Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiusattu poika Herttoniemessä

Vierailija
03.07.2023 |

Surullista oli lukea pojasta, jota kukaan ei suojellut ja jäi 8 vuodeksi kotiin. Harvinaisen fiksun oloinen ja syvällinen poika, jota opettajatkaan eivät välittäneet auttaa.
Miksei ole luotu järjestelmää, ettei yksikään kokisi enää samaa kohtaloa? Miksi esim. työttömät eivät vilkuile koulun pihoja ja auta koulumatkalla olevia? Itse puutuin, kun näin sellaista.
Miksei ole fb- sivustoa, jossa kertovat tilanteesta, meitä aikuisia olisi kyllä auttamassa?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikuttaako tämä edes naisia? Vai ei ketään?

Annetaanko tämmöisen jatkua, että koululainen ei uskalla mennä kouluun?

Vierailija
2/13 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret ei ole facebookissa.

Hyvä asia muuten ja ihmisiä tuleekin auttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempien ihmisten apua tässä mietitään.

Auttajia voisi löytyä, jos tiedettäisiin ongelmasta.

Joku paikka netissä, minne kirjoitettaisiin tapaus. Kun viranomaiset eivät auta, muiden pitää auttaa.

Vierailija
4/13 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naisten pitäisi hyysätä ja palvoa poikia? Odotatko miesten hyysäävän ja palvovan tyttöjä?

Olen nainen, ja minulla oma sukupuoleni on tärkeämpi.

Vierailija
5/13 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen ihminen on yhtä tärkeä. Etkö tiedä mitä kiusaaminen tarkoittaa?

Vierailija
6/13 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiä kutsuttaisiin poliisia tai vartijaa puuttumaan asiaan, jos joku epäilyttävä tyyppi norkoilisi päivittäin vilkuilemassa koulun pihoja 🙄.

Vierailija
7/13 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi uskonut, että naisia ei kiinnosta auttaminen.

Vierailija
8/13 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa rikollisia ja kiusaajia suojellaan tekojensa seurauksilta; sitä vaatii jo Li Anderssonin ajama Marxilainen doktriini.

Siksi koulukiusatutkin joutuvat vaihtamaan koulua, ettei kiusaajan koulunkäynti häiriinny.

Yrittäkääpä huviksenne etsiä Suomesta yksikin tapaus, jossa kiusaaja olisi joutunut vaihtamaan koulua, eikä kiusattu.  Ei muuten löydy.

Vierailija
9/13 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisten pitäisi hyysätä ja palvoa poikia? Odotatko miesten hyysäävän ja palvovan tyttöjä?

Olen nainen, ja minulla oma sukupuoleni on tärkeämpi.[/quote]

Minäkin olen nainen, ja mielelläni ajan naisten asiaa, mutta lapset ( eläimetkin) ovat ensisijalla minun maailmassani.

Aikuisten on puolustettava heikompia.

Vierailija
10/13 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun maailmassa on joku vialla, mitäänaikaansaamaton mies huutelee näppikseltään naisia hätiin. Itse ei toki asian eteen laita tikkua ristiin. Mutta naiset, ne ne osaa järjestää asioita, jospa ne hoitaisi tämänkin kuntoon?

Ja kun naiset on ohjeistettu hoitamaan miehen sydämellä olevaa asiaa, mitäänsaamaton mies palaa sitten haukkumaan naisia toiseen keskusteluun. "Miten naiset ei saa mitään aikaan???1111"

Vierailija
11/13 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tämä juttu oli?

Vierailija
12/13 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En olisi uskonut, että naisia ei kiinnosta auttaminen.

Vaikea on auttaa kun en tiedä yhtään, mistä tässä on kyse. Onko jotain selvennystä mahdollista laittaa? Linkki?

Vierailija
13/13 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa rikollisia ja kiusaajia suojellaan tekojensa seurauksilta; sitä vaatii jo Li Anderssonin ajama Marxilainen doktriini.

Siksi koulukiusatutkin joutuvat vaihtamaan koulua, ettei kiusaajan koulunkäynti häiriinny.

Yrittäkääpä huviksenne etsiä Suomesta yksikin tapaus, jossa kiusaaja olisi joutunut vaihtamaan koulua, eikä kiusattu.  Ei muuten löydy.

Että koulukiusattua poikaakin persut käyttää hyväksi vasemmistoa haukkuakseen... aika radikaalia väkeä tosiaan.