Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käykö joku (kotiäiti) joka aamu suihkussa?

Vierailija
12.12.2005 |

Perhekerhossa tuli puheeksi ja yks kolmen lapsen äiti mainitsi, että meni mieluummin suihkuun kuin söi aamupalaa. Hullua! Mä käyn suihkussa 2-3 kertaa viikossa ja se riittää hyvin.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakin käyn. hiukset on aivan likaiset aamulla ja muutenkin tosi älöttävä olo. hikoilen öisin aika paljon.

Vierailija
22/29 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siellä kauan mene ja aamu alkaa puhtaana ja pirteämpänä. Minä myös meikkaan ja laitan hiukset. En ymmärrä kun joku väittää että aikaa ei ole. 5-10 minuuttia ei ole paljon.

Poika herää 6-7 välillä, hyvä kun itse ehtii siinä touhutessa aamupalan syödä. Enkä todellakaan rupea nousemaan viideltä sen vuoksi, että saisin "aloittaa aamun" suihkussa käynnillä! Meillä siis täytyy tuo vesi ensin puilla lämmittää, menee noin 45min että saa suihkulämpöistä vettä. Siitä kun sitten kirmaiset 15asteiseen pesuhuoneeseen suihkuun, niin jopas siinä nautintoa pukkaa.. =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen joka päivä kainalot, kasvot, alapään. Harjaan tietenkin hampaat kahdesti päivässä. Suihkussa käyn ehkä joka toinen päivä.

Vierailija
24/29 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti kun herään

Vierailija
25/29 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuumasta vedestä. En selviä aamulla kovin montaa tuntia heräämisen jälkeen ennen kun on pakko päästä suihkuun. Kuumaan suihkuun.

Lamaannun täysin jos joudun olemaan peseytymättä.

Työssä ollessa kävin myös iltaisin suihkussa pesemässä päivän meikit ja hiet pois.

Vierailija
26/29 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn joka päivä jossain vaiheessa, mieluiten illalla, kun saan mennä yksin, tai sitten päivällä jolloin vauva on sitterissä mukana. Töissä käydessäni en käynyt joka päivä, mutta nyt kotiäitinä suihku auttaa ihanasti nuutuneeseen oloon ja lämmin vesi edistää maidon herumista.

Vierailija
27/29 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka päivä suihkussa. Intiimihygieniasta ja kainalopesuista huolehdin kyllä päivittäin, mutta kun nuokin pesut voi hoitaa lavuaarissa/bide-suihkulla, en näe mitään tarvetta mennä kastelemaan itseäni kokonaan ja tuhlaamaan vettä suihkuun.

Vierailija
28/29 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua kuluttaa aamun kallisarvoisia minuutteja suihkutteluun, joten käyn iltaisin suihkussa (olen työssäkäyvä äiti). Harrastan liikuntaa 3-4 kertaa viikossa, joten liikunnan jälkeen suihkussa käyminen on luontevaa, enkä voisi jättää suihkua etenkään tästä syystä aamuun. Hiukset pesen joka toinen tai jopa joka kolmas päivä. Aamulla sitten kasvojen, käsien ja hampaiden pesu.

Vierailija
29/29 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltasuihku rentouttaa ja pesee "päivän pölyt" pois. Aamuisin en käy suihkussa, koska olen aamu-uninen, toki pesen kasvot, kainalot ja alapään.

Ja kuivaihoisille tiedoksi: nykyään suositellaan myös teille suihkussa käymistä. On paha asia jos aina vaan lisää rasvaa rasvan päälle pesemättä vanhaa pois ensin. Ihoa kuivattaa mm. keskuslämmitys ja se että kotona on liian kuuma. Kuivaihoisena kannattaa myös välttää liian kuumia suihkuja. Ja itselläni ei ole kuiva iho, mutta kaverini joka ikänsä kärsinyt kuivasta ihosta löysi avun kun alkoi päivittäin käymään suihkussa/kylvyssä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan