-5kg pois, kuka lähtee mukaan?
Mä aloitin tänään. Oon kyllästyny tähän mässäilyyn ja laiskotteluun, nyt alkoi uusi elämä!
5kertaa viikossa urheilua + hyötyliikunta. Terveelliset elämäntavat tietysti, kuitua, proteiinia ja kasviksia/hedelmiä. Herkkut olen päättänyt jättää ainakin kahdeksi ensimmäiseksi viikoksi kokonaan pois. Sen jälkeen voisin katsella, pitäisnkö esim yhden herkkupäivän viikossa tms. Ja kiloklubia käytän, joten pysyn kartalla siitä, mitä ja miten paljon oikeasti syön.
Alkumitat paino 67 (liikaa!!!) ja pituus 166.
Tulkaa mukaan :)
Kommentit (98)
[quote author="Vierailija" time="04.03.2013 klo 20:00"]
[quote author="Vierailija" time="25.02.2013 klo 10:38"]
[quote author="Vierailija" time="22.02.2013 klo 13:40"]
Liityn vasta nyt mukaan - 3 kilonkin pudotus riittäisi, 5 olisi ihanaa. Tilanne nyt 164/67 ja edessä lasten synttäriviikonloppu joten vasta maanantaina alkaa - ja lähtötilanne päivittyy:)
Hyväkarpannut olen jo yli vuoden ilman painonpudotustarvetta mutta nyt voisi vähän kiristää tuota hiilaripuolta ja lisätä proteiineja ainakin muutamaksi viikoksi. . Treenattu on samoin reilu vuosi salilla, iso osa "pehmytkudoksesta" korvautunut lihaksilla - ehkä juuri siksi paino ei ole pudonnutkaan.
Tavoite 63 kg kesälomalla
[/quote]
Todellinen lähtöpaino tänä aamuna 67,3kg, kiitos 2 kakkupalan ja racletten... Haasteina tällä viikolla yhä jääkaapissa kummitteleva kakunloppu ja huominen ravintolaillallinen...
[/quote]
Ja edelleen viikkoa myöhemmin sama paino!! Sitä ne synttärit ja 2 ravintolaillallista tekee!!
Viikon km päiväkalorit 1650 ja liikuntaa vain 2h laskettelemassa (-450 kaloria). Liikaa liikaa!!
Eli tuosta kun nyt lähtee pudottamaan 500 kaloria päivässä että pääsee sen puolen kilon pudotusvauhtiin niin tämän viikon sallittu kalorimäärä no 1200 kaloria per päivä!! Palataan ensi maanantaina!!
[/quote]
Väliaikatietoja - tänään 66,2kg eli tällä hetkellä 5 pvässä -1,1 kg mutta todellinen tilanne nähdään vasta viikonlopun jälkeen....
Mites muut??
Ai että kun pääsisin joskus noille numeroille.... ^^^ : )
Mä olen siis just vasta siirtynyt seitkytluvulle - miinusta öbaut 5kg aloituksesta. Että ihan hyvä mieli sinänsä... Metodina mulla on 'vähäruokainen'. Syön tosi vähän, jos mahdollista. Välttelen kyllä hiilareita jonkin verran ihan vaan siksi, että mun sokeriaineenvaihduntani käskee syömään kun hirvi noin 2 tuntia hiilarisatsin jälkeen. Karpilla saan pidettyä ruokahalua jotenkin kurissa.
Tänään lähdössä risteilylle ja nyt aattelin kyllä syödä ihamitävaa niin että napa rutisee LOL
Ihanaa viikonloppua kaikille!
-Anni
Viimeinki laskusuunnassa! Nimittäin meikäläisen paino. Pari aamua sitten vaaka näytti 64,1 kg, eli about pari kiloa lähtenyt tässä noin 2 kk aikana.
Tavoite on olla jo toukokuussa 61-62 kg:n painoinen :)
-J-
[quote author="Vierailija" time="16.03.2013 klo 13:27"]
[quote author="Vierailija" time="11.03.2013 klo 13:59"]
[quote author="Vierailija" time="08.03.2013 klo 08:40"]
[quote author="Vierailija" time="04.03.2013 klo 20:00"]
Liityn vasta nyt mukaan - 3 kilonkin pudotus riittäisi, 5 olisi ihanaa. Tilanne nyt 164/67 ja edessä lasten synttäriviikonloppu joten vasta maanantaina alkaa - ja lähtötilanne päivittyy:)
Hyväkarpannut olen jo yli vuoden ilman painonpudotustarvetta mutta nyt voisi vähän kiristää tuota hiilaripuolta ja lisätä proteiineja ainakin muutamaksi viikoksi. . Treenattu on samoin reilu vuosi salilla, iso osa "pehmytkudoksesta" korvautunut lihaksilla - ehkä juuri siksi paino ei ole pudonnutkaan.
[/quote]
Todellinen lähtöpaino tänä aamuna 67,3kg, kiitos 2 kakkupalan ja racletten... Haasteina tällä viikolla yhä jääkaapissa kummitteleva kakunloppu ja huominen ravintolaillallinen...
[/quote]
Ja edelleen viikkoa myöhemmin sama paino!! Sitä ne synttärit ja 2 ravintolaillallista tekee!!
Viikon km päiväkalorit 1650 ja liikuntaa vain 2h laskettelemassa (-450 kaloria). Liikaa liikaa!!
Eli tuosta kun nyt lähtee pudottamaan 500 kaloria päivässä että pääsee sen puolen kilon pudotusvauhtiin niin tämän viikon sallittu kalorimäärä no 1200 kaloria per päivä!! Palataan ensi maanantaina!!
[/quote]
Väliaikatietoja - tänään 66,2kg eli tällä hetkellä 5 pvässä -1,1 kg mutta todellinen tilanne nähdään vasta viikonlopun jälkeen....
Mites muut??
[/quote]
Viikon totuus 66,7 kg eli - 600g. Kuluneen viikon kalorit 1380 pr päivä - liikuntaa 700 kaloria tuosta vielä pois.
[/quote]
Mulla ei ollut perjantaihin mennessä pudonnut yhtään maanantaista.... pelkään maanantaita!!
Hienoa kukkanen!!
[/quote]
Maanantaipaino 66,4 plääh! Viikossa -300g (alusta -900), päiväkalorit km 1396 (liikaa) ja liikuntaa viikossa vain 300 kalorin edestä....
20.3:
Pituus: 170 cm
Lähtöpaino: 66,0 kg
28.3: 65,6kg, -400g
Tavoite 60 kg
-kukkanen-
[quote author="Vierailija" time="28.03.2013 klo 05:42"]
20.3:
Lähtöpaino: 66,0 kg
28.3: 65,6kg, -400g
Tavoite 60 kg
-kukkanen-
[/quote]
Miten paljon kaloreita syöt päivittäin kun sulla putoaa noin tasaisen varmasti? Mulla lipsuu aina tuonne 1400 pintaan ja liikunnasta huolimatta painon putoaminen tyssää siihen. Nyt vielä tällä viikolla ravintolaillallinen, pääsiäinen - ensiviikolla ravintolaillallinen ja blinijuhlat.... Varmasti ollaan taas alkutilanteessa 8.4...
Joulun jälkeen jäi herkkuputki päälle ja paino vain nousee. Housut kiristyvät, väsymys kasvaa, kunto laskee.
Minä olen suunnitellut hienoista elämänmuutosta jo koko tammikuun, mutta kaapista löytyvä suklaavarasto on ollut liian houkutteleva ja ehtymätön. Eilen söin viimeiset joulusuklaat ja nyt siis senkin puolesta on hyvä aloittaa!
Lähtöpainoa en tiedä. Vaa-asta loppui patterit ennen joulua. Luultavasti ainakin 58kg ellei enemmänkin. Noin 5kg olisi aivan kohtuullinen tavoite, sillä pituutta on 158ccm. Kuitenkin painoa tärkeämpää olisi saada hyllyvät muodot kuosiinsa ja vyötärö näkymään. Siis lihaskuntoliikuntaa.
Pitääkin katsoa tuota kiloklubia voisiko siitä olla minullekin apua.
-Ulpukka
Tavoitemitat 57 kg / 163 cm ensi kesäksi.
mulla olis kans ehkä haave saada vitosella alkava numero painoks, jos kuitenkni eka ton 5kiloo pois.
Miten syötte, kuntoilette?
ap
Tavoitteena olisi vitosella alkava paino. Arvioisin nyt olevani 65kg (ei vaakaa, pituus 164cm). Jos nyt ennen kesää, tai loppukevättä, tässä onnistuisi... :)
Syön epäsäännöllisesti, mutta minulle ei sovikaan säännölliset syömiset ollenkaan, kokeiltu on. Olen siis päättänyt syödä vaan silloin kun olen varma että minulla on nälkä, eikä esim. tylsyyteen. Myöskin "laihdutusruoissa" pitäytymisellä epäonnistun varmasti,joten rajoitteita en ruoille aseta.
Liikuntana on erilaista kotijumppaa sekä kävelylenkkejä. Haasteena on liikkua koko ajan enemmän, eikä jämähtää mukavuustasolle.
Tsemppiä kaikille! :)
T. Ankka
Tietysti mahtuu vielä mukaan, tervetuloa kaikille! Kaikilla on näköjään mukavasti lähtenyt käyntiin, nyt ei sitten luovuteta ja keksitä jotain tekosyitä, vai mitä ;)
Mulla oli muuten tossa puntaripäiväkirjassa virhe! se lähtöpaino ei todellakaan ollu 72,2 vaan 67,2!
9.2 67,2
10.2 66,8
11.2 66,4
12.2 66
13.2 65,9
14.2 65,6
15.2 65,4
16.2 65,6
eli tänään oli sitten paino pompannu 200grammaa takas päin. Tätä vähän odottelinkin, enkä nyt anna sen mitenkään häiritä. Kyllä se siitä taas alkaa tippumaan.
Temppiä kaikille!
Minäkin luulin vastanneeni ketjuun, mutta sitä ei näköjään enää ole?!
Joten otetaan uudestaan; minäkin ilmottaudun mukaan!
Pituus on 160 ja paino 73 kg. Olen nutrannut 4 päivää ja painoa pudonnut 400 grammaa. Koitan jatkaa tätä kuuria muutaman viikon. Sitten paluu entiseen ja taas liikkumaan, nyt ainakaan ei ole ollut voimia urheiluun.
Jatkan laihdutusta 60 kiloon, haave olisi 55 kiloisena mutta mielummin 60 kiloisena ja hyvässä lihassa. ;)
Mutta teen laihdutuksen 5 kilon sarjoissa.
Tsemppiä kaikille!
Nim. tikkunekku
olen jo ollut dieetillä ja eikä heti iskenyt ihan kauhea flunssa, ettei pääse jumppaamaan eikä muutenkaan jaksa liikkua.
Mutta en luovuta! Mulla pituutta 170 ja painoa 80, eli matkaa on...
Ulpukka päivittelee omaa tilannettaan sairasvuoteelta. Tauti siis vei voiton ja aika on kulunut sängyn pohjalla. Ruoka eikä herkutkaan ole maistuneet, joten jonkinlaisen startin uuteen elämään sain tästäkin.
Vaaka ei vieläkään ole toiminnassa, joten painoa en saa punnituksi. Ajattelin ottaa mitat tässä jonain aamuna, sillä ainakin itselleni ne on ne tärkeämmät kriteerit tavoitellessani tavoitteitani. Painolla nyt ei niin ole väliä ;) Omaan tavalliseen elämääni kuuluu näin talvella hiihtoa, joten sitä ajattelin jatkaa ja kunnon kasvaessa myös lisätä. Tarkoitus olisi pikkuhiljaa lisätä myös arkiliikuntaa, mm. työmatkakävelyä. Ruokavaliomuutoksen ensimmäinen askel on karsia herkut pois (on nyt toteutunut) ja seuraavaksi keventää ruokavaliota (no, sekin kyllä toteutui väkisinkin sairastaessa). Tavallisella koti- ja kouluruoalla kuitenkin menen.
Kiinteyttävää lihaskuntoliikuntaa pitäisi saada mukaan, mutta se on aina ollut minulle vaikeaa. Mielelläni otan vinkkejä siihen vastaan!
T. Ulpukka, jolla tavoitteena on n. -5kg, kriteereinä hyllyvän ulkomuodon katoaminen ja vyötärön löytyminen
Eikö olisi parempi ottaa ihan pitkäaikainen tavoite, tehdä järkevä suunnitelma ja sitten tavoitela sitä kurinalaisesti?
Minä pienensin annoskokoja ja vähensin rasvan ja suolan saantia + lisäsin proteiinin määrää. Liikunnan säilytin ennallaan (5x viikossa puntti) Viidessä viikossa pudotin 4kg rasvaa ja nesteitä keskivartalosta. Näissä luvuissa on myös pysytty, koska en ole palannut wanhaan ruokavaliooni. Ei kuureja, vaan elämänmuutos. Miten ois?
Luitko ollenkaan ketjuun vastanneiden viestejä? Eikö sieltä löydy järkeviä suunnitelmia, pitkäaikaisia tavoitteita ja kurinalaisuutta? Eikö sinulta löydy yhtään kannustavaa ja rohkaisevaa sanaa niille, joiden sinun mielestäsi pitäisi vielä hioa elämänmuutostaan? Mielestäni on hyvä, että jokainen ketjuun lähtenyt on joka tapauksessa lähtenyt hakemaan uutta elämää ja uutta ulkomuotoa. Kukin tavallansa. Jostain se on aloitettava ja "kuurikin" voi muokkautua matkan varrella sitä mukaan kun itse on valmis. Rohkaistaan ja kannustetaan mieluummin toinen toisiamme! Siinä sivussa voi sitten jakaa vinkkejä onnistumisen tueksi.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2013 klo 10:24"]
Eikö olisi parempi ottaa ihan pitkäaikainen tavoite, tehdä järkevä suunnitelma ja sitten tavoitela sitä kurinalaisesti?
Minä pienensin annoskokoja ja vähensin rasvan ja suolan saantia + lisäsin proteiinin määrää. Liikunnan säilytin ennallaan (5x viikossa puntti) Viidessä viikossa pudotin 4kg rasvaa ja nesteitä keskivartalosta. Näissä luvuissa on myös pysytty, koska en ole palannut wanhaan ruokavaliooni. Ei kuureja, vaan elämänmuutos. Miten ois?
[/quote]
10.2:
Lähtöpaino: 71,4 kg
11.2: 70,8 kg, -600g
12.2: 71,1 kg, -300g
13.2: 70,6 kg, -800g
14.2: 70,6 kg, -800g
15.2: 70,2 kg, -1200g
21.2: 70,6kg, -800g
22.2: 70,4kg, -1000g
-kukkanen-
Mulla jo 4kg lähtenyt joulusta.
Pituutta 164cm ja painoa tänään 55.4kg. Tarkoitus vielä neljä kiloa kiristää. Oon liikkunut jo vuosia kovaa ja nyt tää rasva, loputkin siitä, lähtee lihasten päältä ;-)).
Suosittelen Kalorilaskuri.fi - sivuja. Ne auttavat tosi paljon näkemään, miten syö. Monta yllätystä on tullut itsellekin.
[/quote]
[/quote]