Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni tuli juuri kotiin, pettämästä.

Vierailija
10.02.2013 |

Hei!

Meillä oli mukava ilta yhdessä. Kävimme elokuvissa ja dyömässä. Sekä muutamalla. Tulimme kotiin, koska olin väsynyt. Torkuin sohvalla ja mies sanoi, että haluaisi vielä baariin ja lähti sinne myös. Heräsin kolmen aikaan ja koitin soittaa hänelle, ei vastsusta. Huolestuin ja soittelin vielä pari kertaa ja sitten vastasi.

Kotiin tullessaan meni suoraan suihkuun...sammui heti. Nousin ylös ja tsekkasin hänen rahapussinsa ja siellä oli taksikuitti 2.20 sekä tämä kotiin tulo kuitti.

Olemme juuri muuttamassa ostamaamme uuteen kotiin ja mies ttoimii näin.

Mitä ihmettä teen?

Kommentit (181)

Vierailija
41/181 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

uneton ap vastailee.

Olet ihanan rohkaiseva, mutta ikävä kyllä tunnen tuon otuksen. Ei käy humalassa suihkussa, saati pese hampaitaan.

Kummallinen rauhallisuuteni jatkuu... Mies on vapaa lähtemään, kun sitä kerran on ilmeisesti vailla. Asunnon voi myydä, jos niikseen tulee. Minulle on tärkeintä lasten hyvinvointi.

Mutta palaan asiaan, kun luuseri herää. En ole ansainnut tämmöistä ihmistä vaan jotain paljon parempaa. Itse en ikinä pettäisi, en ikinä. Kertoohan se ihmisestä paljon, pettäminen.

Vierailija
42/181 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kasvanut kahden iso veljen kanssa ja voin kertoa, että miehet eivät onnistu minua kusettamaan...

Sen lisäksi osaan ns lukea ihmisiä. Nään helposti ihmisen läpi. Tämä pätee tuohon idioottiin myös. En tiedä, miten kestän hänen kiemurtelunsa.

Toivottavasti se nainen käyttää ehkäisyä, tuo ei tajua humalassa edes ehkäistä. Voi vittu. Olishan se sisko tai veli kiva meidän lapsille...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/181 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä Ap! Koittakaa puhua asiat halki kunhan mies selviää. Jos jaksat, niin tule kertomaan, miten kävi. Ikinä ei voi tietää milloin on itse vastaavanlaisessa tilanteessa ja silloin voi toisten kokemuksista olla hyötyä.

Jaksamisia ja hyvää yötä!

Vierailija
44/181 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija - 10.02.13 08:07 (ID 16431846)

Jaksamisia ja hyvää yötä!

[/quote]

Vierailija
45/181 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kasvanut kahden iso veljen kanssa ja voin kertoa, että miehet eivät onnistu minua kusettamaan...

Sen lisäksi osaan ns lukea ihmisiä. Nään helposti ihmisen läpi. Tämä pätee tuohon idioottiin myös. En tiedä, miten kestän hänen kiemurtelunsa.

Toivottavasti se nainen käyttää ehkäisyä, tuo ei tajua humalassa edes ehkäistä. Voi vittu. Olishan se sisko tai veli kiva meidän lapsille...

Huumorintajusi kertoo, että pärjäät kyllä. Otukselle kenkää!

Vierailija
46/181 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumorintajusi kertoo, että pärjäät kyllä. Otukselle kenkää!

Vierailija
47/181 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 - sä et vaan tajuu :)

oltiin päivällä ostamassa huonekaluja uuteen kotiin. Ja tää

känniääliö on valmis heittämään kaiken menemään baaripanon takia. Mä häpeen tota ihmistä

ap

Vierailija
48/181 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kuin sinä joka sanoit miehesi olleen katsomassa jotain prätkää jossain autotallissa ja dokaamassa... hah hhaaa.. hyvän selityksen mies keksi, mutta ei mulle menisi läpi. Ei sellaista tehdä yöllä.

Vierailija
49/181 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos taksikuitti oli 2.20 niin ovat siihen aikaan siirtyneet baarista jonnekin mutta monelta oli kotona?

Noi suihkujutut varmaan harmittaa miestä kun herää. Jos oli niin kovassa kännissä, ei tajunnut jäävänsä kiinni. Ja onhan voinut olla panemassa ja sen jälkeen vielä jatkaneet juomista sen naisen kanssa ja sitten mies on tullut kotiin.

Mitä mies sanoi kun soitit hänelle? sanoiko olevansa tulossa? Ja etkö silloin jo epäillyt jotain?

Vierailija
50/181 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos tsempeistä. Olen vahva nainen :)! Tuöi mielewni että liian vahva kai tuolle idiootille. Huhuhu...jos se yrittää satuilla, niin menetän malttini... Ap

Vierailija
51/181 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mun mies pesee AINA hampaansa, kun tulee baarista vaikka ois kuinka kännissä ja niin teen kyllä minäkin... Mies ei kyllä käy suihkussa enkä mäkään nykyään, kun ei baareissa saa polttaa enää...

Mutta aika tyhmä mies, ois mieluummin tullut niissä vieraan tuoksuissa nukkumaan kuin suihkuun mennyt. Ja oishan siellä vieraissa voinut peseytyä vaikka ilman sitä naisten saippuaa. Vitsit, että miehet on tyhmiä...

Vierailija
52/181 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse heräsin 3, jolloin soitin ekan kerran, 4 sain äijän kiinni ja taustalla kuului hiljaisuus. Ei ollut baarissa eikä ulkona tuolloin. Mies sanoi puhelimessa, että meni baariin xx ja oli siellä loppuun asti ja kun totesin hänelle, et sehän menee 2 kiinni, johon ääliö tokaisi vai, et :niin...ja fiksuna suihkuun ja hammaspesulle.

Heräisi nyt, ilman muuta kerron teille lopunkin.

Vierailija
53/181 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitan luurilla, siksi tulee hassuja virheitä :)

Vierailija
54/181 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy teetättämässä sukupuolitautitestit aika ajoin. Miehet tuovat tauteja kotiin, kun eivät käytä edes kondomia huorissa käydessään.

Yksi vaimo, yksi salarakas ja pari huoraa, niin se aina menee. Viisaat naiset tajuavat pärjäävänsä ilman miestä.

Vierailija
55/181 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut perillä siellä, koska se on aika joka kuitissa lukee, ja sait hänet neljän aikaan kiinni. Onhan siinäkin jo 1h 40min välillä, + sitten vielä se aika jolloin oli kotona. Eli on ollut pidempään siellä kuin 1,5h

Vierailija
56/181 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies pettänyt aiemmin, vai miksi et luota häneen? Jos aikoo olla parisuhteessa, on pakko luottaa. Toisaalta kuulostaa tosi hassulta, että miehes haluaisi vielä baariin yhteisen iltanne jälkeen... ja ilman sua! kuulostaa viinaanmenevältä, ei hyvä.

Suhteenne vaikuttaa niin kehnolta, että ei kannata suotta jatkaa, ellette ole a. naimisissa b. teillä on lapsia c. olette olleet kauemmin kuin 5 vuotta yhdessä.

Vierailija
57/181 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ei olla pettämässä. Tosin parisuhteessa on kyllä outoa yhtäkkiä lähteä yöllä yksin baariin, kun puoliso väsähtää. Ja oudompaa, jos on oltu baarissa, joka onkin jo kiinni.

Joko vaatteet haisteltu, onko taksifirmasta kyselty lähtöpistettä? Onko paluureitti ollut pidempi siksi, että taksin on jakanut joku muu? Mutta paluuaika on outo.

Outo tapaus ja nyt pitää vielä odottaakin...

Vierailija
58/181 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että siltä pohjalta. Oma (naisen) syvään rakkauteen perustuva uskollisuus on jotain, mitä 99% miehistä ei edes pysty kokemaan, kun hormonit vievät äijää.

Miten muuten ap:n mies suhtautuisi siihen, jos ap. lähtisi miehen herättyä viihteelle ja palaisi vasta joskus maanantaina aamuyöstä?

Vierailija
59/181 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mitenmies on kaatokännissä tullut kotiin? Tsemppiä AP!

Vierailija
60/181 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mitenmies on kaatokännissä tullut kotiin? Tsemppiä AP!