Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osaatko tyydyttää naisesi käsin orgasmiin asti?

Vierailija
28.04.2007 |

Kuinka tyydytät naisesi sormia käyttämällä, kuvaile!

Kommentit (111)

Vierailija
21/111 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun oon kateellinen kaikista noista. Meillä oltu yhessä 6 vuotta ja miestä ei kiinnosta ottaa selvää mikä tuntuu hyvältä musta ja mikä ei. Ei mitään esileikkejä vaan suoraan vaan yhdyntä jota kestää 2 minuuttia ja sitten mies velvollisuuden tunnosta runttaa sormea eestakasin, eihän siinä yhdynnän jälkeen se yksi sormi edes tunnu mutta muutosta ei tapahdu vaikka monta kertaa oon yrittäny kertoa ja näyttääkkin. Saatan laittaa kuvia pitkin päivää ja viestejä siinä toivossa että illalla olis tiedossa jotain kivaa mutta paras mitä saan on 2 minuuttia enintään kerran viikossa ja näin on aina ollukkin. Onko tää teistä miehistä normaalia? 

Vierailija
22/111 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, no meillä taas kävi niin että jaksoin ehdotella pitkään kaikkea, aina ei. Koitin ja koitin. Lopuksi en jaksanut edes enää yrittää tyydyttää naistani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/111 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes aina tulee harrastettua sormeilua naisen orkkuun saakka. Pyrin kuitenkin löytämään aina uusia tapoja, ettei käy kaavamaiseksi. Meillä miehillä taitaa olla paha tapa toistella hyväksi havaittuja keinoja. Tätä lukiessa on taas pussillinen uusia kikkoja ;-)

Vierailija
24/111 |
28.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies menee heti pillulle, vaikka olen moneen kertaa saarnannut, että tissejäkin pitää hyväillä. Kostun nimittäin parhaiten juuri rintojen hyväilystä, mutta ei. Ei se pässi opi. Sormet vain pilluun, muutama edestakasliike ja sitten jo munaa tuleekin sisään. Emmä jaksa enää kauaa ton sonnin kanssa.

Vierailija
25/111 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hyväilin ja tein aina kaikkeni naiseni nautinnon eteen, nuolin, imin, hyväilin rinnat ja klitorikset ennen kun itse halusin mitään(näkyi päällepäin että naiseni nautti saamastaan hoidosta) mutta silti kävi vieraissa. Siihen loppui se nautinnon tuottaminen runkatkoon paska ittesä.

Vierailija
26/111 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan mutta en tyydytä, naisten ei kuulu nauttia seksistä.

Vierailija
27/111 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2013 klo 12:12"]

Mun mies menee heti pillulle, vaikka olen moneen kertaa saarnannut, että tissejäkin pitää hyväillä. Kostun nimittäin parhaiten juuri rintojen hyväilystä, mutta ei. Ei se pässi opi. Sormet vain pilluun, muutama edestakasliike ja sitten jo munaa tuleekin sisään. Emmä jaksa enää kauaa ton sonnin kanssa.

[/quote]

Kuuluuko arvomaailmassasi seksi vain avioliittoon vai miten olet päätynyt yhteen ko. miehen kanssa?

Vierailija
28/111 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai osaan mutta kivempaa se on nuolemalla antaa...

Vierailija
29/111 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki saan vaimoni laukeamaan sormilla, alkuun nuolen pimpin märäksi, sitten 2 sormea sisään... Rauhallisin liikkein haen g-pisteen sormien päähän, peukulla samalla hieron klittaa. sen jälkeen vaihtelevalla tahdilla, välillä klittaa hieroen välillä nuollen, työntelen sormia pimppiin. Näin hieron g-pistettä, kiihotan klitorista ja joskus toisen käden sormella hyväilen peppureikää. Rintoja ei saa unohtaa, väliin hiukan nipistetään nänniä.... Jonkun ajan päästä alkaa rouvan hengitys syvetä ja kohta alkaa tuttu uikutus kantautua puoliavoimesta suusta... Tähän kuluva aika vaihtelee, joskus hän laukeaa nopeastikin ja joskus taas mulla meinaa handu puutua.. ;) Mutta kyllä olemme haluttuun lopputulemaan useimmiten päässeet. Loppuun hellää hyväilyä pimpin huulille, saatan runkata kaluani siinä samalla ja hän sitä hymyillen katselee. Miksi ei katselisi kun orgasmin jälkihöyryt vielä päässään suhisee... Sitten on jo minun vuoroni ja pääsen työntymään tuohon lähes karvattomaan, litisevän märkään ihanuuteen.

-Pasi-

Vierailija
30/111 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on virolainen nainen. Hänen kanssaan on kivaa. Sekä edestä että takaa. Hän kertoo kaiken ja ohjailee toimintaani jos en itse hoksaa. Muidenkin suomalaisten miesten kannattaisi vaihtaa ns. rajan taskse. Sieltä löytyy oikea hedelmä.

Vierailija
31/111 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useinkin mieheni tyydyttää minut pelkästään sormin.

Menemme hetkeksi makoilemaan sänkyyn lasten katsellessa tv:tä. Hyvin nopeasti käsi livahtaa paidan alle, sitten housuihini.

Muutama sipaisu klittalla saa jo minut huokailemaan. Pian pari sormea työntyy pilluuni. Hetkessä olen märkänä ja märät sormet hiplailee klittaani, pian saan orgasmin. Ja lauetessakin sormet uppoutuu sisääni....

Nyt tää lähtee saunaan sheivaan pillun paljaaksi ja odottelee iltaa ja miehen kosketusta

Vierailija
32/111 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä oltu yli 10 vuotta, eikä mies ole tuona aikana koskenut kertaakaan jalkoväliini sormillaan.

En voisi kuvitellakaan että tekisi niin. Ei myöskään anna suuseksiä, vaikka itse otan mieheltä suihin joka kerta kun on seksiä. Käsiseksiä mies saa myös joka kerta.

Joudun lähes aina laittamaan liukkaria että seksi onnistuu. Joskus laitoin sängyssä ja mies käänsi siksi aikaa päänsä pois, ei halunnut katsoa. Sitten totesi että eikö sitä liukkaria voisi laittaa jo ennen kuin tulee sänkyyn, niin hän ei joudu odottelemaan turhaan.

Vierailija
33/111 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta olen menettänyt toivoni että asia ikinä muuttuisi. Vielä muutama vuosi sitten jaksoin uskoa, nyt en enää edes yritä.

Ja vastaukset kysymyksiin, ei hän enää tyydytä itseään (joskus aiemmin teki, mutta asia on hänelle erittäin nolo ja hän suuttuu jos kysyn) enkä todellakaan saa katsoa.

Silloin harvoin kun harrastamme seksiä hän tosin saa joskus yhdynnän hieromalla itseään, mutta silloinkaan en saa koskea esimerkiksi hänen klitoristaan vaan hän siirtää aina käteni pois jos yritän.

Menet kyllä ihan haaskalle - hyvä mies. <3

Vierailija
34/111 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtamalla paranee kirjoitti:

Minulla on virolainen nainen. Hänen kanssaan on kivaa. Sekä edestä että takaa. Hän kertoo kaiken ja ohjailee toimintaani jos en itse hoksaa. Muidenkin suomalaisten miesten kannattaisi vaihtaa ns. rajan taskse. Sieltä löytyy oikea hedelmä.

Naisesi tuskin oli neitsyt kun tapasitte, joten jos kysyisit sitä, että onko miehetkin siellä rajan takana parempia. Kun tässä oli aika monta miestäkin, joka on ongelma naiselle. Kannattaisiko meidän hakea kanssa - suosittelisiko vaimosi?

Vierailija
35/111 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuntuu usein, että seksuaalisesti täysin yhteensopimattomat päätyy yhteen. Sitten toinen puoli inuu ja turhautuu, kun ei saa.

Vierailija
36/111 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän paljon aikaa naiseni lämmittämiseen, eroottista hierontaa (selkä, jalat, pakarat, niiden väli), dildoja samalla kun hieron klitorista, hieron kalulla pyllyä samalla kun imen korvannipukoita, työnnyn siitä varovasti ja lopuksi rajuhkoa panoa takaapäin. Silti naisen halut ovat harvenneet ja hän ei vastavuoroisesti osallistu juurikaan vaan on yleensä ottavana osapuolena. Vaikka yrittää mitä, homma kuivuu ja on kohta pakko kehitellä toinen kohde.

Vierailija
37/111 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...mutta lapsillakin on vain yksi lapsuus. Se tässä pitää ainakin minut kotona. Ja niin hassulta kuin se kuulostaakin, niin rakastan vaimoani. Kaikesta huolimatta.

Minulla oli vuosia sitten seksisuhde kaltaisesi, varatun, miehen kanssa. Se oli aivan parasta, monipuolista, tajunnanräjäyttävää seksiä. Se mies totisesti nautti koskettamisestani, niin käsin kuin muutenkin, ja toki minäkin halusin antaa hänelle mahdollisimman suurta tyydytystä. Usein ikävöin noita aikoja, vaikka olen nyt naimisissa. Sain niin monta orgasmia putkeen että piti jo välillä sanoa että pakko hetkeksi lopettaa, kun paikat meni niin yliherkiksi.

Suhde loppui minun aloitteestani, koska tajusin että olin sit mennyt rakastumaan häneen, vaikka tiesin että meistä ei kuitenkaan oikeaa paria tule koskaan. Ei varmaan mitenkään tavatonta näissä asioissa.

Aviomiehenikin kanssa meillä on hyvä seksielämä, mutta tämä seksisuhde oli intohimossaan aivan omaa luokkaansa. Hyvät muistot jäi molemmille.

Vierailija
38/111 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ikäni olen treenannut.  Sängyn paikkaa vaihdettu välillä ja samoin myös nukkumispuolta. On tullut siten treenattua vaimon tyydyttämistä, niin vasemmalla kuin oikeallakin kädellä. Orkut onnistunut tuottamaan molemmin puolin, eikä väliä kummalla kädellä sormetan. Toki samalla nuolen klittaa jotta onnistuu orkun tuottaminen tehokkaammin ja nopeammmin. Mutta sanoisinko, että monipuolinen sormettaminen on ainakin omalla vaimolla tae orkun tuloon. Pelkällä klitan nuolemisella ei tule. Ennen tuli orkut esileikkien jälkeen naimalla, nykyisin pelkästään sormettamalla ja nuolemalla.  Joskus toki näyttää tulevan naimaorkkukin siihen päälle.

Vierailija
39/111 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormettelin joskus emännälle paritkin kun istui apukuskin paikalla kommandona. Oli hauskaa mutta voi luoja että panetti eikä mitään hyvää levähdysaluetta tullut vastaan. Tilanne oli kai hänelle sen verran kiihottava, että o:t irtosivat helposti.

Normaalisti kyllä sormetan mutta maaliin asti pääseminen on kovan työn takana jos vain klitan kimpussa on. Peukalo tyveä myöten sisään, mieluummin vielä takaapäin, niin iloa tuntuu irtoavan. Nuoleminen jees myös, mutta pelkästään nuolemalla saa tehdä töitä naamansa puuduksiin.

Kaikkien kolmen yhdistelmä toimii paremmin. Mutta mutta...kun tuo parempi puolisko on normaalisti niin vaikea saada laukeamaan, niin olen alkanut käyttää leluja apuna. Pääsen itse vähemmällä ja kun ei minuakaan kukaan ime niin en minäkään kovin paljoa jaksa. Paitsi silloin kun otan tukasta kiinni ja painan mulkun suuhun, niin silloin saan miånäkin. (Se tuntuu jopa tykkäävän tuollaisesta pienestä viemisestä)

Vierailija
40/111 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin miehen näkökulmasta ett todella välinpitämätön mies.

Tollanen nainen joka haluaa ja on valmis kokeilemaan..saahan siinä mieskin tunnetta kun näkee miten nainen kiihottuu..

Mä pyrin siihen ett naiseni saa ainakin kerran orkun ennenkuin ite menen pipimpsaan jotta minulla olisi malttia hoidella myös toisen himoja...

Mä tahtoisin nuolla..imee naistani harva se päivä mutt se on hälle liikaa...hän haluais harvemmin...

Luikkarii ..reilusti ja nainen hyväilyjen jälkeen massulleen ja sormet käyttöön...toisen käden sormilla hieron klitan ympäriltä ja toisella kakkosen ympäriltä..ja kun on liukasta...tunnen kun kiihko nousee...ja naiseni lantio elää ja sormien painetta vaihdellen..voin pitkittää ...mutta toimii kun vaan maltan.. .yleensä aina orkku tulee koko vartalo jännittyy ja lopulta rentoutuu.. sormien ei edes tarvi mennä pimpsan syvälle...eikä kakkoseen muutenkuin vain painetta...

Se on sitt eri juttu onko naisesta enään mun tyydyttäjäksi...se vaipuu johonkin muihin afääreihin ja mä jään katteleen kiimaisena....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi