Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut naiset yrittävät vikitellä varattuja miehiä ja ängätä toisten parisuhteen väliin?

Vierailija
03.06.2010 |

Mikä tuollaisissa naisissa on "vialla"?

Kommentit (102)

Vierailija
61/102 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten sisäänrakennettu ominaisuus on pyrkiä pitämään huoli siitä, ettei toinen nainen olisi onnellisempi kuin hän itse on.

Nainen on naiselle aina susi. Oletus siitä, että miesten pitäisi kyetä luottamaan naisiin on järjetön sillä eiväthän naiset itsekään kykene luottamaan toisiinsa. 

Miesten keskuudessa vallitsee veljellinen lojaalius toisiaan kohtaan , eivätkä miehet milloinkaan alentuisi koskemaan toisen omaan ja varattuun naiseen.

Vierailija
62/102 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naisille kaikki on sallittua. Naiset ovat sinisilmäisiä ja heille miehen kaikenlaiset naiskaverit ovat ok ja ihmisoikeuksien mukaisia. Toisaalta ei kukaan änge minkään pariskunnan väliin vaan toinen osapuoli on avoin sille kolmannelle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/102 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten sisäänrakennettu ominaisuus on pyrkiä pitämään huoli siitä, ettei toinen nainen olisi onnellisempi kuin hän itse on.

Nainen on naiselle aina susi. Oletus siitä, että miesten pitäisi kyetä luottamaan naisiin on järjetön sillä eiväthän naiset itsekään kykene luottamaan toisiinsa. 

Miesten keskuudessa vallitsee veljellinen lojaalius toisiaan kohtaan , eivätkä miehet milloinkaan alentuisi koskemaan toisen omaan ja varattuun naiseen.

Naismaiset miehet käyttäytyvät tuossa asiassa toisin.

Vierailija
64/102 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteiden sekä perheen rikkojien määrä korreloituu suoraan yksinhuoltaja lunttujen määrän kanssa. Välttämällä yyhhoo naisia, tuet lapsiperheiden hyvinvointia sekä pitkäkestoisia parisuhteita.

Vierailija
65/102 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät kyllä ukkomiehetkään välttämättä osaa hommia. Itse asiassa se osaamattomuus on ukkomiehillä ennemmin sääntö kuin poikkeus. Jälkeenpäin on tullut aina itsellä mieleen, että eipä ole ihme, jos kotoa ei saa, kun ollaan hommissa mukana jotenkin puolivaloilla. Ja hommat voivat kestää jopa alle 5 min. Tuollaisen session jälkeen käy lähinnä sääliksi sitä kotona olevaa naista ja mietin vain, että miten hän on tyytynyt tuollaiseen mieheen. Koska monesti ne pettäjämiehet ovat olleet muillakin tasoilla jotenkin mitäänsanomattomia tapauksia.

Itse olen vain kerran tiennyt, että mies oli varattu, ennen kuin lähdin hänen mukaansa. Tuo mies oli yrittänyt minua lukuisia kertoja ennenkin, jopa baarissa, jossa hänen vaimonsakin oli mukana. Mutta mies toimi aina niin, että vaimo ei ikinä tajunnut mitään. Enkä edes yrittänyt selittää tuolle vaimolle, mitä sen mies touhusi, koska ei se olisi minua kuitenkaan uskonut. Muiden varattujen miesten

Ei ole sinun asiasi miettiä, miksi joku on valinnut itselleen jonkin puolison. 

Vierailija
66/102 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naismaiset miehet käyttäytyvät tuossa asiassa toisin.

Valitettavan totta ettei kaikista ole miehen mittaiseksi.

Vierailija
67/102 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sekä selkeästi flirttailevat varatun miehen kanssa. Ja lähettelevät viestejä jne. Toisin sanoen tekevät itsensä naurunalaiseksi ja ulkopuoliset tuntevat myötähäpeää flirtin puolesta.

Nämä naiset voi olla varattuja tai vapaita ja silti päällekäyviä. Ovatko jääneet lapsena ilman isän huomiota?

-ap

Onpa minullekin näytetty kuvia ja videoita, joita on lähetetty  joulun- uudenvuoden ja ystävänpäivän aikaan. Mikä hyvä tekosyy ottaa yhteyttä. Videoilla hyräillään  joululauluja miehelle, esitellään itseä iltapuvussa jne. Oli jopa vihjaileva sarjakuva alastomasta luurangosta. Kaikki keinot käytössä. 

Vierailija
68/102 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni kävi hassusti kun tapasin säännöllisesti erästä miestä jolla ei koskaan ollut sormusta, eikä hän ikinä puhunut siihen tyyliin että kuvioissa olisi vaimokin. Ihastuin aivan tosissani ja oli aivan hirvittävän vaikeaa pyristellä siitä ihastumisesta eroon kun selvisi että heppu olikin aviossa. 

Tunne oli niin vahva, että olisi voinut ehkä käydä toisinkin. Pääsin kuitenkin ihmisestä ja ihastumisesta yli kun blokkasin kaiken kanssakäymisen. 

Vierailija
69/102 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta ei kukaan miehen mukaan änkeä, ellei mies sitä salli.

vaan naisista, jotka tieten tahtoen haluavat iskeä varatun miehen ja rikkoa parisuhteen. Hänen osuuteensa, motiiveihinsa ja mielenterveyteensä ei vaikuta millään tavalla saaliin järjenjuoksu, ymmärrätkö?

vaan sitä, että miksi jotkut naiset YRITTÄVÄT ängetä pariskuntien väliin ja iskeä varattuja miehiä.

Minulla on muutama sellainen kaveri. Suurinta huutoa oli varatut miehet. Joskus onnistuikin päästä toiseksi naiseksi ja olivat tosi ylpeitä siitä, että olivat voittaneet miehen vaimon tai tyttöystävän. Eli se on sitä kilpailua naisten kesken. On huono itsetunto ja halutaan kilpailla toisten naisten kanssa ja parhaitenhan se käy kokeilemalla, saako iskettyä toisen miehen.

Näitä on sattunut omankin miehen kanssa. Entinen paras kaverini yritti iskeä miestäni. Ei onnist

Ne on narsistisia rusinat pullasta-tyyppejä. Ei sitä miestä arkea haluta jakamaan, vaan juhla. Miehen kustannuksella. Silloin kun huvittaa. Haluaa palveluksia, mutta ei vaatimuksia. Haluaa pitää vapautensa, eikä miehestä kiviriippaa.

Vierailija
70/102 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja suhde aina vaan jatkuu. En nauti tilanteesta enkä todellakaan etsinyt varattua miestä ja yrittänyt kenenkään suhteeseen ängätä. Tässä vaan kävi huonosti sekä miehen että omasta puolestani. Olemme hyvin rakastuneita, vaikka mies ei oikeastaaan saisi ollakkaan ja mä haluaisin olla rakastunut johonkin vapaaseen ihanaan mieheen.

Ja olen samaa mieltä, että minä en petä ketään, mies pettää vaimoaan.

Valitettavasti petät kuitenkin itseäsi ajatellessasi, että olet joku viaton osapuoli tuollaisessa kuviossa. Olisit voinut toimia toisinkin ja valita hyvän vaihtoehdon jos olisit halunnut.

Mitä jos itse vaatisitte miehiltä jotain? Miksi te pellet heteroreiät olette aina muiden naisten kimpussa ja yleistätte naisia kaksinaamaisiksi, vaikka teitä pettää systemaattisesti MIEHET?

Miehet itsekin julistavat miten heidän luontonsa on pettää. Mitäs olette näiden kanssa.

Vierailija
71/102 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselleni kävi hassusti kun tapasin säännöllisesti erästä miestä jolla ei koskaan ollut sormusta, eikä hän ikinä puhunut siihen tyyliin että kuvioissa olisi vaimokin. Ihastuin aivan tosissani ja oli aivan hirvittävän vaikeaa pyristellä siitä ihastumisesta eroon kun selvisi että heppu olikin aviossa. 

Tunne oli niin vahva, että olisi voinut ehkä käydä toisinkin. Pääsin kuitenkin ihmisestä ja ihastumisesta yli kun blokkasin kaiken kanssakäymisen. 

Väistit elämäsi virheen tyylikkäästi. Onnittelut!

Vierailija
72/102 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja suhde aina vaan jatkuu. En nauti tilanteesta enkä todellakaan etsinyt varattua miestä ja yrittänyt kenenkään suhteeseen ängätä. Tässä vaan kävi huonosti sekä miehen että omasta puolestani. Olemme hyvin rakastuneita, vaikka mies ei oikeastaaan saisi ollakkaan ja mä haluaisin olla rakastunut johonkin vapaaseen ihanaan mieheen.

Ja olen samaa mieltä, että minä en petä ketään, mies pettää vaimoaan.

Valitettavasti petät kuitenkin itseäsi ajatellessasi, että olet joku viaton osapuoli tuollaisessa kuviossa. Olisit voinut toimia toisinkin ja valita hyvän vaihtoehdon jos olisit halunnut.

Mitä jos itse vaatisitte miehiltä jotain? Miksi te pellet heteroreiät olette aina muiden naisten kimpussa ja yleistätte naisia kaksinaamaisiksi, vaikka teitä pettää systemaattisesti MIEHET?

Mi

En luota enää kehenkään. Kun verhot vedetään eteen, alkaa tapahtua.

Vierailija
73/102 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen vikahan se taas on - jopa toisten naisten mielestä. Äijät saavat käyttäytyä, miten tahansa, ja olla vietävissä. Raukkaparat kun ovat niin heikkoja, kun paha nainen vie väkisin.

Herätkää jo! Kyllä se on se oma ukkokulta, joka teitä pettää ihan omasta halustaan, jos niin on käydäkseen. 

En etsi varattuja, mutta inhottaa tämä, että naiset ovat niitä pahimpia toisten naisten nokkijoita. Jos oma äijä pettää, niin syy ei ole hänen, vaan sen toisen naisen. Varmaan tällaiset naiset ukkoparan päätä silittävät. Uskomaton ajattelutapa vuonna 2024. 

Vierailija
74/102 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset vissiin luuli hyväksikin saaliiksi, kun ex-äijä oli varattu.  Äijällä oli huono miehinen itsetunto. Paikkaili sitä 15 vuotta nuoremmilla naisilla. Nyt on jonkun muun nuoren naisen riesana. Mies itse 47 vuotta ja pieni munkkeli.

Vierailija
75/102 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä on kyllä pahoja paikkoja kun rengastetut eivät pidä niitä sormuksiaan. Siinä on jotain niin pohjattoman tympeää kun tajuaa että se sormukseton kiva tyyppi onkin oikeasti naimisissa. Hyvin teit, ei varmaankaan helppo rasti. 

Vierailija
76/102 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varatut miehet ovat kaikkein sinnikkäimpiä. Vaikka et mitään antaisi ymmärtää, niin eivät jätä rauhaan. Joskus käy niin, että kun tarpeeksi on jallitettu, niin vahvempikin sortuu, siinä ei enää moraalisäännöt paljon paina. Että turha kaataa tätä(kin) naisten niskaan. 

Vierailija
77/102 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä ihmisiä on aina.

Menneisyydessä jotain ongelmia. Itsekeskeisyys. Huomion haku. Ihastuu ihmisiin joita ei saa ja hylkäämisen kierre jatkuu. Jotkut haluaa seksiä. Jännityksen etsiminen. Nähnyt oman vanhemman/vanhempien käyvän vieraissa ja ajattelee, että se on sallittua. Kunpa voisin jatkaa listaa...

Vierailija
78/102 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni naimisissa olevan mies on minua vokotellut, sekä ollessani naimisissa että sinkkuna. Joskus on tullut kyllä tartuttua syöttiin. Aika monesti itse asiassa. 

Vierailija
79/102 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma eka liitto päättyi semmoisen naisen takia, suretti ja iso pettymys. Myöhemmin kuulin nainen juoksi monen miehen perässä.

Vierailija
80/102 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormuksettomat varatut ovat kyllä niin argh. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme