Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten huijata muita juhannuksena, olen raskaana, enkä juo alkoholia

Vierailija
15.06.2008 |

eli, meidän mökille tulee kavereita juhannuksen viettoon, tietenkin siinä olutta ja siideriä otetaan. itse en ota, koska plussasin tälläviikolla. en haluaisi kertoa heille vielä olevani raskaana. ihmettelevät varmasti kun en juo. mitä ihmettä sanon heille? vai kaadanko limsaa siideripulloon??? tää on tosi tyhmää, kun ihminen ei voi olla juomatta alkoholia, etteikö sitä joudu selittelemään!

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
15.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvaavat heti ja sitäpaitsi harvoin saa semmossia kuureja missä on totaalinen alkoholin nautintakielto.

Parempi kun kaadat siideripulloon limsaa tai kivennäisvettä ja juot sitä ja jossain vaiheessa teeskentelet et on huonoolo vaikka et olekaan paljoa juonut (älä kuitenkaan esitä kännistä ;) ) lopetat sitten sen limsan tissuttelun :)

Vierailija
2/41 |
15.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan juot muiden muassa, kaadat välillä viemäriin tai vaihdat miehen kanssa pulloja. Se on ainoa tapa miten kukaan ei epäile. Hörppäät, mutta et oikeasti juo mitään.

Mitä enemmän selittelet, sitä varmemmin ne muut tietää että olet raskaana. Hiljaa siis vaan juomatta olosta ja koko illaksi pullo käteen.

Hyvää juhannusta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
15.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ä:)

Ei siellä nimittäin kukaan toisten juomisia laske kumminkaan:)

Vierailija
4/41 |
15.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nimittäin on ihan oikeasti nyt sellainen lääkitys, että alkoholin juominen on kielletty. Ja juhannusta mietin minäkin, että onko minun nyt pakko kertoa kaikille näistä lääkkeistä, mutta ilmeisesti sitten kaikki olettaakin minun olevan raskaana =D Enkä siis ole =)

Vierailija
5/41 |
15.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ymmärtänyt tuota salailua. Jos raskaus menee kesken, sitten menee. Se kuuluu elämään, vaikka onkin inhottava, surullinen ja vaikea asia.

Uskon, että kaverisi pitävät kyllä salaisuuden, jos kerrot heille selvästi, että raskaus on aivan alussa ja keskenmenon riski vielä suuri. Raskaus ei siis päätykkään välttämättä vauvan syntymään.

Itselläni olisi ainakin kamala petturiolo kavereitani kohtaan, jos muka dokaisin (joisin sidupullosta limpparia). Valehteluahan se on!

Vierailija
6/41 |
15.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esität että juot mutta jos tosissaan tulee vaikea ja tukala tilanne että sinua vaikka painostetaan että jokainen nyt ottaa shoti tms niin sit voit paljastaa että olet raskaana.

Vierailija
7/41 |
15.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ymmärtänyt tuota salailua. Jos raskaus menee kesken, sitten menee. Se kuuluu elämään, vaikka onkin inhottava, surullinen ja vaikea asia.

Uskon, että kaverisi pitävät kyllä salaisuuden, jos kerrot heille selvästi, että raskaus on aivan alussa ja keskenmenon riski vielä suuri. Raskaus ei siis päätykkään välttämättä vauvan syntymään.

Itselläni olisi ainakin kamala petturiolo kavereitani kohtaan, jos muka dokaisin (joisin sidupullosta limpparia). Valehteluahan se on!

Vierailija
8/41 |
15.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vappuna huijannut ystäviäni juomalla siideripullosta vettä... Täyttelin muutaman ullon valmiiksi ja sitten hiljalleen siemailin. Ei kukaan siihen juomisen nopeuteen tms. huomiota kiinnitä. Itsekään en noin alkuvaiheessa haluaisi kertoa kenellekkään

Vierailija
9/41 |
15.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin monimutakaisesti vielä ja ollamukamas juovinaan. Minä sanoisin että minulta poistettiin hammas (sekin on kyllä valehtelua) taikka sanoisin suoraan että minä en ole nyt siinä kunnossa että voisin ottaa, sitten jos joku arvelee että olet raskaana, sanot vaan että kyllä muistakin syistä voi olla juomatta. eykä siis kieläisi etkä myöntäisi. Aikuinen ihminen saa olla juomatta jos niin haluaa, eik

siitä tarvitse tiliä tehdä kellekkään.

Vierailija
10/41 |
15.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku kysyy, miksei juo, niin sanoo, että on lääkekuuri päällä ja that's it.

Vierailija
11/41 |
15.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vasta saanut tietää raskaudestani ja on vieläkin aika pöllämystynyt olo koko asiasta. Haluan sulatella ensin asiaa rauhassa omassa päässäni, kun tuntuu, etten vielä tajua asiaa todeksi. En halua kertoa raskaudestani vielä kenellekään, kun tuntuisi nyt tosi oudolta ottaa vastaan onnitteluja tai muutenkaan puhua asiasta. Raskaus tuntuu vielä niin vieraalta ja oudolta. Ehtiihän sen myöhemminkin kertoa.

Vierailija
12/41 |
15.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

alussa niin pahoin, ettei sitä oloa pysty piilottamaan. Jos ei halua kertoa, niin ei siinä mitään, en vaan ymmärrä miksi tehdä elämästään ehdoin tahdoin niin hankalaa...

Mutta siis...lääkekuuri ei toimi, sillä tosiaan erittäin harvojen lääkkeiden kanssa ei saa juoda, ja jos kerran olet sairas, niin miksi olet juhlimassa? Alkoholittomat kaljat, sidukat tm. kyllä erottaa. Usein myös ihmiset haluavat maistaa lasistasi tai pullostasi, joten alkoton juoma tilalle vaihdettuna ei oiken pelaa sekään. "Olen aamulla kuskina" on ihan hyvä vaihtoehto, ja jos olet kupittajana tunnettu, niin on kaksi vaihtoehtoa: "mokasin viime viikonloppuna niin pahasti kännissä, että en juo kyllä kuukauteen!! Ai mitä kävi, sori en todellakaan kehtaa kertoa!" tai "Mulla oli maksa-arvot koholla, en saa juoda". Ja naiselle tietysti sallittu "laihdutan" ja miksei myös "lyötiin vetoa, että pystyn olemaan juhannuksen juomatta". Itse kyllä sanoisin pokkana, että kyllä mulle maistuis, mutta tapanani ei ole juottaa alaikäisiä humalaan...

Vierailija
13/41 |
15.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siis...lääkekuuri ei toimi, sillä tosiaan erittäin harvojen lääkkeiden kanssa ei saa juoda, ja jos kerran olet sairas, niin miksi olet juhlimassa?

Eivät kaikki lääkekuurit ole sairauteen, jotka varsinaisesti vaikuttaisivat normaalielämään oikein mitenkään. Tai juhlimiseen.

Esim. joidenkin vanhojen allergialääkkeiden kanssa ei saa juoda alkoholia, ja en ole kuullut kovin monen allergisen kokevan itseään kovin sairaaksi. (Nykyään tosin antihistamiinit ovat kehittyneet niin paljon, että tuo selitys ei helposti mene läpi, sillä erittäin harva syö tuollaisia lääkkeitä.)

Hämärästi muistelen nähneeni alkoholinkäyttökiellon myös jossain hiivalääkkeessä tai vastaavassa.

Vierailija
14/41 |
15.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkun jätät alkoholin väliin - kyllähän jokaisella ihmisellä on siihen oikeus. Minun kaveripiirissäni ei kukaan ihmettelisi tällaista vetoa. Jokainen saa juoda tai olla juomatta, eikä sitä kukaan ällistele.

Vierailija
15/41 |
15.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin esim. roaccutanin kanssa ei saa paljoa juoda, mutta akne nyt tuskin on sellainen sairaus, joka estää juhlimista :D Mutta antibiootit yleensä yhdistetään alkoholin käyttökieltoon (vaikka ei pidäkään paikkaansa kuin parin kohdalla), ja antibiootteja tarvitseva on yleensä melko sairas... Enemmän musta on outoa jos sanoo olevansa lääkekuurilla mutta kuitenkin täysin terve :O

Vierailija
16/41 |
15.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauemmin kuin sairaus. Ainakin jos siis tehoaa. Vai onko joku joskus saanut sairaslomaa suoraan antibioottikuurin loppuun saakka, sillä perusteella, että kun syö lääkettä on sairas?

Sitäpaitsi antibiootteja on lähipiirissä syöty viime aikoina ainakin virtsatietulehdukseen ja tulehtuneeseen varpaaseen sekä pienen leikkauksen jälkeen (siis todella pienen). Ei noista mikään olisi estänyt juhlimista millään tavalla, lääkäri olisi varmasti katsonut todella pitkään, jos olisi noiden vuoksi edes kysynyt sairaslomaa. (Tämä nyt hieman ohi alkoholikeskustelusta, sillä en tiedä mitä juuri noiden antibioottien kohdalla sanottiin alkoholista.)

Vierailija
17/41 |
15.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syynä mahdollinen antabus-reaktio.

Vierailija
18/41 |
15.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mäkin suosittelisin sitä että kuljet ainakin osan aikaa joku juoma kädessäsi, juotat vaivihkaa miehelle tai kaadat puskiin. Välillä otat yksittäisen huikan. Alkoholitonta olutta tai siideriä voi myös kaataa lasiin niin että se näyttää ihan samalta kuin alkoholillinenkin.

Jos muut juovat paljon, ne eivät kohta enää pysy ollenkaan laskuissa siitä mitä muut ovat juoneet. Olen kerran ollut ihan raskautta salailemattakin bilettämässä porukassa, jonka yksi jäsen ei muuten vain huomannut että olin kitannut alkoholitonta Nikolaita koko illan. Seuraavana päivänä sille tuli "uutisena" että olin raskaana.

Mikäli joku patistaa juomaan nopeammin tai enemmän ja alkaa vinoilla siitä että "oletkohan sä raskaana" niin voihan siihenkin vastata vain jotain yleisluontoista, tyyliin "just joo".

Vierailija
19/41 |
15.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko teillä tapana aina juoda, kun muutkin juovat?

Mä voin sanoo kavereille, että ei kiitos, ei tee mieli ottaa, eikä kukaan tuputa tai ihmettele mun (tai kenenkään muunkaan) juomattomuutta. Ei tartte keksiä mitään selityksiä raskauden peittelyyn.

Vierailija
20/41 |
15.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

superriita, ja vetäydy sen jälkeen saunamökkiin muka itkemään. Sen jälkeen voit tulla sieltä hissuksiin esiin ja syödä ja juoda kenenkään uskaltamatta sanoa siihen mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi