-5kg pois, kuka lähtee mukaan?
Mä aloitin tänään. Oon kyllästyny tähän mässäilyyn ja laiskotteluun, nyt alkoi uusi elämä!
5kertaa viikossa urheilua + hyötyliikunta. Terveelliset elämäntavat tietysti, kuitua, proteiinia ja kasviksia/hedelmiä. Herkkut olen päättänyt jättää ainakin kahdeksi ensimmäiseksi viikoksi kokonaan pois. Sen jälkeen voisin katsella, pitäisnkö esim yhden herkkupäivän viikossa tms. Ja kiloklubia käytän, joten pysyn kartalla siitä, mitä ja miten paljon oikeasti syön.
Alkumitat paino 67 (liikaa!!!) ja pituus 166.
Tulkaa mukaan :)
Kommentit (98)
Mukaan mahtuu :)
9.2 67,2
10.2 66,8
11.2 66,4
12.2 66
13.2 65,9
14.2 65,6
15.2 65,4
16.2 65,6
17.2 65,3
18.2 65,4
ap
Jumittaa, jumittaa... 65 kg sitkeästi. Viikonloppuna tosin rankkaa urheilua 1 h joka päivä - olisko vaan nesteitä kehossa?
-J-
[quote author="Vierailija" time="10.02.2013 klo 09:21"]
ja pari viikkoa jo takana; pituus 166 cm, lähtöpaino oli 66 kg. Nyt 1 kg tippunut. Tavoite 61-62 kg ja haluan saavuttaa sen hitaasti, oikeasti elämäntapamuutoksella, jotta tulos olisi pysyvä.
Mun keinot on syödä arkisin töissä todella kevyesti; syön kuitenkin säännöllisesti, 2,5-3 tunnin välein, mutta lounas on joko kevyt keitto tai vaan Nutrilett-ateria / patukka / pirtelö.
Lähes joka päivä jotakin urheilua, vaikka vaan kävelyä matalalla sykkeellä; kävely / ulkoilu on viime vuosina jäänyt multa syntisen vähälle. Lihaskuntotreeniä 2-3 kertaa viikossa, pari tehokkaampaa & vauhdikkaampaa urheilukertaa siihen päälle lisäksi.
Mulla siis paljon urheilua tähänkin mennessä viikko-ohjelmassa, mikä tekee tästä elämäntapamuutoksesta sikäli hankalaa, että pakko renkata ruokavaliota.
Hiilarit jätän urheilua edeltävään tankkaukseen, muuten pidän ruokavalioni kasvis-proteiini -painotteisena, vähän Jutan go fat go dieetin tyyliin.
Toivottavasti pääsemme tavoitteisiimme :)
-J-
Mä aloitin tänään. Oon kyllästyny tähän mässäilyyn ja laiskotteluun, nyt alkoi uusi elämä!
5kertaa viikossa urheilua + hyötyliikunta. Terveelliset elämäntavat tietysti, kuitua, proteiinia ja kasviksia/hedelmiä. Herkkut olen päättänyt jättää ainakin kahdeksi ensimmäiseksi viikoksi kokonaan pois. Sen jälkeen voisin katsella, pitäisnkö esim yhden herkkupäivän viikossa tms. Ja kiloklubia käytän, joten pysyn kartalla siitä, mitä ja miten paljon oikeasti syön.
Piti lainata omaa viestiäni, mutta ei tää prkeleen systeemi enää toimi... -J-:n alkumitat siis samat kuin ap:lla, nyt paino junnaa 65 kg:ssa. Katsotaan mitä tää hiihtoloma tekee, pitää ulkoilla joka päivä ja olla tarkkana ruokien kanssa!
-J-
[quote author="Vierailija" time="18.02.2013 klo 08:51"]
Jumittaa, jumittaa... 65 kg sitkeästi. Viikonloppuna tosin rankkaa urheilua 1 h joka päivä - olisko vaan nesteitä kehossa?
-J-
[quote author="Vierailija" time="10.02.2013 klo 09:21"]
ja pari viikkoa jo takana; pituus 166 cm, lähtöpaino oli 66 kg. Nyt 1 kg tippunut. Tavoite 61-62 kg ja haluan saavuttaa sen hitaasti, oikeasti elämäntapamuutoksella, jotta tulos olisi pysyvä.
Mun keinot on syödä arkisin töissä todella kevyesti; syön kuitenkin säännöllisesti, 2,5-3 tunnin välein, mutta lounas on joko kevyt keitto tai vaan Nutrilett-ateria / patukka / pirtelö.
Lähes joka päivä jotakin urheilua, vaikka vaan kävelyä matalalla sykkeellä; kävely / ulkoilu on viime vuosina jäänyt multa syntisen vähälle. Lihaskuntotreeniä 2-3 kertaa viikossa, pari tehokkaampaa & vauhdikkaampaa urheilukertaa siihen päälle lisäksi.
Mulla siis paljon urheilua tähänkin mennessä viikko-ohjelmassa, mikä tekee tästä elämäntapamuutoksesta sikäli hankalaa, että pakko renkata ruokavaliota.
Hiilarit jätän urheilua edeltävään tankkaukseen, muuten pidän ruokavalioni kasvis-proteiini -painotteisena, vähän Jutan go fat go dieetin tyyliin.
-J-
10.2:
Pituus: 170 cm
Lähtöpaino: 71,4 kg
11.2: 70,8 kg, -600g
...
28.2: 68,7kg, -2700g
1.3: 68,9kg, -2500g
2.3: 67,9kg, -3500g
9.3: 67,4kg, -4000g
16.3: 66,7kg, -4700g
Hetki mennyt viime päivityksestä. Laskin tässä että kokonaispudotus viime elokuun alusta on reilut 28kg. Löysin vanhoja muistiinpanoja joista näin että oikean laihdutustavan löytäminen oli aikamoista venkslaamista.... Ensimmäisen viiden kilon tiputtaminen kesti jonkun puolitoista kuukautta. No, onhan tässäkin mennyt jo kuukausi mutta lähtökohdat hieman erilaiset. BMI 32,8 => 23,1. Oho.
Sovitaan että seuraava päivitys on se -5kg. ;) Ja siitä sitten vielä loppurutistus, viimeinen -5kg.
-kukkanen-
[quote author="Vierailija" time="11.03.2013 klo 13:59"]
[quote author="Vierailija" time="08.03.2013 klo 08:40"]
[quote author="Vierailija" time="04.03.2013 klo 20:00"]
[quote author="Vierailija" time="25.02.2013 klo 10:38"]
[quote author="Vierailija" time="22.02.2013 klo 13:40"]
Liityn vasta nyt mukaan - 3 kilonkin pudotus riittäisi, 5 olisi ihanaa. Tilanne nyt 164/67 ja edessä lasten synttäriviikonloppu joten vasta maanantaina alkaa - ja lähtötilanne päivittyy:)
Hyväkarpannut olen jo yli vuoden ilman painonpudotustarvetta mutta nyt voisi vähän kiristää tuota hiilaripuolta ja lisätä proteiineja ainakin muutamaksi viikoksi. . Treenattu on samoin reilu vuosi salilla, iso osa "pehmytkudoksesta" korvautunut lihaksilla - ehkä juuri siksi paino ei ole pudonnutkaan.
Tavoite 63 kg kesälomalla
[/quote]
Todellinen lähtöpaino tänä aamuna 67,3kg, kiitos 2 kakkupalan ja racletten... Haasteina tällä viikolla yhä jääkaapissa kummitteleva kakunloppu ja huominen ravintolaillallinen...
[/quote]
Ja edelleen viikkoa myöhemmin sama paino!! Sitä ne synttärit ja 2 ravintolaillallista tekee!!
Viikon km päiväkalorit 1650 ja liikuntaa vain 2h laskettelemassa (-450 kaloria). Liikaa liikaa!!
Eli tuosta kun nyt lähtee pudottamaan 500 kaloria päivässä että pääsee sen puolen kilon pudotusvauhtiin niin tämän viikon sallittu kalorimäärä no 1200 kaloria per päivä!! Palataan ensi maanantaina!!
[/quote]
Väliaikatietoja - tänään 66,2kg eli tällä hetkellä 5 pvässä -1,1 kg mutta todellinen tilanne nähdään vasta viikonlopun jälkeen....
Mites muut??
[/quote]
Viikon totuus 66,7 kg eli - 600g. Kuluneen viikon kalorit 1380 pr päivä - liikuntaa 700 kaloria tuosta vielä pois.
[/quote]
Mulla ei ollut perjantaihin mennessä pudonnut yhtään maanantaista.... pelkään maanantaita!!
Hienoa kukkanen!!
Heippa, mäkin voisin tulla mukaan, vaikkakin näin myöhässä. Mulla on oikeasti tosi paljon painoa pudotettavana (BMI>30), mutta olisi hyvä aloittaa pienestä. Kun on kevät ja aurinko, ja oksennustaudista toipumassa, niin se viisi kiloa voisi lähteä aika helposti ja antaa taas pontta jatkaa.
Aloituspaino olkoon 110 kg, eli ihan eri luokkaa kuin muilla vastanneilla :).
Lisään arkiliikuntaa ja sellaista herättelevää liikuntaa, ja vähennän makeiden herkkujen syöntiä reilusti. Siirrän ruokavaliota vähähiilarisempaan suuntaan muutenkin, mutta en karppaa. Kahvin sokeri makeutusaineeksi, enemmän salaatteja ja proteiinia. Katsotaan kun se viisi kiloa on lähtenyt, että pystynkö jatkamaan karpimmin ja liikunnan suhteen kurinalaisemmin. Koitan nyt kuitenkin välttää sellaisia haaveita, että olisin ihan hetkessä 65-kiloinen. Pidän ennemmin mielessä terveemmän olon (esim. ruoansulatusvaivat pois, tiedän että ne lähtee kun sokerit vähenee) ja paremman liikkuvuuden.
10.2:
...
-kukkanen-
[quote author="Vierailija" time="09.03.2013 klo 09:52"]
10.2:
...
-kukkanen-
[/quote]
Hurja tahti! upeat tulokset!!
Kiitos! :D Olen itsekin iloinen! Mutta kuten moni totuudentorvi on toitottanut, niiden kilojen poissa pitäminen on sitten toinen stoori...
-kukkanen-
20.3:
Lähtöpaino: 66,0 kg
28.3: 65,6kg, -400g
23.4: 63,3kg, -2400g
Tavoite 60 kg
Olin ihan unohtanut päivitykset tässä välissä... Onhan se paino taas tipahdellut. Vajaat 4 viikkoa on nyt mennyt joten laskinko oikein että sellaiset 600g/vko.
Numero 95: tuossa aiemmin söin kyllä ihan liian vähän, taisi mennä siihen 800-1000kcal, sen alkuvaiheen jälkeen. Nykyään menee oletettavasti 1000-1200kcal, mikä sekin lienee liian vähän. Toisaalta kun paino tippuu tuota vauhtia syömisetkin lienevät sopivat.
-kukkanen-
:D Okei, en nyt kyllä laskenutkaan ihan oikein. Viisi viikkoa siitä kaiken kaikkiaan tulee. Vajaat 500g/vko. Juuri sopiva tahti.
-kukkanen-
tänään oli jo vaa'an lukema pienentyny 400 grammaa :D Tiedän etä se on nesteitä jne ja että ihmisen paino vaihtelee (kenenkään ei tarvii sitä mulle tulla kertomaan) , mutta motivoihan tämä.
Kohta vuorossa zumbaa :)
Tsemppiä!
Ap
-J-
Pituus: 170
Lähtöpaino: 71,4kg
Metodi: vlcd
Liikunta: eipä paljon koska en ehdi enkä jaksa. Kävisin lenkeillä mutta täällä jumalan selän takana ainoa mahdollisuus on lumiset tienpenkat, ei ole kävelyteitä. Tekosyitä mutta eipä paljon houkuta.
Eniveis, kritiikkiä saan tämänhetkisestä liikkumattomuudesta (itseltänikin) mutta mukana ollaan. :)
Viisi kiloa olkoon alkutavoite.
-kukkanen-
Amis s yhdestä toisesta (jo loppuneesta) ketjusta ilmoittautuu tännekin.
1.2. aloitin ja nyt - 10.2 kg. Alkuun paino lähti hyvin tippumaan nyt vauhti noin 100 -400g viikko. Kiloklubin opeilla mennään eteenpäin. Vyötärö kaventunut n.9 cm.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2013 klo 08:03"]
Maanantaipaino 66,4 plääh! Viikossa -300g (alusta -900), päiväkalorit km 1396 (liikaa) ja liikuntaa viikossa vain 300 kalorin edestä....
[/quote]
Samassa painossa ollaan edelleenkin 66,4 kg ARGH! Tää on niin turhauttavaa... viikon kalorit tosin selkeästi liian korkealla km 1480 kaloria ja tuosta pois 1500 kalorin edestä liikuntaa - silti ei mitään tulosta!!
[/quote]
Täällä junnataan edelleen samoissa lukemissa, tänään 66,2kg. En ole päässyt tuosta 1400 kalorista alas 1200 kaloriin vaikka pitäisi, jopa sen alle... Mutta hyvä kun sen itse tietää että syö liikaa:)
Liikunnalla ei ole mitään merkitystä tuossa painonpudotuksessa, tosin lihakset nyt tietty lisääntyy mikä hidastaa painonpudotusta. Viikonlopun liikunnasta tuli n 800 kaloria vähennettävää...
10.2:
...
2.3 67,9kg, -3500g
Poistelin vähän lukuja välistä, rupesi tulemaan niin pitkä viesti. Odottamatonta painonlaskua, liekö ruuanvaihdoksen liittyvää, öö... Nesteenpoistoa? Onko se edes mahdollista? ;) Paskalle en ole käynyt kuten joku huuteli tuolla ihan alussa.
Numero 73, joskus nuo herkuttelun tulokset ovat kovassa. Silloin kun olin poissa palstalta pidemmän vähemmän kivojen juttujen vuoksi, oli tullut "herkuteltua". Toisin sanoen olimme olleet hautajaisissa ja siellä syötiin niitä tarjoiluja mitä oli. Sitä sulattelinkin sitten viikon.
-kukkanen-
Mäkin tuun mukaan! Aloitin tammikuun lopussa. Silloin aamupaino 67,5 / 160 cm. Vuoden aikana oli tullut noin 4 kg... Jos nyt aluks saisin ne pois. Eli edes siihen 63 kg, mutta hienompi juttu olis 58 kg ja nuoruuden ihannepaino 52 kg ei sekään haittais.
Noh eli 1/2013 oli 67,5
nyt 17.2. aamupaino 65,3 :)
Mä olen pelkästään vähentänyt syömistä. Kaikkea syömistä. Ennen otin ison lautasellisen kasviksia ym. Ja tunnin parin päästä jo kurniva (!!) nälkä. Nyt otan vähän, pienen lautasellisen. Huomaan, ettei nälkä tule niin pian uudestaan, onkohan mahalaukku jotenkin "pienentynyt". Ei ole kurnivaa nälkää ollut kolmeen viikkoon! :))
t. cinderella