Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut naiset yrittävät vikitellä varattuja miehiä ja ängätä toisten parisuhteen väliin?

Vierailija
03.06.2010 |

Mikä tuollaisissa naisissa on "vialla"?

Kommentit (102)

Vierailija
1/102 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävi niin, että rakastuin naimisissa olevaan mieheen. Ja itsekin olen naimisissa. Sekä mun että sen miehen liitoissa oli paljon seksiä ja molemmilla ns. hienot elämät ilman minkäänlaisia ongelmia. Tylsäksikään ei voinut kumpikaan elämäänsä syyttää. Mutta silti rakastuttiin. Ja monta kuukautta vain vietettiin aikaa yhdessä, päivittäin, ilman seksiä. Mutta lopulta ei enää sitten voinut vastustaa kiusausta ja seksikin tuli mukaan kuvioon.

Eli, kumpikaan ei meistä ängennyt toisen suhteen väliin. Eikä kumpikaan hakenut seksiä. Eikä kumpikaan hakenut mitään. Sattui vain osumaan kohdalle ihminen, jollaista ei voinut kuvitella olemassa olevankaan ja jonka kanssa oli parempi olla kuin kenenkään koskaan aiemmin.

Vierailija
2/102 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokihan on olemassa niin naisia kuin miehiäkin, jotka tieten tahtoen haluavat iskeä varattuja. Pönkittävät sillä omaa säälittävää itsetunnottomuuttaan. Saavat nautintoa jopa siitä, että aiheuttavat kärsimystä muille. Onhan myös ihmisiä, jotka kiusaavat toisia muilla tavoin, silkkaa sadistisuuttaan. Tällaisella ihmisellä voi olla paitsi ihan vain surkea itseluottamus, katkeruutta, kateutta, muita henkisiä ongelmia ja ankea elämä, tai sitten vaikka persoonallisuushäiriö kuten narsistinen sellainen. Ja niinkuin näistäkin vastauksista huomaa, myös selittelyntarve on valtava ja ihmisillä on keinonsa säilyttää hyvä kuva itsestään, eheä minäkuva. Jos kuitenkin uskaltaa katsoa totuutta silmiin, jokainen tietää, että varattuun ihmiseen ei ole mikään pakko sekaantua. Ja ihmiset, joilla on moraali ja sydän paikallaan, eivät sellaista teekään (vahinko, eli parisuhdetilanteestaan valehtelevan miehen mukaan ajautuminen on asia erikseen, sitä ei tarvinne edes mainita).

Jos tämän viestin oikein ymmärrän. Minusta siis jokainen vastuussa itse omista teoistaa olkoon mies, nainen tai transu. Ei kukaan ketään pakolla ota. On varmaan vaikeaa, jos tarvitsee muita vartioida, ettei oma siippa vain joudu kiusaukseen. Kyllä pettäminen on aina pettäjän oma valinta. Ei sinkku toinen petä, vaan se joka on tehnyt jollekin lupauksia. Kannattaisi todellakin elää todellisuudessa eikä siirtää hankalia asioita ulos itsestään. nimimerkki parisuhteessa onnellisesti, eikä meidän väliin kukaan änkeä vahingossa. meillä on oma tahto ja vastuu molemmilla=ihan aikuisia ja elämä on elämää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/102 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämän viestin oikein ymmärrän. Minusta siis jokainen vastuussa itse omista teoistaa olkoon mies, nainen tai transu. Ei kukaan ketään pakolla ota. On varmaan vaikeaa, jos tarvitsee muita vartioida, ettei oma siippa vain joudu kiusaukseen. Kyllä pettäminen on aina pettäjän oma valinta. Ei sinkku toinen petä, vaan se joka on tehnyt jollekin lupauksia. Kannattaisi todellakin elää todellisuudessa eikä siirtää hankalia asioita ulos itsestään. nimimerkki parisuhteessa onnellisesti, eikä meidän väliin kukaan änkeä vahingossa. meillä on oma tahto ja vastuu molemmilla=ihan aikuisia ja elämä on elämää

Tässä oli aiheena ihminen, joka nimenomaan _haluaa_ _ängetä_ _pariskunnan_ _väliin_. Kyse ei ole siitä onnistuuko hän tai minkälainen diagnoosi parisuhteessa pettäjäksi lähtevälle annetaan. Kyse oli vain ja ainoastaan siitä, millainen ihminen haluaa tuhota toisten parisuhteen, tai ei kunnioita toisten parisuhdetta vaan haluaa vängätä siihen väliin.

On asia erikseen sellainen mies tai nainen, joka elää parisuhteessa, ja pettää. Hän mahdollisesti pettää kyllä jonkun toisen kanssa vaikka juuri vaikkapa minä en lähtisi hänen mukaansa, mutta mitä miettii sellainen ihminen, joka nimenomaan haluaa lähteä juuri hänen mukaansa, vaikka hän on varattu? Haluaa osallistua tähän touhuun, ja kenties vielä juuri siksi, että hän on varattu.

Toisaalta kun houkutus on tarpeeksi suuri ja vonkaaja tarpeeksi innokas, voi normaalisti uskollinenkin henkilö harhautua tietyissä olosuhteissa. Onko sitten mukavaa olla se ihminen, joka sai hänet iskettyä oikein kovasti yrittäen? Joistain ihmisistä on, ja juuri heistä tässä oli tarkoitus keskustella. Mutta näemmä yllättävän useat ihmiset (naiset?) eivät kykene erottamaan ihmisten rooleja ja osuuksia toisistaan. Mistä se sitten kertoo, on asia erikseen sekin.

Vierailija
4/102 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei kukaan miehen mukaan änkeä, ellei mies sitä salli.

vaan naisista, jotka tieten tahtoen haluavat iskeä varatun miehen ja rikkoa parisuhteen. Hänen osuuteensa, motiiveihinsa ja mielenterveyteensä ei vaikuta millään tavalla saaliin järjenjuoksu, ymmärrätkö?

vaan sitä, että miksi jotkut naiset YRITTÄVÄT ängetä pariskuntien väliin ja iskeä varattuja miehiä.

Minulla on muutama sellainen kaveri. Suurinta huutoa oli varatut miehet. Joskus onnistuikin päästä toiseksi naiseksi ja olivat tosi ylpeitä siitä, että olivat voittaneet miehen vaimon tai tyttöystävän. Eli se on sitä kilpailua naisten kesken. On huono itsetunto ja halutaan kilpailla toisten naisten kanssa ja parhaitenhan se käy kokeilemalla, saako iskettyä toisen miehen.

Näitä on sattunut omankin miehen kanssa. Entinen paras kaverini yritti iskeä miestäni. Ei onnistunut ja on nyt entinen paras kaveri. Samoin joskus nuoruudessa olimme kuppilassa ja siellä eräs nainen änkesi ja änkesi ja kännissä yritti supatella, että eikö hän ole paremman näköinen kuin minä ja tulisko hänen kanssaan toiseen pöytään. Lähti vasta sitten kun mieheni sanoi jotain todella ilkeää hänelle.

Se on vain joku määrätty naistyyppi, jonka lapsuudessa on jotain mennyt vikaan ja pitää testata....en tiedä mitä.

Vierailija
5/102 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin tietenkin voisi miettiä, miksi miehet vokottelevat varattuja naisia.

Minusta hyvin toimivaa parisuhdetta ei kukaan kolmas pääse sorkkimaan. Joka muuta väittää, yrittää selitellä omia mokiaan parhain päin.

Eikä edes huonoa parisuhdetta hevin lähdetä korjaamaan syrjähypyillä. Kyllä sivusuhde on merkki siitä, että on omassa parisuhteessaan todella pettynyt ja huonosti kohdeltu. Silloin kiusaus saada rakkautta,lämpöä, tunnustusta ja ihailua toisaalta voi käydä liian suureksi.

Vierailija
6/102 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä palstahan on täynnä suomipirkkojen viestejä tyyliin "mieheni on pervo kun haluaa seksiä", "minulle riittää seksitön parisuhde (mutta sitten itse sormetan kun haluttaa)- ihmettelen, kun mieheni on niin juntti ettei tätä tajua", "ihmisyyttäni luokataan, koska joudun antautumaan miehelleni seksiä ", "minulla on 2 kiloa ylipainoa, ja en koe itseäni enää haluttavaksi, enkä siksi anna" jne. jne. jne.

ei siinä tarvitse kenenkään toisen naisen vikitellä - jos on vähänkään normaalit halut omavaava mies, katselee sitä aidan yli hyvin nopeasti ja tarkistaa mitä on saatavilla - ja sitä paitsi nykyään on paljon sellaisia naisia, jotka eivät halua tulla kenenkään väliin vaan osaavat ottaa seksisuhteen vain sellaisena molempinpuolisena inhimillisyyden osoituksena ilman monimutkaisia suhdekiemuroita

jos olisin itse tiennyt miten seksikielteisiksi suominaiset parisuhteessa kehittyvät, olisi kyllä valinnut toisin ...

Saat tämän viikon idioottipalkinnon!

Lisäksi kehoittaisin sinua myöskin hieman katselemaan ympärillesi, mielellään myöskin peiliin. Suomalaiset miehet kun eivät itsekään ole suurimmaksi osaksi mitään Adoniksia, suominaiselle tekee vaikeaa edes ajatella seksiä näiden hieltä haisevien, kaljamahaisten ihraperseiden kanssa.

Vierailija
7/102 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan siitä miksi joku edes YRITTÄÄ vikitellä sellaista jonka tietää olevan varattu? Itse ainakin sinkkuaikoina lopetin heti kaikki vihjailut kiinnostuksesta jos sain tietää toisen olevan varattu...

Vierailija
8/102 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sormukset on poissa jne. ja sitten kun muutaman kerran/kk ollaan tapailtu, niin sitten on sen verrran jo ihastusta pelissä, ettei sillä enää ole mitään väliä.

Vierailija
9/102 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ihan vapaan, että suhteesta voisi jotain tulla, mutta kun kapakkaan mennään, jätetään ne sormukset kotiin ja ollaan niin vapaita että.

Vierailija
10/102 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olen kyllä tavannut naisia jotka ihan tieten tahtoen yrittävät vikitellä varattuja. Ja tietty myös vastaavanlaisia miehiä. Ja tosiaan siis niin että tietävät varatuiksi. En tiedä oisko se sitten jotain itsetunnonpönkitystä, että on jotenkin parempi kuin ne varattujen puolisot jos onnistuu vikittelyissään?

sormukset on poissa jne. ja sitten kun muutaman kerran/kk ollaan tapailtu, niin sitten on sen verrran jo ihastusta pelissä, ettei sillä enää ole mitään väliä.

Vierailija
11/102 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä selkeästi flirttailevat varatun miehen kanssa. Ja lähettelevät viestejä jne. Toisin sanoen tekevät itsensä naurunalaiseksi ja ulkopuoliset tuntevat myötähäpeää flirtin puolesta.

Nämä naiset voi olla varattuja tai vapaita ja silti päällekäyviä. Ovatko jääneet lapsena ilman isän huomiota?

-ap

Vierailija
12/102 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sinun, tietysti, jos sulla on ikäloppu.

sua on taidettu raskaalla kädellä (munalla) pettää viime aikoina.

terkuin nainen, jolla on ollut jo kaksi vuotta suhde naimisisissa olevan miehen kanssa. ehkäpä juuri sinun.

Vierailija
13/102 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä palstahan on täynnä suomipirkkojen viestejä tyyliin "mieheni on pervo kun haluaa seksiä", "minulle riittää seksitön parisuhde (mutta sitten itse sormetan kun haluttaa)- ihmettelen, kun mieheni on niin juntti ettei tätä tajua", "ihmisyyttäni luokataan, koska joudun antautumaan miehelleni seksiä ", "minulla on 2 kiloa ylipainoa, ja en koe itseäni enää haluttavaksi, enkä siksi anna" jne. jne. jne.

ei siinä tarvitse kenenkään toisen naisen vikitellä - jos on vähänkään normaalit halut omavaava mies, katselee sitä aidan yli hyvin nopeasti ja tarkistaa mitä on saatavilla - ja sitä paitsi nykyään on paljon sellaisia naisia, jotka eivät halua tulla kenenkään väliin vaan osaavat ottaa seksisuhteen vain sellaisena molempinpuolisena inhimillisyyden osoituksena ilman monimutkaisia suhdekiemuroita

jos olisin itse tiennyt miten seksikielteisiksi suominaiset parisuhteessa kehittyvät, olisi kyllä valinnut toisin ...

Itse olen naimisissa oleva nainen ja en ikinä tekisi miehelleni moista! Jos halussani olisi ongelmia, hakisin apua.

Vierailija
14/102 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen tietää miehen olevan varattu, mutta esimerkiksi jopa perhejuhlissa keimailee, kiehnää ja flitti menee ihan överiksi. Mies ei osota kiinnostusta, mutta kaunis sana ei mene perille. Lähettelee viestejä ja soittelee vaikkei niihin vastata.

Naisena tunnen myötähäpeää tälläisten naisten puolesta ja yritän miettiä taustoja mikä aiheuttaa tälläisen "poikeeavan" käyttäytymisen?

-ap

Vierailija
15/102 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miesten kanssa oli ne varattuja tai ei.

Vierailija
16/102 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen tietää miehen olevan varattu, mutta esimerkiksi jopa perhejuhlissa keimailee, kiehnää ja flitti menee ihan överiksi. Mies ei osota kiinnostusta, mutta kaunis sana ei mene perille. Lähettelee viestejä ja soittelee vaikkei niihin vastata.

Naisena tunnen myötähäpeää tälläisten naisten puolesta ja yritän miettiä taustoja mikä aiheuttaa tälläisen "poikeeavan" käyttäytymisen?

-ap

eikö niin? Lähipiirissä on joku tällainen nainen, joka häiritsee ja jonka "viallisuudesta" haluat nyt päästä selvyyteen. Eikö niin?

Mä sanoisin, että JOS tuollaisia naisia edes on, niin ne on varmaan niitä, jotka tuskin koskaan itse sitoutuvat parisuhteeseen. Ajelehtivat elämässä suhteesta toiseen ja vonkaavat ketä mielivät, ehkä vain omaa tehoaan testatakseen tai sitten siksi, että parisuhteessa elävä mies nyt vaan on joillakin tavoin "parempi saalis" - eikä vähiten siksi, että parisuhteessa elävä mies ei ainakana kovin avoimesti takerru tähän naiseen. Suomeksi sanottuna siltä siis voi saada seksiä tai jotakin muuta hyvää ilman pelkoa taakasta, että mies takertuu ja alkaa vaatia jotakin enempää.

Toisaalta sekä miehet että naiset pelaavat pelejä. Meitä vaan on niin moneksi, niin hyvässä kuin pahassakin.

Vierailija
17/102 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap

eikö niin? Lähipiirissä on joku tällainen nainen, joka häiritsee ja jonka "viallisuudesta" haluat nyt päästä selvyyteen. Eikö niin?

Mä sanoisin, että JOS tuollaisia naisia edes on, niin ne on varmaan niitä, jotka tuskin koskaan itse sitoutuvat parisuhteeseen. Ajelehtivat elämässä suhteesta toiseen ja vonkaavat ketä mielivät, ehkä vain omaa tehoaan testatakseen tai sitten siksi, että parisuhteessa elävä mies nyt vaan on joillakin tavoin "parempi saalis" - eikä vähiten siksi, että parisuhteessa elävä mies ei ainakana kovin avoimesti takerru tähän naiseen. Suomeksi sanottuna siltä siis voi saada seksiä tai jotakin muuta hyvää ilman pelkoa taakasta, että mies takertuu ja alkaa vaatia jotakin enempää.

Toisaalta sekä miehet että naiset pelaavat pelejä. Meitä vaan on niin moneksi, niin hyvässä kuin pahassakin.

Vierailija
18/102 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella saattaa olla niin huono itsetunto, että pitää testata saako varatun miehen metsästettyä itselleen kun voi olla monesti hankalampi tapaus kuin vapaa mies. Naisella voi olla myös omia kokemuksia kun petetty niin haluaa saada vahinkoa muille tai joku muu trauma, joka liittyy samanlaiseen tilanteeseen ja toistaa sitä tai purkaa sitä tuota kautta siis nainen ei käy täysillä.

Jotkut naiset ovat niin tyhmiä, että yrittävät vaikka pakolla jotain miestä, vaikka tietävät miehen jo ihan alkumetreiltä olevan toisen kanssa parisuhteessa eikä mies ole mitenkään kiinnostunut eikä rohkaissut naista, päinvastoin. Noita naisia on kyllä varmaan vähemmän tai ovat humalassa.

Eri juttu on tilanne, jossa toisella naisella ei ole tietoa, että mies varattu eli mies salaa ja menee naisen mukaan.

Noita halveksittavia naisia, jotka siis tietoisesti ja pakolla yrittävät toisen miestä on ikävä kyllä olemassa. Onneksi minulla ei kokemuksia niistä, mutta olen seurannut kerran erästä tapausta.

Vierailija
19/102 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kolmenlaisia:

a) niitä jotka nimenomaan kelpuuttavat varatun miehen, koska on varattu. Tarjolla on ehkä kuumaa seksiä ja huomiota molemmin puolin, mies saattaa myös auttaa "miesten töissä". Miehestä pääsee tarvittaessa helposti eroon. Sinkkuna sama mies ei kelpaisi, koska saattaisi jäädä roikkumaan, eikä ole toiselle naiselle avioliittoainesta.

b) osalle varattu on tapa päteä. Halutaan näyttää, että on kiinnostavampi kuin vaimo. Kilpailuvietti on kova ja mies on panos.

c) niitä joille on aivan yksi ja sama, onko mies varattu vai ei. Moraalisäännöt eivät rajaa elämää, joten jokainen kiinnostava käy.

Vierailija
20/102 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kolmenlaisia:

a) niitä jotka nimenomaan kelpuuttavat varatun miehen, koska on varattu. Tarjolla on ehkä kuumaa seksiä ja huomiota molemmin puolin, mies saattaa myös auttaa "miesten töissä". Miehestä pääsee tarvittaessa helposti eroon. Sinkkuna sama mies ei kelpaisi, koska saattaisi jäädä roikkumaan, eikä ole toiselle naiselle avioliittoainesta.

b) osalle varattu on tapa päteä. Halutaan näyttää, että ollaan kiinnostavampia kuin vaimo. Kilpailuvietti on kova ja mies on panos.

c) niitä joille on aivan yksi ja sama, onko mies varattu vai ei. Moraalisäännöt eivät rajaa elämää, joten jokainen kiinnostava käy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan