Sekasauna????
Moikka!
Eilen vietettiin iltaa luonani muutamien ystävien kanssa (naisia ja miehiä) ja sauna lämmitettiin. Minun oletukseni oli saunoa miehet ja naiset erikseen, mutta kun muut olivat menossa yhdessä, niin menin minäkin. Ei ole lainkaan tapaistani, itse asiassa ensimmäinen kerta aikuisiällä kun saunon miehen kanssa, jonka kanssa en ole suhteessa. Muiden mielestä tämä sekasaunominen oli siis hyvin normaalia ja aika luonnollisesti osasin lopulta itsekin olla.
Minua lukuunottamatta kaikki saunassa olijat ovat tahoillaan naimisissa (ei kukaan keskenään). Tilanne oli selvästi seksuaalisesti latautunut ja hieman vaivautunut.
Käyttekö itse sekasaunassa, pahastutteko jos puolisonne käy?
Kommentit (228)
Näytän sen verran järkylle ilman vaatteita, että en todellakaan vapaaehtoisesti esittele ruhoani kenellekään.
Ja mitä naisiin tulee, naisillä on ikävä tapa kytätä toisen hyllyviä ja roikkuvia osia. Onhan se täälläkin nähty. Ensin puhistaan miten alastomuus on luonnollinen asia eikä ymmärretä miksi jotkut ei kykene nakuilemaan vapautuneesti. Ja kohta tulee uusi aloitus jonkun siskon miehen selluliitista, että miten joku on voinut päästää itsensä niin hirveään kuntoon ja jo kolmekymppisenä.
Mies saa sekasaunoa ihan kaikessa rauhassa kunhan vaan ei yritä raahata minua mukaan.
Meillä päin sekasauna on ihan normaalia partiossa. En sitä esim perheen kanssa harrasta. Mutta partiossa kun kaikki hyväksyy jokaisen se lue tietynlaista itsetuntoa ja itsevarmuutta kohentava mennä saunomaan muitten kuin tyttöjen kanssa. Ensimmäinen sekasauna sessio oli kait kun olin täyttänyt 17 ja lähdin leirille, oikeastaan viikonloppuretkelle. Ja siellä ihmisiet meni yhtäväaikaa saunaan. Olin aluksi sillain, että mitä ihmettä. Mutta siis ei negatiivisesti. Siinä sitte menin itsekkin saunaan ja aluksi oli aika jännittävää, mutta ei sen ihmeempää ollut. Juteltiin yhdessä porukalla niitä näitä ja saunoiltiin, lopuksi vielä lähdettiin uimaan.
Nykyään se on ihan normaali asia tehdä eikä siinä ole mielestäni mitään hävettävää tai kauhistuttavaa.
Moniko mies on nähnyt vaimon siskon alasti tai vaimon tai tyttöystävän kavereiden pilluja? mulla kiihottas pirusti jos sekasaunaan tulis vaimokkeen kavereita ja kyllä siinä silmänruokaa olis jos kahdestaan hetkeksi jäisi saunaan :D samalla se olisi aika kiusallista koska moni vaimokkeen kavereista näyttää siltä että seisokkia pukkaa. Tuo juuri et miehet heiluu usein alasti niin eihän se naisissa juuri aiheuta samanlaisia viboja mitä miehellä jos kaikki naiset juoksee mökillä alasti uimaan :D se ois unelma
Sekasaunat on aina parhaita ja kesällä mökkibileissä vielä parempaa kauniiden naisten kanssa karvakolmiot vilkkuen :)). Onko nyt viime aikoina ollut sekasaunoja teillä?
Todella huonossa jamassa on itsetunto jos ei kestä sitä että jossakin vaiheessa sekasaunoja on ja tulee. Sellanen alkaa hankaloittamaan asioita muutenkin
Vierailija kirjoitti:
Todella huonossa jamassa on itsetunto jos ei kestä sitä että jossakin vaiheessa sekasaunoja on ja tulee. Sellanen alkaa hankaloittamaan asioita muutenkin
Niin on!
Mies 55, Pohjanmaa, rajallinen visuaalinen stimulaatio kotona, syyttää vaimoa itsetunnon puutteesta
Eilen tuli käytyä jatkoilla sekasaunassa duunikavereiden kanssa. Toinen nainen alasti, mutta peitteli itseään ja toinen pyyhkeessä. Miehen täysin alasti. Hyvin meni eikä ollu mitään seksuaalista hommaa.
Sekasaunominen on eräänlaista tirkistelyä eli enemmän tai vähemmän avoimesti tiiraillaan toinen toisiamme. Enpä menisi sekasaunaan eikä mun mieskään.........
Huvittuneena muistelen erästä nuorempaa kaveriani, joka sattui kuskin ominaisuudessa pääsemään seurueemme mukana saunaan. Sellainen tarkoitus ei alun perin ollut, mutta kun kaveri kuuli saunomisesta hän ilmoitti juovansa vielä kymmenenkin kupin kahvia ja kiireet loppui siihen. Puolisoni oli tuon minua kymmenisen vuotta nuoremman kaverini ihailun kohde aina. Hän oli muodokas mutta hoikka nainen silloin. Itse olimme noin kolmekymppisiä. Muistan aina sen hetken, kun istuin tuon kuskin kanssa saunan löylyissä, ja vaimoni asteli saunaan alastomana rinnat pomppien. Poika oli aivan haltioissaan ja naamaltaan tulipunainen. Huomasin hänen vilkuilevan koko ajan vaimoani löylyä heitellessäni. Saunareissun kruunasi se, kun ilmoitin kaverille lähteväni pesemään vaimoni selän. Kaveri ei kehdannut lähteä löylyistä, kun joutui peittelemään seisokkiaan käsillään. Flirtti vaimoni oli mukana leikissä, ja kun pesuhuoneen puolella saippuoin vaimoni rintoja ja peppua poika tuijotti lamaantuneena saunan lasisen oven läpi lamaantuneena nieleskellen. Muu porukka alkoi tulla saunaan myös, ja häivyimme uimaan. Kuski suorastaan juoksi peräämme, ja ui vaimoni takana innokkaasti muina miehinä. Taisi olla pojalle elämänsä tähtihetki.
Saunaseisokki kirjoitti:
Huvittuneena muistelen erästä nuorempaa kaveriani, joka sattui kuskin ominaisuudessa pääsemään seurueemme mukana saunaan. Sellainen tarkoitus ei alun perin ollut, mutta kun kaveri kuuli saunomisesta hän ilmoitti juovansa vielä kymmenenkin kupin kahvia ja kiireet loppui siihen. Puolisoni oli tuon minua kymmenisen vuotta nuoremman kaverini ihailun kohde aina. Hän oli muodokas mutta hoikka nainen silloin. Itse olimme noin kolmekymppisiä. Muistan aina sen hetken, kun istuin tuon kuskin kanssa saunan löylyissä, ja vaimoni asteli saunaan alastomana rinnat pomppien. Poika oli aivan haltioissaan ja naamaltaan tulipunainen. Huomasin hänen vilkuilevan koko ajan vaimoani löylyä heitellessäni. Saunareissun kruunasi se, kun ilmoitin kaverille lähteväni pesemään vaimoni selän. Kaveri ei kehdannut lähteä löylyistä, kun joutui peittelemään seisokkiaan käsillään. Flirtti vaimoni oli mukana leikissä, ja kun pesuhuoneen puolella saippuoin vaimoni rintoja ja peppua poika tuijotti lamaantuneena saunan lasisen oven läpi lamaantuneena nieleskellen. Muu porukka alkoi tulla saunaan myös, ja häivyimme uimaan. Kuski suorastaan juoksi peräämme, ja ui vaimoni takana innokkaasti muina miehinä. Taisi olla pojalle elämänsä tähtihetki.
Sellainen seksifantasia keskiviikkoaamun piristykseksi. Joko sulta tuli?
Vierailija kirjoitti:
Moniko mies on nähnyt vaimon siskon alasti tai vaimon tai tyttöystävän kavereiden pilluja? mulla kiihottas pirusti jos sekasaunaan tulis vaimokkeen kavereita ja kyllä siinä silmänruokaa olis jos kahdestaan hetkeksi jäisi saunaan :D samalla se olisi aika kiusallista koska moni vaimokkeen kavereista näyttää siltä että seisokkia pukkaa. Tuo juuri et miehet heiluu usein alasti niin eihän se naisissa juuri aiheuta samanlaisia viboja mitä miehellä jos kaikki naiset juoksee mökillä alasti uimaan :D se ois unelma
Minun mielstä lähtökohta on se, mikä jo teekkaripiireissä aikanaan oli: ensin on naisten sauna ja sitten on miesten/sekasauna. Ketään ei pidä katsoa pahalla sen enempää jos ei halua, tai haluaa sekasaunaan. Ja jos nainen haluaa sekasaunaan uikkareilla, se on hänen oikeus.
Seksi on jollain tasolla aina mielessä ja jollain tasolla aina pois mielestä. Vaatteet päällä, tai ilman ei muuta sitä. Mutta kun vaatteet jää pois, se on jollain lailla aidompaa, rehellisempää. Tietenkin siitä on myös silmänruokaa, mutta niin on ihan yhtä lailla vaatteet päällä olevasta.
Itse olen saunonut puolison siskon ja useammankin sen kaverin kanssa. Siskon kanssa olen vuosien varrella tullut niin läheiseksi, että tuntuu enemmän omalta siskolta kuin oma sisko. Joskus vaikeana aikana asui meidän luona muutaman kuukauden ja elämä oli kuin 40-vuoden avioliiton jälkeen. Ihan omraaline aamutoimien yhteydessä saatoimme vaihtaa kamppeita vierekkäin alusta asti, jos ymmärrätte, mitä tarkoitan.
Jonkun toisen puolison ja toisen siskon kanssa tuo saattaisi kuulostaa tosi oudolta ja mahdottomalta.
Yhteenvetona: kaikki riippuu täysin henkilökemioista ja tilanteesta ja kaikkien pitäisi tehdä täsmälleen kuten itse haluaa, eikä siitä saisi tuomita. Ei ole yhtä oikeaa, tai väärää vastausta.
Sauna on pyhä paikka. Saunassa ei vilkuilla, vaikka sekasaunassa oltaisiinkin. Ei mitään seksuaalista elementtiä.
T: Kylttymäton pervo mies.
Sellainen seksifantasia keskiviikkoaamun piristykseksi. Joko sulta tuli?[/quote]
Hei sä oot vaan kateellinen, voi reppanaa. Vois muutes kuvitella sut kurkkimaan jonnekin vaatekomeroon ku toiset touhuaa...
Monessa yleisessä sekasaunassa on uimapukupakko.
Vierailija kirjoitti:
Monessa yleisessä sekasaunassa on uimapukupakko.
Rappion merkki koko sekasauna. Yhteissaunassa ollaan alasti.
Onko pk-seudulla yhtäkään yleistä yhteissaunaa, jossa täytyy olla alasti?
Vierailija kirjoitti:
Onko pk-seudulla yhtäkään yleistä yhteissaunaa, jossa täytyy olla alasti?
Kaikissa yhteissaunoissa ollaan alasti.
Sauna Hermanni torstaisin.
Sompasaunassa saa olla myös uimapuvussa, samoin kesällä Lonnan saunassa, ehkä myös Lähteen saunassa.
Lonnan sauna: Miesten ja naisten saunat erikseen.
https://www.saratickle.fi/helsingin-parhaat-saunat-13-suosikkia/
Plääh peralla olko seisoo ilta pilalla
puolisoani tietenkään. Sillain ollaan käyty, että esim. 3 kaveripariskuntaa yhdessä mökillä pikku kekkulissa.