Haave toisesta lapsesta
Ajattelin, jos löytyisi muita toisesta lapsesta haaveilevia, niin olisi oma ketju meille.
Minulla siis on 2-vuotias ja nyt kun asiat (nukkumaanmenot, tarhassa käynnit ym.) ovat alkaneet sujua hieman paremmin, on alkanut myös haaveilu pikkusisaruksesta.
Pari kuukautta yritystä jo takana, tai no, sen mitä nyt yrittämiseksi voi kutsua ajan ja jaksamisen puitteissa tälläisessä taaperoarjessa :)
Eli, jos muita pikkusisaruksista haaveilevia on, niin tulkaahan mukaan keskusteluun!
Yk3/kp4/25-28
Kommentit (645)
Heip!
Nopeat onnittelut Rooroolle haamusta! Toivottavasti lähtee siitä vahvistumaan! Täällä pidetään peukut ja varpaat pystyssä sen puolesta. Muuta ei paljon sitten jaksakaan kun lentsu vienyt voimat tyystin. Täällä yritän kuitenkin töitä tehdä...
-Elmia rv 13+0
Moi,
Haamu on haamu on haamu. Ja näköjään äsken vielä roskiksestakin kaivettuna (piti tihrustaa viidennen kerran sitä tikkua!) se on ja pysyy haamuna! Tosin edellistä vähän voimakkaampana sellaisena. Iiiiik! Voi jestas että mua pelottaa. Ja samalla olen ihan super onnellinen!
Elmialle paranemisia, täällä lentsu on kaatanut sekä äidin että pojan sohvanomiksi, taitaa tosin olla vaan äiti siellä sohvalla ja poika juoksee tuulispäänä pitkin olohuonetta :D Mistä toi saa kaiken energiansa, mä tarvisin kanssa. Olisko tää jo sitä alkuraskauden väsymystä?
Masc, tää on myös meillä se kuukausi, kun 2 v sitten plussattiin pikkuisesta. Jos tää haamu pysyy matkassa, niin lapsien lasketut ajat on vaan 10 päivää toisistaan, eli voi olla jopa että saavat saman syntymäpäivän :O Hyviä uutisia oli, että sun vuodot meni noin nopeasti ohi. Voimia kovasti ja toivottavasti jaksatte pian yrittää jo uudelleen. Se teille tarkoitettu pikkuinen on vasta matkalla teille päin <3
Rooroo kp26/27-28
Hyvää alkanutta maanantaita kaikille! Ei tuolla Tab2:lla oikein onnistunut tämä kirjoittaminen, joten läppäri kehiin. Ja toiv. kerkeän jotain kirjoittaa kun poika nukkuu autossa kauppareissun jäljiltä. Itkuhälyttimen ääntä ootan koko ajan.:D
Rooroo Onnittelut ihan ensimmäisenä! Sehän on maailman ihanin tunne kun viivan bongaa. Ja toivoo viivan vahvistumista. Kysymys sulle. Oletko joutunut juoksemaan pissalla vähän väliä? Yritän omia tuntemuksia vatvoa hiljaksiin.....
Elmialle Jaksamista lentsun paranteluun. Syksyllä kun flunssa iskee päälle, ei meinaa millään lähtä pois.
Mascille Voimia oikein olan takaa! En osaa edes kuvitella, mitä joudut läpikäymään. "Onneksi teillä on jo yksi lapsi" ei paljon lohduta kun omallekin kohdalle toivoo sitä toista, miksei kolmattakin.
Jalokivi Muistan kesäisen heinäkuun päivän kun itse makasin pöydällä ultrassa. Hieno hetki kun näki pikkuisen siellä liikkuvan. Ja sehän liikkui.:D
Roseh ja Margela Pahoittelut neg. tuloksesta. Josko se positiivinen vielä joku päivä ilmestyy tikkuun. Tsemppiä ja jaksamista!
Lalaloo Oletko vielä päässyt testaileen ovistikkuja? Saa nähdä, joutuuko itsekin testaileen, jos ei viime kierrosta tärpännyt. Pitää sitten kysellä neuvoja asiasta tietäviltä.
Lindaliini Ootko saanu selvyyttä mahakipuiluun? Itsellä vielä välillä tuntuu menkkamaisia olotiloja vasemmalla alavatsassa. Perjantaina pitäisi alkaa menkat, jos alkaa.
Josko tän kirjoituksen saisi nyt valmiiksi. Poikahan heräsi viiden minuutin sisällä kun aloin tätä viestiä kirjoittaan. Nukkui taas hyvin mutta enää ei passaakaan nukahtaa tirsoille tälle päivää. Mieskin tuossa ilmoitti olevansa kaheksaan saakka töissä. Kuten huomennakin......Pitää siis jaksaa pitää tämä viikari yksin hereillä konstilla jos millä, jos NukkuMatti alkaa jo ilmoittaa saapumisestaan.
Onneksi Erilaiset äidit tulee telkkarista illalla. Sen ääreen kyllä rauhoitun ja mies saa hoitaa loppuillan. Eikö ole ihan reilua??? :DD
JoskoNyt kp26/30
PS. En malttanut oottaa perjantaihin vaan tein viikonloppuna pari negaa. Järki sanoi kyllä muuta, joten en onneksi pettynyt tuloksista. Voimistuvia plussatuulia kaikille. Josko ihan myrskyn lykkäis.:DDD
Hipsunhei!
Rooroolle onnittelut haamusta. Toivottavasti saat kunnon vahvan plussan vielä :)! Ultrassa käyneille: Itse muistan hämärästi tyttären ultrat vielä, mutta onnen ja helpotuksen tunteet selkeästi. Onnea Elmialle ja Jalokivelle raskauden jatkoon :). Mascille tsemmpiä kovasti.
ON: Täällä on ovista ja lh-huippua metsästelty kuumeisesti. Olen nyt tikuttanut marketin liuskoilla aamuin illoin jo muutaman päivän. Viivat ovat koko ajan vahvistuneet ja tänään aamulla alavatsa tuikintojen lisäksi pärähti vahvin viiva tähän mennessä, joka oli yhtä vahva kuin controlliviiva :). Mies oli tuolloin jo töissä ja tulee vasta illalla kotiin. Kuumeisesti odottelen iltaa ja toivon, että ovis saadaan tänään ja huomenna hyvin hyödynnettyä :D. On kyllä huojentavaa huomata, että omat tuntemukset ja testiviivat täsmäsivät.
Muutoin uuden työn etsintä jatkuu ja eilen alkoi antibioottikuurikin poskiontelontulehduksen takia. Köh köh siis tällä viikolla vaan...Olispa jo ilta...:)
Lalaloo kp15/24-30 yk4
Hei vaan,
Pidän näköjään melkein yhden naisen monologia täällä :) Nyt on keskiviikko ja menkat on virallisesti myöhässä. En kuitenkaan vielä suostu siirtymään odottajien osioon, kun koko ajan tuntuu siltä että kuvittelen kaiken.
Miten JoskoNyt? Onko uusia tuntemuksia tai uutta testiä? Mua ei kyllä vielä pissata mitenkään tavalista enempää, kahvi vaan yrittää samantien ulos (sama esikoista odottaessa, oksensin aina kahvin jälkeen), mikä on kiusallista kofeiiniaddiktille. Myös verenpaineesta yläpaine on tipahtanut ~100 tuntumaan, jonka vuoksi mua huimaa ihan koko ajan. Mahassa ja tisseissä ei ole tuntemuksia. Nälkä on jatkuvasti! Voisin vain syödä :D
Paranemistoivotuksia Lalaloolle. Mulla on myös antibioottikuuri samasta syystä, ja vähän pelottaa miten se vaikuttaa mahdolliseen pikkuseen. Toivottavasti saitte miehen kanssa sen bongatun oviksen hyödynnettyä. Jaksamista piinailuun :)
Rooroo
Moikat!
Ensimmäiseksi onnittelut Rooroolle haamusta!!! Kahvista aiheutuva etominen on varma merkki siitä, että haamuviiva vahvistuu! Hienoa, hienoa:)
Tervetuloa mukaan kuumeilemaan Joskonyt. Ja tsemppiä piinaaviin päiviin.
Olen hieman tipahtanut kärryiltä, mitä kenellekin kuuluu. Olimme tovin reissaamassa ja kävin välillä pikaisesti lukaisemassa kirjoituksianne, mutten ehtinyt itse kirjoittelemaan. Nyt podemme tenavan kanssa yhdessä syksyn ensimmäistä räkätautia:( Ajatus ei kulje ihan parhaalla mahdollisella tavalla, joten kommentoin näin yleisellä tasolla: Pahoittelut kaikille, jotka joutuivat aloittamaan uuden kierron. Lisäksi tsemppiä kaikkiin muihinkin koettelemuksiin... Ainakin isännän irtisanominen ja evakkoon joutuminen omasta kodista, yht´äkkisen remontin takia ei kuulostanut kovin kivalta:(
Onnenkantamoisia puolestaan niille, joilla on oviksen hyödyntäminen käsillä. Toivotaan lisää plussia tähän porukkaan!
Omalla kohdalla ei mitään kommentoitavaa. Kierron viimeinen viikko lähtee käyntiin, eli menkkojen pitäisi alkaa joskus ensi viikon puolessa välissä. En ole jaksanut enää tästä vauvaprojektista stressiä repiä. Tässä on nyt kahdeksan tai yhdeksän kuukautta tuloksetonta yritystä takana ja alkaa tuntua siltä, että alan suunnata tarmoni kohta johonkin muuhun, kuin tähän tyhjänpäiväiseen haaveiluun!
Täällä meillä päin on uskomattoman harmaa, sumuinen ja ankea syyspäivä meneillään. Ei päästy edes aamupäivän aikana ipanan kanssa ulkoilemaan. Toivotaan siis kauniinpia ilmoja tuleville päiville. Mukavaa viikon jatkoa harmaudesta huolimatta:)
Misskipsu kp "kierron viimeinen viikko" / 29-32
ARGH! Kirjoitin pitkän viestin ja nettiyhteys katkes.
Noh anyway, täällä nipistellyt ja vihlonut alkuviikosta ja viimeyönä vasemmalta puolelta alavatsaa aika kovaakin. Ovis olis kaiken järjen mukaan la-su. En oo käyny gynellä.
Mulla on nyt sellanen asenne tähän hommaan että tässä voi kestää kauankin. Tiedän lähipiiristä monia ketkä on pitkäänkin yrittäneet ekaa,toista tai kolmatta lasta.
Pitäisköhän hakea piikkimatto kellarista? :D Sen avulla ainakin oon saanu kropan ihan rennoksi.
No niin nyt oli omaa napaa ihan tarpeeks!
ONNEA ROOROO! Varmaan ihana yllätys raskaiden aikojen jälkeen!
Missikipisulle tsempit piinaamiseen!
Ihanaa et Jalokivellä oli ultrassa kaikki hyvin!
Tervetuloa mukaan JoskoNyt.
Ja plussatuulia nyt kaikille ja rentouttavia syyspäiviä!
Lindis kp8?/27 yk 4?
Hei,
minäkin pikaisesti annan ääneni kuuluville.. Täällä on töiden alku ja kamala syysflunssa vienyt kaikki voimat. Ollaan palleron kanssa oltu molemmat iltaisin niin väsyneitä, että ollaan menty nukkuu joka ilta klo 20-21 välillä (pallero jo klo 19-20 välillä).. Uusi rytmi on siis hieman väsyttänyt... Itse tosin salaa toivon tämän väsymyksen johtuvan jostain aivan muusta.. ;) Menkkojen olisi pitänyt alkaa tänään, mutta mitään tuntumuksia ei ole vielä ollut suuntaan tai toiseen.. Ehkä tämä flunssa ja töiden aloitus stressi on vaan sekoittanut kierronkin... Toiveet on vaan vielä korkealla.. :) Kyllähän minä jo maanantaina hätäisenä testasin negan, kun lauantai aamuna kärsin lievästä pahoinvoinnista autoa ajaessa.. Tiedä sitten, mistä johtui...
Täällä siis vain odotellaan... Tsempit muillekin piinailijoille ja rooroolle onnea haamusta: kuulostaa jo niin lupaavalta! :)
Niin ja siis
*Tuutikk1, kp 28/28, yk 4*
Tervehdys!
Mites Rooroon haamu? Onko jo voimistunut? Millä testillä olet testaillut?
Olipas kiva tulla tänne kertomaan pahoinvoinnin loppuneen. No eihän se mitään loppunut ole, palasi takaisin reilu viikon tauon jälkeen. Ei kiva!
Tsemppiä piinailijoille!
Jalokivi rv 13+1
Iltaa!
Täällä taistellaan flunssaa vastaan antibiootein ja poppaskonstein. Vieköön tämän yskän kanssa :(! Lh-huipun bongauksesta on nyt juilinut hieman alavatsaa ja tätä aikaa on hyödynnetty tehokkaasti :). Toivotaan ettei flunssa pilaisi mahdollisuuksia raskautua.
Minäkin jännitän Rooroon kuulumisia ja toivon, että uutiset olisivat plussanpuoleisia :). Tuutikk1:lle vielä myös tsemppiä sekä muille piinaileville. Jalokivelle jaksamista pahoinvoinnin kanssa, toivottavasti olo hellittää.
Lalaloo kp 17/24-30 yk 4
Moi!
Tänään alkoi rättipäivät,joten yk 3 pyörähtää käyntiin.
Sonle kp1/28-35 ja yk3
Huomenta!
Mun oli ihan heti pakko tulla tänne kirjoittaa.... Nimittäin tein äsken testin ja siinä oli haamu! :) Olin varautunut pettymymkseen, mutta nyt on kyllä niin positiivinen olo että :) Jospa se nyt tärppäisi vihdoinkin.. Voin laittaa illalla tarkemman analyysin tästä kierrosta, mutta sehän se just on kun tässä kierrossa en tikutellut ovista tai muutenkaan seurannut oireita... Eli kun lakkaa stressaamasta, niin heti tärppääkin :) tosin ei nyt vielä aleta juhlimaan. Odotellaan muutama pv :)
mutta pitihän minun käydä katsoo jo, milloin voisi la mahdollisesti olla, niin 19.6.2014 :)
*Tuutikk1, kp 30/28, yk 4*
Tuossa vielä kännykkäkuva... ;)
Mutta nyt valmistautuu työpäivään.. :)
*Tuutikk1*
Oi oi Tuutikk1, sitten ei kun viivaa vahvistelemaan, onnea :)!
Lalaloo kp 18/24-30 yk4
Heisp!
Onnea Rooroo ja Tuutikki1!
Olen käynyt iltaisin lukemassa kännyn kautta kaikkia teidän juttua mutta kun ei tähän koneelle tahdo keritä. Nyt pikku pallero nukkuu sängyssä kun yleensä ollaan ulkona ja tontilla tähän aikaan.
Täällä ovis aika olis vissiin käsillä tosin mitään tuntemuksia ei ole ja tikuttelukin loppui kun ei oo tikkuja. Peitto on kyllä heilunut mutta en odota mitään plussia tästäkään kierrosta. Isäntä käynyt tänään työhaastattelussa ja vaikutti ihan lupaavalta eli kyllä tää elämä tästä alkaa taas näyttää aurinkoista puoltaan. Ei tuo ole kiva stressi kun tulee lappu kouroaan no se tuli koko muullekin porukalle. Mutta ei silti kivaa. Mutta eteen päin päivä kerrallaan.
Baccara 17/30-31
Heippa!
Jee. onnea Tuutikki! Kyllähän tuon viivan tuolta erotti ihan hyvin. Nyt vain te kaksi, Rooroo ja Tuutikki ilmoittautumaan tonne meidän jatkoketjuun heti kun uskallatte! :)
-Elmia rv 13 + 4
Kiitos kaikille tsempeistä <3 Vähän tuntuu ongelmat taas kasaantuvan mutta synkän päivän jälkeen aurinko paistaa taas joskus, eh..
Rooroo & Tuutikk1, onnea onnea onnea haamulaisista!! :) Ei muuta kuin viivan vahvistumista!
Rooroo muistaakseni kyselit siitä lääkäristä niin juu, lääkärissä ollaan tai tarkemmin lapsettomuuspolilla ihan hoidettavana ja eihän tämä hyvältä näytä. Nyt syksyn aikana tehdään vähän hoitotoimenpiteitä sairaalassa ja sen jälkeen jatketaan yritystä hoitojen avulla. Mutta luonnolliselle raskautumiselle saa aika varmasti heittää heipat..
Mä varmaankin joudun jossain vaiheessa vetäytymään täältä kirjoittelusta... On sen verran surkua tuon kohdun tilanteen takia ja jo hoitohistoriakin painaa päälle että erityisesti nyt hedelmöityshoitoihin siirryttäessä voipi olla, että tarvitsee vähän suojella itseään tämmöiseltä ns. normaalilta vauvakuumeilulta. Ja kun tietää, ettei omien mahiksien kanssa seisota samalla viivalla. Omat energiat on suunnattava muualle kuin joka kuukausittaiseen toivomiseen ja kuumeiluun, jotta voimat riittää pidemmälläkin aikavälillä. Ymmärrätte varmaan <3 Mutta vielä en ihan katoa, onhan tässä pari kiertoa ennen kuin tositoimet alkaa. Ihmeitäkin toki tapahtuu.
Onnea ja tsemppiä kaikille omiin vaiheisiinsa!!
Roseh kp jotain/30-33
Moi!
Onnea Tuutikille! Kerrankin plussia tähän pinoon ja toivottavasti vielä monta lisää.
Täällä pitäis olla ovis käsillä. Koko tän viikon on nipistelly ja vihlonut, melkeinpä koko kierron. Tuntuu vähän oudolle et koko ajan vihloo tai nipistää, en tajua. Noh, katsotaan tämä kierto loppuun ja sitten vois varata aikaa gynelle.
Olipas rankka alkuyö kun neiti heräs itkemään klo.23 ja jatkoi tähän 03 asti HUOH. Osaa puhua että osaa kertoa jos sattuu jonnekin, eikä valitellut mitään. Itki vaan ja oli ''hyper''. Rauhoittu kun menin hänen luokseen mutta kuitenkin aktivoitui sitten vaan touhuilemaan. En tajua mikä oikku se tämäkin nyt oli. Oon niin puhki. Muutenkin kärsin jonkun verran unettomuudesta, ei vaan meinaa aina uni tulla ja saatan herätä kesken unen. Turhauttavaa.
Kiva valitusvirsi :D
Tsemppiä Roselle! Toivotaan että kaikki menee hyvin ja saisitte ihmeen tai että hoidot tuottaisi tulosta!
Lindis 12?/27
Heips, pikaisesti kerkeen taas vain kuulumia kertoa. Kun alkoiki jo kuulua neitin huoneesta pölötys.. Tosiaan, tällä kertaa vuoto kesti vaan noin 6 päivää, ei oo ollu ylimääräsiä vuotoja eli kaikki taisi tulla pois. Edelleen taitaa kyllä hcgtä kropasta löytyä, kun ovistestit näyttää plussaa, raskaustestit ei kyllä näytä mitään. noh ootellaan niitä menkkoja saapuvaksi jossai vaiheessa ja toivon mukaan kiertoki olis sitten inhimillinen. Neuvolasta ei apua juuri saatu, sanoi vaan että jatkatte yrittämistä ja jos kolmaskin menee kesken nii katellaan sitten jatkoa.
RooRoo onnea haamusta, toivottavasti vahvistuis :)
kaikille vastoinkäymisiä kokeneille tsempiä ja jaksuja <3
nyt lounasta ja sitten puistoon neitisen kaa, kun kerkesin jo kotihommat tehdä, kerrankin oon ollu tehokkaalla päällä heti aamust :D
plussatuulia kaikille tälle kuulle <3 tää kuu onki se kun 2 vuotta sit aloin odottaa tuota pikkumurusta :)<3
Tintti