Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haave toisesta lapsesta

06.02.2013 |

Ajattelin, jos löytyisi muita toisesta lapsesta haaveilevia, niin olisi oma ketju meille.

Minulla siis on 2-vuotias ja nyt kun asiat (nukkumaanmenot, tarhassa käynnit ym.) ovat alkaneet sujua hieman paremmin, on alkanut myös haaveilu pikkusisaruksesta.

Pari kuukautta yritystä jo takana, tai no, sen mitä nyt yrittämiseksi voi kutsua ajan ja jaksamisen puitteissa tälläisessä taaperoarjessa :)

Eli, jos muita pikkusisaruksista haaveilevia on, niin tulkaahan mukaan keskusteluun!

Yk3/kp4/25-28

Kommentit (645)

401/645 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis yk 4 meillä on jo menossa. :( Hoksasin heti, kun olin lähettänyt edellisen viestin...

402/645 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips!

Tervehdys kaikille. Olen täällä taas koko viikon käynyt lukemassa kaikien juttua ja todennut että kaikenlaisia käänteitä mahtuu meidän elämään. Keskenmenot, lasten sairastumiset, iloiset plussat ja nyt meille kolahti isännän irtisanominen töistä. Pientä alakuloa ollut täällä havaittavissa mutta se lohduttaa että ei tilanteessa olla yksin. Ja se mikä täällä kiroittajia yhdistää on tietenkin vauva kuume joka ei häviä vaikka näitä elämän tapahtumia matkalle nyt sattuukin.

No eihän tästä ole kuin suunta eteen päin ja asioilla on tapana järjestyä. Näin olen ajatellut aina kun tulee näitä ei niin kivoja uutisia.

Jaksamisia kaikille. Baccara

Sisältö jatkuu mainoksen alla
403/645 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama juttu kuin muutamalla muullakin, täällä käyn lukemassa mutta useimmiten puhelimella joten kirjoittaminen on vähän jäänyt. 2 viimeistä työviikkoa on olleet ihan älyttömän kiireiset työmatkoineen kaikkineen, että vienyt kyllä kaikki jaksamiset. Nyt sitten flunssa vei voiton, pakko jäädä ainakin huomiseksi kotiin lepäilemään ja parantumaan,. Onneksi työrintamalla hiljaisempaa, ehkä keho tietää että nyt vasta pystyy sairastamaan...

Mascilla suuren suuret valittelut ja osanotot! Itsekin paljon testanneena ja edes joskus sitä plussaa toivovana en voi kuvitellakaan että se ensin tulee ja sitten viedään pois. Toivottavasti pian tärppää uudelleen ja pieni pysyisi matkassa.

Rooroo: hienoa että teillä näkyy jo valoa tunnelin päässä. Tuli sama tunne kuin jollain muulla sun tarinaa lukiessa, että ei viitsi pienistä kitistä. 

Baccaralle tsemppiä uuteen tilanteeseen. Toivottavasti asiat järjestyy ja mies löytää uuden työn. 

Jaaaa vauvajuttuja. Aika vähän ehtinyt miettimään, tai en ainakaan tietoisesti ole... Mulla on kännykässää 2 eri ohjelmaa, ne näyttää aina ihan eri päiviä milloin on ovis ja milloin pitäis menkkojen alkaa :D No, toisen mukaan ens pe pitäis alkaa ja la olis miehen kanssa treffi-ilta tiedossa. Mennään kattomaan yhtä bändiä :) Kai se täytyy testata aamusta että tietää mennäänkö vesilinjalla. 

Margela kp jotain/23-30, yk6

404/645 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No NIih! Hanat aukes eilen ILLALLA. Sitä ehti jo toivoa kaikenlaista. En tajua miks oli menkkajomotusta ja vihlaisuja niin monta päivää ennen vuotoa. Kyllä on pettynyt olo.  Enää en usko mihinkään ''oireisiin''.

Tuli 2 finniäkin mitä ei ikinä tapahdu..

Pöööh......

Baccaralle voimia!

Mahakipuileva Lindis kp 2/27

405/645 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka!

Lindikselle pahoittelut tädistä. Tiedän ton tunteen kun oireita olisi vaikka muille jakaa, ja toiveet nousee ja sitten ne hanat aukeaakin...:/ Nyt vaan buranaa nassuun ja kohti uutta yritystä, eiks niin? :)

Toivottavasti Baccara teilläkin asiat järjestyy. Todella ikäviä tollaset yllätykset, mutta kuten itsekin sanoit, olen monesti huomannut että asiat kuitenkin lopulta järjestyvät, vaikka epätoivoiselta välillä tuntuisikin. Jaksamisia sinne!

Hienoa Rooroo että arki esikoisen kanssa alkaa rullaamaan. :)

Margelalle pidetään peukkuja että "joutuisit" treffi-illan vetämään vesilinjalla! ;)

Täällä pukkaa kiirettä ja stressiä sen verran että aika tuntuu menevän siivillä. Huomenna olisi eka ultra ja jos siellä kaikki kunnossa, pitäisi varmaan täällä töissäkin pikkuhiljaa kertoa. :/ Ei kiinnostaisi yhtään nähdä pomojen ja työkavereiden reaktioita, voisikohan aiheesta vaan lähettää kaikille yhteisen tekstarin?

Pojalle meinattiin myös kertoa ultran jälkeen. Mitähän sekin sanoo...Vähän aikaa sitten tuo näki yhden kaverin vauvan kuvan ja totesi "yäh" ja kun kysyin syytä tähän, poika vastasi: "No kun vauvat on ällöttäviä". Että silleen. :)

-Elmia rv 11+3

406/645 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan kaikille!

Missä se seuraava plussa oikein viivyttelee??? Tätä menoa Elmian perustamassa jatkoketjussa on melkoisen hiljaista menoa.

Todella harmillista, että Lindiskin tipahti uuteen kiertoon:( Parempaa onnea seuraavalle kerralle.

Elmia päässyt jo ultraan:) Oi, muistan esikoisen odotuksesta sen jännityksen tunteen, kun odotettiin vuoroamme ensimmäiseen ultraan neuvolan aulassa. Vieläkin vatsassa muljahtaa, kun muistelee. Juu, on varmaan myös mielenkiintoinen hetki kertoa duunissa uutinen!

Rooroo:n -10kg on huima saavutus! Niinhän se monesti menee, että näläntunne ei ole päällimmäisenä mielessä, jos elämässä sattuu jotain dramaattista. 

Tuutikk1: Teidän mökkiprojekti on sattunut sopivaan saumaan...saa aivot vauvakuumeilun lisäksi jotain mielekästä ajateltavaa:)

Margelalle tsemppaukset piinailuun! Jospa sinä saisit kunnian olla se seuraava plussaaja tässä ketjussa:)

ON: Kovasti on täällä ollut yritystä ilmassa... Viikon aikana jäi yksi päivä väliin aktien osalta (mies oli vuorokauden töissä). Meillä ei onneksi ole tämän asian tiimoilta turnausväsymystä havaittavissa. Sanon suoraan, että seksi on parasta tässä projektissa;D Asiathan voisi olla toisinkin, tällainen "vanha pari", kun ollaan. Tajuttiin miehen kanssa tuossa taannoin, että 10 vuotta ollaan tallattu yhteistä polkua. Ovis ei antanut taaskaan itsestään mitään oireita, enkä siis jaksanut testaillakaan. Joten autuaan tietämättömänä jäädään odottelemaan tuottaako seksihurjastelu tulosta...

Mukavaa viikon jatkoa kaikille:)

Misskipsu kp "ovis todennäköisesti ohitettu"/ 29-32

407/645 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei pitkästä aikaa! Olen ihan tipahtanut kuulumisien kärryiltä ja ollut teillä tietämättömillä. Meillä kävi tosi ikävä ulkopuolisten tahojen aiheuttama "onnettomuus" kotona ja olemme olleet kodittomina isovanhempien luona jonkin aikaa kunnes oma kotimme remontoidaan takaisin kuntoon ja sieltä en ole pahemmin palstailemaan päässyt tai juuri edes muistanutkaan. Omia hermoja ja voimia on kyllä koeteltu juurikin tässä elämäntilanteessa, kun olisi muitakin murheita, mutta eniten on surettanut lapsen puolesta, joka ei ymmärrä mitä ympärillä tapahtuu... :(

Kierto loppuu varmaan ihan näillä näppäimillä, missään ei tunnu miltään, joten tuskinpa tärppikään on käynyt.. Enkä ole edes ehtinyt ajattelemaan koko asiaa, joten tämä kierron puolikas on hujahtanut ihan huomaamatta ohi. Palaan taas kunhan meidän arki hieman rauhoittuu ja päästään omaan kotielämään taas kiinni.

väsynyt Roseh kp jotain kierron loppua/30-33

408/645 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moips!

Roseh: Voimia teille! 

Kylläpäs tosiaan sattuu ja tapahtuu, mikään ei ole itsestään selvää.

Missikipsu: Jospa se plussa tulis nyt teille? :D

Elmia: Toivottavasti oli ultrassa kaikki hyvin, kylläpä aika rientää!

Mulle ei pieni painonpudotus tekis pahaa. Mistäs intoa siihen? 

On kyllä ollu niin ihme meininkiä näitten menkkojen kanssa. Siis ihan kunnolla on vuotanut (yleensähän mulla vuotaakin vaan sen 3 päivää). Mutta edelleen on menkkakipuja; jomotusta ja vihlomista. Sellainen vaal.pun. limarekale oli siteessä (sori yksityiskohdat).Mutta menkathan tuli ihan ajallaan kyllä kun ovis oli kp 14 ja kierti mulla oli nyt 27.päivää. Ihme meininkiä vaan näitten kipujen kanssa. 

Nyt loppui toinen purkki gelejä, jaksaiskohan ostaa lisää? Vai täytyisköhän munkin kokeilla tuota kuuluisaa greippimehua? tai maca-jauhetta?

:D

Lindis

409/645 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosehille paljon tsemppiä! Varmasti stressaavaa tollanen, varsinkaan kun syynä onnettomuus eikä suunniteltu remontti. 

Lindaliini: Eikö erikoiset menkatkin voi olla raskausoire? :) Mä aina kuvittelen, että jos on jotenkin oudot niin vois olla valemenkat. Tai varhainen keskenmeno... Mä en oo vielä kokeillut muuta kuin greippimehua :D Mutta se on tosi kallista, nyt on vähän vähemmälle jäänyt juominen. Ei toi parin kuukauden aikana ainakaan mulla tuottanut tulosta :/

Misskipsu, me saadaan taas piinailla melkein samoihin aikoihin :) Tosin mullahan noi nyt vaihtelee niin paljon... Hyvin te ootte ainakin yrittäneet :) Meillä noikin vaihtelee tosi paljon, suurin piirtein 3 kertaa viikossa on aika vakio. Tässä kuussa tais (kuvitellun) oviksen aikaan olla vilkkaampaa :D

ON: tässä kuussa olen säästynyt oviksen jälkeisiltä vuodoilta, mikä on hyvä juttu. Puhelinsovellusten mukaan menkat alkaa joko lauantaina tai keskiviikkona :D Haha, en tiedä millä perusteella noi laskee, toinen taitaa vetää edellisen kierron mukaan ja toinen jonkun keskiarvon.. No, lauantaina kuitenkin testaan. Oireita ei ole, jos ei flunssaa lasketa. Oon ollut pois töistä kuumeen ja flunssan vuoksi.

Margela kp 21 (?)/23-30, yk 6

410/645 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka!

Tuolla me Jalokiven ja Roryn kanssa pidetään jatkoketjua hengissä kun teitä muita sinne odotellaan! :)

Kylläpä tässä ketjussa kirjoittaville sattuu ja tapahtuu...Rosehille tsemppiä ja jaksamista vaikeassa tilanteessa, toivottavasti saatte kodin pian kuntoon!

Ultrassa kaikki oli hyvin. Hypähdettiin kertaheitolla sen maagisen 12 viikon rajan yli, kun mennessä neuvolaan viikkoja oli 11+4 ja ulos tullessa 12+1. :)

Pikkukaveri vaan piti sellaista elämää siellä ettei lääkäri meinannut saada mitattua.

Toivottavasti Margela paranet ennen treffi-iltaa!

-Elmia rv 12+2

411/645 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Ihanaa että Elmialla kaikki hyvin ultrassa! :)

Taidan tehdä testin tai sitten käyn gynellä. En usko että oon raskaana, menkat oli ihan normaalit,sen reilut 2 päivää. Saattanut olla varhainen km mutta toisaalta ihan ajallaan ne tuli kuitenkin. Mut maha tuntuu oudolle, ihan ku ois menkkajomotusta VIELÄKIN ja välillä nipistää..

Lindis

412/645 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lltaa!

Täällä kirjoittelen kännykällä, joten sori kirjoitusvirheet. Oon lueskellut teidän kirjoituksia vähän taustalla, kun on ollut oma elämä niin hektistä. Tässä ketjussa ihmisille tosiaan sattuu ja tapahtuu. Itselläkin on nyt uuden työn etsiminen edessä, mutta onneksi terveys tuntuis nyt olevan vaihteeksi ok.

Kiva oli lukea, et Elmialla ja vaavilla on kaikki hyvin, antaa toivoa meille muillekkin :). Lindikselle tsemppiä oireiden kaa. Muille myös plussatuulia.

ON: Täällä Tädin vierailu kesti kunnolla kaksi päivää ja loput tiputteli. Nyt on ollut hassuja alavatsatuntemuksia koko alkukierron ja tänään kun katsoin niin lämpö oli 37,5+...ei ota selvää tästä. Ehkä mä lopetan ton lämmön tarkkailun ja ostan niitä ovisliuskoja tai jotain? Olisko suosituksia ovisbongareiden suhteen? Alkukierrossa ei nyt oo mies ees samassa maassa mun kaa, mut onneks palaa lauantaina matkoilta. Niin kovasti toivon, että tän kierron ovis olis vasta tuloillaan.

Lykkyä lykintään ja plussaamiseen muillekkin :).

Lalaloo kp9/24-30 yk 4

413/645 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Päätin nyt aloittaa ovistestailun tänään marketin liuskatesteillä. Mitähän Se meinaa jos testiviiva on vaaleampi kuin controlliviiva? Ilmeisesti sitä ettei ole vielä ovulaation aika? Ei mulla tosin ole vielä normi ovisoireitakaan. Olen ihan noviisi täs ovistestailussa, et jos joku kokeneempi osaisi neuvoa :).

Lalaloo kp10/24-30 yk 4

414/645 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille ja onnittelut plussanneille!

Olen ihan uusi "kasvo" näissä keskusteluissa. Kävin jonkun verran näillä sivuilla lukemassa kun odotin ensimmäistä. Nyt on pojalle tarkoitus saada pikkusisko/veli alulle mahdollisimman pian. Ensimmäinen kun onnistui kerrasta niin siksipä sitä ajattelee tästä "toisesta", että yhtä helposti käy flaksi. Taustoista lisää sen verran, että poika on nyt 8kk ja imetän edelleen. Ensimmäiset kk alkoi 4kk synnytyksestä ja nyt kierto näyttäisi vakiintuvan 30päivää. Uskoakseni tärppipäivä/päivät tuli hyödynnettyä viime viikolla. 3 x ja tarkemmin ma,ke,pe. Siksi näille sivuille tuli eksyttyä, koska nyt on ollut mahassa parina päivänä menkkamaisia tuntemuksia. Varsinkin tää päivä on ollut maha kipee koko ajan. Enkä usko, että keksisin tätä tunnetta koska TÄMÄ TUNTUU OIKEESTI! :DD Rinnat ei ole kipeet mutta tuskin tässä vaiheessa vielä ois. Ja kun imetän, ihan pieni hipaisu ei tunnu missään. Hampaitakin kun löytyy pojalta kolme. Kamalaa kun ei muista eka raskauden alkua ollenkaan. Mutta tuskin osasi ajatella vaikka jotain oireita olis ollutkin. Nythän niitä oireita odottaa, jotta sais edes pientä osviittaa onnistumisesta. Nyt vaan kysymys niille, jotka on vasta plussanneet. Oliko teillä viikko kiinnittymisen jälkeen valkovuotoa? Mulla on ollut sitäkin pari päivää. Ihan on pitänyt tarkistaa pöksyt, että onko muka menkat alkaneet tosi etuajassa mutta eipä näy muuta kuin valkoista tahmaa (sori ilmaisuni). Tämä on siis varsinainen ensimmäinen yk kun lasta yritetään oikeasti alulle. Heinäkuussa lopetettiin kortsun käyttö mutta seksiä on ollut sen verran vähän, että nytkin piti oikeasti vain harrastaa kun kierto oli kohillaan. Minä jaksaisin itte enemmänkin mutta mies tuntuu olevan iltaisin niin väsy. On toki vuorotöissä mutta kai tämä lapsiaika on yllättänyt miehen, kuinka työstä se käy. Mulla ei niinkään. Mutta hyviä plussatuulia ennen kaikkea ja mukavaa syksyn alkua! Toivon mukaan saan täällä höpötellä näistä tuntemuksista koska miehelle en ole hiiskunut sanaakaan tän hetken tuntemuksista. Tokkopa ymmärtäisi.:D

JoskoNyt kp 22/30

415/645 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso kiitos kaikille toivotuksista! <3 Kotona ollaan nyt, vielä ei koti ole kunnossa mutta asumiskelpoinen. Lisää remppaa on tiedossa, onneksi pienempää. Mutta eniten harmitusta aiheuttaa meidän pikkuinen, joka oirehtii raskaiden ja epämääräisten aikojen jälkeen unillaan, niin öisin kuin päivisinkin. On itkuinen ja kovin kaipailee läheisyyttä sekä alkoi ujostelemaan muiden seurassa vaikka yleensä on niin kovin sosiaalinen. On niin paha mieli toisen puolesta kun hän on selkeästi kokenut kaiken raskaana vaikka kuinka olemme yrittäneet pitää elämän mahdollisimman samanlaisena ja normaalina. Mutta kyllähän jo tuollainen vajaa 2v ymmärtää ja aistii paljon enemmän kuin ilmaisee. No läheisyyttä on nyt tankattu ja äidin olkapäätä vasten paettu pahaa maailmaa, joten eiköhän se pian helpota :) Tänään oli jo parempi päivä ja neiti nukkui makoisasti 2,5h. Kyllä oma koti on niin pyhä paikka ja tälläisen jälkeen osaa taas arvostaa sitä enemmän ja ennen kaikkea sitä rauhaa lapsen elämän ympärillä. Ja äärettömän kiitollisia olemme meidän ihanille perheenjäsenille, jotka auttoivat meitä kun sitä tarvitsimme. Huh huh, jospa tässä ollaan voiton puolella.

Raskautumisen suhteen ei ihan voiton puolella olla edelleenkään, sillä eiköhän se kp 1 ja uusi kierto ponkaissut käyntiin kaiken tämän päälle... Just nyt on maha niin kipeä, etten tunne mitään muuta. Ei muuta kuin eteenpäin... Kierto oli pituudeltaan 33 päivää. Tähän kiertoon otan vihdoin mukaan kunnolla sen E-vitamiinin ja sinkin.

Lalaloo, kontrolliviivaa haaleampi testiviiva tarkoittaa juurikin sitä, ettei ovis vielä ole tullut. Tasavahvat viivat tai kontrolliviivaa vahvempi testiviiva on positiivinen tulos. Onnea tikutteluun!

Elmialle onnittelut hyvistä ultrauutisista :) Hienoa, että kaikki on hyvin.

Lindis, toivottavasti vatsakivut helpottavat pian. Onhan se mahdollista, että siellä on joku kiinnittymisyritys ollut ja sen vuoksi vielä kipuilee ja vuodon seassa tullut riekaletta...

JoskoNyt, tervetuloa mukaan!

Roseh kp 1/30-33 yk 9

416/645 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testattu nega ja kp 1! Taaaaaaaas. Äh. 

417/645 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä sinne, Margela. Samassa veneessä ollaan :( Mä valvoin suurimman osan viime yöstä kun sattui niin pirusti.. Toivottavasti sä selviät vähemmillä vaivoilla. On se jännä miten välillä selviää vähän vähemmillä tuskilla ja toisinaan menee yöunetkin kun pitää ihan kippurassa vaikeroida. Sanoin just aamulla miehellekin, että kyllä mä niiiiiin mieluummin kärsisin kaiken maailman raskausoireita kuin näitä menkkakipuja kun ne tuntuu niin turhalta. Raskaudessa sentään muistaa koko ajan minkä ihanan asian eteen niitä kärsii. Vaikka kovillehan nekin voi joskus ottaa mutta itse käyn läpi mitä vaan oman lapseni eteen. Toki hienoa, että ylipäätään tulee kuukautiset mutta pettymyksen lisäksi ne kivutkin kiusaavat ihan turhaan. Noh ei muuta kuin etiäpäin... Eilen tarttui mieheltä ostosreissulta mukaan kaksi pussia herkkuja, pitsaa ja limpparia :) Ihanaa, että toinen tietää sanomattakin että nyt tarvii vähän lohtua syöpöttelyn muodossa.

Viikonloppuja kaikille

Roseh kp 2/30-33

418/645 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa,

Baccara kyllä osui naulan kantaan sivun ekalla kommentilla: Vaikka mitä huolia, murheita ja vastoinkäymisiä kukakin tahollaan kokee, niin kyllä se vauvakuume meitä kaikkia yhdistää :)

Ekaksi isot onnittelut Elmialle mukavista ultrauutisista ja tsempit toiselle kolmannekselle :)

Tervetuloa myös mukaan JoskoNyt :)

LAlaloolle tsempit oviksen bongailuun, ja erityisesti sen hyödyntämiseen ;)

Lindaliini, toivottavasti selviää mitä siellä sun alakerrassa on meneillään. Kuulostaa kyllä tosi kummalta. Henkilökohtaisesti toivon, että olis tosi outoja raskausoireita :)

Margela, harmin paikka negasta ja kp 1:stä. Puhtia uuteen kiertoon vaan :)

Roseh, kiva lukea myös sinun kuulumisia pitkästä aikaa. Ei niin kivaa on, että teillä on kotona sattunut joku kumma vahinko ja tyttö oireilee taas unillaan :( Mites, pääsitkö ihan lääkärin hoitoihin/seurantaan nyt sen limakalvojutun vuoksi, vai muistanko ihan väärin? Ps. tykkään tosta kassikaupalla pitsaa, limpparia ja herkkuja menkkakipuihin ja muuhun mälsyyteen-kohdasta. Ihana mies sulla <3

Mitäs Misskipsulle kuuluu? Entä Mascille?

Itse meinasin oksentaa aamukahvit tänään ja koko ajan on ihan hillitön nälkä. Töissä ollessa on koko ajan lievästi kuvottava olo, joka helpottaa vain syömällä...

En malttanut kuitenkaan odotella menkkoja (milloin niiden edes pitäisi alkaa?), joten otin ja testasin tänään kun lapsi oli päiväunilla... Haalean haalea haamu!!!!

WHAT!!!???!?! Nyt pitää vähän sulatella. Miehelle en aio vielä sanoa mitään, ettei tule turhia toiveita.

En usko ennen kuin menkat on oikeasti myöhässä. Just laskin, että tiistaina pitäisi hanat aueta. Sitä odotellessa.

Viikonloppuja kaikille

Rooroo

kp jotain/jotain haamu!

419/645 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys tännekin!

Pitkästä aikaa ehdin tulla tännekin kurkkaamaan. Alkuraskauden väsymys oli ihan ylivoimaista, eikä jaksanut tehdä mitään ylimääräistä. Nyt alkaa väsymys helpottaa ja pahoinvointikin loppua. Tässähän tuntee itsensä ihan uudeksi ihmiseksi!

Mitäs tänne kuuluu? En ole hetkeen siis käynyt lukemassa. Onnittelut Rooroolle haamusta! 

Tällä viikolla käytiin ultrassa ja kaikki oli hyvin! Oli hyvin koskettavaa nähdä pikkuinen köllöttelemässä. Aika rauhallisesti oli, vaikka muutaman kerran heräilikin.

Jalokivi rv 12+4

420/645 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea RooRoolle haamusta!!! Mahtavaa :)

Rosehille kiitos tsempeistä ja jaksamista menkkakipujen kanssa! Mulla on yleensä aika kivuttomat, mutta kestää viikon tai ylikin. 

Oltiin eilen treffeillä miehen kanssa, alakulo onneksi helpotti iltaa kohden ja oli ihan hauska ilta. Kyllä tää tästä, taas kerran. Mietin pitäiskö tikuttaa ovista tässä kuussa... Mulla on selkeet tuntemukset, mutta silti...osuis kerrankin oikein. Onko kaupan testit ok?