Osaatko tyydyttää naisesi käsin orgasmiin asti?
Kuinka tyydytät naisesi sormia käyttämällä, kuvaile!
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Yhdessä oltu pian 20 vuotta eikä ole koskenut sormillaan jalkoväliini kertaakaan. Vastaus ap:n kysymykseen siis on että ei osaa. Ei osaa edes selvittää ennen panemista onko nainen kostunut ja märkä, itse joudun tämän koittamaan.
Voi kamala, miten te edes yhteen olette päätyneetkään?
Siis miksi olet alistunut tuollaiseen "seksiin"? Etkö nyt viimeistään kertoa miehellesi miten pitää toimia?
Missä komerossa miehesi on kasvanut, silmät ummessa vielä. Pahoittelut sinulle!
Kokovartalohieronnan yhteydessähän sitä herkkua on tullut annettua. Runsaalla öljyllä hieron.
Painan kämmenen aina jo valmiiksi kovana nöpöttävää nappulaa vasten ja koukistan 1-2 sormea sisään. Klitta saa hellää painantaa ja sormilla teen hyvää samalla. Suu ja toinen käsi jää vielä vapaaksi rinnoille.
Hyväilen ja tietysti nännejä kiusaan imien sekä kielellä leikkien.
Pussailen kaulaa ja suulle kielisuudelmia annan myös.
Vahvoja orkkuja näyttää saavan aikaan.
Kalua haluaa vielä sen jälkeen yleensä aina. Empä tuonkaan antamista ole säästellyt.
Vaimo on tykännyt, jatkuvasti saisi olla hieromassa.. :D
Vierailija kirjoitti:
Kokovartalohieronnan yhteydessähän sitä herkkua on tullut annettua. Runsaalla öljyllä hieron.
Painan kämmenen aina jo valmiiksi kovana nöpöttävää nappulaa vasten ja koukistan 1-2 sormea sisään. Klitta saa hellää painantaa ja sormilla teen hyvää samalla. Suu ja toinen käsi jää vielä vapaaksi rinnoille.
Kalua haluaa vielä sen jälkeen yleensä aina. Empä tuonkaan antamista ole säästellyt.
Vaimo on tykännyt, jatkuvasti saisi olla hieromassa.. :D
Niin, kun saa hyvää, niin sitä sitten haluaa kanssa! Kannattais miesten pikkuhiljaa sisäistää tämä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimo on tykännyt, jatkuvasti saisi olla hieromassa.. :DNiin, kun saa hyvää, niin sitä sitten haluaa kanssa! Kannattais miesten pikkuhiljaa sisäistää tämä!
Meinaatko taas, että kaikkien miesten?
Sun olisi ehkä ihan hyvä tarkastuttaa lääkityksesi,
Huomasin teininä että naiseni tyttönä sai orgasmin jopa farkkujen päältä sormeni yhdessä hieroen koko alueelta ja samalla suudellen. Olin niin rohkea että tein tuota hänelle esim. diskossa hitaiden aikana. Pidin vaan lujasti kii tytön vartaloa kovaa kulliani vasten ettei tyttö kaatunut jalkojen vähän notkahtaessa huipun tullessa. Ihanaa ja toimii edelleen.
Osaan. Sekä klittan, että g-pisteen kautta. Tekniikka riippuu naisystävän fiilikestä.
Jep. Olen antanut kertoa itselleni, että "osaan pitää hyvänä" ja läheltä silminnäkijänä lausunto vaikuttaisi pitävän paikkansa.
Joku tuhat kertaa onnistunut ja yhä edelleen vaimoni sitä haluaa. Mutta on tullut harjoiteltuakin jo 49 vuotta.
Mieheni ei seksipalstalla kirjoittelisi ja kiusaantuu jos luen täältä mitään hänelle tai puhun seksistä yleensäkään niin vastaan hänen puolestaan, että teknisesti ottaen osaisi ainakin jos ohjeistan, mutta ei selvästikään halua. On syvästi estynyt tai jotenkin autistinen eikä kiinnosta enää yrittää häntä terapioida. Minut on vielä ihan helppo tyydyttää, menee oikeasti vain pari minuuttia, mutta mies valittaa ja laiskottelee koko homman ajan niin kivempi on itse omin sormin hoitaa orgasmi.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni ei seksipalstalla kirjoittelisi ja kiusaantuu jos luen täältä mitään hänelle tai puhun seksistä yleensäkään niin vastaan hänen puolestaan, että teknisesti ottaen osaisi ainakin jos ohjeistan, mutta ei selvästikään halua. On syvästi estynyt tai jotenkin autistinen eikä kiinnosta enää yrittää häntä terapioida. Minut on vielä ihan helppo tyydyttää, menee oikeasti vain pari minuuttia, mutta mies valittaa ja laiskottelee koko homman ajan niin kivempi on itse omin sormin hoitaa orgasmi.
Kyllä kelpaa tällaisena aurinkoisena kevätpäivänä ajatella tyydytystä, itsellä tuntuu olevan koko ajan kihelmöintiä alapäässä joten jos ei muuta niin sormet ainakin avuksi.
M
Vierailija kirjoitti:
Huomasin teininä että naiseni tyttönä sai orgasmin jopa farkkujen päältä sormeni yhdessä hieroen koko alueelta ja samalla suudellen. Olin niin rohkea että tein tuota hänelle esim. diskossa hitaiden aikana. Pidin vaan lujasti kii tytön vartaloa kovaa kulliani vasten ettei tyttö kaatunut jalkojen vähän notkahtaessa huipun tullessa. Ihanaa ja toimii edelleen.
Tyttökaverin kanssa oltiin hänen ystävän luona, katsottiin pimeässä leffaa ja me oltiin sohvalla puolimakuulla. Hieroin siinä ohimennen farkkujen päältä hänen pimppiä ja tunsin kuinka farkut alkoi kostumaan. Pikku hiljaa hän huohotti enemmän ja siinä vaiheessa avasin napit ja työnsin käden sisälle, samassa hän tuli siihen paikkaan. Kyllä oli muuten tyttö märkä, niinkuin olisi käden työntänyt geelipurkkiin. Tuntu kivalta, sain vielä illan päälle laskee siemenet sisälle.
Kyllä: Keskisormi ja nimetön sisään n. 3-4cm ja niillä koukistelee samalla kun kämmen painaa häpykumpua. Aluksi kevyesti, mutta lopuksi voi kyllä käyttää koko kättä painelun sijaan "nostamiseen". Ei koskaan mitään sisään-ulos rynkytystä.
Orgasmin partaalla saa aika rajustikin nostella kättä. Jos nainen samalla runkkaa minua niin siinä kohtaa laukean itse aina.
Vierailija kirjoitti:
Joku tuhat kertaa onnistunut ja yhä edelleen vaimoni sitä haluaa. Mutta on tullut harjoiteltuakin jo 49 vuotta.
Kyllä teillä on takana pitkä harjoitteluaika! Nyt varmaan jo hyvin sujuu? Meillä vasta vuotta ja on vähän hankalaa. Toisaalta vaimo haluaa, mutta on koko ajan niin estyneen oloinen. Puhumattakaan mistään muusta seksin aikana
M54
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä teillä on takana pitkä harjoitteluaika! Nyt varmaan jo hyvin sujuu? Meillä vasta vuotta ja on vähän hankalaa. Toisaalta vaimo haluaa, mutta on koko ajan niin estyneen oloinen. Puhumattakaan mistään muusta seksin aikana
M54
No meillä sujui jo ennen ensimmäistäkään yhdyntää. Vedätin tahallani sormettaen jo niin pitkään, etten olisi enää mitenkään voinut olla naimatta. Olin kärsivällinen ja halusin saada hänet sekaisin kiimasta ja onnistuin. Mutta varmaan iso syy kemioissakin, koska olen aina lukenut vaimon pillua hyvin ja keskusteltu yhteishengessä. Sain pillun rakastumaan itseeni ja kulliini, vaimosta puhumattakaan. Sama kävi sitten myös toisinpäin, koska onhan se selvää jos pillu osoittaa kullille rakkauttaan rutistamalla. Mitä muuta mies voi kaivata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M54
No meillä sujui jo ennen ensimmäistäkään yhdyntää. Vedätin tahallani sormettaen jo niin pitkään, etten olisi enää mitenkään voinut olla naimatta. Olin kärsivällinen ja halusin saada hänet sekaisin kiimasta ja onnistuin. Mutta varmaan iso syy kemioissakin, koska olen aina lukenut vaimon pillua hyvin ja keskusteltu yhteishengessä. Sain pillun rakastumaan itseeni ja kulliini, vaimosta puhumattakaan. Sama kävi sitten myös toisinpäin, koska onh
Paten Regina stories 613
Kuinka vedättää vaimoa, niin että se ei tajua minun lainaavan sen dildoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M54
No meillä sujui jo ennen ensimmäistäkään yhdyntää. Vedätin tahallani sormettaen jo niin pitkään, etten olisi enää mitenkään voinut olla naimatta. Olin kärsivällinen ja halusin saada hänet sekaisin kiimasta ja onnistuin. Mutta varmaan iso syy kemioissakin, koska olen aina lukenut vaimon pillua hyvin ja keskusteltu yhteishengessä. Sain pillun rakastumaan itseeni ja kulliini, vaimosta puhumatta
Olet kyllä ällöttävin pikkuhemmo hiekkakikkeli, etten ennnen ole nähnyt. Ja puhut aina täällä kaikkien suulla, kuten "kaikki täällä ovat"..mistä helvetistä sinä tiedät mitä täällä muut ajattelevat.
kerran onnistui ratissa ollessa, vai oliko se unta, vaimo muistaa totuuuden, ainut kerta
Ex nainen kampesi hajareisin päälle.itse olin puoli istumassa sängyssä tyynyt niskan takana sit se tuli ja työnti Homer Simpson näköistä vulvaansa ja imin sille järkkyy orkut kuulemma.se vapisi ja ynisi ja puristi sängyn päätyä. Nykyinen ei halua suuseksiä vaan sormetan klitan reunoja ja jos on kontillaan peukalo reikään ja sormilla hieron klittaa ja orkun tulon saa nopeaan kun puristeleen sen rintoja
Harjoittelu tekee mestarin se ei selitelyitä kaipaa.
Miten ihmeessä olette edes päätyneet yhteen. Miksi ihmeessä et edes ole kouluttanut ja pannut miestäsi sormettamaan ja nuolemaan. Opettelemaan miten sinut tyydyttää. Omalle vaimolleni ei olisi tullut mieleenkään, etten olisi opetellut tyydyttämään häntä. Vaatimustaso tuli selväksi jos seurusteluaikana, eikä ole siitä laantunut.