Miksi jotkut naiset yrittävät vikitellä varattuja miehiä ja ängätä toisten parisuhteen väliin?
Kommentit (102)
ja suhde aina vaan jatkuu. En nauti tilanteesta enkä todellakaan etsinyt varattua miestä ja yrittänyt kenenkään suhteeseen ängätä. Tässä vaan kävi huonosti sekä miehen että omasta puolestani. Olemme hyvin rakastuneita, vaikka mies ei oikeastaaan saisi ollakkaan ja mä haluaisin olla rakastunut johonkin vapaaseen ihanaan mieheen.
Ja olen samaa mieltä, että minä en petä ketään, mies pettää vaimoaan.
Valitettavasti petät kuitenkin itseäsi ajatellessasi, että olet joku viaton osapuoli tuollaisessa kuviossa. Olisit voinut toimia toisinkin ja valita hyvän vaihtoehdon jos olisit halunnut.
Hei
Kyllä niitä yrittäjiä löytyy jotka väen väkisin yrittävät ängetä jotka sitten paistatyelevat omassa tyytyväisyydessään sainpaa tuon miehen luoettelooni. Olen parempi kauniimpi tai mitä lie sitten ajattelevatkin vai osaavatko ajatella. Yleensä ainoastaan ja vain panopuu. Miehillä on erilainen ajatusmaailma kuin naisilla. Äly hoi älä jätä. Se jätti jo.
Se on peliä ja siksi hauskaa. Kun mies on valloitettu, niin mielenkiinto tähän peliin loppuu.
Avaaja tarkoittanee näitä tyrkkyjä, jotka baarissa humalassa tulevat iskemään välittämättä siitä että puolisokin istuisi samassa pöydässä?
No säälittäviähän he ovat. Varmaan aamulla melkoinen morkkis, kun ovat tehneet itsensä naurunalaisiksi.
Itse olen usein kuskina ja seuraan sivusta näitä höpsöjä, joilla on haku päällä tietyssä vaiheessa iltaa ja yrittävät jokaista.
Psykologinen kehitys on jäänyt kesken ihmisiltä, jotka vehtaa varattujen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tokihan on olemassa niin naisia kuin miehiäkin, jotka tieten tahtoen haluavat iskeä varattuja. Pönkittävät sillä omaa säälittävää itsetunnottomuuttaan. Saavat nautintoa jopa siitä, että aiheuttavat kärsimystä muille. Onhan myös ihmisiä, jotka kiusaavat toisia muilla tavoin, silkkaa sadistisuuttaan. Tällaisella ihmisellä voi olla paitsi ihan vain surkea itseluottamus, katkeruutta, kateutta, muita henkisiä ongelmia ja ankea elämä, tai sitten vaikka persoonallisuushäiriö kuten narsistinen sellainen.
Ja niinkuin näistäkin vastauksista huomaa, myös selittelyntarve on valtava ja ihmisillä on keinonsa säilyttää hyvä kuva itsestään, eheä minäkuva. Jos kuitenkin uskaltaa katsoa totuutta silmiin, jokainen tietää, että varattuun ihmiseen ei ole mikään pakko sekaantua. Ja ihmiset, joilla on moraali ja sydän paikallaan, eivät sellaista teekään (vahinko, eli parisuhdetilanteestaan valehtelevan miehen mukaan ajautuminen on asia erikseen, sitä
Näinpä. Hyvin kuluneita selittelyjä. Oman toiminnan arviointi puuttuu täysin.
Varattu mies on jo kelvannut jolleki naiselle eli hyväksi havaittu. Siksi nainen iskee kiinni ukkomieheen 😉
Mitä puolison kannattaisi sanoa tälle änkeäjälle? Vinkkejä?
Tiedän yhden tällaisen perheenrikkoja jakorasian jonka olen kuullut sanovan että "ei oikein tule naisten kanssa koskaan toimeen" Hassu juttu.
Vierailija kirjoitti:
Avaaja tarkoittanee näitä tyrkkyjä, jotka baarissa humalassa tulevat iskemään välittämättä siitä että puolisokin istuisi samassa pöydässä?
No säälittäviähän he ovat. Varmaan aamulla melkoinen morkkis, kun ovat tehneet itsensä naurunalaisiksi.
Itse olen usein kuskina ja seuraan sivusta näitä höpsöjä, joilla on haku päällä tietyssä vaiheessa iltaa ja yrittävät jokaista.
Tosiaan, loppujen lopuksi vain säälittää, koska eivät tiedä muusta.
Miehenkipeys vaivaa, silloin kelpaa kuka tahansa. =D Ei se sen kummempaa ole..
Vierailija kirjoitti:
että ukkomies osaa hommat liekkö perää asiassa
Voi hyvä j-mala!
Usein matala koulutustaso sekä duunaritausta näillä
Lopulta jokainen omien mielihalujen perässä juoksija jää yksin. Kun ei voi lopettaa, aina löytyy joku uusi sytyttävä henkilö.
Vierailija kirjoitti:
vaan siitä miksi joku edes YRITTÄÄ vikitellä sellaista jonka tietää olevan varattu? Itse ainakin sinkkuaikoina lopetin heti kaikki vihjailut kiinnostuksesta jos sain tietää toisen olevan varattu...
Kuka haluaa itselleen tieten tahtoen ongelmia? Ehkä hänellä ei ole vielä tarpeeksi ongelmia?
Me olemme vaimoni kanssa jo vuosia kärsineet peräaukon hillitsemättömästä kutinasta ja yhdessä siirtyneet luonnollisesti perätie ruokintaan.
Aamuinen granola,kyytipoikana maustamaton jogurtti (valio) on ollut oiva apu asiaan.
Pienenä vinkkinä antaisinkin että, laita vaipat. Vaipat pakkaa granolan tiukemmin, eikä pökkystimet mene lunastuskuntoon.
Granolan täytteistä kesää!
-K68
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan päässä viiraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan päässä viiraa.
Uskovat kaiken mitä netissä sanotaan. Fanittavat pettäviä ihmisiä.
tämä palstahan on täynnä suomipirkkojen viestejä tyyliin "mieheni on pervo kun haluaa seksiä", "minulle riittää seksitön parisuhde (mutta sitten itse sormetan kun haluttaa)- ihmettelen, kun mieheni on niin juntti ettei tätä tajua", "ihmisyyttäni luokataan, koska joudun antautumaan miehelleni seksiä ", "minulla on 2 kiloa ylipainoa, ja en koe itseäni enää haluttavaksi, enkä siksi anna" jne. jne. jne.
ei siinä tarvitse kenenkään toisen naisen vikitellä - jos on vähänkään normaalit halut omavaava mies, katselee sitä aidan yli hyvin nopeasti ja tarkistaa mitä on saatavilla - ja sitä paitsi nykyään on paljon sellaisia naisia, jotka eivät halua tulla kenenkään väliin vaan osaavat ottaa seksisuhteen vain sellaisena molempinpuolisena inhimillisyyden osoituksena ilman monimutkaisia suhdekiemuroita
jos olisin itse tiennyt miten seksikielteisiksi suominaiset parisuhteessa kehittyvät, olisi kyllä valinnut toisin ...