Kommellukset
Mitä kaikkea pimeätä sinä, ystäväsi tai lapsesi on tehnytkään? Nyt pinoon...
Kaverini halusi kerran pienessä sievässä leipoa kääretortun ja jätti hiuksensa sinne sähkövatkaimen väliin. Pieni piilokalju päässä vähän aikaa. :)
Kommentit (117)
t. 140
Nostetaas samalla tätä hupaisaa ketjua ylöspäin.. :)
tein kaikenlaisia tempauksia työpaikalla, lähinnä jekkuja työparilleni (poika). Kerran sitten päätin, että minäpä pelästytän pojan oikein kunnolla. Kuulin postitukseen tulevissa portaissa askeleita, menin oven taakse piiloon ja kun kohde oli kohdalla, hyppäsin oven takaa ja huusin kovaa PÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ! Joopa joo, se oli sitten mun pomo... Olinko VÄHÄN nolo! Yritin siinä sitten jotain änkyttää ja selittää, mutta se pomon ilme oli kyllä melkoinen!!! =DDDDD
täälläkin. Jätin hameen helman sukkahousujen sisään ja talsin baarissa perse paljaana. :(
silloinen poikakaveri lainasi autoaan ja oli niin huolissaan, etten hajota sitä. Lähdin kauppaan ja kaupan parkkipaikalla startatessa auto nytkähti eteenpäin ja törmäsin isoon betoniseen kukkaruukkuun. Oli miehellä tippa linssissä kun pelti vähän kipristeli. No ääliö se mies olikin. :D
olin nousemassa lavalle laulamaan karaokea pienessä huppelissa ja kompastuin kaiuttimeen mikä oli siinä lavan edessä. Siitä sitten mahalleen karaokejuontajan jalkoihin ja asiakkaat nauroivat...
lapseni kertoi, että " äiti ja iskä jumppasivat viime yönä niin kovasti, että äitille tuli hikka" . Harrastimme siis seksiä ja voihkeeni oli tuo hikka ja sen tajusi myös päiväkodin tädit. Nolotti kun tuon kuulin...
yleisellä rannalla. nousin vedestä ylös ja uimapuku oli valahtanut niin, että toinen tissi oli paljaana ja toinen piilossa. nice.
elikkäs suurtalouskeittiössä. avasin sellaista monen kilon punajuurisäilyketölkkiä ja heitin kaikki ne liemet päälleni. Valkoiset rintsikat sai aika pikantin sävyn. ;)
olin pukeutunut edestä napitettavaan kukkamekkoon. Pubissa soitti trubaduuri jolle halusin esittää biisitoiveen. Lähdin tohkeissani laulajan luo, mekko tarttui keskellä lattiaa olevaan tolppaan ja napit aukesivat. Siinä sitten seisoin alusvaatteisillani esiintyjän edessä, pikkasen nolotti mutta trubaduuri totesi mikkiinsä että Wau.
LISÄÄ NÄITÄ. HALUAN NAURAA!!! :D
Itse puin kerran ihanat pienet alusvaatteet päälle ja laitoin sänkyyn satiinilakanat. Luisuin sängyllä jotenkin ihmeellisesti siihen loikatessani niin, että kolautin pääni lattiaan. Auts.
niin ojensin käteni ja sanoin, että " Vedä vaikka käteen" !
*Kyllä hävetti*
Varsinkin kun muut bändin pojat nauroi taustalla kippurassa=)
Meillä ollaan tarkkoja auton siisteydestä. Ei vain mies, vaan minä itsekin vahdin ettei kukaan sotke. Sitten söin kerran itse illan pimetessä takapenkillä heseruokaa. Auton keskella on cd-lokero, jonka kannen saa avattua mukitelineeksi. Laitoin avatun salaatinkastikepussin siihen ja jossain vaiheessa lättäsin kannen kiinni. Mies löysi aamulla salaatinkastikeliisteriin jäätyneet cd-levyt... Häpeän vieläkin...
leivottiin teininä kaverin kanssa sokerikakkua, kun äiskä oli ulkomailla. Haluttiin sit oikein kuohkea kakku, kun poikiakin oli tulossa kylään ja kaadettiin melkeen puoli purkillista leivinjauhetta sinne taikinaan. Sen jälkeen löydettiin sopivan kokoinen kakkuvuoka (jonka myöhemmin tajuttiin olevan muovinen) ja paiskattiin uuniin. Ihmeteltiin vähän, kun kakku alkoi pursuamaan reunojen yli ja pitkin uunia. Hajukin oli kumma.
No siinä leipomisen tuoksinassa pojat sitten saapuivat ja otettiin epäonnistunut kakku ulos uunista. (siivoamatta kuitenkaan uunia)
parin päivän kuluttua pidimme tyttöjen iltaa ja laitettiin uuni päälle ranskalaisia varten. Kakun jäännöksethän ne siellä alkoivat sitten käryämään ja naapurikin tuli parvekkeen kautta kyselemään, että mitä oikein touhutaan... :)
Jäi leipomiset sen jälkeen vähiin...
oltiin kahvitunnilla ja join kahvia seisten niin että nojasin oikealla hartialla seinään ja kahvikuppi oli vasemmassa kädessä. joku kysyi paljonko kello on ja minä kohteliaana tyttönä käänsin vasenta kättäni katsoakseni kelloa. ainoa vaan että siinä kädessä oli myös täysinäinen kahvikuppi jonka kumosin samalla päälleni...
hiukka ketutti kun asiasta tuli yleinen vitsi ja aina kun myöhemmin join kahvia niin kellonajankyselijöitä riitti.
toinenkin kommellus tuli mieleen :)
oltiin aikoinaan miehen kanssa baarissa juhlimassa ja siskoni soitti tulevansa käymään siellä ja tuovansa myös uuden poikaystävänsä ensiesittelyyn. no, sisko ja poikaystävä tulivat ja minä halusin olla kohtelias ja tarjota heille oluet. niinpä hain baaritiskiltä kaksi oluttuoppia ja kun olin laittamassa niitä pöydälle niin ote lipesi toisesta ja tuopin sisältö kaatui suoraan poikaystävän housuille...
Näki tutun henkilön ja meni moikaa ja sanoo et näytätäniin tutulta et me tunnetaan, mut en yhtään saa päähäni mistä. Tää henkilö sanoheti vähän nolona et ei tunneta ja yritti lähtee. Kaveri ei helpolla luovuttanu ku tivas vaan ja yritti ääneen miettii kaikkee mitä kautta ne vois tuntee. Tää henkilö yritti vaan päästä pois ja alko hermostuu ja tokas, et usko nyt ku mä tiiän ettei me tunneta.
Seuraaval viikon mun kaveri tajus et se tyyppi oli ollu joku salattujen elämien näytteliä, ketä se ei todellakaan oikeesti tunne. Ei kato kuseistä ohjelmaa, ku satunnaisesti joskus, ni ei osannu yhdistää :)
Ja mentiin käymään kaverin kanssa vessassa.Lähdettiin takasin discoon ja ilmeisesti kaverini pyyhki peppunsa nopsaan...Hänellä oli jäänyt vessapaperi roikkumaan hameeseen ja koko rulla tuli perässä discoon asti.Kyllä nauratti.
minkä jälkeen nousin ripeästi portaita pitkin ylös altaasta. Vasta kuivalle maalle päästyäni huomasin, että bikinin yläosa oli noussut pois paikaltaan ja alaosa laskeutunut sen verran että esittelin puolelle stadionille vartaloani koko alastomassa komeudessaan. Ei kun äkkiä takaisin veden alle ja vermeet paikoilleen.. kyllä hävetti.
Meno oli hyvä ja tykkäsin biisistä, joten annoin palaa oikein kybällä. Vastapäätä tanssiva kaverini yritti huutaa minulle jotain, mutta en saanut selvää. Sitten hän alkoi tehdä jotain outoja tanssiliikkeitä. No minä ajattelin, että jee, seiskytlukua peliin ja matkin niitä. Häntä alkoi kauheasti naurattaa, ja nauroin mukana, ihmetellen kyllä vähän kun ei se minusta niin vitsikästä ollut.
Kun tulimme pois tanssilattialta, huomasin, että toppini oli valahtanut niin, että kaulus oli rintojen alla ja rintsikat paljaana olin tanssinut...!
Mun kaveri on pienenä tullut uimahallin allasosastolle nakuna. Oli ollut niin kiire kaverien perään, että uimapuku oli unohtunut. Vähän oli ihmetellyt, kun ihmiset oli tuijottanut, kun kaveri oli pyörinyt etsimässä ystäviään :)
Itse olen halannut väärää miestä takaa päin ja sanonut: Mitäs kulta? lähdettäskö jo mun luo? Tyyppi olisi kyllä lähtenyt, mutta kyllä mä sen oman mieheni etsin..
Olen myös ollut haaroista ratkenneilla housuilla töissä, pudonnut tanssilavalta jne.. Kyllähän näitä. :) Yleisin moka on, että moikkailen vieraille ihmisille, joita luulen kauempaa tutuiksi.
Työkaverin, olkoon vaikka Tiina, häissä mut oli laitettu samaan pöytään tämän työkaverin lapsuudenystävän kanssa. Ei tunnettu entuudestaan, joten paljoakaan juteltavaa en keksinyt. Äkkiä keksinkin hyvän aiheen, ja kysyin " Hei, kukas näistä vieraista oikein on Tiinan veli? Mä olen aina halunnut tavata sen!" Johon kaveri kummissaan: " Ei Tiinalla ole veljeä, sisko vain" . Vielä jaksan yrittää: " Ei kun veli, se joka soittaa rumpuja!" Yhä vaan vakuutetaan että ei ole veljeä Tiinalla. Minä hetken hiljaa, sitten sanon: " Ei kun joo, sekotinkin sen omaan veljeeni! Heh, tuota... pitkä tarina..." Aika omituisia katseita sain ;) (Mun päässä meni asiat sekaisin pahan kerran, Tiinan ex poikaystävä oli nääs rumpali kuten myös pikkuveljeni...)
Sitten kerran H&M:llä kaverini kanssa... Oli jo ilta, ja olin tosi väsynyt, mutta vielä piti kierros tehdä vaatekaupassa. Kuljeksin täysin ajatuksissani, kun äkkiä kulman takaa vastaan tuli tosi tutun näköinen tyyppi. " MOI!" tervehdin iloisesti.... omaa peilikuvaani!!! Kyllä hävetti!
Kaveri meinasi kuolla nauruun.
Jep hei vaan tutut ;))