Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En koskaan, koskaan kerro tätä kenellekään :(

Vierailija
10.02.2013 |

Mä olen kamala, itsekäs, alhainen nainen. Olen tehnyt niin väärin. Niin vain kävi, vaikka ei pitänyt käydä, ei ikinä. Sano, että mulla on lupa antaa itselleni anteeksi!

Kommentit (83)

Vierailija
61/83 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kamala olo. Oletko sinä sitten tehnyt niin, toistamiseen? ap

kuule sanoo sulle,että kun oot sen kerran tehnyt ,niin helposti teet sen toisenkin kerran

mutta muutama kaveripiirissäni

Vierailija
62/83 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen sillä ei ole mahdollisuutta. Se ei edes tiedä, kuka mun mieheni on, eikä saa koskaan tietääkään.

ap

Se toinen osapuoli saattaa kertoa, vaikka lupaisi toisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/83 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapasit miehen. luulen ettet pysty olemaan enää se sama vanha nainen mikä ennen olet ollut omalle miehellesi

Vierailija
64/83 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis kyllä helmeä jos nyt pamahtaisitpaksuksi. onko jälkivuoto jo ohi?

Vierailija
65/83 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen parempi, koko loppuelämäni.

ap

tapasit miehen. luulen ettet pysty olemaan enää se sama vanha nainen mikä ennen olet ollut omalle miehellesi

Vierailija
66/83 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen sillä ei ole mahdollisuutta. Se ei edes tiedä, kuka mun mieheni on, eikä saa koskaan tietääkään.

ap

Jos hänellä itsellään on parisuhde, niin voi kertoa omalle naiselleen, joka puolestaan kaivaa sinun tietosi selville. Tarpeeksi sotkua siitäkin syntyy.

Mutta vaikka näin ei kävisi, sinä tiedät aina sisimmässäsi mitä on tapahtunut.

Vierailija
67/83 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen parempi, koko loppuelämäni.

ap

Sittenhän kaikki on hyvin. Tämä tapaus on tehnyt sinut paremmaksi koko loppuelämäsi ajaksi :).

Vierailija
68/83 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä unohdan tämän ja jätän taakseni. Heti kun pystyn. Ja sitten sitä ei edes ikinä tapahtunut.

ap

Siihen sillä ei ole mahdollisuutta. Se ei edes tiedä, kuka mun mieheni on, eikä saa koskaan tietääkään. ap

Jos hänellä itsellään on parisuhde, niin voi kertoa omalle naiselleen, joka puolestaan kaivaa sinun tietosi selville. Tarpeeksi sotkua siitäkin syntyy. Mutta vaikka näin ei kävisi, sinä tiedät aina sisimmässäsi mitä on tapahtunut.

Vierailija
69/83 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

se edes hyvä

Vierailija
70/83 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se nyt ei ole päällimmäisenä mielessäni.

ap

se edes hyvä

Vierailija
71/83 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin odottanut pidempää vonkaamista, aloituksia AV:lla tyyliin "hei :) onko normaalia että työkaveri kutsuu kotiinsa juomaan kuoharia?" ja "hei :) poikaystäväni haluaisi minut takaisin Suomeen".

Muru, kehtaatko vielä pukeutua valkoiseen hääpukuun? Oliko hoito pomosi? Saitko bonus-shekin panosta? Laittoiko kakkoseen?

Vierailija
72/83 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se nyt ei ole päällimmäisenä mielessäni.

ap

se edes hyvä

Vierailija
73/83 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä unohdan tämän ja jätän taakseni. Heti kun pystyn. Ja sitten sitä ei edes ikinä tapahtunut.

ap

Niinhän sulla on tapana. Ja sitten voit taas rauhassa täällä selittää, että ikinä et yhtään virhettä ole tehnyt.

Eipä silti, sepitettähän nämä sun juttusi ovat. Siinä mielessä voit olla rauhassa, kun kaikki on vaan näppiksestä lähtöisin.

Vierailija
74/83 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin odottanut pidempää vonkaamista, aloituksia AV:lla tyyliin "hei :) onko normaalia että työkaveri kutsuu kotiinsa juomaan kuoharia?" ja "hei :) poikaystäväni haluaisi minut takaisin Suomeen". Muru, kehtaatko vielä pukeutua valkoiseen hääpukuun? Oliko hoito pomosi? Saitko bonus-shekin panosta? Laittoiko kakkoseen?

Toisaalta: se joka tekee huorin on.....

Vierailija
75/83 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole oikeutta siirtää omaa pahaa oloani miehelleni. En halua pahoittaa hänen mieltään.

ap

Vierailija
76/83 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole oikeutta siirtää omaa pahaa oloani miehelleni. En halua pahoittaa hänen mieltään.

ap

miehellä kuitenkin ole oikeus päättää, haluaako hän jatkaa suhdetta huoran kanssa?

Se, että valehtelet tekemisistäsi puolisollesi päin naamaa loppuelämäsi ajan ei todellakaan tee sinusta parempaa ihmistä, vaan itsekkään valehtelijan.

Vierailija
77/83 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan tarvitse tällaista nyt. Halusin vain purkaa mieltäni.

ap

Ei mulla ole oikeutta siirtää omaa pahaa oloani miehelleni. En halua pahoittaa hänen mieltään. ap

miehellä kuitenkin ole oikeus päättää, haluaako hän jatkaa suhdetta huoran kanssa? Se, että valehtelet tekemisistäsi puolisollesi päin naamaa loppuelämäsi ajan ei todellakaan tee sinusta parempaa ihmistä, vaan itsekkään valehtelijan.

Vierailija
78/83 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin odottanut pidempää vonkaamista, aloituksia AV:lla tyyliin "hei :) onko normaalia että työkaveri kutsuu kotiinsa juomaan kuoharia?" ja "hei :) poikaystäväni haluaisi minut takaisin Suomeen".

Muru, kehtaatko vielä pukeutua valkoiseen hääpukuun? Oliko hoito pomosi? Saitko bonus-shekin panosta? Laittoiko kakkoseen?

Muru ei koskaan mene näin suoraan asiaan. Mutta hyvin on tämän aloittaja Muru-ketjut muuten lukenut. Liikaakin toistelee vain Murun tavaramerkkejä.

Vierailija
79/83 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on varmaan ollut panoja aika paljon muitakin ennen miestäsi, joten miten tämä yksi sessio nyt vaikuttaisi mihinkään? Et ole kuitenkaan missään teiniromanttisessa mielessä "hänen", vaan ihan yhtä paljon aika monen muunkin miehen.

Omien kokemusteni mukaan pettäminen tekee lähinnä hyvää suhteelle. Kun kahden ihmisen väliseen suhteeseen tulee edes hetkeksi intiimissä mielessä muitakin, niin pariskunta yleensä etääntyy henkisesti toisistaan hiukan. Ei ole enää kahlitsevaa ja ekslusiivista "meidän kahden omaa juttua", vaan ymmärretään, että vaikka tuo toinen onkin loistotyyppi, niin se on silti ihan korvattavissa. Tällöin molemmat pääsevät hengittämään vapaammin ja huomaamattaan alkavat etsiä elämään sisältöä (ei välttämättä seksiä) muualta, mikä johtaa myös onnellisempaan suhteeseen.

Vierailija
80/83 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin odottanut pidempää vonkaamista, aloituksia AV:lla tyyliin "hei :) onko normaalia että työkaveri kutsuu kotiinsa juomaan kuoharia?" ja "hei :) poikaystäväni haluaisi minut takaisin Suomeen". Muru, kehtaatko vielä pukeutua valkoiseen hääpukuun? Oliko hoito pomosi? Saitko bonus-shekin panosta? Laittoiko kakkoseen?

Muru ei koskaan mene näin suoraan asiaan. Mutta hyvin on tämän aloittaja Muru-ketjut muuten lukenut. Liikaakin toistelee vain Murun tavaramerkkejä.

Huomaatko että ap ei kommentoi noita viestejä joissa mainitaan "muru"? Muru haluaa taas että ei tunnisteta.On varmaan ihan romuna ja siksi menee suoraan asiaan, vaikka eihän aloituksessa lukenut että olisi pannut kenenkään kanssa. Ehkä ei olekaan?