Nettitreffeistä: Onko miehillä epärealistiset odotukset naisten ulkonäöstä?
Minulla ollut nyt muutaman viikon ilmoitus treffipalstalla. Ilmoitus on kuvaton, mutta olen lähettänyt kuvan sitä pyydettäessä.
Tähän mennessä lähes aina on käynyt niin, että kirjoittelemme yhteyttä ottaneen miehen kanssa pitkiä viestejä n. viikon verran. Mies ihastelee, miten samantyyppisistä asioista ollaan kiinnostuneita, elämänarvot, tulevaisuuden haaveet jne. tuntuu osuvan yksiin.
Sitten mies pyytää kuvaani ja lähetän sen. Ja sitten ei kuulu enää mitään. Tai tulee vaan "Et ollutkaan ihan mitä etsin, heippa"-tyylinen viesti heti kuvan perään.
Yhdelle miehelle laitoin kuvani sähköpostilla, kun chattailimme. Hän ilmoitti heti menevänsä jännittyneenä katsomaan kuvaani - ja kirjautui viiden minuutin päästä enää mitään kommentoimatta ulos chatista.
Kun miehestä ei pariin päivään kuulunut, vaikka näin hänen notkuvan treffipalstalla, laitoin ihmettelevän viestin. Mies ilmoitti vaan tavanneensa "sen oikean" - mutta silti roikkuu edelleen treffipalstalle kirjautuneena lähes aina, kun käyn kurkkaamassa viestejäni.
No, nyt sitten yksi mies sopi kanssani treffit ennen kuvani näkemistä. Kirjoitteli sitä ennen pitkät pätkät. Kun hän oli saanut kuvani, tuli viestiksi vaan "Nähdään sitten silloin siellä ja siellä, on nyt kiire, moi." Ei mitään vastannut muutamaan kysymykseeni tai mitenkään kommentoinut kuvaa.
Olisihan kohteliasta laittaa vaikka "oli ihan kiva kuva" tai edes "kiitos kuvasta" tai jotain neutraalia. Nyt tuntuu, että tuokin mies tapaa minut vain, koska tuli jo kerran sovittua eikä herrasmiehenä kehtaa perua. Jos hän oikeasti olisi kiinnostunut, olisi varmaan edes muutaman sanan kirjoittanut, aiemmin kun viestit olivat pitkiä.
Kukaan näistä miehistä ei itse ole ollut mikään adonis tai ulkonäöllisesti mikään unelmien prinssi. Joku on ollut pullea, joku langanlaiha ruipelo, jollain jo orastava kalju, joku lyhyt (mikä ei minua haittaa, kun olen itsekin lyhyt). Mutta silti tuntuu, että tällainen tavallisen näköinen nainen ei kelpaa.
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
omasta viehätysvoimastaan. Sori capsit..
Ne kaikki ilmoittaa etsivänsä kaunista ja sporttista ja suloista ja ihanaa naista huolimatta siitä, millaisia metäspeikkoja itse ovat. Ei ne tajua ollenkaan sitä, että ne kauniit naiset etsivät tasoistansa seuraa eivätkä antaudu mille tahansa plösölle pulsulle.
Ja sitten kun saavat pakit, niin alkaa se huoraksi ja ylpeäksi prinsessaksi haukkuminen..
Mä en sinne friikkisirkukseen enää sekaannu, sain tarpeekseni koko hommasta.
Hyvin sanottu.. kyllä kaikki nyt haluavat (järki ja realismi päässä olevat) omanoloisen ja taoisen kumppanin. Ne söpöt, ihanat ja sporttiset naiset haluavat omanlaisensa kumppanin.
Nostit sitten 7 vuotta vanhan keskustelun :D Herää nykypäivään. Ladatkaa tinder tai menkää kansantansseihin, vanhukset.
Luuletko ettei Tinderissä tai missään muuallakaan etsitä puolisoa ulkonäön perusteella? Elätkö todella samoissa realiteeteissa kuin me muut? Ulkonäöllä on väliä, se on ensimmäinen asia, johon kiinnitämme muissa ihmisissä huomiota. Mutta olen aloittajan kanssa samoilla linjoilla että joillekin miehille ei tunnu kelpaavan se omalla viehättävyystasollaan olevat naiset vaan kaikkien, jopa niiden rumienkin miesten on pakko saada se kaunotar. En minä voi sellaiseksi muuttua, joten mitä tässä pitäisi tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
omasta viehätysvoimastaan. Sori capsit..
Ne kaikki ilmoittaa etsivänsä kaunista ja sporttista ja suloista ja ihanaa naista huolimatta siitä, millaisia metäspeikkoja itse ovat. Ei ne tajua ollenkaan sitä, että ne kauniit naiset etsivät tasoistansa seuraa eivätkä antaudu mille tahansa plösölle pulsulle.
Ja sitten kun saavat pakit, niin alkaa se huoraksi ja ylpeäksi prinsessaksi haukkuminen..
Mä en sinne friikkisirkukseen enää sekaannu, sain tarpeekseni koko hommasta.
Hyvin sanottu.. kyllä kaikki nyt haluavat (järki ja realismi päässä olevat) omanoloisen ja taoisen kumppanin. Ne söpöt, ihanat ja sporttiset naiset haluavat omanlaisensa kumppanin.
Nostit sitten 7 vuotta vanhan keskustelun :D Herää nykypäivään. Ladatkaa tinder tai menkää kansantansseihin, vanhukset.
Luuletko ettei Tinderissä tai missään muuallakaan etsitä puolisoa ulkonäön perusteella? Elätkö todella samoissa realiteeteissa kuin me muut? Ulkonäöllä on väliä, se on ensimmäinen asia, johon kiinnitämme muissa ihmisissä huomiota. Mutta olen aloittajan kanssa samoilla linjoilla että joillekin miehille ei tunnu kelpaavan se omalla viehättävyystasollaan olevat naiset vaan kaikkien, jopa niiden rumienkin miesten on pakko saada se kaunotar. En minä voi sellaiseksi muuttua, joten mitä tässä pitäisi tehdä?
Voit mennä salille ja treenata kroppa huippukuntoon.
Vierailija kirjoitti:
En ole ainakaan koskaan aiemmin ajatellut olevani ruma - mutta nyt on tullut sekin mieleen.
Pukeudun nätisti, kuvassakin minulla hame päällä. Pitkät vaaleat hiukset, silmälasit. Kuvassa ihan rauhallinen tausta, ei mikään baari tms.
En halua laittaa ilmoitukseen kuvaa. Olen ajatellut, että ehkä minulle siten kirjoittavat ne miehet, joille ulkonäkö ei ole se tärkein juttu. Ja jos jaksaa kirjoitella pitkiä pätkiä ennen kuin pyytää kuvaa, niin luulisi, ettei se ulkonäkö olekaan niin tärkeää? Mutta näköjään on.
Tuokin, jonka kanssa pitäisi tällä viikolla olla treffit... Hänellä on puhelinnumeroni, jos olisi oikeasti kiinnostunut, luulisi, että olisi laittanut viestiä tyyliin "oletpa söpö" tms. Mutta eihän sellaista tietysti laita, jos ajattelee, että kamala otus.
Sillä, että ajatusten tasolla paljon yhteistä, ei näköjään ole miehille mitään merkitystä... Noita treffipalveluiden mainoskuviakin kun katselee
Aina jos naisella ei ole kunnon kuvaa, kuvan näkeminen on ollut pettymys
M42