En koskaan, koskaan kerro tätä kenellekään :(
Mä olen kamala, itsekäs, alhainen nainen. Olen tehnyt niin väärin. Niin vain kävi, vaikka ei pitänyt käydä, ei ikinä. Sano, että mulla on lupa antaa itselleni anteeksi!
Kommentit (83)
Olisit Muru miettinyt sitä kun annoit toiselle miehelle.
Tunnontuskasi ovat sinulle ihan oikein. Mieti Muru, häissä, jossa miehesi katsoo sinua onnellisena ja rakastavana, tiedät, että olet pettänyt häntä, kuuntelet maljapuheita ja tiedät ettet ole ansainnut niitä, jne. Joudut elämään kivussa, ahdistuksessa, syyllisyydessä ja paljastumisenpelossa. Ja se, Muru, on sinulle täysin, sataprosenttisen oikein. Hähää!
En todellakaan tarvitse tällaista nyt. Halusin vain purkaa mieltäni.
ap
Ei mulla ole oikeutta siirtää omaa pahaa oloani miehelleni. En halua pahoittaa hänen mieltään. ap
miehellä kuitenkin ole oikeus päättää, haluaako hän jatkaa suhdetta huoran kanssa? Se, että valehtelet tekemisistäsi puolisollesi päin naamaa loppuelämäsi ajan ei todellakaan tee sinusta parempaa ihmistä, vaan itsekkään valehtelijan.
taas niitä urpoja aloituksi joita täällä vilisee aika usein.
Miehelläsi on oikeus tietää, mitä olet puuhaillut. Eivät kaikki halua olla suhteessa "huolimattoman naisen" kanssa.
Toiseksi, taudit. Miehelläsi on oikeus päättää itse, ottaako tautiriskin nyt sinun kanssasi. Biologialle emme voi mitään, ympäriinsä nussineilla on usein tauteja.
Näiden syiden vuoksi pitää kertoa.