Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmi- ja varsinkin nelikymppiset ensiäidit SÄÄLITTÄÄ

Vierailija
19.12.2005 |

Olette pelkäämisestä kuolleita ettekä anna lastenne tehdä mitään niin, että heistä tulee ylivarovaisia allergisoituneita NÖSSÖJÄ, jotka vaan soittaa pianoa jossain tanan musiikkiopistossa teidän pakottamina. Pidätte niillä pyöräilykypärää ja jarrusukkia päivät pitkät ja suojaatte ne tuhansilla heijastimilla.

Teette lapset vuoden ikäerolla tai mikä vielä säälittävämpää - saatte kaksoset hedelmöityshoidolla. Aina kun näen kaksosia näillä ikälopuilla äideillä olen aivan varma, että luomuna ei ole lasta saatu, kun ei ole tarpeeksi ajoissa hommaan ryhdytty, kun on ollut niin kiire saada AUTO ja TALO ja kaikenkorvaavat VAUVA- ja muut vakuutukset. On se oma napa niin tärkeä!

Kannattiko lykätä lastentekoa noin helvetin myöhäiseksi? Oletteko ajatelleet kuinka helkkarin vanhoja itse olette sitten kun lapsenne saavat lapsia? Ja nykyisellä EI SAA TEHDÄ SITÄ eikä tätä ja varo sitä ja tätä - pelkäämiseen opettavalla kasvatusasenteellanne lapsenne tekevät itse omia muksuja vasta viiskymppisinä JOS SITTENKÄÄN.

Valvottaako, mitä? Onko rankkaa? Väsyttääkö? Mua ei, joten HAHHAHHAA!!!

-24 vuotias

Kommentit (144)

Vierailija
81/144 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateemisia, hyvätuloisia, talo, auto, mökki jne. Nyt lapset 25-vuotiaita, peruskoulu ja ammattikoulu huonoilla arvosanoilla läpi ja ihan duunareita ovat ja palkka kummallakin jotain 1500 euroa kuussa.

Vierailija
82/144 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jolla kaksi lasta sekä ammatti ja vakiduuni. En oikeastaa ala syytteleen ketään 40v äitei, mut sitä mieltä kyl oon et eka ku o koulutettu johki diplomityypiksi ja oltu duunissa joku 3-10v, nii muksun hankkiminen on aika riskaabelii hommaa. Siksi, koska nuorempii ( ei välttämättä kauheen paljoa ) on tulossa kyllä heti tilanne siis ku jää äippälomalle ja mahd viel hoitovapaalle, tuskin on työpaikka enää oottamassa 3v päästä ja kaiken saa alottaa tavallaan taas kuin alusta. Sanotaanhan aina että kyllä työpaikka säilyy, mutta tosiasiassa ei muuten säily välttämättä. Tunnen niin monta, varsinki ravintola alalta jonka paikka o vieny kuin nenän alta ja takas ei oo nii vaa sit päässykkään. Turha on nuorii äitii syyttää, et niitten lapset joutuu laitoksiin, vammasiksi taikka liukuhihna duuniin, enhän mäkään siellä ole! kaikki on kiinni omista valinnoista! Jos joku haluu tehä mukulan 45veenä ja sit 65veenä ku muksu o 20v oottaa lapsenlapsii, niin eipä niitä enää taida jaksaa hoidella jne...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/144 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

KATEELLINEN ÄMMÄ!!!!!onkos ne autot ja talot jääny sulta hankkimatta,hah...

Vierailija
84/144 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

....että eipä kiinnosta minun äitiäni (nyt viisissäkymmenissä) pätkän vertaa lapsenlapsien hoitaminen, painaa menemään " nuoruutensa" innolla pitkin maailmaa. Välillä tuntuu että jos hänellä olisi ikää vähän enemmän, niin olisi malttia ja kiinnostusta edes nähdä noita tenavia.

Sukulaisen äiti tuli mummiksi 36-vuotiaana, eikä hänkään halua hoitaa lapsenlastaan, kun on omien sanojensa mukaan vasta päässyt irti omistaankin.

Joten älkäähän nyt tuotakin asiaa yleistäkö.

Vierailija
85/144 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikääs millon nainen on hedelmällisin. Tuskin 40-vuotiaana. Eli

luonto on tarkoittanut naisen tulevan raskaaksi siinä 18-25 vuotiaana.

Vierailija
86/144 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmalla, eläkkeellä olevalla on aikaa enemmän.

Vierailija
87/144 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miettikääs millon nainen on hedelmällisin. Tuskin 40-vuotiaana. Eli

luonto on tarkoittanut naisen tulevan raskaaksi siinä 18-25 vuotiaana.

Miksi naisen ON MAHDOLLISTA tulla raskaaksi vaikka vielä viisikymppisenä -tekikö luonto virheen? Tai, mikä hurjempaa, mies voi siittää lapsia vielä satavuotiaana -mitä luonto on siinä ajatellut?

Vierailija
88/144 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ajattele sitä, että teillä ei paljoa ole elämää jäljellä, kun saatte lapsenlapsia. Teiltä jää se elämänvaihe kokematta ettekä ole voimissanne tukiverkkona lapsillenne. Kummallista elämänsuunnittelua, sanon minä ja ollaan niin suunnitelmallisia, niin suunnitelmallisia muka.

Kyllähän parikymppisenä itsekin piti kolmikymppisiä vanhoina ja esim. kuusikymppisiä ikäloppuina. No, kunhan itse pääset hieman kypsempään ikään, huomaat ettei se elämä lopukaan 29-vuotiaana.

Oletetaan, että 30-vuotiaana lapsia saaneen äidin lapsi saa omia lapsia 30-vuotiaana. Tuolloin tämän päivän " vanha äiti" on 60-vuotias eli usein vielä työelämässä ja OK kunnossa. Totta kai vanhemmiten erilaisia kremppoja tulee kaikille, mutta tuo kirjoitus suunnilleen tuomitsi kaikki yli viisikymppiset vanhainkotiin tai sairaalaan...

Vierailija
89/144 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi asiani osua arkaan paikkaan, kun noin kovaa jäkätystä tulee takaisin. Olette ikäloppuja, face it. Lapsistanne tulee " iäkkäiden vanhempien" lapsia, niitä joiden kotiintuloajat on kuudelta ja tv pannassa. Lapsenne kasvavat tynnyrissä ja kun lentävät pesästä eivät ole valmiita kohtaamaan maailman raadollisuutta.

AP

Vierailija
90/144 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vielä ihqumpaa, että sulla on noin syvääluotaavia, perusteltuja ja pohdiskelevia kommentteja! Sun kanssas olis varmasti hauskaa jutella lähinnä kauden trendisaappaista :)

Vierailija
91/144 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tainnut elämä potkia päähän, asuu rahattomana surkeassa lähiökaksiossa vuokralla ja mieskin on kivennyt positiivisemman ja kypsemmän naisen matkaan. On siinä lapsiparallesi elämän reliteettia kerrakseen.

Vaikka provohan sinä olet.

*paijaa*

Vierailija
92/144 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Pidätte niillä pyöräilykypärää ja jarrusukkia päivät pitkät ja suojaatte ne tuhansilla heijastimilla. " ............

KUULE IDIOOTTI ITSE OLEN SAANUT LAPSENI 23 VUOTIAANA. PIDIN JARRUSUKKIA!!!! SUOJASIN JA SUOJAAN EDELLEEN LAPSENI HEIJASTIMILLÄ SEKÄ PYÖRÄILYKYPÄRÄLLÄ!!!

Etkö sinä laita lapsellesi kypärää päähän???

Etkö sinä käytä lapsellasi heijastimia??

Jos et niin olet VASTUUTON ja typerä äiti...

Vierailija
93/144 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa näitä lukiessa että, vanhemmat äidit ovat kovin materian perään. Varmaan on vaikea päästä siitä eroon kun on nelikymppiseksi juossut rahan perässä. Tärkeintä on rakastaa lasta, sitä eivät tunnu iäkkäät äidit tajuavan. Koko ajan toitottaa vaan rahoista, autoista ja talosta.

Kateelliseksi minua on turha leimata, mieheni ja minä tienataan molemmat hyvin. Vaikka ollaan nuorena lapset tehty, ei se ole estänyt opiskelemasta tai töitä tekemästä. Meillä on jopa ollut mahdollisuus juhlia, joko molemmat yhtaikaa tai vain toinen on mennyt. Ollaan myös matkusteltu. Mitään ei siis olla menetetty. Ainoastaan saatu.

Vierailija
94/144 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Etkö sinä käytä lapsellasi heijastimia??

Jos et niin olet VASTUUTON ja typerä äiti...

Vierailija
95/144 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikäloppu äiti on parempi kuin idiootti äiti, you know who I mean. Onkohan sua kannettu sienireissuillla korissa eikä aina ole muistettu kantojen kohalla nostella? Kuulostas vähän siltä...

Vierailija
96/144 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se vauva tietää ajetaanko mersulla vaikko ooppelilla? Tai onko mulla nyt täällä espritin body vaiko h&M:n. Sen tiiän itse että vanhemman äitit on yksinkertaisia ja kysyvät paljon esim neuvolassa, palstoilla, tutuilta, lääkäreiltä jne. Ei se koulutus kata sitä, että osaisi kasvattaa lasta. t: itse äiti 21v

Vierailija
97/144 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tärkeintä on rakastaa lasta, sitä eivät tunnu iäkkäät äidit tajuavan. .

...summasummarum; älä hommaa sitä pyöräilykypärää, tarrasukkia äläkä heijastimia, niin rakastat lastasi? Sekö on teidän nerokkaiden nuorten äitien viisas ohje?

Vierailija
98/144 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

27v ja kärsinyt lapsettomuudesta jo 5v

ja kuinkahan moni tuon ikäisistä ei edes saa

lapsia vaikka haluis?

Vierailija
99/144 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sen tiiän itse että vanhemman äitit on yksinkertaisia ja kysyvät paljon esim neuvolassa, palstoilla, tutuilta, lääkäreiltä jne. Ei se koulutus kata sitä, että osaisi kasvattaa lasta. t: itse äiti 21v

Vierailija
100/144 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

. Sen tiiän itse että vanhemman äitit on yksinkertaisia ja kysyvät paljon esim neuvolassa, palstoilla, tutuilta, lääkäreiltä jne

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi