Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En koskaan, koskaan kerro tätä kenellekään :(

Vierailija
10.02.2013 |

Mä olen kamala, itsekäs, alhainen nainen. Olen tehnyt niin väärin. Niin vain kävi, vaikka ei pitänyt käydä, ei ikinä. Sano, että mulla on lupa antaa itselleni anteeksi!

Kommentit (83)

Vierailija
21/83 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi et ole mikään överklass vaan halpa huora. Laadukkaampi vosu olisi hoitanut hommat edes vähän hienovaraisemmin kuin pyllistämällä ekalle vastaantulijalle ulkomailla.

Jeesus, toivottavasti nyt et saanut sukupuolitautia. Ja mitä muuta tuo kihlatun pettäminen on kuin huoran toimintaa? Tiedät aivan hyvin itsekin että juuri sitä se on.

Vierailija
22/83 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni voisi saada tietää. Juuri nyt mä en luota keneenkään. Juttu taksikuskista ei tarkoittanut mitään muuta kuin sen, että jotain mun kasvoistani näki tapahtuneen. Ja näkihän se kyyneleet. En tiedä, mitä hän ajatteli, enkä kysynyt. No, se tuntui vain niin kummalliselta, ihan kuin hän olisi tiennyt, vaikka ei tiennytkään. En aio toistaa tätä. Sillä on väliä.

ap

Pelkään, että mun mieheni saa tietää, enkä aio kaataa tätä hänen niskaansa. -- Mä istuin yöllä taksissa ja olin sen verran tolaltani, että taksikuski sanoi, että mä olen kaunis tyttö ja käski mun olla syyttämättä itseäni.

Aiemmin kirjoitit, että miehesi ei mitenkään voi saada tätä selville. Miksi siis pelkäät nyt? Taidat vaan suunnitella uusia aloituksia tälle palstalle. Eihän siitä mitään juttua syntyisi, jos oma miehesi ei saisi tietää. Ja tuosta taksikuskista, heh heh. Olet saanut synninpäästön! Ihanaa! Suosittelen, että petät uudestaan. Olet jo nyt päättänyt, että "unohdat" tämän jutun niinkuin sitä ei olisi ollutkaan. Voit tehdä niin jatkossakin. Ei mitään väliä. Pian sinua ei kaduta tippaakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/83 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi et ole mikään överklass vaan halpa huora. Laadukkaampi vosu olisi hoitanut hommat edes vähän hienovaraisemmin kuin pyllistämällä ekalle vastaantulijalle ulkomailla. Jeesus, toivottavasti nyt et saanut sukupuolitautia. Ja mitä muuta tuo kihlatun pettäminen on kuin huoran toimintaa? Tiedät aivan hyvin itsekin että juuri sitä se on.

APhan nimenomaan hoiti homman hienovaraisesti. Hän petti ulkomailla eikä kukaan saa tietää ellei hän itse sitä kerro. Hän voi tehdä sen vaikka kuinka monta kertaa ja tulla puhtoisena pulmusena kotiin.

Vierailija
24/83 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi et ole mikään överklass vaan halpa huora. Laadukkaampi vosu olisi hoitanut hommat edes vähän hienovaraisemmin kuin pyllistämällä ekalle vastaantulijalle ulkomailla. Jeesus, toivottavasti nyt et saanut sukupuolitautia. Ja mitä muuta tuo kihlatun pettäminen on kuin huoran toimintaa? Tiedät aivan hyvin itsekin että juuri sitä se on.

APhan nimenomaan hoiti homman hienovaraisesti. Hän petti ulkomailla eikä kukaan saa tietää ellei hän itse sitä kerro. Hän voi tehdä sen vaikka kuinka monta kertaa ja tulla puhtoisena pulmusena kotiin.

Ja kohta on sen selittänyt itselleen niin että ei ollut tunteita edes mukana, oli pelkkää panoa, niin loppujen lopuksi se ei ollut pettämistä vaan lähinnä itsetyydystä.

Koska tavaanomainen itsetyydytys käsin tai dildolla olisi niin rahvaanomaista.

Vierailija
25/83 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat luulla, ettei kukaan huomaa kuinka väistät nuo kysymykset "oletko Muru?" :D

Jos et olisi, niin ihan varmasti sanoisit sen. Tällä palstalla kukaan ei kyllä halua tulla vahingossa sekoitetuksi sinuun.

Vierailija
26/83 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et kerro kumppanille tuollaisia. :(

Minulle ei tulisi ikimaailmassa mieleen salata tuota mieheltäni.

Vierailija
27/83 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä ystäviä ja sukulaisia suunnittelemassa kesähäitäsi, Muru? Miltä tuntuu tajuta, kuinka monen ihmisen luottamuksen olet pettänyt? Riippumatta siitä, saavatko muut Suomessa tietää pettämisestäsi, tiedät sen itse, ja se tulee pilaamaan sinulta jälleennäkemisen riemun, häämekon sovittamisen, hääjuhlat, hääyön, häämatkan. Aina kun katsot puolisoasi ja näet rakkauden hänen silmissään, sinuun iskee tikarin tavoin muisto siitä, että olet pettänyt häntä.

Miltä tuntuu, kun olet tahrannut elämästäsi kaiken kauniin?

Vierailija
28/83 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua se mies kiinnosta. Ei meillä ole suhdetta. Jonkin ajan päästä häntä ei tarvitse olla mulle edes olemassa.

Jos mun mieheni ei voi tulla luokseni ensi viikonloppuna, mä pyydän tänne toisen rakkaan ihmisen, joka ymmärtää mua ja osaa sanoa oikeat sanat. Mä olen pitänyt hänen salaisuutensa. Palkaksi siitä sain kerran matkan Italiaan, toisella kertaa luottokortin.

Mullekin on valehdeltu ja multa on salattu asioita. Ehkä me ollaankin nyt tasoissa mieheni kanssa. Ehkä mä olen pahempi. En tiedä, mitä tapahtui silloin, kun kaikki muuttui, tai minä muutuin. Mukavat asiat alkoivat olla vaikeita.

ap

Ja kohta on sen selittänyt itselleen niin että ei ollut tunteita edes mukana, oli pelkkää panoa, niin loppujen lopuksi se ei ollut pettämistä vaan lähinnä itsetyydystä. Koska tavaanomainen itsetyydytys käsin tai dildolla olisi niin rahvaanomaista.

Vierailija
29/83 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matka Italiaan ja luottokortti, härskimmäksi vaan menee. Jos miehesi ei tule lohduttamaan sinua ja täyttämään seksinkaipuutasi, petät häntä tai kutsut jonkun toisen luoksesi.

Koska tuo luottokortin antajahan on mies, eikö olekin? Mitkä ovat ne oikeat sanat mitä hän tulee sanomaan? Rakastele kanssani niin saat minkkiturkin? :D

Hassua, Muru osoittaa tällä olevansa vielä pahempi kuin pahimmatkaan solvaukset täällä AV:lla. Täysin seksiin ja vallanhimoon sotkeutunut tyttösuttura.

Vierailija
30/83 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua se mies kiinnosta. Ei meillä ole suhdetta. Jonkin ajan päästä häntä ei tarvitse olla mulle edes olemassa.

Jos mun mieheni ei voi tulla luokseni ensi viikonloppuna, mä pyydän tänne toisen rakkaan ihmisen, joka ymmärtää mua ja osaa sanoa oikeat sanat. Mä olen pitänyt hänen salaisuutensa. Palkaksi siitä sain kerran matkan Italiaan, toisella kertaa luottokortin.

Mullekin on valehdeltu ja multa on salattu asioita. Ehkä me ollaankin nyt tasoissa mieheni kanssa. Ehkä mä olen pahempi. En tiedä, mitä tapahtui silloin, kun kaikki muuttui, tai minä muutuin. Mukavat asiat alkoivat olla vaikeita.

ap

Ja kohta on sen selittänyt itselleen niin että ei ollut tunteita edes mukana, oli pelkkää panoa, niin loppujen lopuksi se ei ollut pettämistä vaan lähinnä itsetyydystä. Koska tavaanomainen itsetyydytys käsin tai dildolla olisi niin rahvaanomaista.

"minä olen kiltti ja mukava ja rehellinen"

"Minä en valehtele"

"minulla on periaatteita"

"Rakastan miestäni ja luotan häneen ja kaikki on täydellistä ja olen luottamuksen arvoinen"

Vierailija
31/83 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matka Italiaan ja luottokortti, härskimmäksi vaan menee. Jos miehesi ei tule lohduttamaan sinua ja täyttämään seksinkaipuutasi, petät häntä tai kutsut jonkun toisen luoksesi. Koska tuo luottokortin antajahan on mies, eikö olekin? Mitkä ovat ne oikeat sanat mitä hän tulee sanomaan? Rakastele kanssani niin saat minkkiturkin? :D Hassua, Muru osoittaa tällä olevansa vielä pahempi kuin pahimmatkaan solvaukset täällä AV:lla. Täysin seksiin ja vallanhimoon sotkeutunut tyttösuttura.

Se joka murua ymmärtää on murun isä, jonka naisseikkailuja muru on salannut äidiltään. On helppo ymmärtää miksi muru tuomitsee pettämisen mutta sortui siihen kuitenkin itse.

Vierailija
32/83 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä pyydän tänne toisen rakkaan ihmisen, joka ymmärtää mua ja osaa sanoa oikeat sanat. Mä olen pitänyt hänen salaisuutensa. Palkaksi siitä sain kerran matkan Italiaan, toisella kertaa luottokortin.

-

Ehkä me ollaankin nyt tasoissa mieheni kanssa.

-

En tiedä, mitä tapahtui silloin, kun kaikki muuttui, tai minä muutuin. Mukavat asiat alkoivat olla vaikeita.

ap

Joo, on hyvä idea pyytää sinne luoksesi joku toinen mies :). Mieshän se on, kun tuskin kukaan nainen sulle matkoja ja luottokortteja antaa.

Arvasin, että yrität kuitata pettämisesti tuollaisella "nyt olemme tasoissa" -harhalla.

Mikä mukava asia alkoi olla vaikea? Teillähän oli kaikki niiiin hyvin äsken.

Vierailija
33/83 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisit kutsua kylään paitsi sen lohduttajamiehen, tän uuden hairahduksesi että sen miehen, jonka kanssa sulla oli aiemmin suhde tässä ulkomaankohteessa.

Vierailija
34/83 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisit kutsua kylään paitsi sen lohduttajamiehen, tän uuden hairahduksesi että sen miehen, jonka kanssa sulla oli aiemmin suhde tässä ulkomaankohteessa.

Ja Micke, kun se nyt kuitenkin haluaa jutella vielä murun kanssa siitä perjantaista!

Voivat sitten kaikki vuorollaan tai yhtaikaa lohduttaa murua, ja Micke voi ottaa videokameran mukaan.

Vierailija
35/83 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

saitko orkkelit?

Vierailija
36/83 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä pyydän tänne toisen rakkaan ihmisen, joka ymmärtää mua ja osaa sanoa oikeat sanat. Mä olen pitänyt hänen salaisuutensa. Palkaksi siitä sain kerran matkan Italiaan, toisella kertaa luottokortin. - Ehkä me ollaankin nyt tasoissa mieheni kanssa. - En tiedä, mitä tapahtui silloin, kun kaikki muuttui, tai minä muutuin. Mukavat asiat alkoivat olla vaikeita. ap

Joo, on hyvä idea pyytää sinne luoksesi joku toinen mies :). Mieshän se on, kun tuskin kukaan nainen sulle matkoja ja luottokortteja antaa. Arvasin, että yrität kuitata pettämisesti tuollaisella "nyt olemme tasoissa" -harhalla. Mikä mukava asia alkoi olla vaikea? Teillähän oli kaikki niiiin hyvin äsken.

Vierailija
37/83 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sen ISÄ, pöljät

niin siinäpä perheidylliä. Miten pystyy ihminen katsomaan äitiään silmiin, jos on saanut rahaa ja matkoja siksi, että pitää isän sivusuhteet salassa?

Yök.

Vierailija
38/83 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sen ISÄ, pöljät

niin siinäpä perheidylliä. Miten pystyy ihminen katsomaan äitiään silmiin, jos on saanut rahaa ja matkoja siksi, että pitää isän sivusuhteet salassa? Yök.

Isä käskee olla hiljaa ettei äidille tule paha mieli ja antaa lahjoja huonon omatuntonsa takia. Yksinkertaista. Lapsi tajuaa vasta isompana, miksi sai ne lahjat.

Vierailija
39/83 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi tajuaa vasta isompana, miksi sai ne lahjat.

Että ap sai luottokortin ja matkan niin nuorena, ettei mitenkään tajunnut asiaa?

Vierailija
40/83 |
11.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi tajuaa vasta isompana, miksi sai ne lahjat.

Että ap sai luottokortin ja matkan niin nuorena, ettei mitenkään tajunnut asiaa?

Tottakai isän naissuhteista tulee paha mieli. Lapsi voi ajatella että isä koittaa hyvittää sitä pahaa mieltä.