Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En koskaan, koskaan kerro tätä kenellekään :(

Vierailija
10.02.2013 |

Mä olen kamala, itsekäs, alhainen nainen. Olen tehnyt niin väärin. Niin vain kävi, vaikka ei pitänyt käydä, ei ikinä. Sano, että mulla on lupa antaa itselleni anteeksi!

Kommentit (83)

Vierailija
41/83 |
11.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. 15-16v.? rinnakkaiskortti?

Lapsi tajuaa vasta isompana, miksi sai ne lahjat.

Että ap sai luottokortin ja matkan niin nuorena, ettei mitenkään tajunnut asiaa?

Tottakai isän naissuhteista tulee paha mieli. Lapsi voi ajatella että isä koittaa hyvittää sitä pahaa mieltä.

Jos onkin saanut 15-vuotiaana rinnakkaiskortin ja esim. vasta 20-vuotiaana tajunnut miksi, niin ihanko sitten vuosien päästä (jos muistan oikein, ap on 26-27 v.) tulee tänne av:lle melkein kuin kehumaan sillä asialla?

Kutsuu isänsä ulkomaille puhumaan omasta pettämisestään? Kuinka ihanaa, kun pääsevät yhdessä jakamaan kokemuksiaan. Ap:kin tajuaa vihdoin, että isä ei suinkaan ole toiminut väärin, niinkuin ei hän itsekään. Kyse oli vain yhden illan suhteestä, joka ei merkinnyt mitään.

Vierailija
42/83 |
11.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennemmin maa repee kuin huora häpee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/83 |
11.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin sille toiselle henkilölle, joka on isäni. Kerroin, että olen tehnyt virheen. Ensimmäinen huoli oli, että töissäkö. En onneksi, mutta ison virheen kuitenkin. Isä kysyi, olenko mä maannut jonkun kanssa. Voi saatana tyttö sun kanssasi, sanoi hän ja käski mun pitää suuni kiinni.

Olisin mieluummin se toinen osapuoli tässä kuviossa. Silloin olisi vain paha olla. Nyt on pahan olon lisäksi syyllisyyden tunteet. Se tuntuu pahemmalta, kuin olisin osannut kuvitellakaan. Teen tämän työni loppuun ja mietin sitten, mitä tapahtuu. Jos pysyn koossa siihen asti. En tunne itseäni.

ap

Vierailija
44/83 |
11.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

käski mun pitää suuni kiinni.ap

Tottakai käski, kun teillä on molemmilla yhtä vähän moraalintajua.

Millaisen maljapuheen isäsi aikoo häissäsi pitää? Kertooko kuinka olet ihana, luotettava ja rehellinen ihminen, jonka jokainen mies vaimokseen haluaa?

No, nyt saat varmaan taas rahaa, tavaralahjoja sun muuta isältäsi, jotta sulla ei olisi niin paha mieli.

Vierailija
45/83 |
11.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sanoit että kihlattu ottaa takaisin sen mikä olet, ja jos ei kelpaa, niin on ilman.

Ja taisit huomata että olet vain kiimainen överklass fnask joka kaipaa huomiota sen verran että se "rakkaus" ei olekaan niin tärkeää.

Kunhan sinua halutaan ja palvotaan.

Joo, onhan se ymmärrettävää että nyt on paska fiiis kun et olekaan se mukava, rehellinen ja aito ihana tyttö vaikka kuinka olisit halunnut olla.

Nauti nyt itsestäsi ja siitä mikä olet, pusi pusi.

Vierailija
46/83 |
11.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kertonut äidilleni, että käytän e-pillereitä, kun aloin seurustella. Olen kertonut että minulla oli mies yökylässä, kun äiti halusi tulla aamulla poikkeamaan.

Ei sitä yksityiskohtaisesti tarvitse selostaa eikä seksielämäänsä jakaa. Jos äitini kysyisi, niin vastaisin hänelle että olen mennyt sänkyyn jonkun kanssa.

Äiti on yksi ystävistäni nyt aikuisena.

Vierailija
47/83 |
11.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinkahan moni tämänkin palstan lukijoista on antanut miehelleen anteeksi pettämiset tai itsekin pettänyt? Nyt kun sen tunnustaa nainen niin ihan hirveää on! Eikä me edes tiedetä mitä on tapahtunut. Onko ehkä vain pussailtu ja puristeltu tissejä. Joillekin sekin tuo kauheat tunnon tuskat.

Vierailija
48/83 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai tiesit, että keskenmenon jälkeen tulee todella helposti raskaaksi, koska kehossa on vielä raskaushormoneita? Toivottavasti ei käynyt vahinkoa!

Vierailija
49/83 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehtyä ei saa tekemättömäksi, mutta ihminen on erehtyväinen.

Tsemppiä

Vierailija
50/83 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

voit sää täällä sen kertoo.ootko pettäny miestäs?

Vierailija
51/83 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli periaatteita. Onkohan enää niitäkään. Mutta kai kaikilla on oikeus yhteen virheeseen?

ap

Tehtyä ei saa tekemättömäksi, mutta ihminen on erehtyväinen. Tsemppiä

Vierailija
52/83 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin äsken kotiin, kun en voinut sinnekään jäädä. Yritin mennä nukkumaan, mutta olo oli liian levoton ja oli pakko nousta ylös.

ap

voit sää täällä sen kertoo.ootko pettäny miestäs?

Vierailija
53/83 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pettäminen kuinka pitkälle...eli olitteko sängyssä

Vierailija
54/83 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kai kaikilla on oikeus yhteen virheeseen?

ap

Ai yksi virhe? :D

Vierailija
55/83 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee sitä enää koskaan.

ap

Mutta kai kaikilla on oikeus yhteen virheeseen? ap

Vierailija
56/83 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuule sanoo sulle,että kun oot sen kerran tehnyt ,niin helposti teet sen toisenkin kerran

Vierailija
57/83 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee sitä enää koskaan.

ap

Joo, mutta kun virheitä olivat kaikki ne pienet askeleetkin, jotka johtivat tapahtuneeseen. Olisit voinut estää tapahtuneen, jos olisit toiminut toisin jo paljon aiemmin, mutta et tehnyt niin.

Vierailija
58/83 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kamala olo. Oletko sinä sitten tehnyt niin, toistamiseen?

ap

kuule sanoo sulle,että kun oot sen kerran tehnyt ,niin helposti teet sen toisenkin kerran

Vierailija
59/83 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä tilanteessa ei vain tuntunut siltä. Tuntui, kuin olisin jossain kaukana todellisesta elämästä.

ap

En tee sitä enää koskaan. ap

Joo, mutta kun virheitä olivat kaikki ne pienet askeleetkin, jotka johtivat tapahtuneeseen. Olisit voinut estää tapahtuneen, jos olisit toiminut toisin jo paljon aiemmin, mutta et tehnyt niin.

Vierailija
60/83 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se toinen osapuoli saattaa kertoa, vaikka lupaisi toisin.