Sekasauna????
Moikka!
Eilen vietettiin iltaa luonani muutamien ystävien kanssa (naisia ja miehiä) ja sauna lämmitettiin. Minun oletukseni oli saunoa miehet ja naiset erikseen, mutta kun muut olivat menossa yhdessä, niin menin minäkin. Ei ole lainkaan tapaistani, itse asiassa ensimmäinen kerta aikuisiällä kun saunon miehen kanssa, jonka kanssa en ole suhteessa. Muiden mielestä tämä sekasaunominen oli siis hyvin normaalia ja aika luonnollisesti osasin lopulta itsekin olla.
Minua lukuunottamatta kaikki saunassa olijat ovat tahoillaan naimisissa (ei kukaan keskenään). Tilanne oli selvästi seksuaalisesti latautunut ja hieman vaivautunut.
Käyttekö itse sekasaunassa, pahastutteko jos puolisonne käy?
Kommentit (228)
Olen reilu parikymppinen .olemme 3. saman ikäitä muijaa,sähköfirmassa töissä,firmalla on aika iso ratasauna.Käymme siellä kuukasi palaverit.Saunomme aina alasti miehiä on noinkymmenkunta vähän tilateesta riipuen.On siinä meillä naisilla siinä silmänruokaa.Kyllä siinä kiihotuu itsekin.kun jäpät katselee.Sekasaunat kunniaan...
En voi käsittää tätä suomalaisten tapaa alkaa peseytyä yhdessä illan vieton yhteydessä. Niin outoa kun olla ja voi.
Vierailija wrote:
kaveripiirissä on teekkareita joilla kai sekasaunominen kuuluu omissa riennoissa asiaan. Mutta kaveriporukassa on aina ollut itsestäänselvää että miehet ja naiset erikseen.
Eli en menisi, en myöskään toivoisi mieheni menevän. Vaikkei tilanteessa mitään seksuaalista olisi, en halua nähdä kaverimiehiä tai kavereiden miehiä nakuina kiitos.
En haluaisi mennä enkä hakua, että mies menee. Kerran ollaan uimareissulla oltu ystävien kanssa uikkarit jalassa oltu saunassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija wrote:
kaveripiirissä on teekkareita joilla kai sekasaunominen kuuluu omissa riennoissa asiaan. Mutta kaveriporukassa on aina ollut itsestäänselvää että miehet ja naiset erikseen.
Eli en menisi, en myöskään toivoisi mieheni menevän. Vaikkei tilanteessa mitään seksuaalista olisi, en halua nähdä kaverimiehiä tai kavereiden miehiä nakuina kiitos.En haluaisi mennä enkä hakua, että mies menee. Kerran ollaan uimareissulla oltu ystävien kanssa uikkarit jalassa oltu saunassa.
Ei kai nyt helvata saunassa ja uimassa uikkareita käytetä😱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija wrote:
Eli en menisi, en myöskään toivoisi mieheni menevän. Vaikkei tilanteessa mitään seksuaalista olisi, en halua nähdä kaverimiehiä tai kavereiden miehiä nakuina kiitos.En haluaisi mennä enkä hakua, että mies menee. Kerran ollaan uimareissulla oltu ystävien kanssa uikkarit jalassa oltu saunassa.
On todella perverssiä jos mökillä saunoessa ja uidessa käytetään uima-asuja.
Vierailija kirjoitti:
Pimpparella/pimpparela wrote:
On todella perverssiä jos mökillä saunoessa ja uidessa käytetään uima-asuja.
Ei tietenkään.
En mene sekasaunaan alasti. Minusta se on ahdistavaa. En tykkää että miehet katselevat saunassa. Mielestäni sauna on sen verran intiimi paikka, että saunon kaksin mieheni kanssa tai sitten uikkarit päällä. Naisten kanssa toki saunon
69