Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

suostuuko miehesi ostamaan sinulle kuukautissuojia kaupasta?

Vierailija
02.08.2009 |

entä suostutko sinä ostamaan kondomeja?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toisi kumminkin vääriä, joten ostan tamppoonini mieluiten itse =)

Vierailija
2/25 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoo mun mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tarvittaessa mieskin ostaa kuukautissuojia. Kortsuja en suostu ostamaan, mies ostaa ne.

Vierailija
4/25 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ok ostaa kuitenkin vauvan vaippoja? Eihän kukaan luule, että mies vaippoja kummassakaan muodossa itselleen ostaa.

Vierailija
5/25 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja kyllä!

Vierailija
6/25 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosimies on sitten vähän pöllö. Onko ok ostaa kuitenkin vauvan vaippoja? Eihän kukaan luule, että mies vaippoja kummassakaan muodossa itselleen ostaa.

Ei varmaan tuo TOSImies voi sitten ostaa naiselleen lahjojakaan - ja kukatkin on vähän epäilyttäviä. Hintahtaakos sitä jo, jos vaikka korun tai hajuveden rakkaimmalleen ostaa? Niin se varmaan on... onneksi ei ole mitään tuollaista tosi"miestä" niskoille siunaantunut ;)

Vierailija
7/25 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostaa kaupasta ruokaa? Entäs jos tulisi pakottava tarve ostaa maitoa?! Apua! Mitä siinä voisi tehdä?

Soittaa poliisille?!

Vierailija
8/25 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIETI, jos pitäisikin mennä ostamaan WC-paperia! Olisko vähän NOLOO!!! Joku vois vielä siellä kaupassa luulla, että olet menossa paskalle?!?

Ja siitäkös se juttu lähtis kylillä liikkelle!

Vierailija
9/25 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa niin hassulta ja lapselliselta.

Vierailija
10/25 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meitä on monenlaisia ihmisiä..totean taas..meillä tämä ei vaadi edes pohdintaa, koska kaupasta tuodaan tarpeellinen kuka käykin..

Usein saa kyllä vääntää rautalangasta mitä tuotava, mutta tähän mennessä vielä aina oikeita löytänyt(valikoiman puitteissa..)

:)

Vierailija
11/25 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuun vain piti näytellä että millaisia että osaa ostaa :) Ja onhan noita kortsuja tullut osteltua :)

Vierailija
12/25 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta menneisyydessä ollaan oltu ostoksilla. Miehellä oli vaan vaikeuksia päättää hyllyllä oikea sidemalli, vaikka olin kuvannut sen tarkkaan ostoslistaan (vihreä allways, siivellinen jne). Niitä oli kuulemma niin montaa eri sorttia, että hämmentyi. :)

Vierailija
13/25 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy toki informoida aika tarkasti. Säästöpakkauskortsut hän ostaa myös, minä en niitä koskaan. On niin tuttuja nuo lähikaupan kassat, etten kehtaa...

nimim. pitäis saada se kierukka vihdoin!

Vierailija
14/25 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä joskus joutui ostamaan minulle mummo alushousutkin. Tulin leikkauksesta enkä ollut tajunnut että haavat tulee just nivusiin, lähetin miehen hekee kaupasta lahkelllisia pikkuhousuja.

Vierailija
15/25 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy toki informoida aika tarkasti. Säästöpakkauskortsut hän ostaa myös, minä en niitä koskaan. On niin tuttuja nuo lähikaupan kassat, etten kehtaa... nimim. pitäis saada se kierukka vihdoin!

Eikö vilkas seksielämä ole enmmänkin ylpeilyn kun häpeilyn aihe, ihme porukkaa täällä. Ihan elämän perusasioita noi kuukautiset, panemiset ja paskomiset. Voi ihme!

Vierailija
16/25 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pitää tosiaan erittäin tarkasti kertoa minkä niistä haluaa että saa oikean.

Ja kyllä myös minä voisi ostaa kondomeja jos niitä tarvittaisiin. Emme kuitenkaan käytä niitä.

Vierailija
17/25 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis siteeni, ja kortsuja ostimme molemmat silloin kun ostimme. Yleensä kuitenkin ostan itse siteeni, koska niitä on todellakin niin montaa sorttia, että en oikein itsekään osaa kunnolla päättää, mitä ottaisin. Tuota merkkien ja mallien moninaisuutta miehenikin joka kerta ihmettelee, kun sille hyllylle joutuu asioimaan.

Vierailija
18/25 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vain jos on pakko. Ei niinkään kai häpeä tilannetta vaan panikoi, ettei osaa ostaa oikeaa mallia. Pari kertaa on ostanut, keskenmenon ja synnytyksen jälkeen, kun en itse kauppaan kyennyt.

Ja kondomeja voin kyllä ostaa. Ja olen ostanutkin varmaan useammin kuin mieheni.

Vierailija
19/25 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ei tarvitsekaan kun käytän kuukuppia.

Vierailija
20/25 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus on yrittänyt,mutta aina tulee pikkuhousunsuojia! Parempi ostaa itse!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi