Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sekasauna????

Vierailija
10.10.2009 |

Moikka!

Eilen vietettiin iltaa luonani muutamien ystävien kanssa (naisia ja miehiä) ja sauna lämmitettiin. Minun oletukseni oli saunoa miehet ja naiset erikseen, mutta kun muut olivat menossa yhdessä, niin menin minäkin. Ei ole lainkaan tapaistani, itse asiassa ensimmäinen kerta aikuisiällä kun saunon miehen kanssa, jonka kanssa en ole suhteessa. Muiden mielestä tämä sekasaunominen oli siis hyvin normaalia ja aika luonnollisesti osasin lopulta itsekin olla.

Minua lukuunottamatta kaikki saunassa olijat ovat tahoillaan naimisissa (ei kukaan keskenään). Tilanne oli selvästi seksuaalisesti latautunut ja hieman vaivautunut.

Käyttekö itse sekasaunassa, pahastutteko jos puolisonne käy?

Kommentit (228)

Vierailija
61/228 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Löylyssä on erityispiirre, joka herättää tunteita. Siellä saunotaan yhteissaunassa uimapuku päällä."

https://yle.fi/aihe/artikkeli/2016/05/30/loylyn-sankarit-uusi-yleinen-s…

Vierailija
62/228 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miehille ja naisille on omat pukuhuoneet ja suihkut, mutta saunat ja oleskelutilat ovat yhteiset, joten yleisessä saunassa uima-asu on pakollinen. Vuokraamme myös uima-asuja ja uimahousuja 6€ hintaan."

https://www.loylyhelsinki.fi/yleinensauna/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/228 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lonnan sauna: Miesten ja naisten saunat erikseen.

https://www.saratickle.fi/helsingin-parhaat-saunat-13-suosikkia/

TIISTAI JA PERJANTAI OVAT SEKASAUNAPÄIVIÄ.

http://www.lonna.fi/saaren-palvelut/sauna/

Vierailija
64/228 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähteen saunan yleiset vuorot ovat olleet peruttuja marraskuusta 2022 lähtien.

https://lapinlahdenlahde.fi/sauna/

Vierailija
65/228 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla alkaa aina seisoa...

Vierailija
66/228 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hehehee

Vierailija
67/228 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäisi olevan sääntö eikä poikkeus nykyään, että yleisessä yhteissaunassa on uima-asupakko.

Onko missään uima-asukieltoa?

Vierailija
68/228 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttäisi olevan sääntö eikä poikkeus nykyään, että yleisessä yhteissaunassa on uima-asupakko.

Saksassa on uikkarit kielletty. Kiihotti, kun tyty oli siellä yliopistovaihdossa ja kertoi joutuneensa nakuilemaan vieraiden miesten katseiden alla.

Vierailija
69/228 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saksassa on uikkarit kielletty. Kiihotti, kun tyty oli siellä yliopistovaihdossa ja kertoi joutuneensa nakuilemaan vieraiden miesten katseiden alla.

Ai tyttäresi?

Vierailija
70/228 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi vaivautunut olo. Minusta saunominen on peseytymistä eikä seuranpitoa ja seurustelua varten. Ja sehän on selvää, että alastomien miesten ja naisten välillä on seksuaalisesti latautunut tunnelma.

Lesbot eivät siis myöskään voi saunoa naisten kanssa. Eivätkä homomiehet miesten.

Vierailija
71/228 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähteen saunan yleiset vuorot ovat olleet peruttuja marraskuusta 2022 lähtien.

https://lapinlahdenlahde.fi/sauna/

Ikävä kyllä. Ilmaisin itseni huonosti, mutta toivottavasti se avataan keväällä.

Vierailija
72/228 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osakunnalla saa käyttää tai olla käyttämättä uima-asua.

95% sekä miehistä että naisista ei käytä uima-asua.

Vierailija
73/228 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu, tahdosta riippumatonta, mutta ei voi mitään. Kai se on nykyää seksuaalista häirintää?

Vierailija
74/228 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä saunomisessa ei ole mitään seksuaalista ja alastomuus saunassa on normaali asia. Kaveriporukalla saunotaan miten sattuu

Vierailija
75/228 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se nyt paljon ekologisempaakin, ettei saunoja pidetä päällä tuntikausia (sähkökiukaat siis).

Ja sitä paitsi ihmisillä voi olla myös kavereita vastakkaisesta sukupuolesta. Minulla on ainakin. Pari todella hyvää ystävää, jotka ovat miehiä sukupuoleltaan.

Ekologisempaa on myöskin vetää vessaa harvemmin, eli otetaanko yhteiskakat ja sitten yhteiskäsienpesu ja kaikki menevät samaan aikaan samaan huoneeseen, niin voi sammuttaa valot muista huoneista. Syödään vuorotellen jokainen samasta lautasesta, samalla haarukalla ja viimeinen nuolee astiat puhtaaksi, viiden hengen autoon mahtuu kahdekasnkin ihmistä parhaimmillaan jne

Vierailija
76/228 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se ihan kiva kattella muita, mutta en sanoisi että se on seksuaalista. Ymmärrän toki että se ei kaikille sovi.

Vierailija
77/228 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei siis ole yhtäkään yleistä yhteissaunaa, jossa olisi pakko olla alasti?

Vierailija
78/228 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi vaivautunut olo. Minusta saunominen on peseytymistä eikä seuranpitoa ja seurustelua varten. Ja sehän on selvää, että alastomien miesten ja naisten välillä on seksuaalisesti latautunut tunnelma.

Lesbot eivät siis myöskään voi saunoa naisten kanssa. Eivätkä homomiehet miesten.

Sääntö on se että saman sukupuolen omaavat saunovat yhdessä ja eri sukupuolen omaavat erikseen. Perhesauna voi olla erikseen, jolloin perheen jäsenet voivat halutessaan saunoa yhdessä esim. mies ja vaimo + lapset (siihen asti kun se koetaan sopivana) Miksi kaikesta pitää nykyään vääntää ja tehdä tahallaan hankalaa?

Vierailija
79/228 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on aivan luonnollista eikä siinä ole mitään seksuaalista...eiku hetkinen...

Vierailija
80/228 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä saunomisessa ei ole mitään seksuaalista ja alastomuus saunassa on normaali asia. Kaveriporukalla saunotaan miten sattuu

Ottakaa seuraavalla kerralla kuvia kanssa saunomisestanne, ja jakakaa vaikka instassa, että olipas kivaa ja rentouttavaa saunoa. Kun siinä ei ole mitään eroottista, niin noinhan voi ihan hyvin tehdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi