Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korvasin lounaan ja päivällisen pelkällä kasviskeitolla 3 viikon ajan. Paino putosi 0 kg.

Vierailija
20.07.2025 |

Että silleen.

En juo alkoholia, jos joku sitä ehdottaa. Vähensin kyllä muutenkin syömistä. Olen kyllä yllättynyt, että paino ei yhtään pudonnut. Aiemmin vetelin pizzaa ja pastaa viikottain, hampurilaisiakin. Olin varma, että näin radikaali muutos näkyisi vaa assa.

Paino on 77 kg ja pituutta löytyy 168 cm.

Kommentit (120)

Vierailija
1/120 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska syöt edelleen enemmän kuin kulutat

Vierailija
2/120 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se paino putoa jos ei ole ole kalorivajetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/120 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile lisätä sitä liikuntaa. Teet 25 km lenkin aamuin illoin, ihme jos ei paino putoa.

Vierailija
4/120 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mulle pakostikin tuli kalorivajetta.

ap

Vierailija
5/120 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ajattelit, että kasviskeitto olisi laihduttavaa? Useinhan niissä on aika oaljon kermaa tai juustoa. 

sinänsä laihduttavaa ei ole mikään yksittäinen ruoka, vaan se kokonaisuus, mitö ja paljonko syöt ja liikut.

Vierailija
6/120 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ajattelit, että kasviskeitto olisi laihduttavaa? Useinhan niissä on aika oaljon kermaa tai juustoa. 

sinänsä laihduttavaa ei ole mikään yksittäinen ruoka, vaan se kokonaisuus, mitö ja paljonko syöt ja liikut.

Tein ihan itse kasviskeittoni enkä pistänyt siihen kermaa enkä juustoa. Siinä oli ainoastaan juureksia ja perunaa.

ap

Vierailija
7/120 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri keitin kesäkeittoa ilman kermaa ... Takaan että vaikka viikon söisin sitä niin ei minunkaan paino putoa.Olen kokeillut. 

Vierailija
8/120 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vähensin muutakin syömistä"

Tuo on itsensä huijaamista (äärimmäisen yleistä laihduttajilla). Se muu syöminen ei ole vähentynyt, koska muuten ap olisi laihtunut satavarmasti.

Vierailija
9/120 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on mun mielestä aika iso ero, että jätin pizzat, pastat ja hampurilaiset pois ja söin niiden tilalla pelkästään juureksista ja perunasta tehtyä kasviskeittoa. Se on aika iso kokonaisuus.

ap

Vierailija
10/120 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

😅 Jospa vaan opettelisit syömään kohtuudella ja terveellisesti. Tuommoiset "elin 3 viikkoa kasvissosekeitolla"-hönöilyt on silkkaa typeryyttä.

Vierailija
11/120 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä mulle pakostikin tuli kalorivajetta.

ap

Ei tullut koska et laihtunut, se on vain fakta.

Vierailija
12/120 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kiesus, toivottavasti vaan trollaat

Vierailija
13/120 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tein ihan itse kasviskeittoni enkä pistänyt siihen kermaa enkä juustoa. Siinä oli ainoastaan juureksia ja perunaa.

ap

Sitten on pakko todeta, että söit jotain muuta siinä ohessa niin paljon, että paino ei pudonnut. 

Vierailija
14/120 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta, mitä vähensin, oli päivittäinen sokerilimun juonti. Join kerran viikossa yhden tölkin.

Tein aika isoja muutoksia eikä paino pudonnut yhtään.

Miten muka painonpudotus on helppoa? Jotkuthan sanovat, että paino lähtee putoamaan heti, kun keventää.

ap

Vierailija
15/120 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkos puputat leipää päivässä? 

Vierailija
16/120 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Söit tietty voileipiä ja joit maitoa ja pepsiä ym. sokerijuomaa palan painikkeeksi ja iltapalaa sitten tähän lisäksi vielä. Ei silloin laihdu.

Vierailija
17/120 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt 700g rasvaista lihaa päivässä ja paino on tippunut 30kg.

Vierailija
18/120 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Sitten on pakko todeta, että söit jotain muuta siinä ohessa niin paljon, että paino ei pudonnut. 

Söin kyllä suklaata joka päivä, ehkä 6 palaa suklaalevystä per päivä. Sipsiä sellaiset 15 sipsilastua per päivä.

Mutta tein niin isot muutokset kokonaisvaltaisesti, että on aika masentavaa, ettei edes yhtä kiloa lähtenyt tolla kasviskeittokuurilla.

ap

Vierailija
19/120 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se paino putoa jos ei ole ole kalorivajetta.

Usein kun syö niin saa itsensä säästöliekille eikä sitä vajetta tule. Pitää syödä kerran pari päivässä ja proteiinipitoista ruokaa joka pitää nälän poissa. Parasta on syödä lihaa ja eläinrasvaa.

Vierailija
20/120 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonkos puputat leipää päivässä? 

Pari limppua menee ja pullapitko Ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän