Osaatko tyydyttää naisesi käsin orgasmiin asti?
Kuinka tyydytät naisesi sormia käyttämällä, kuvaile!
Kommentit (111)
Olen juuri kohdannut miehen joka käyttää sormiaan ihan eri lailla kuin kukaan ennen. Ja katsoo kun saan, tietää että saa mut tulemaan kovaa. Nautin järjettömästi siitä käsittelystä.
Eli toiset kyllä osaa. Ehkä kaikki, jos haluaisi.
Vastineeksi mun tekee mieli tehdä ihan mitä tahansa se haluaakaan. Ahh
Mun mies ainakin osaa. Sain elämäni ensimmäisen orgasmin, kun hän yhdynnän jälkeen alkoi pyörittelemään mun klitorista. Orgasmin saaminen tuntui tosi hyvältä, ja halusin saada sen seuraavillakin kerroilla. Yhdynnässä en oikein saa orkkua, mutta esileikeissä ennen yhdyntää tai yhdynnän jälkeen saan. Joskus tyydytän itseäni sormipelillä.
Olen kuulema hyvä käsistä ja sen tiedän mistä tuntuu hyvälle. Kokemuksen myötä kädet kertoo mistä kohtaa alkaa iso O tulemaan. Tottakai myös aistit havainnot ohjaa nautintoa.
Vierailija kirjoitti:
Olen juuri kohdannut miehen joka käyttää sormiaan ihan eri lailla kuin kukaan ennen. Ja katsoo kun saan, tietää että saa mut tulemaan kovaa. Nautin järjettömästi siitä käsittelystä.
Eli toiset kyllä osaa. Ehkä kaikki, jos haluaisi.
Vastineeksi mun tekee mieli tehdä ihan mitä tahansa se haluaakaan. Ahh
Mun ex oli tällainen ja oltiin toistemme ekat nuorina niin tiedän että ei se ekalla yrityksellä ollut taitava, mutta se vaan kiihottui ihan älyttömästi naisen nautinnosta ja opetteli vaikka musta ei ujostellen ja häpeillen ollut edes kauheasti apua. Ei myöskään ikinä loukattu toistemme seksitaitoja tai ulkonäköä vaikka olisi ollut mitä muita riitoja niin rohkaistuin itsekin ja meillä oli ihanaa seksiä koko sen kymmenen vuotta mitä yhdessä oltiin.
Tiedän että vastaavia miehiä on lisääkin mutta olen onnistunut löytämään seuraavaksi niin huonon ja itsekkään, ettei kiinnosta edes hänestä eroon päästyäni etsiä mitään. Se on oikeasti tahdosta kiinni, ei jostain maagisesta taidosta. En minäkään syntynyt suihinottotaitojen tai käsihoitotekniikan kanssa vaan halusin oppia ja tuottaa toiselle nautintoa ja kiihottuuhan siinä sitten itsekin.
Niin totta, kiihotun itsekin toisen nautinnosta, jos se toimii kumpaankin suuntaan on sängyssä win-win.
Hiplaan sitä märkää (vaimo kostuu tosi nopeasti jo pelkästä rintojen suutelusta) klittaa päältä rytmikkäästi, suht pehmeällä otteella pääosin etusormen päällä vain, välillä vedän etu- ja keskisormea sen sivuilla, sitten että klittaa jää niiden väliin ja hieman puristuksiin. Vaimoni hyväilee kaluani liukkarin kanssa samanaikaisesti. Sitten saatan vähän ääneen vihjailla, miten voisi saada isoa vierasta ja lupaan järjestää asia ja pyydän näyttämään kädellään mitä tekisi vieraalle. Tunnen kuinka ote kalustani muuttuu. Saatan sanoa esim: "pillusi jo tietää miltä vieras tuntuisi, haluaako se sitä". Vaimo saattaa jotain siihen ynähtää. Pian alkaa voihke ja vavahtelu. Sitten työnnyn sykkivään pilluun kalullani ja pääosin pysyttelen liikkumatta kunnes kouristelut ohi (tämä vaimon toive.) Sitten alan rytmikkään panemisen omaan tulemiseen asti.
ei tarvii.
ei kenenkään miehen ikinä..
(kun hankin sen)
ensin netflixin..ja sitten
satisfyerin naiselle.
-
oli ne pahimmat (..mokani miehenä ..ikinä.)
Vierailija kirjoitti:
Niin totta, kiihotun itsekin toisen nautinnosta, jos se toimii kumpaankin suuntaan on sängyssä win-win.
ei.
ei se Vaan niin toimi:
"kiitos" ..netflixin & satisfyer.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei.
ei se Vaan niin toimi:
"kiitos" ..netflixin & satisfyer.
Kirjoitustyylistäsi (joka varsin tunnistettavaa monissa ketjuissa) välittyy fibat, että netflix ja satifyer eivät ole päähaasteet parisuhdeasioissasi.
Useitakin kertoja olen tyydyttänyt käsin sekä entisen tyttöystäväni että suloisen vaimoni, mutta kaikkein ihaninta on ollut katsoa, kuinka ystäväperheen rouva itse aina saunassa tyydytti ilokseni herttaisen vittunsa siinä katsellessani. Muistin kyllä kiittää häntä. Oli itsekin aivan ihanoitunut kuin keitetty makaroni tai sula voi.
en koskisi sillä pitkällä tikullakaan en
ikinä
minnekkään sinne?
se on ihan eri niiden eri
ihmisten asiaa
ei ikinä
ei minun asia