Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut naiset yrittävät vikitellä varattuja miehiä ja ängätä toisten parisuhteen väliin?

Vierailija
03.06.2010 |

Mikä tuollaisissa naisissa on "vialla"?

Kommentit (102)

Vierailija
21/102 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perhettäkin ahdisteli jokusen kuukauden nainen josta mieheni ei ollut kiinnostunut. Heillä on ollut nuorempana (yli 20v sitten) jonkinlainen suhde ja tämä nainen on omien sanojen mukaansa haaveillut miehestäni aina vaan. Todella säälittävä tapaus, uhkaili miestäni itsemurhalla ja vaikka millä saadakseen tämän puolelleen.

Mieheni on vähän tossukka eikä osannut kunnolla sanoa tälle naiselle miten asia on. Meille tuli silloin asiasta aika suuri kriisi jota tuo nainen käytti varsin taitavasti hyväkseen. En ole kynnysmattotyyppiä yhtään joten mies joutui aika nopeasti valitsemaan puolensa.

Säälittävintä tässä kaikessa oli se että nainen viestitteli ilkeämielisesti minullekin tästä kaikesta. Olisi pitänyt suunsa supussa niin en olisi välttämättä koskaan kuullut koko episodista. No tyhmästä päästä kärsii koko ruumis :). Meidän avioliitto selvisi tuosta koetuskivestä loppujen lopuksi hienosti ja mieskin osaa arvostaa omaa kilttiä mutta napakkaa vaimoaan ihan erilailla!

Vierailija
22/102 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikäähän tätä:

Jos nainen alkaa suhteeseen varatun miehen kanssa, hän on tahallaan ja omasta tahdostaan osallisena sellaisessa toiminnassa, joka mitä todennäköisimmin tulee aiheuttamaan syyttömälle osapuolelle (= miehen vaimolle) valtavasti tuskaa.

Ja kyllä te opitte, paha saa aina palkkansa. Näin kävi minullekin. Kun "en vaan voinut sille mitään" että rakastuin varattuun mieheen. Klassiseen tapaan, mies vakuutti avioliittonsa olevan eroa vaille valmis ja lupasi kuut tähdet taivaalta.. Totuus oli jälleen taruakin ihmeellisempää.. Jätin hänet ja hän roikkui vuoden vielä perässäni..

Vuosien vuosien jälkeen koottuani itseni niistä palasista mitä jäljelle jäi, rakastuin. Tulisesti, kertakaikkiaan täysin. Oli ihana suhde ja kaikki mallillaan.

Väliin änkesi kyykäärme.. Henkilö joka esitti minunkin ystävääni. Iski kumppaniani minkä ehti ja taisi muutamaan otteeseen saadakin sen mitä halusi. Ei kuitenkaan kumppaniani, niinkuin ei ne kolme muutakaan "toista" naista joita kuvioissa oli.

Kipu on kivaa ja tuska taivaallista.

Harkitkaa uudemman kerran kun varattuun ihastutte.

"Tekonsa voi valita, sanansa voi harkita, tunteet kulkevat omia teitään."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/102 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kyllä ukkomiehetkään välttämättä osaa hommia. Itse asiassa se osaamattomuus on ukkomiehillä ennemmin sääntö kuin poikkeus. Jälkeenpäin on tullut aina itsellä mieleen, että eipä ole ihme, jos kotoa ei saa, kun ollaan hommissa mukana jotenkin puolivaloilla. Ja hommat voivat kestää jopa alle 5 min. Tuollaisen session jälkeen käy lähinnä sääliksi sitä kotona olevaa naista ja mietin vain, että miten hän on tyytynyt tuollaiseen mieheen. Koska monesti ne pettäjämiehet ovat olleet muillakin tasoilla jotenkin mitäänsanomattomia tapauksia.

Itse olen vain kerran tiennyt, että mies oli varattu, ennen kuin lähdin hänen mukaansa. Tuo mies oli yrittänyt minua lukuisia kertoja ennenkin, jopa baarissa, jossa hänen vaimonsakin oli mukana. Mutta mies toimi aina niin, että vaimo ei ikinä tajunnut mitään. Enkä edes yrittänyt selittää tuolle vaimolle, mitä sen mies touhusi, koska ei se olisi minua kuitenkaan uskonut. Muiden varattujen miesten tilanteen olen saanut tietooni vasta jälkeenpäin. Moni varattu mies kun valehtelee suoraan, vaikka kysyy etukäteen "onko sulla (avo)vaimoa tai tyttökaveria" ja tekee muutenkin kaikkensa, että pääsisi vain pettämään naistaan. Ja en ole tavannut yhtään varattua miestä, joka ei paneskelisi myös muiden naisten kanssa esim vaimon selän takana. Mutta enpä ole koskaan ajatellutkaan olleeni noiden miesten ainut suhteen ulkopuolinen nainen.

Vierailija
24/102 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanonut, mutta se on miehen ratkaisu ryhtyä pettämään vaimoaan, ei minun.

Vierailija
25/102 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en todellakaan ole viaton osapuoli, sitä ei kukaan

sanonut, mutta se on miehen ratkaisu ryhtyä pettämään vaimoaan, ei minun.

Mieluummin vaikka tyhmänä ja hyväuskoisena naimisissa, kuin osallisena moiseen paskaan.

Vierailija
26/102 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

testata omaa viehätysvoimaansa, että saavatko miehen lankeamaan ja toisaalta onhan se "varattu" mies kaiketikin parempi kuin "vapaa", kun on todistetusti jollekin naiselle kelvannut parisuhteeseen.

Vierailija
27/102 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi edes ängetä väliin?

Mä en todellakaan ymmärrä, miten vaikkapa mieheltä voidaan viedä oma tahto. Kyllä mun miehen pitää päättää, että se pettää ilman toisia naisia auttamassa päätöksen teossa.

Vierailija
28/102 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tekstiä. Onko sinua petetty ihan lähiaikoina?

Vierailija
29/102 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostunut juuri varatuista. Sellaisia tiedän pari, joita ei hirveästi häiritse jos mies on varattu (niiden logiikka on se että se on miehen ongelma jos pettää vaimoaan, ei niinkään heidän koska hehän ovat sinkkuja itse), mutta kyllä nekin käsittääkseni preferoisivat vapaita.

Vierailija
30/102 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostunut juuri varatuista. Sellaisia tiedän pari, joita ei hirveästi häiritse jos mies on varattu (niiden logiikka on se että se on miehen ongelma jos pettää vaimoaan, ei niinkään heidän koska hehän ovat sinkkuja itse), mutta kyllä nekin käsittääkseni preferoisivat vapaita.

Silti olen juuri tuota mieltä, että se joka on sinkku, saa tapailla ketä haluaa. Parisuhteessa olija tekee niinkuin on suhteessaan pelisäännöiksi sopinut. Jos mieheni pettäisi syyllinen olisi mies, ei sinkkunainen.

Vierailija
31/102 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei ole kiinnostunut tms., ei pettämistä tapahdu. Minusta on todella kummallista todellisuuden kieltämistä syyttää ns. toista naista oman suhteen rikkoutumisesta. Kyllä jokainen päättää itse mitä tekee. Tämä koskee sekä miestä että naista. On usein vain ajan kysymys milloin toinen löytyy.

Ymmärrän jotenkin ihmisten tarpeen syyttää sitä kolmatta. On helpompi aina hakea syy ulkopuolelta. Kuitenkin jokainen valitsee itse ja monesti pettäminen ei ole edes ensimmäinen. Tietenkin jos joku oikeasti tulee "änkeämään" suhteeseen, voi tehdä rikosilmoituksen...taitaa kuitenkin olla aika vähäiset nämä tilanteet.

Vierailija
32/102 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei ole kiinnostunut tms., ei pettämistä tapahdu. Minusta on todella kummallista todellisuuden kieltämistä syyttää ns. toista naista oman suhteen rikkoutumisesta. Kyllä jokainen päättää itse mitä tekee. Tämä koskee sekä miestä että naista. On usein vain ajan kysymys milloin toinen löytyy. Ymmärrän jotenkin ihmisten tarpeen syyttää sitä kolmatta. On helpompi aina hakea syy ulkopuolelta. Kuitenkin jokainen valitsee itse ja monesti pettäminen ei ole edes ensimmäinen. Tietenkin jos joku oikeasti tulee "änkeämään" suhteeseen, voi tehdä rikosilmoituksen...taitaa kuitenkin olla aika vähäiset nämä tilanteet.

Ei meinannut millään uskoa, että painuis hevonkuuseen. Lopulta mun mieheni sanoi aika rumasti. Vasta sitten lähti. Kyllä osa naisista saattaa tyrkyttää tosi paljon itseään. Ja sellainen saattaa aiheuttaa parisuhteessa vaikeuksia, vaikka mies ei olis ollenkaan kiinnostunut ja haluais vaan eroon siitä häiriköstä.

Jos mä en olisi ollut itse paikan päällä, vaan olisin kuullut myöhemmin muilta, niin kyllä mä olisin varmaan miehelle ollut vihainen. Ja ihan syyttä :(

Vierailija
33/102 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei ole kiinnostunut tms., ei pettämistä tapahdu. Minusta on todella kummallista todellisuuden kieltämistä syyttää ns. toista naista oman suhteen rikkoutumisesta. Kyllä jokainen päättää itse mitä tekee. Tämä koskee sekä miestä että naista. On usein vain ajan kysymys milloin toinen löytyy. Ymmärrän jotenkin ihmisten tarpeen syyttää sitä kolmatta. On helpompi aina hakea syy ulkopuolelta. Kuitenkin jokainen valitsee itse ja monesti pettäminen ei ole edes ensimmäinen. Tietenkin jos joku oikeasti tulee "änkeämään" suhteeseen, voi tehdä rikosilmoituksen...taitaa kuitenkin olla aika vähäiset nämä tilanteet.

Ei meinannut millään uskoa, että painuis hevonkuuseen. Lopulta mun mieheni sanoi aika rumasti. Vasta sitten lähti. Kyllä osa naisista saattaa tyrkyttää tosi paljon itseään. Ja sellainen saattaa aiheuttaa parisuhteessa vaikeuksia, vaikka mies ei olis ollenkaan kiinnostunut ja haluais vaan eroon siitä häiriköstä. Jos mä en olisi ollut itse paikan päällä, vaan olisin kuullut myöhemmin muilta, niin kyllä mä olisin varmaan miehelle ollut vihainen. Ja ihan syyttä :(

Ihan oikeesti kasvakaa!! Toi on niin ala-astetta!

Että joku naikkonen vaan änki....

Vierailija
34/102 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meinannut millään uskoa, että painuis hevonkuuseen. Lopulta mun mieheni sanoi aika rumasti. Vasta sitten lähti. Kyllä osa naisista saattaa tyrkyttää tosi paljon itseään. Ja sellainen saattaa aiheuttaa parisuhteessa vaikeuksia, vaikka mies ei olis ollenkaan kiinnostunut ja haluais vaan eroon siitä häiriköstä.

Jos mä en olisi ollut itse paikan päällä, vaan olisin kuullut myöhemmin muilta, niin kyllä mä olisin varmaan miehelle ollut vihainen. Ja ihan syyttä :(

Eihän se vieras nainen voi tietää, että miehesi varattu. Ennenkuin miehesi sen sanoo. Humalaisille nyt ei mene perille vaikka kuinka sanoisi. Mutta ei kukaan miehen mukaan änkeä, ellei mies sitä salli.

Vierailija
35/102 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näillä naisilla ei ole oikein mitään muuta millä päteä, kuin tuntea olevansa seksuaalisesti haluttava. Ja osa varmasti haluaa myös "näyttää" muille naisille tyyliin "ähäkutti, miehesi haluaa minua, vaikka sinä luulet olevasi minua jotenkin parempi". Itsetunto-ongelmaa, moraalin puutetta, ilkeää mielenlaatua, sellaisesta se käytös kumpuaa.

Vierailija
36/102 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokihan on olemassa niin naisia kuin miehiäkin, jotka tieten tahtoen haluavat iskeä varattuja. Pönkittävät sillä omaa säälittävää itsetunnottomuuttaan. Saavat nautintoa jopa siitä, että aiheuttavat kärsimystä muille. Onhan myös ihmisiä, jotka kiusaavat toisia muilla tavoin, silkkaa sadistisuuttaan. Tällaisella ihmisellä voi olla paitsi ihan vain surkea itseluottamus, katkeruutta, kateutta, muita henkisiä ongelmia ja ankea elämä, tai sitten vaikka persoonallisuushäiriö kuten narsistinen sellainen.

Ja niinkuin näistäkin vastauksista huomaa, myös selittelyntarve on valtava ja ihmisillä on keinonsa säilyttää hyvä kuva itsestään, eheä minäkuva. Jos kuitenkin uskaltaa katsoa totuutta silmiin, jokainen tietää, että varattuun ihmiseen ei ole mikään pakko sekaantua. Ja ihmiset, joilla on moraali ja sydän paikallaan, eivät sellaista teekään (vahinko, eli parisuhdetilanteestaan valehtelevan miehen mukaan ajautuminen on asia erikseen, sitä ei tarvinne edes mainita).

Vierailija
37/102 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja suhde aina vaan jatkuu. En nauti tilanteesta enkä todellakaan etsinyt varattua miestä ja yrittänyt kenenkään suhteeseen ängätä. Tässä vaan kävi huonosti sekä miehen että omasta puolestani. Olemme hyvin rakastuneita, vaikka mies ei oikeastaaan saisi ollakkaan ja mä haluaisin olla rakastunut johonkin vapaaseen ihanaan mieheen.

Ja olen samaa mieltä, että minä en petä ketään, mies pettää vaimoaan.

Vierailija
38/102 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei kukaan miehen mukaan änkeä, ellei mies sitä salli.

vaan naisista, jotka tieten tahtoen haluavat iskeä varatun miehen ja rikkoa parisuhteen. Hänen osuuteensa, motiiveihinsa ja mielenterveyteensä ei vaikuta millään tavalla saaliin järjenjuoksu, ymmärrätkö?

Vierailija
39/102 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi edes ängetä väliin? Mä en todellakaan ymmärrä, miten vaikkapa mieheltä voidaan viedä oma tahto. Kyllä mun miehen pitää päättää, että se pettää ilman toisia naisia auttamassa päätöksen teossa.

vain "hyviä" parisuhteita, joihin ei voi ängetä väliin, ja sitten niitä "huonoja", joihin voi.

Oma parisuhde voi olla täysin kunnossa, seksielämä hyvää jne, ja silti toinen voi langeta pettämään.

Ja taatusti se itseään tyrkyttävä ulkopuolinen on osasyyllinen jos niin käy, mikäli hänellä tiedossa että kohde varattu.

Vierailija
40/102 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ukkomies osaa hommat liekkö perää asiassa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme