Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommellukset

Vierailija
28.12.2005 |

Mitä kaikkea pimeätä sinä, ystäväsi tai lapsesi on tehnytkään? Nyt pinoon...

Kaverini halusi kerran pienessä sievässä leipoa kääretortun ja jätti hiuksensa sinne sähkövatkaimen väliin. Pieni piilokalju päässä vähän aikaa. :)

Kommentit (117)

Vierailija
101/117 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ku päästiin ravintolaan, siis tanssipaikkaan, menin vessaan ja muut meni edeltä baaritiskille. Kun tulin vessasta, ni sillon juomat vasta kolahti kunnolla päähän. Baaritiski oli puoli kerrosta alempana, jonne siis oli rappuset, ei kovin pitkät kuitenkaan. Mulla oli korkeat tasapohjaiset saappaat ja pohjiin oli jäänyt vähän lunta, joten ne oli muutenkin tosi liukkaat. Tulin kapeiden rappusten päähän ja ylös oli tulossa samalla pari jätkää, he jäivät alas odottamaan, että minä tulisin ensin alas. Pääsin arvokkaasti ehkä neljä rappusta, ku yhtäkkii mulla oli kannat kohti kattoo ja tulin kolinalla rappusii perseelläni alas.

Ne jätkät jotka oli oottanu et pääsen alas, vaan astuivat ylitseni ja menivät pois eivätkä ees auttaneet mua ylös.

Pomppasin nopeesti pystyyn toivoen ettei kukaan huomannu. Otin pepusta kii (en tiiä miks, ihan ku se olis jääny jonneki) ja juoksin mun kaverin syliin joka seiso suu hymyssä baaritiskillä. Kaikki kaverini sattuivat olemaan miespuolisia kenen kanssa olin liikkeelä, eivätkä he ollu kauheen hienotunteisia, vaan nauroivat kovaan ääneen mitään peittelemättä.

Olisin voinu vajota maan alle! Mua sattu peppuun ja se oli ihan märkä.

Tämä ravintolan alakerta, mihin olin näyttävästi tullut, on hyvin pieni paikka ja siellä musiikkii ei ole kovalla. Joten 100 varmasti kaikki siellä olijat oli sen nähny ja kuullu.

Olin naama punasena kaverin kainalossa ja toivoin ettei siellä ollu ollut paljon ihmisiä, ku joku tulee koputtaa mua selkään ja kysyy nimeltä. Käännyin ja siinä oli mun vanhoja luokkalaisia poikia, hymyissä suin myös. Sano et me kuultiin kauhee ryminä ja aateltiin et joku on tosi kännyssä ja sitä sattu pahasti ja sit sä nousit sieltä pystyyn! Kiva nähä pitkästä aikaan!

Oli ehkä mun noloin ilta.

Vierailija
102/117 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla oli sitten lapsien kanssa tullut kamala kiire ja anoppi oli hirveellä höökillä mennyt töihin, ottanut pitkän takkinsa pois ja huomannut, ettei hänellä olekkaan siellä alla kuin paita, sukkahousut ja saapikkaat :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/117 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran pienenä tosissaan nolotti kun moikkasin " kaverilleni" . Sanoin monta kertaa moi eikä se ihminen vastannu niin kysyin vielä että, mikä sulla on ?, etkö sä tunne mua? :D Sitten vasta huomasin että eihän toi ollutkaan mun kaveri :)

Vierailija
104/117 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä jaoin sanomalehteä. Yhtenä yönä kyykistyin nostamaan lehtipinkkaa kun housut ratkesivat persuuksista poikkisuunnassa n. 30cm. Siinä hetken mietin mitä teen, kun lehdet oli kuitenkin jaettava. Sidoin takin alta paitani vyötärölle peittämään revenneet housuni, napitin takin kiinni pelkkien rintsikoiden päälle ja jatkoin jakamista.

Äitini oli ollut uimahallissa. Heti kun hän oli mennyt veteen, ikivanhan uimapuvun elastinen materiaali oli antanut periksi, ja hänen ympärillään oli iso kasa koossapysymätöntä uimapukua, joka ei peittänyt mitään.

Vierailija
105/117 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin asiakaspalveluun ja jouduin yllättäen jonotukseen. Jonotusmusiikkina oli jotain bryan adamsia jota sitten hoilasin siinä täysiä itsekseni. Puheluuni sitten vastattiin, enkä osannut lopettaa laulamistani niin nopeasti vaan se kuului sinne toiseen päähän ja poika joka oli minua palvelemaan tulossa purskahti nauramaan... Hävetti.

Vierailija
106/117 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vessaan tuli vielä aamuyöstä kikattelevia teinityttöjä:" Kato hei! Täällä on lompsa ja hääkuvakin. Ukon nimi on X.X. Otetaan nää rahat."

Mieheni siihen sitten vastasi:" Jos sen lompakon omistaa XX, niin laitapa tyttö lompakko viereiseen vessaan. Tuli äsken rakasteltua kuvasi löytämä hääpari täällä viereisessä sviitissä" .

Nopeasti muuten palautui lompakko.

Vierailija
107/117 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halasimme siinä ja jostain syystä moiskautin hänelle täysin ajattelematta oikein kunnon suukon poskelle. Olin tuossa vaiheessa ollut sairaslomalla muutaman viikon ja pusitellut lasten kanssa kovasti, kun nuo aina vähän väliä tulivat tarkistamaan, miten äiti ja masuvauva jakselevat sängynpohjalla pötköttäessäni.

Kaveri ei sanonut mitään, mutta itseäni nolotti.

Vierailija
108/117 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka päivänä siivoojana henkilö joka minua työhön opasti, antoi minulle kiillotus/vahauskoneen, näytti kuinka se laitetaan käyntiin ja kertoi mitä sillä tehdään. Se näytti aika jännältä hommalta ja innolla tartuin toimeen. Sitä hän ei muistanut kertoa, että koneessa on aika lailla voimaa ja se nykäisi minut turvalleni maahan ja törmäsi seinään. Ja tämä useiden ala-asteen oppilaiden silmien edessä.

Vierailija
109/117 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
110/117 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tartuin kerran poikaystäväni sijasta (selvinpäin) erästä tuttua miespuolista takapuolesta ja yhtäkkiä vasta hokasin, että poikaystäväni seisoikin siinä vähän matkan päässä!

Olin töissä kahvilassa nuorena ja siellä lämmitettiin munkkeja. Sanoin aina sisääntulijoille, että ' Täällä olisi tarjolla tuoreita munkkeja!' Kunnes eräiden nuorten miesten nauru herätti ajattelemaan asian kaksimielisyyttä :)

Lapsena tulin kotiin ja luulin, että pikkuveljeni paukuttaa pianoa. Huusin ' kuka helvetti sitä pianoa rämppää' ja sehän olikin sitten pianonvirittäjä.

Äidilleni sattunut pari:

Pikkuveljeni on kova huijaamaan ja nuorempana soitteli äidille työpaikalle (oma yritys) ja matki jonkun vieraan ihmisen ääntä. No, kerran puhelin soi ja äitini kuunteli, että veljeni taas pilailee ja sanoi puhelimeen ' nyt lopetat tuon pelleilyn XX' kunnes toisesta päästä kuuluu edelleen sama miesääni närkästyneenä, että ' mitä ihmettä' . Miehellä oli nimittäin jotenkin vaan hassu ääni.

Toisella kertaa äitini oli marketissa, hän kokeili juuri kurkkujen kovuutta (ettei siis ole ' pilaantunut' ja pehmeä) kun takaa kuuluu ' No, löytyykö sopivaa?' hänen erään tuttunsa ääni.

Vierailija
111/117 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

(joissa olin töissä) päätimme livahtaa messukeskuksen siivouskomeroon nopsaan... Ja kuinka ollakaan, TIETYSTI siivooja tulee juuri sinä aikana. Onneksi mieheni pitää ovenkahvasta kiinni. No, tämä siivooja alkaa nykimään vihaisesti sitä kahvaa ' kuka siellä oikein on!' . Aika typerää häneltä, että nykii sitä, en tiedä mitä hän oikein kuvitteli siellä tapahtuvan - joku varastaa vessapaperia??. No, revimme housut jalkaan ja ulos punaistakin punaisempana.

Vierailija
112/117 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja menimme villiin virtaan.mä tulin sieltä ekana pois ja jäin odottamaan kaveria.no,kaveri tuli sitten sieltä ja nousi vedestä,niin hänellä oli noussut bikinien yläosa kaulaan asti eikä se itse sitä heti huomannut.hyvä että naurulta sain sanotuksi että kannattaa varmaan ne tissit laittaa bikineihin ettei ihan kaikki näkisi. :) :) :) :)

Vierailija
113/117 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Nyt mennään, mullon kauhee pissahätä.." (hävetti ihan sairaasti, oma mies repesi täysin muutaman metrin päässä...)

Vierailija
114/117 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sitten menin kokona käymään, moiskautin vahingossa äidille suudelman suoraan suulle ja nipistin veljeäni takapuolesta...

Vierailija
115/117 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoilutin kerran lapsen kakkavaippaa. Lapsi oli jo taapero (2v) ja kakka tietenkin haisi. Laitoin sen vaipan muovipussiin ja tarkoitus oli laittaa se vessan roskiin, mutta laitoinkin sen jostain kumman syystä rattaiden tavara koriin ja lähdettiin lapsen kanssa liikkeelle. Mentiin sitten kauppaan ja kassajonossa alkoi kakan hajun tulla nenääni ja edessäni oli toinen äiti lapsensa kanssa ja tietenkin luulin, että tuo toinen lapsi oli haisuli, koska oma lapseni ei haissut, kun nuuskaisin. Manasin sitten lapselleni, että on se nyt kumma, että tuo äiti ei voi vaihtaa lapsensa kakkavaippaa jne. Asuttiin silloin ulkomailla ja tietenkään tuo äiti ei ymmärtänyt puhettani. Mutta ulkona sitten huomasin, että mikäs se siellä rattaiden alla oikein onkaan :D Sitä se raskaus teettää, olin nimittäin viimeisilläni ja hieman hajamielinen :D

Toinen juttu kävi joskus hamassa nuoruudessa. Meillä oli ollut hieman kostea ilta ja karmea krapula aamulla. No, klo 8 soi puhelin ja joku helvetin lehtikauppias tms. soitti ja vastasin sitten puhelimeen, että MEILLÄ, kun olisi pitänyt vastata, että " Maija" ja kun toinen henkilö sanoi, että kellä meillä, niin vastasin vaan, perkele meillä, meillä!!!! Tätä jatkui n. 5 minsaa, kun vasta hoksasin, että kellä meillä se oli :D

Vierailija
116/117 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

2v10kk poikani syksyllä puristeli tukevammanpuoleisia keski-ikäisiä naisia uimahallin suihkuhuoneessa takapuolesta. " mikä tämä on?"

Kielsin tietenkin, mutta kokeili kieltoa vielä kolmesti, ennen kuin uskoi...

Onneksi oli huumorintajuisia naisia.

Vierailija
117/117 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sai tiedon seuraavana päivänä ettei saanut työtä. No... kaveri sitten kännykällä laittamaan viestiä ystävälleen että ' en saanu työtä, mutta ei se haittaa, nytpä voidaan ukkoni kanssa alkaa suunnitella 5.lapsen tekemistä tosissaan, hih' . Sorminäppärästi sattui pikku moka ja viesti menikin tälle työnantajalle! Onneksi oli työnantaja huumorityyppiä että vastasi ' onneksi olkoon!' ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän