Haave toisesta lapsesta
Ajattelin, jos löytyisi muita toisesta lapsesta haaveilevia, niin olisi oma ketju meille.
Minulla siis on 2-vuotias ja nyt kun asiat (nukkumaanmenot, tarhassa käynnit ym.) ovat alkaneet sujua hieman paremmin, on alkanut myös haaveilu pikkusisaruksesta.
Pari kuukautta yritystä jo takana, tai no, sen mitä nyt yrittämiseksi voi kutsua ajan ja jaksamisen puitteissa tälläisessä taaperoarjessa :)
Eli, jos muita pikkusisaruksista haaveilevia on, niin tulkaahan mukaan keskusteluun!
Yk3/kp4/25-28
Kommentit (645)
Missikipsu : Toivotaan että ''yrittämisen lopettaminen'' olisi tuottanut tulosta, niin se vaan monesti menee!
Lalaloollekin toivotaan plussaa ja muille!
Rooroolle voimia pahoinvointiin!
Roseh toivotaan että saatte luomu ihmeen! :)
Minulla ei ole mitään raskautumistuntemuksia. En ole syöny gelejä enkä muutakaan. Ovis tuli vissiin ihan hyvin hyödynnettyä. Oletan että se oli kp 13-14, niin kun aina ennenkin on ollut. Tällä kertaa peuhattiin vähän enemmän jo ovisviikolla. Mutta en vaan usko tärppiin. Mulla on kanssa nyt vähän sellaset luovuttaja fiilikset tän suhteen. Tai sellaset että tulee kun tulee. Mutta ympärillä koko ajan joku poksahtaa tai on raskaana. Meidän prinsessakin on NIIIn hoivaajatyyppiä (onko ees yhdyssana?! whatever..) että varmaan ois innoissaan vauvasta.<3 Huoh.. Sori nyt purkaukset taas.
Lindis kp??/26-28
Tervehdys!
Niinpä se taas yksi viikko on loppusuoralla. Toivottavasti kaikki ovat saaneet nautiskella mukavasta viikonlopusta. Täällä on ainakin aurinkokin paistanut ja on ollut keli, kuin keväällä!
Lindaliini: Välillä se varmaan useimmilla luiskahtaa sinne "luovuttajafiilis" osastolle, varsinkin jos yrityskuukausia on takana jo useampia. Tiedän tunteen:( Mutta tsemppiä sinulle! Toivotaan, että teidän hyvin hyödyntämä ovis tuottaisi odotetun tuloksen. Ja esikoinenkin pääsisi hyödyntämään ensi kesänä hoivaviettiään pikkusisaruksen hoitamiseen.
Rooroo: Sinulle jaksamista etomisen keskelle. Käy osta kaupasta pussillinen satsumia tai rasiallinen nektariineja. Jos hedelmien raikkaus toisi helpotusta oloosi:)
Lalaloo: Miten tilanteesi etenee? Jännittelen täällä kovasti puolestasi!!!
Baccara: Sinulla myös alkaa varsinaiset piinailupäivät. Puhkun plussatuulia sinullekin.
ON: Itsehän en meinaa pysyä täällä enää housuissani...niin paljon jännittää tämä meininki. Tätiä ei ole kuulunut, eikä näkynyt vieläkään! Ja mitään oireita mihinkään suuntaan ei ole. Mulla ei varmasti koskaan ole ollut näin pitkää kiertoa, joten toiveet on nyt korkeammalla, kuin IKINÄ. Raskaustesti polttelee kovasti laatikossa, en tiedä teenkö testin huomenna -vai vieläkö yrittäisi malttaa mielensä ja odottaisi tiistaihin. En halua hätäillä testin kanssa, jotta voisin luottaa sen näyttämään tulokseen. Aaaaarggghh!!!
Sekavissa mielentiloissa kieriskelevä Misskipsu kp 34/29-32
Voi herranjee sentään miten jännäksi menee, Misskipsu! Mä täällä jännitän sun puolesta ja äänestän kyllä sen testauksenkin puolesta :) Jos tiistaihin haluat odottaa, äkkiä sekin tulee! Äkkiä sit tänne kertomaan tuloksia... :)
Niin ne Lalaloon piinapäivätkin lähenee loppuaan, joko on tilanne tiedossa?? :)
Lindaliini, tuttu tunnehan tuo täälläkin. Uskoisin, että sekin on sellainen mikä vähän tulee ja menee niin päivien kuin kiertojenkin mukaan. Välillä jaksaa tsempata paremmin, välillä huonommin. Varsinkin sitten kun kuukausia alkaa olemaan takana jo enemmän. Mullakin on just se vaihe menossa kun näin hippusen liioitellen sanottuna tuntuu, että joka ikinen nainen on raskaana niin siellä Prismassa kuin Facebookissakin. Komppaan sua ton hoivavietinkin kanssa, meidän pieni neiti on niin samanlainen! Toivotaan ja uskotaan, että meidän molempien tyttöset sen vielä kokevat!
ON: Ovisplussa!! Aina se jotenkin säväyttää oli fiilikset yrittämisen tai lähinnä sen onnistumisen kannalta mitkä tahansa. Olo on kuin pienellä lapsella jouluna, joka ikinen kerta :D Jotenkin se mahdollisuus saa mielen nöyräksi ja saa jännittämään. Synttäri-iltana pidettiin pieni viini- ja juustoilta miehen ja parin läheisen kanssa. Oli kyllä ihanaa. Täytyy ny nauttia täysin rinnoin niistä harvoista hyvistä puolista (herkuista!) mitä siinä on kun ei ole raskaana ja minähän nautin, kyllä maistui taas pitkästä aikaa :)
Huomenta!
Johan täällä on varsinainen jännitysnäytelmä käynnissä! Karisi unihiekat silmistä kun luin viestit läpi ja odotin koko ajan josko se iloinen uutinen tulisi jo seuraavassa viestissä...Mutta jatkuu näköjään ensi jaksossa. ;)
No, äkkiä nyt Misskipsu ja Lalaloo kertomaan mitä kuuluu!
Me käytiin NT-ultrassa keskiviikkona ja siellä se kaveri taas venytteli. Osasi näköjään ottaa ilon irti kun vielä on tilaa voimistella, veti välillä jalat ja kädet ihan suoraksi. :)
-Elmia rv 14+6
Moikat!
Nyt tulee tässä kiireen keskellä pelkkää omaa napaa....
Tämän piinailijan oli pakko lopultakin siirtyä ajatuksista tekoihin ja lirauttaa aamulla Apteekin testiin. Ja testitulos oli positiivinen!!! Aivan selvät, tummat viivat ilmestyi ihan heti. Ei jäänyt siis mitään tulkinnan varaan, topakasti raskaana tässä nyt sitten ilmeisesti ollaan, vaikkei oireita olekaan:)
Huh, ihan epätodellinen olo! Lisäksi olen niin taikauskoinen, että uutisen kertominen näin aikaisessa vaiheessa jopa täällä teidän keskuudessa vähän pelottaa. Toivottavasti kaikki menee hyvin.
Nyt sitten muut piinailijat peesissä plussatestejä tekemään!
Misskipsu -onnesta soikeana:)
Voi Misskipsu, ihana uutinen <3 Ihan sydän pomppasi täällä... Sieltä se sitten vihdoin tuli, huikean paljon onnea ja onnea matkaan!!!
Hei!
Onnea Missikipsu plussasta :)!!!
ON: Täällä lämmöt pysyy koholla ja vatsaa nippailee molemmin puolin. Olen päättänyt, että testaan vain jos ei tätiä kuulu. Lähdetään lomalle viikoksi lauantaina ja jos ei tuohon mennessä täti ole kurvannut paikalle, niin sitten testaan. Jos saisin taas haamun niin kuin sain kesällä yhden ja sitten täti kyläilisikin taas perään, niin se tuntuisi liian pahalta. Yritän siis säästellä itseäni hieman...huomenna tai ylihuomenna pitäisi tädin tulla jos pysyy kurssissaan. Katsellaan siis...
Onnea muille yrittäville.
Lalaloo kp28/24-30 yk4
Misskipsu, Onneaonnea <3 ihanaa!
piinailijoille puhkun plussatuulia!
ON. edelleenkin menkat kateissa.. Reilu 2viikkoa sit näkyi oviksessa plussaa 2 päivänä, sit alkoi haaleta, olivat varmaan vielä hcgn jäämiä, vaikka raskaustesti olikin jo negatiivinen. No viikko sitten tais olla se ovis, kivuista päätelleen ja tuntemuksista muutekin, sekä ovisplussasta. Nyt on lämmöt taas kohonnu ja iltasin paleltaa. Lauantaina olin varma et menkat alkaa kun vihloi koko illan alavatsaa, mutta eipäs ole näkyny tätiä, et kaipa tätäki vois piinailuksi sitten jo sanoa?
raskauden kaipuu on niin valtava ollu tuon keskenmenon jälkeen etten haluu ees tietää miten korkeelta ja kovaa tipun jos menkat tuleekin viikon päästä. Ihan siis todella hirveetä, tosin välillä, aamuisin varsinki tosi surkee olo, onneks helpottanut eikä mene itkemiseksi enää.
tämmönen pikainen, kun jostain syystä meillä netti pätkii koko ajan. :/
Tintti
Moikka!
Ihanaa Misskipsu! Onnea onnea onnea! :) Seuraavaksi voitkin etsiä sen odottajien jatkoryhmän :) Kyllä se odotus ja yritys viimein palkittiin! Ei kahta ilman kolmatta, vai miten se meni ;)
Toivottavasti myös Rosehn ovisplussa enteilisi jotain muuta plussaa pienen ajan päästä. Odotan edelleen sun luomuihmettä ja jaksan uskoa tän parin kuukauden taikaan.
Lalaloo, testaa jo sinäkin!!! :) Jännitän kovasti sun puolesta. Nyt peukkuja sullekkin!
Masc, voi sua. Toivottavasti kaipuu pian helpottaa, mieluiten sillä kaikkein konkreettisimmalla tavalla. Sun oireet kuulostaa aika tutuilta, voimia piinailuun!
Rooroo
JEEE! Onnea Misskipsu! :) Ainakin toiseen jännäriin saatiin nyt se loppu mikä pitikin, nyt vielä Lalaloo lirauttaa sen kaks viivaa tikkuun niin tämän ketjun plussavyöry on hyvällä alulla! :) Johan se oli aikakin alkaa saada välillä hyviäkin uutisia tähän ketjuun!
-Elmia rv 15+0
Onnea Misskipsu! Lalaloo kyllä sulle plussa tulee kun lirauttelet testin.
Täällä kuukkelit alkoi tiistaina. Maanantaina oli ärkyttävät kivut joita ei ole ollut pitkiin aikoihin ja ti hanat aukes. Mun keho on sekaisin la pientä tiputtelua sit su ja ma ei mitään. Ja kun mun keho on kuin kello kuukkeleiden suhteen joka kuun 24. päivä hanat aikeaa nyt ei. No tämä on naisen elämää.
Baccara 2/ 30-31
Heippa kaikki ja etenkin Misskipsu: ONNEA PLUSSASTA! Tämän ketjun tuulet vaihtui kyllä kertaheitosta ja vihdoin sateli plussia. Mahtavaa! Oliko sulla eka raskaus oireeton? Vai onko jo ilmaantunut jotain?
RooRoolla oireita sitten riittääkin :) Toisaalta varmaan hyvä, tietää olevansa raskaana?
Tuutikk1, mulla kasvoi maha kanssa ekassa raskaudessa tosi nopeesti. Ja painoa tuli monta kiloa ihan alkuun (ennen kuin edes tiesin olevani raskaana, ihmettelin vaan painonnousua). Vaikka kaikkialla lukee että ei näy kuin vasta joskus myöhemmin, niin en usko! Toisilla vaan näkyy heti.
Roseh: Onnea ovisplussasta ja täysistä pyöreistä! Mäkin täytin tänä vuonna 30, ollaan siis samaa ikäluokkaa. Ei oo kyllä kriisejä ollut, olen aika tyytyväinen ”saavutuksiini” ja elämäntilanteeseeni ylipäänsä :)
Masc: Keskenmeno on kyllä niin ikävä juttu, ja pelottaa että se on vielä itselläkin jossain kohtaa elämää edessä. Niin yleinen kuitenkin. Toivottavasti sä et joudu sitä enää kokemaan, ja uusi plussa pärähtäisi pian tikkuun.
Lalaloo: Mikä tilanne? Jännäilen sun puolesta!
ON: Sain metsästettyä oviksen tikkuun lauantaina (kp 15) mutta ei mitenkään superhypervahvana. Torstai ja perjantai ei mitään, lauantai aamupäivällä haaleampi viiva ja iltapäivällä vahva, sunnuntaina ei mitään. Joten aloitin maanantaina Terolutit, ohjeiden mukaan. Niiden mukaan kierrosta tulee siis 28 päiväinen, koska menkat alkaa tod.näk. heti kun Terot lopetetaan (ja 10 päivää pitäis syödä). Oli hassua tikuttaa ovis, ja pitihän sitä sitten hyödyntää oiken urakalla! Ehkä siitä jotain hyöytä on, että tietää milloin. Mulla selvästi oviskivut on siis selvästi ennen itse ovista, koska tunsin sen jo alkuviikosta. Nyt vaan lueskelin noista munarakkulan koosta, että jos se on tiistaina ollut vasta 9 mm niin ehtiikö kasvaa sunnuntaille oikeaan kokoon… No jaa, turha ehkä liian pitkälle miettiä. Nyt sitten jännäillään ens viikon loppuun :)
Lista pitkästä aikaa (pahoittelen jos virheitä):
Lalaloo 30/30, yk 4
Baccara 2/30-31
Margela 19/25-30, yk 7
Lindaliini ?/26-28
Masc
Plussanneet:
RooRoo
Tuutikk1
Misskipsu
Mukana:
Elmia (rv 15)
Roseh
Wau miten paljon plussia! Onnea kaikille ja toivottavasti pysyy mukana!
Ehkäpä sinäkin masc plussaat pian? :)
Pahoittelut Baccaralle kuukkeleista!
Täällä tuntuu että menkat alkaa minä hetkenä hyvänsä, juilii mahaa ja on taas voimakasta alakuloa.ihana PMS!
Lindis
Iltaa!
Lindis: Mä ainakin yritän täällä olla vaan ajattelematta, et tuleeko menkat vai plussa. Niin kauan kun menkkoja ei kuulu, eikä testiä tee niin mahdollisuudet musta vaan paranee, joten peukutan sulle, oireista huolimatta :). Täälläkin juilii ties miten päin, mut vielä ei oo tätiä näkynyt.
Margela: Hyvä, että ovis löytyi :). Niin ja itsekkin täytin tänä vuonna 30 ja uskon, et ikä on vaan luku.
Masc: Hurjasti Tsemppiä <3
Muille kovasti lykkyä :).
ON: Täällä on nyt kaikenlaista juilintaa, mutta ei nyt ihan normi menkkamaista. Eilen rupes tissit vähän aristamaan ja lämmöt on edelleen koholla. Hitto mikä oireiden kirjo ja kohta se täti kurvaa kuitenkin paikalle. Siteenkin laitoin jo tänään, kun on niin epävarma olo. Ähh, ostin nyt apteekista digitestin, jolla testaan jos kierto venyy tarpeeksi, niin eipähän tartte ainakaan viivoja tukita. Katellaan nyt pysyykö täti poissa, jotenkin on helpompi asennoitua niin, et se tulee kylään kuiteskin...
Lalaloo kp30/24-30 yk4
Heips,
Voiei miten mua nyt nolottaa, kun Rosehn suuret uutiset meni multa ihan ohi!
Paljon onnea ja menestystä synttärisankarille ja uudelle vuosikymmenelle! :)
Lalaloo, älä pidä meitä enää jännityksessä, vaan tee jo se testi! mun on pakko joka ilta tulla tänne kurkkaamaan että joko tulis vielä neljäs plussa tähän ketjuun!
Nyt on ollut kyllä sellainen plussahyöky, että nyt se varmaan (toivottavasti) tarttuu kaikkiin ;)
Margela: ne oireet kehittyi oikeastaan vasta plussaamisen jälkeen, nyt ei ole oireena oikeastaan muuta kuin paha olo, turvotus, painonnousu ja väsymys.
Lindis, miten ne sun hassut oireet?
Baccaralle pahoittelut uudesta kierrosta, toivottavasti se olisikin sitten se 10 kk pitkä kierto ;)
Rooroo 6+0
Moi, moi...
Ensimmäiseksi kovasti kiitoksia kaikista onnitteluista<3
Roseh: Myöhästyneet syntymäpäivä onnittelut minultakin! Huomasin kyllä, että mainitsit juhlapäivästäsi, mutta olen kirjoitellut viime aikoina niin pikaisesti, että jäi onnittelematta... Parempi onnittelut myöhään, kuin ei ollenkaan;)
Lindis: Toivotaan oikein kovasti, että PMS-oireesi olisikin jotain vallan muuta! Itsehän sain viime viikolla eräänä iltapäivänä hirveän itkukohtauksen ja purin monen kuukauden patoutumat Nessu-nenäliinoihin ja mieheni t-paitaan. Ryvin sillä hetkellä syvimmässä turvesuossa ja alakulo olisi ollut lievä ilmaisu sen hetkisestä olotilasta. Jospa se sinunkin alakulo muuttuisi suureksi iloksi, tsemppiä:)
Margela: Kiitti listan päivittämisestä. Ja hyvä, että sait ne Terolutit, olen kuullut monen saaneen niistä avun.
Baccara: Voi harmi, että jouduit aloittamaan uuden kierron. Jospa tämä kierto olisi juurikin SE kierto!
Masc: Voimaannuttavia halauksia sinne päin.
Lalaloo: Sinun oireesi kuulostavat kyllä oikeasti niin lupaavilta, että olet varmasti tämän alkaneen plussa-aallon neljäs raskautunut!!! Malttamattomana minäkin odottelen uutisiasi:) Peukkuja!
ON: En oikein vieläkään meinaa uskoa tätä raskautta. Ja oireita ei edelleenkään ole. Joku kyseli oliko minulla oireeton ensimmäinenkin raskaus. Silloin olin vain väsynyt ennen plussausta. Pahoinvointia ei ollut, ainoastaan viikoilla 6-7 "väänteli" hieman ikävästi vatsaa iltapäivisin. Olin koko raskauden elämäni vedossa:) Se raskausajan diabeteshän minulla todettiin, mutta pysyi todella hyvin kurissa ruokavaliolla ja kilojakin kertyi sen ansiosta ainoastaan alle 8kg. Toivottavasti tämä toinen kierroskin menisi yhtä hyvin.
Aijon siirtyä jatkoketjuun, jahka sinne uskallaudun... Mutta voihan se olla, että pitää täälläkin käydä vähintään lukemassa teidän kuulumiset. Olinhan pitkään tämän ketjun pisimpään täällä roikkunut tapaus. Kävin äsken tsekkaamassa, että olin ollut viides tähän ketjuun kirjautunut ja silloin elettiin Helmikuun loppua!!! Niin, että ei käynyt liian helposti tämän eukon paksuksi saattaminen, 8kk:tta yrittäminen kesti. Uudemmat ketjuun liittyjät meni ohi oikealta ja vasemmalta;)
Kohdallani taisi käydä se klassinen juttu, että kun turhautumisen jälkeen heitin jo pyyhkeen kehään ja ajattelin, että olkoon koko touhu niin johan tärppäsi. Liika yrittäminen oli varmasti jarruna meidänkin tapauksessamme.
Toivottelen kaikille tasapuolisesti plussatuulia ja jo raskautuneille hyviä vointeja!
Misskipsu laskureiden mukaan rv 4+6 ja LA 26.6.2014 :)
Hei!
Voitte lopettaa jännäämisen. Tänään testasin aamulla diginegan. Itkuhan siitä tuli, kun tätiäkään ei kuulu, eikä oo sellasia tuntemuksiakaan...
Jep tätiä odotellessa. Ennätyspitkäksi näyttäis venyvän tää kierto. Tää lähtee lauantaina perheen kanssa lomalle ja pyrkii unohtamaan kaiken sillä välin. Tsemppiä muille!
Lalaloo kp31/24-30 yk4
Kiitos onnittelijoille! :) Niin se 30v rapsahti ja eipä tuo missään tunnu. Edelleen joskus kysellään viiniostoksilla henkkareita, joten en varmaan liian rupsahtanut ole :D
Ihana Rooroo, kiitos :) Mahtavaa, että jaksat uskoa meidän luomuihmeeseen ja tän loppuvuoden taikaan. Tuliskin oikein kunnon joululahja!
Masc, toivottavasti ei tarvitse tippua korkealta ensi viikolla.. Toivotaan parasta! Tiedän hyvin tuon tunteen, mikä kamala raskauden- ja lapsenkaipuu keskenmenosta jää. Muistan oman kokemukseni hyvin ennen esikoisen odotusta. Sen jälkeen yrittämisen luonne muuttui kun sisälle oli jäänyt sellainen tyhjä kolo... Jälkikäteen ajateltuna olisi vain pitänyt luottaa vaikka totta kai se sureminen on täysin luonnollista. Toivottavasti olosi helpottaa pian <3
Margela, kiva kuulla että 30v tuntuu hyvältä ja olet tyytyväinen elämäntilanteeseesi! Mitäpä sitä kriiseilemään :) Toivottavasti Teroluteista löytyy apua kiertoon.
Lindis, mites siellä oireilut jatkuu?
Misskipsu, mukava kuulla että vointi on hyvä! Mikäs sen mukavampaa :) Toivottavasti selviät vähällä jatkossakin. Mä jäin sitten pitämään perää tähän ketjuun sieltä helmikuussa kirjoittelun aloittaneista, onhan tässä jo useimmat mennyt viuhuen ohitse:) Kyllähän se alkaa tuntumaan pitkälle ajalle ja mutta silti musta tuntuu, että tärppi alle vuoden on nopeaa :) Esikoisestakin meni reilu vuosi ja silloin oli munkin paikat vielä priimakamaa, joten en oikein osaisi nopeampaa tästäkään odottaakaan. Eihän tässä itkuilta vältytä mutta sitä se on.. Olen kai joku realisti tai pessimisti mikä lie :D Ja mulle se on niin hämmästyttävää kun joku tulee heti tai muutamassa kuukaudessa raskaaksi :D Menee vaan pää ihan pyörälle miten lapsen saaminen voikin parhaimmillaan olla niin helppoa. Mutta hienoa, että joillekin se on ja ihanaa, että pääsit sinäkin onnellisesti odottajien puolelle. Yritän tulla perässä pian ;)
Lalaloo, voimia sinne <3 Rentouttavaa lomaa koko perheelle!
ON: Ovis ohi, ei tunnu missään, flunssaa pukkaa.
Roseh kp 21/30-33 yk 9
Kiitos kaikille tsempeistä! <3
ON. Tänää pudottiin, eilen tuli pikkusen paperiin verta, Joo kerkesin jo aatella et jospa olit kiinnitysvuotoa, no ei ollu. Tänää alko tulee sitten jo enemmän. :( Mutta ei ainakaan kierto oo Ihan kauheen pahasti levällään 30-40 välille jäätiin, en jaksa tarkkaan nyt laskea, toivottavasti seuraavat tulee taas sillä tasan 30 päivän kierrolla, tuo mun ovis tuli varmaan liian myöhään nyt, luteaali vaihe (onko se nyt tuo ees?) jäi vaan nyt liian lyhyeksi.
Ilta menny kyl taas itkua turhertaessa, mut kirjottelin nyt pientä päiväkirja merkintää fiiliksistä ja olo parani kummasti. Taidan siirtää ajatukset tulevaan jouluun, ja kodin sisustukseen.. pieni remppa kuume tahtoo iskee ja haluttais muuttaa pikku neidin huone vauvan huoneesta taaperolle sopivammaksi ja sitte olis tarkoitus rempata meidän makkari lattiasta kattoon :)
saatan täältäkin hiljentyä nyt hetkeksi, pakko ehkä koittaa saada vauva ajatukset taka alalle taas kerran, ettei päässä kuullu kohta dingdong. Plussa tuulia kaikille jatkakaaa hyvää plussa aaltoa ;) ja paljon tarrasukkia raskaana oleville <3
Laalaloo, on varmasti kurjaa tuommonen, kun kierto venyy :( toivottavasti täti tajuaa sitten tulla pian jos ei pikkunen ole tarttunut matkaan, Kivaa lomaa, virkistää varmasti mieltä :)
Roseh täältäkin onnittelut myöhässä :) ja täällä kanssa peukut pystyssä et saisitte pienen ihmeen alulle vielä tänä vuonna<3
Tintti
Moiks!
Pikaisesti pääsen täällä käymään kun pikku pallero vielä vetelee aamupäivä uniaa. Misskipsu ja Lalaloo jännittää kiva seurailla teidän etenemistä kohti raskautta näin täytyy uskoa.
Meikäläisellä ei mitään tuntemuksia mihinkään suuntaan. Peitot on heiluneet tätä viikkoa lukuun ottamatta kun isäntä flunssan kourissa ja muutenkin elämä hektistä. Ehkä se tästä joskus rauhoittuu.
Baccara 25/ 30-31