Sekasauna????
Moikka!
Eilen vietettiin iltaa luonani muutamien ystävien kanssa (naisia ja miehiä) ja sauna lämmitettiin. Minun oletukseni oli saunoa miehet ja naiset erikseen, mutta kun muut olivat menossa yhdessä, niin menin minäkin. Ei ole lainkaan tapaistani, itse asiassa ensimmäinen kerta aikuisiällä kun saunon miehen kanssa, jonka kanssa en ole suhteessa. Muiden mielestä tämä sekasaunominen oli siis hyvin normaalia ja aika luonnollisesti osasin lopulta itsekin olla.
Minua lukuunottamatta kaikki saunassa olijat ovat tahoillaan naimisissa (ei kukaan keskenään). Tilanne oli selvästi seksuaalisesti latautunut ja hieman vaivautunut.
Käyttekö itse sekasaunassa, pahastutteko jos puolisonne käy?
Kommentit (228)
Vierailija kirjoitti:
Miten voisin ehdottaa tahdikkaasti ystäväpariskunnan kanssa yhteissekasaunaa mökkireissulla. Olisiko hyvä vedota ohimennen sähkönsäästöön, vai jäänkö kiinni ajatuksestani? Parempia idoita?
Haluasin tarkistaa, miltä ystäväni vaimon pimpsa ja tissit näyttävät, ja olisi hienoa katsella molempia vaimoja vierekkäin lauteilla.
Parempi kun kerrot fantasiasi suoraan ja kiertelemättä ennen saunaa. Kyllä kaikki muutenkin tietävät, miksi sinne saunaan haluat, kysymys on vain siitä, että uskallat sanoa sen ääneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voisin ehdottaa tahdikkaasti ystäväpariskunnan kanssa yhteissekasaunaa mökkireissulla. Olisiko hyvä vedota ohimennen sähkönsäästöön, vai jäänkö kiinni ajatuksestani? Parempia idoita?
Haluasin tarkistaa, miltä ystäväni vaimon pimpsa ja tissit näyttävät, ja olisi hienoa katsella molempia vaimoja vierekkäin lauteilla.
Parempi kun kerrot fantasiasi suoraan ja kiertelemättä ennen saunaa. Kyllä kaikki muutenkin tietävät, miksi sinne saunaan haluat, kysymys on vain siitä, että uskallat sanoa sen ääneen.
Enpä tiedä. Mitä jos kuitenkin kertoisin, että minusta saunomisessa ei ole mitään eroottista, ja siksi voitaisiin mennä kaikki yhdessä saunaan?
Vierailija kirjoitti:
Tuplapenetraatio toiveissa?
Saunassa olisi varmasti epämukavaa, mutta miksei sen jälkeen, kun peppuvaot on pesty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä tiedä. Mitä jos kuitenkin kertoisin, että minusta saunomisessa ei ole mitään eroottista, ja siksi voitaisiin mennä kaikki yhdessä saunaan?
Kuin keksisi pyörän uudestaan.
En usko hetkeäkään, kun joku kirkkain silmin väittää ettei yhteissaunassa ole MITÄÄN seksuaalista.
Ihmisillä on erilaisia tapoja saunoa.
Minulle saunominen on suht nopea toimenpide, ja haluan käydä yksin omassa rauhassa.
En ymmärrä sellaista saunomista että saunotaan 'tuntikausia' koska en ITSE saa tuosta ns. mitään irti.
Minulle saunassa käynti on osa peseytymistä/lämmittelyä vaiķa talvisen lenkin jälkeen tmv. ei paikka jossa haluaisin viettää pitkän ajan tai varsinkaan ns. seurustella.
(HUOM: mutta ymmärrän että tapoja on erilaisia, EN kritiso mitään/ketään)
En ajattele että alastomuus on mikään juttu, käytännössä lähes yhtälailla ihmiset ovat rannalla lähes alastomina.
Minulle sauna (tai ylipäätään peseytyminen) on asia minkä haluan tehdä yksin: ei tarvitse jonottaa suihkuun, saa heittää juuri sen verran löylyä kun haluaa jne.
Voin saunoa, mutta katson sitten silmä ja kalu kovana teidän waginoita, pyllyjä ja rintoja.
Vierailija kirjoitti:
Voin saunoa, mutta katson sitten silmä ja kalu kovana teidän waginoita, pyllyjä ja rintoja.
Ja miestensaunassa mittailet pippeleitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miestensaunassa mittailet pippeleitä.
En mittaile, mutta katson äkkiä minkäpituisia muilla on.
Vierailija kirjoitti:
Palsta täynnä pervoja
Ei vastakkaisen sukupuolen sukuelinten tiirailussa ole mitään pervoa. Täysin luonnollista.
Ollaanko Lonnan sekasaunavuorossa alasti?
Vierailija kirjoitti:
sekasaunassa. Uikkarit päällä vaan. Ei minusta kummallista. Suihkussa sit tietty itsekseen ilman uikkaria.
Täällä seurakunnan kesänviettopaikassakin on aina uikkarisauna. :)
pinppi on synti
Alastomuus hyvä, häirintä huono.
Miksi nykyään on niin häveliästä, että yhteissaunassa täytyy olla uima-asu päällä?
Vierailija kirjoitti:
Palsta täynnä pervoja
Kyllä. Nämä ketjut ovat oudon suosittuja.
En käy, koska olen lihava ja penis lepotilassa alle 5 cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palsta täynnä pervoja
Kyllä. Nämä ketjut ovat oudon suosittuja.
Me ollaan kato saunakansaa :)
Vierailija kirjoitti:
Ollaanko Lonnan sekasaunavuorossa alasti?
Jotkut ovat, jotkut eivät.