Osaatko tyydyttää naisesi käsin orgasmiin asti?
Kuinka tyydytät naisesi sormia käyttämällä, kuvaile!
Kommentit (111)
käyttääkö kaikki jotain leluja tai asuja nykyään? Eikö kukaan muu enää tyydy, tyydytä kumppaniaan ja saa tyydytystä naturel seksistä, käsiä käyttäen (3. tekniikka kuulosti hyvälle, mutta sormet sisään ja seksin tekee mannaa), suun avulla ja tavallisella yhdynnällä asentoja vaihdellen. Mikä lisäarvo noilla leluilla on ja parantaako ne orgasmia naisela tai miehellä. Miten mies kokee jos vaimo haluaakin muovikalun sisäänsä miehen sormia/kiltä/siitintä mielummin? Mitä milläkin lelulla tehdään eli miten toimii? Jotenkin välillä tulee uteliaisuus asiaan, mutta kun mieheni pystyy minut tyydyttämään taivaisiin. Ja miten mies kokee sen jos nainen haluaa ison muovikyrvän, jos miehellä on keskiverto varustus
Yhdessä ollaan oltu 9 vuotta. Edellisessä elämässä olin siinä ihan pätevä, osaan hieroa ja käyttää käsiäni ja suuta oikein hyvin. Tai osasin, ehkä sekin taito ruostuu...
Vaimoni kokee sen jotenkin vastemieliseltä jos kosken hänen sukupuolielimiin kädelläni.
vai tiedostaako vaimosi ongelman. Tyydyttääkö hän itse itseään? Saatko katsella? Mietin jos sitten voisit siinä vaiheessa kun hän on juuri tulossa, pyytää että saat vaikka käyttää suutasi samalla kun hän vielä jatkaa. Ja siitä sitten pikkuhiljaa edetä asiassa. Saako hän orgasmin normaalissa yhdynnässä kuitenkin
Mun naiseni haluaa niin. Laitan takakautta peukalon syvälle emättimen sisälle ja g-pisteen paikkeille ja sormella hyväilen klitorista. Toisella kädellä hoitelen nännit herkiksi tai otan nännin suuhun tai nuolen kainalosta. Naiseni haluaa olla ihan märkänä ja käytän sylkeä vittuun sekä nänneihinkin.
Nainen lentää orgasmeihin näin ja niistä toivuttuaan hän pyytää kyrpää vittuunsa.
sormet syvälle ja klitalle ja kieltä peliin... ei riitä yksi lento eikä kaksi... mutta sitten kun sisälle pääset niin tiedät työtä tehneesi kun vagina värisee kalusi ympärillä
Siis oikeastiko 8 haluat jatkaa useamman orkun ajan ? Pystyt siihen?
miksi en pystyisi. montako pysyty antamaan niin juuri sen verran otan vastaan. meillä ei koskaan homma pääty siihen että saan ekan orkun vaan mieheni nauttii siitä että saan niitä uudestaan ja uudestaan. usein myös hän saa pariinkin otteeseen, kunhan ekan lastin jälkeen vaan annan vähän tekohengitystä kyrpään. Mutta vähän kun nuolee ja imee puolin ja toisin niin taas voidaan mennä
Mutta olen menettänyt toivoni että asia ikinä muuttuisi. Vielä muutama vuosi sitten jaksoin uskoa, nyt en enää edes yritä.
Ja vastaukset kysymyksiin, ei hän enää tyydytä itseään (joskus aiemmin teki, mutta asia on hänelle erittäin nolo ja hän suuttuu jos kysyn) enkä todellakaan saa katsoa.
Silloin harvoin kun harrastamme seksiä hän tosin saa joskus yhdynnän hieromalla itseään, mutta silloinkaan en saa koskea esimerkiksi hänen klitoristaan vaan hän siirtää aina käteni pois jos yritän.
ja sinä kuitenkin haluaisit häntä tyydyttää? piteleekö hän sinua? saatko antaa suuta tai saatko itse? Varmasti tuhauttavaa pitemmän päälle koska iso osa seksiä on se että pääsee myös antamaan toiselle sitä mistä tietää toisen nauttivan (tosin jos vaimosi ei siitä nauti) ja nautti itse antaessaan
En ole koskaan saanut " antaa" hänelle orgasmia, vaikka hän yhdynnässä on tosin orgasmeja saanut (yleensä oman käden kautta) ja niistä tosin nautin.
Rinnakkaisuhteidenkin pitäminen tuntuu epäreilulta, ellei sitten tulisi vastaan nainen joka haluaisi vain ja ainoastaan seksisuhdetta.. Tiedä häntä mikä tässä ratkaisuksi.
pystyykö hän kuitenkin tyydyttämään sinut käsin? vai jäätkö ilman sitäkin?
Yhdessä olemme olleet hieman kauemmin. Vaimoni ei anna hyväillä itseään emättimen sisältä. On aika tylsää että seksi päättyy aina yhdyntään ilman suurempia variaatioita.
Mitä kauemmin olemme olleet yhdessä, niin sitä estyneemmäksi hän on muuttunut. Itse hän väittää syyksi imetyshormoneja, mutta tätä tämä on ollut jo ennen lapsia. Syyksi epäilen vaimoni seksikielteistä kotikasvatusta. Jos ei asiaan tule pian parannusta, niin aion ottaa eron. Olen toki puhunut asiasta hänelle monesti, mutta hän kuittaa sen etsimällä minusta vikoja tai yrittämällä syyllistää minua jotenkin, esim. moittimalla lapselliseksi, jos toivon suuseksiä tai hyväilyä ilman yhdyntää.
tosi harvoin on niin kiire itse aktille ja sekin on sitten minun halustani, eli aina mies antaa mulle sormi/suuorkut ennen yhdyntää
Ai että hän tyydyttäisi minua käsin? No ei todellakaan. Sitä on tapahtunut ehkä muutama kerta näinä vuosina, pitkin hampain ja niin demonstratiivisen vastemielisesti etten sellaiseen nöyryytykseen halua enää ikinä.
Kyllä tässä teinimeiningillä selvitään eli seksielämä on salasuhde nyrkkikyllikin kanssa. Ei aikuiselle miehelle oikein sovi...
Itse sanoisin naiselle, että tyydyttävä seksi on olennainen osa seksiä. Sano että haluaisit kovasti korjata tilanteen, mutta jos sitä ei edes haluta korjata, ei ole kuin yksi vaihtoehto, ottaa " vähäksi aikaa" etäisyyttä ja näin pehmeä ero. Meillä kaikilla on vain yksi elämä. Vielä on sanottava, että parikuntien, joilla on lapsia, on yritettävä korjata tilanne viimeiseen asti. Tosin ero on aina parempi kuin jatkuva kireä ja vittuuntunut ilmapiiri kotona.
Vierailija:
Rinnakkaisuhteidenkin pitäminen tuntuu epäreilulta, ellei sitten tulisi vastaan nainen joka haluaisi vain ja ainoastaan seksisuhdetta.. Tiedä häntä mikä tässä ratkaisuksi.
Vierailija:
Ai että hän tyydyttäisi minua käsin? No ei todellakaan. Sitä on tapahtunut ehkä muutama kerta näinä vuosina, pitkin hampain ja niin demonstratiivisen vastemielisesti etten sellaiseen nöyryytykseen halua enää ikinä.Kyllä tässä teinimeiningillä selvitään eli seksielämä on salasuhde nyrkkikyllikin kanssa. Ei aikuiselle miehelle oikein sovi...
Teitä ihmisiä, miksi te hukkaatte elämänne tällaiseen, täällä ollaan vaan kerran?????
...mutta lapsillakin on vain yksi lapsuus. Se tässä pitää ainakin minut kotona. Ja niin hassulta kuin se kuulostaakin, niin rakastan vaimoani. Kaikesta huolimatta.
Voi kun olisikin keino jolla saisi vaimosi vapautumaan. Ja antamaan ja saamaan sitä mikä tuntuu hyvältä kun siihen vaan heittäytyy. Meillä ongelmia aikanaan aiheutti se että lapset nukku kanssamme samassa huoneessa. Piti varoa että eivät herää, joten tunteen mukana meneminen oli vaikeaa. No nyt on sitten murkkuja, jotka muuten vaan saattaa pamahtaa makkariin... mutta onneksi niistä lähtee ääntä joten varoakin osataan. Voisiko syy teillä olla tässä. Irtosuhdetta en voi suositella, mutta varmasti löytäisti naisen joka ei vastaavasti saa mieheltään sitä mitä sinä haluat antaa
on se että mies on tyydyttänyt mut käsin orkkuun saakka 2 kertaa 7 vuoden aikana, jotenkin pitää sitä vastenmielisenä kai, suuseksi kuuluu samaan kastiin ://///
mulla on kuitenkin joku joka sen tekee mulle joskus ja se on sanoinkuvaamattoman ihanaa ... huoh
t. nainen
Hieron klitorista kolmella sormella liukuvoiteen kanssa, pyörivin liikkein ja suuntaa vaihdellen. Nopeutta ja voimaa vaihdellen takuuvarma voimakas orgasmi. Joskus käytän dildoa pillussa samalla.