Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurissa asuu 21v äiti, jolle syntyi viimeviikolla kolmas lapsi.

Vierailija
28.06.2008 |

Luulin eka, että on joku lesta, mutta eilen juttelin hänen kanssaan ekaa kertaa kunnolla ja tuntuikin olevan ihan tavallinen tapaus ;) Tai siis yllätyin tosi positiivisesti. Hoitaa lapset itse ja lähes yksin, kerran kuussa kuulemma käy äitinsä kustantama siivoaja helpottamassa arkea. Mies tekee pitkää päivää töissä ja muutenkin harrastaa yms. Tuo äiti tuntui todella nauttivan elämästään ja siinä 2t ulkoilun aikana klaarasi monta tilannetta aivan unelmahienosti, vaikka itselläni olis varmaan menny hermot.

Halusin vaan kirjoittaa,koska itse tunsin eilen illalla piston omassatunnossani, on ollut suhtautuminen ns. teiniäiteihin aika kurja tähän asti :o(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisit tullut haukkumaan - tekopyhää

Vierailija
2/8 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole lestoja vastaan sinällään mitään, mutta heillähän tuo nuorena suurperheen omistaminen on ihan tavallista ja "pakon"sanelemaakin.

Tämä naapurini sitä vastoin on ihan itse valinnut tuon lasten tekemisen ja sanoikin nyt, että haluaa vielä yhden pienellä ikäerolla ja sitten aikoo olla kotona muutaman vuoden, kunnes alkaa opiskelemaan todenteolla itselleen ammattia.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut äiti sai jo 16v.

ei olla lestadiolaisia. ja yhteensä meitä lapsia on 4

äitini on nyt sitten jo isoäiti. hän on nyt 42 vuotias. lapsen yhtä lukuunottamatta aikuisia ja pois kotoa. nuorimmainenkin on jo 15v.

Vierailija
4/8 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ETTÄ EI OLLA LESTOOOJAAA,jos haluaa suurperheen..vaikak mitäpä se kelleen kuuluu

Vierailija
5/8 |
29.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

neljän alle kouluikäisen lapsen 25-vuotias äiti. Haaveena oli kolmannen jälkeen opiskelu mutta hupshuijakkaa neljäs lapsi tuli. Nyt ovat eronneet miehensä kanssa ja kalja maistuu mammalle aikas reippaasti.

Vierailija
6/8 |
29.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ns. hyvästä perheestä ja ihan hyvin koulussa meni, mutta vaan oli niin lapsirakas, että teki ensimmäisen lapsensa kun oli 17v. Sitten tuli vielä kaksi lasta lisää muutaman vuoden aikana. Väliaikatiedote oli se, että hän aloitti iltalukiota, kun minä puursin gradua. Nyt tilanne on se, että minä olen kahden, alle 8 v. lapsen peruskouluope-äiti ja hän on kolmen 17 -12 v. lapsen amk-ope äiti. Eli ei voi kaikista nuorista äideistä tehdä sitä pessimistisintä johtopäätöstä.

Vierailija
7/8 |
29.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen tuli 16-vuotiaana, toinen 18-vuotiaana, ja kaksoset sain kun olin täyttänyt 19. Kaikki on toivottuja ja rakastettuja. Kaikki on mennyt juuri niinkun haaveilen. Lasten kanssa olen kotona ollut 4 vuotta, ja opiskellut samalla etälukiossa. Tietysti opiskeluaikaa on vaikea tästä arjesta löytää, mutta kun käyttää pienetkin hetket tehokkaasti hyödykseen niin kyllä se onnistuu. Ensi lukuvuonna olisi tarkoitus kirjoittaa, ja saada se lakki.

Täytyy kyllä sanoa, että ennakkoluuloja on paljon. Ensimmäisen ja toisen lapsen jälkeen olin "idiootti vastuuton teini, joka ei osaa huolehtia ehkäsystä, mutta silti jakaa pillua kaikille" ja nyt kun lapsia on enemmän niin olen "lestaadiolaiseen lahkoon kuuluva alistettu tyttörukka, joka ei saa elää nuoruuttaan seurakunnan painostuksen takia". En edes jaksa nykyään enää kertoa, että en ole lestaadiolainen, ja lapset ovat kaikki toivottuja. Saavat mun puolesta kuvitella mitä kuvittelevat, ei niiden mielipiteet miksikään muutu, vaikka totuuden kertoisi:)

Vierailija
8/8 |
29.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiset on oikein siunattu kun ovat noin ennakkoluuloisia ja ja lokeroivat kaikki aina johonkin lokeroon. Äiti voi olla hyvä oli nuori tai vanha samoin huono.

Eiköhän tuohon vaikuta monet muutkin asiat kun ikä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän