bussissa, ja alkoi kertomaan juoruja jostakin suomalaisesta julkkiksesta (en muista kuka, mutta joku rokkari oli kyseessä), keneen oli todella ihastunut. Jutut olivat siis tasoa " siis se on niiiin ihana ja söpö ja pääsispä sen kaa sänkyyn" jne. Sitten heidän takanaan olevalta penkiltä kuului semmoinen *öhöm*. Tytöt kääntyivät katsomaan, ja tämä ko. julkkismies istui siinä penkillä. Kuulemma nolotti aika lailla. =)

Joskus teininä seurustelin erään Timon kanssa, jolla oli pikkuveli Saku. Parikin kertaa kävi niin, että soitin heille (silloin ei ollut vielä kännyköitä) ja luulin puhuvani Timon kanssa mutta puhelimessa olikin Saku. Kyllä taas hävetti.

Vierailija
15/117 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

väärille henkilöille,vähän aikaa sit töissä 1 sijaan tulostin 120 paperia,ei kyllä naurattanu.Oon sanonu väärässä paikassa väärään aikaan jotain,aikoinaan muutettiin uuteen asuntoon ja keittiössä haisi kummalliselta.Soitin huoltomiehille että putkissa tms jotain vikaa.No miehet rupesivat tutkimaan ja antoivat mulle sieltä kaapin perukoilta muovipussin missä oli vauvan kakkavaippa,ja minähän sen sinne olin unohtanut.Miehet näyttivät aika närkastyneiltä.

Vierailija
16/117 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukkumaan, kirjoitin miehelleni tekstiviestin " hyvää yötä, mä rrrrrrakastan sua! "

Hetken päästä puhelimeni piippasi, isältäni tuli viesti:

" Hyvää yötä sinullekin, onhan kaikki hyvin..?"

Olin lähettänyt sen viestin ajatuksissani ISÄLLENI!

Voi että mua hävetti =D Laitoin kyllä takasin sille viestin, että mies on yön poissa ja sitä yritin viestilläni tavoittaa, mutta kyllä mä " isi" suakin rakastan, heh!

Vierailija
17/117 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

housun lahje kiinni sittarin ulko-ovelle siihen ritilikköön... No aikani temmottua lahje irtosi ja siihen ritilään jäi semmoinen kiva suikale housuista...

Toinen moka tapahtui silloin kun oli aika vasta täyttänyt 18v.

Oltiin kavereiden kanssa baarissa ja siellä oli esiintymässä Kauko Röyhkä. Aamulla sitten muistelin iltaa ja katoin peilistä itteä vähän tarkemmin. Huomasin, että mulla luki Kauko Röyhkä tissien välissä...

Kyllä yökötti!!!!

Vierailija
18/117 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin teininä kerran hyvin humalassa kaverin auton takapenkillä... Mulla tuli sitten sikapahaolo ja pyysin kaveria pysähtymään. No kaveri sano, että oota vähän, mutta minä en pystynyt odottamaan, vaan oksennus tuli... Onneksi ehdin löytää takapenkiltä nahkahanskan ja yrjösin sinne ;)

Kaveri sitten pysähtyi ja annoin hänelle sen pikku yllärin... Kehtaskin vielä suuttua, vaikka olin niin siististi yrjönny sinne hanskaan, ettei auto sotkeentunut ;)

Vierailija
19/117 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja soitti yöllä vahingossa vanhempiensa kotipuhelimeen. Kun kotona vastattiin hän sanoi muina miehinä " Anteeksi väärä numero" ja paiskasi luurin kiinni.

Vierailija
20/117 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autosairas pikkusisko oli lädössä reissuun ja kinuamalla kinusi reppua lainaan. Lopulta annoin periksi. Kun sisareni kotiutui ilmaantui reppu pesuhuoneen lattialle. ihmettelin mitä se siellä tekee ja selvisi että sisko oli hädissään oksentanut sen sisälle. JEE.