Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En luottaisi ystävääni terkkarina neuvolassa yhtään.

Vierailija
15.08.2010 |

Hän on itse 40kg ylipainoinen, heidän kämppänsä on totaalisen paskainen ja sotkuinen. Lapset ovat likaisia ja elävät kuin pellossa. Heillä syödään mitä sattuu ja missä sattuu, ei kasviksia, ei hedelmiä. Hygieniasta ei ole tietoakaan. Lapset tuijottavat päivät pääksytystään videoita. Heille ei lueta eikä heidän kanssaan olla.

Ja tämä nainen on siis neuvolan terveydenhoitaja. Kyllä, myös ystäväni, mutta välillä ihmettelen hänen ammatinvalintaansa...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka mm. juottaa lapsilleen pelkkää mehua - ei itsekään juo vettä ollenkaan ja omaa muutenkin aivan käsittämättömiä näkemyksiä lapsen kehityksestä.

En kyllä luota neuvolan terkkoihin muutenkaan. He ottavat mitat ja antavat rokotukset. Muut asiat selvitä itse tai lääkäriltä.

Vierailija
2/5 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä hyvinkin tietää suositukset ja osaa neuvoa oikein, mutta ei vaan oo itsekuria tehdä itse kuten pitäis. Onhan niitä liikuntaa harrastamattomia ja lihavia diabeteslääkäreitäkin! Ja ne nyt varmasti ainakin tietää miten terveellisesti eletään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin yritän noudattaa terveellisiä elämäntapoja myös oman perheeni parissa. Tosin karkkia tulee syötyä liikaa...;)

Vierailija
4/5 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

petollinen ja häijy "ystävä" :o(

Vierailija
5/5 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että "ystäväsi" tai yhteiset tuttunne tunnistavat sut?