Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haave toisesta lapsesta

06.02.2013 |

Ajattelin, jos löytyisi muita toisesta lapsesta haaveilevia, niin olisi oma ketju meille.

Minulla siis on 2-vuotias ja nyt kun asiat (nukkumaanmenot, tarhassa käynnit ym.) ovat alkaneet sujua hieman paremmin, on alkanut myös haaveilu pikkusisaruksesta.

Pari kuukautta yritystä jo takana, tai no, sen mitä nyt yrittämiseksi voi kutsua ajan ja jaksamisen puitteissa tälläisessä taaperoarjessa :)

Eli, jos muita pikkusisaruksista haaveilevia on, niin tulkaahan mukaan keskusteluun!

Yk3/kp4/25-28

Kommentit (645)

341/645 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhaa kohta vastailen omiin viesteihini. Piti vielä lisätä että toisaalta myös olen tietoisestikin jättäny käymättä täällä että saisin tämän vauva-asian pois mielestäni. Uskon vakaasti että silloin kun asiaa vähiten ajattelee, se tärppää ;) Ja tuli myöskin reilu viikko sitten lauantaina rentouduttua sen verran nestemäisillä että luulis vaikuttavan hedelmöitymiseenkin. Tai näin ainakin toivon :D

Mut ei kai mulla muuta, taas :D (Sori tää sekoilu :D )

342/645 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellurei!

Tänne saatiin täti kylään, eli kierto ois nyt sit 27päivää? Tai 26? Aika pettynyt olo. Taas. On se vaan niin turhauttavaa. Huoh!

Ihana kuulla RooRoo että siellä ollaan kotiuduttu ja voidaan jo paremmin. 

Kiva että Tuutikki sai laatuaikaa siipan kanssa, se on tärkeää! 

Täällä ollaan nyt vähän pettyneissä tunnelmissa..mutta ei se auta kun vaan yrittää uudestaan. En sen kummemin jaksa tätä asiaa stressata mutta sen verran kuitenkin haluan että peitot heiluu oikeaan aikaan!

Tsemppiä muille!

Lindis ja  kp 1/27

Sisältö jatkuu mainoksen alla
343/645 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivää :)

Pahoittelut Lindikselle tädistä ja kiva lukea Pallero86:denkin juttuja välillä.

Tuutikk1: Minulla tosiaan mieltä helpotti toi gynellä käynti, sillä nyt tiedän milloin kannattaa murehtia ja milloin ei. Olen helposti murehtivaa sorttia :).
 Eniten olin huolestunut kovista ovulaatiokivuista sekä kierron epäsäännöllisyyksistä, sillä kiertoni on ennen kilpirauhaspulmia ollut lähes kellontarkka. Gyne kuitenkin sanoi, että ovulaatiokivut voimistuvat toisilla jo synnyttäneillä, kuten muutkin hormonaaliset tuntemukset ja se on ihan normaalia. Lyhyt kiertokaan ei gynen mukaan ole ongelma niin kauan kuin, se ei ole alle 20päivää ja kun kuitenkin selvästi ovuloin.

Tästä kolmannesta yrityskierrosta näyttäisi tulevan myös lyhyt, sillä tädin vierailu loppui 3päivää sitten ja ns. kuivaakautta ei ole näemmä tulossa. Myös lämpöni pomppasi tänään ylemmäs ja on nyt 37.3+, eilen oli vielä 36.8+. Jotain toispuoleista tuikintaakin olen jo havainnut, mutta onneksi olemme miehen kanssa jo ahkeroineet projektin parissa muutaman päivän :). Ovislaskurin mukaan jos kiertoni on yhtä lyhyt kuin viimeisin niin ovulaation pitäisi sijoittua 3.9-5.9 välille :). Saas nähdä nyt sitten...

Tsemppiä ja energiaa muille myös :)!

Lalaloo kp9/24-30 yk 3

344/645 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pikapika päivitys eli kp 1 täällä taas. Kierto 33 päivää. Vaikka sen negan teinkin jo aiemmin, antoi vuoto odotuttaa itseään pari päivää ja samalla piti pientä toivoa yllä. Mulla on aina niin syyllinen olo ja huono omatunto valittamisesta ja olenkin ollut koko yrityksen ajan positiivisin mielin vaikka tiedän tilanteeni olevan paljon normaalia huonompi mutta jostain syystä nyt on paha mieli. Saahan se ollakin, ei aina tarvitse olla iloinen ja nyt sattui sellainen päivä. Puuh ja uuteen nousuun kunhan jaksetaan. No enpä jaarittele enempää kun en mitään järkevää saa sanotuksi vaan painun peiton alle potemaan kuukautiskipujani. Mieskin onneksi teki lyhyen päivän ja lähti murusen kanssa kauppaan niin saan hieman rennomman iltapäivän ja lupasi vielä leipoa mustikkapiirakan illaksi. Ihana mies. Palataan.

Roseh kp1/30-33

345/645 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin ja Rooroolle tietty vielä: valtavan ihania uutisia teillä :) Hienoa kuulla, että lapsenne on paranemaan päin, mikä suuri helpotus!

346/645 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikille!

Tuutikk1: Eiks toi joka toinen päivä –taktiikka oo ihan suositeltava? Että on aineet toimivampia? :) Mullakin on välillä kovia oviskipuja. Parhaillaan esim. Toi maidotulo, huh! Luulis että vois olla hyväkin merkki? Mä muistan, että vielä noin vuosi imetyksen lopettamisen jälkeen rintoja kihelmöi aina kun kuuli pikkuvauvojen itkua. Mikä sovellus sulla on käytössä kierron tutkimiseen?

Elmia: Mulla on ollut parin päivän tauko greippimehusta! Se on kalleinta mehua, enkä kehdannut pyytää mieheltä sitä kun se viimeksi kävi kaupassa :D Täytyy itse ”salaa” ostaa… Sullahan on neuvola jo ens viikolla. Pääsetkö ultraan?

Roseh: Voi kurjuus :( Lapsia ei tehdä, niitä saadaan.. .Joo vaikee sanonta. Lapsia ei tule tilaamalla tai toivomalla on mun mielestä parempi. Nyt mitä on seurannut juttuja ja ihmisiä, niin tuntuu käsittämättömältä että voi olla sellaisiakin kuin vahinkoraskaus :) että miten ihmeessä! Ja kyllä mun mielestä saa olla pettynyt negasta. Ikävä juttu :(

Rooroo: mahtavaa että lapsonen voi jo paremmin. Ja kiva että vielä riittää virtaa vauvan yritykseen!

Baccara: Mäkin luen näitä juttuja kännykällä, mutta en ole vielä kirjoittamaan alkanut! Liian vaikeeta!

Lalaloo: hyvä että sait noin positiivisia mielipiteitä gyneltä… Mun pitäis kanssa käydä, kun on näitä kierto-ongelmia ym. Mä en jaksa tikuttaa ovista, ja luulen että mies ei suostuisi ”pakkoseksiin”… Tai no suostuis se varmaan :D

Pallerolla onkin jännät päivät menossa! Onko mitään tuntemuksia suuntaan tai toiseen? Ja olen samaa mieltä, en viitsi liikaa täällä pyöriä ja lukea oireita ym. koska taisin viime kierrossa vähän ”hurahtaa” ja sitten pettymys negan tullessa oli suuri… Nyt en lataa niin paljon odotuksia. Tai ainakin yritän.

Omaa napaa: Ovista pukkaa mitä ilmeisemmin. Alavatsa kipeä. Mutta myös verta vuotanut eilisestä asti, onko muilla ollut tollasta? Ilmeisesti normaalia, mutta saattaa myös estää kiinnittymisen… Joten ei kannata turhia odotella tässä kuussa. Se greippimehu auttais, että limakalvo olis paksumpi. Pitää siis oikeesti ens kierrossa juoda sitä säännöllisesti!

Margela ovis/~30

347/645 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipsan!

Margela: Kännykkä kovassa käytössä kun reissaillaan ja alan hallita sillä kiroittamisen vaikka se hiukan hankalaa onkin.

Mulle saapui postissa tänään testitikkuja nyt vain ovista pongailemaan. Elämä on odottamista! Kovasti on peitot heiluneet jopa keskellä yötä. Vauhdin pitäisi jatkua viikonlopulle ja ensi viikon alkuun jolloin kuvittelen mulla oviksen olevan. Mun pikku pallero pitää päivät mut toiminnassa ikää hällä 7,5 kk ja noustaan joka paikkaan seisomaan huojuvin ja huterin aloin. Mutta kaikille kirjoittaille hyviä tuulia ja ilon hetkiä.

baccara kp 8/30-31

348/645 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipat!

Sainhan minä lopultakin tämän yhteyden pelittämään! Meillä aina välillä nettiyhteyden kanssa ongelmia...raivostuttavaa!

Rooroo: Oli huojentavaa lukea, että teidän lapsukainen jakselee jo hieman paremmin. Jospa se arki asettuu taas uomiinsa ja vauvaprojektikin voi jatkua:)

Roseh: Pahoittelut uudesta kierrosta:( Äläkä missään tapauksessa pode huonoa omatuntoa siitä, että lipsahtaa välillä valittamisen puolelle. Alakulonpäivät lyö välillä varmasti jokaisen silmille ja helpottaa se edes vähän, kun käy vaikka täällä purkamassa pahaa mieltään. 

Toivotaan nyt kovasti, että kyytiläinen tajuaa tarrata matkaan tästä teidän viimeisestä luomukierrosta...tsemppiä ja haleja:)

Oooh -mies, joka leipoo mustikkapiirakkaa!? Luulin, että sellaisia on vaan taivaassa.

Lindaliini: Kurjaa, että täti löysi tiensä myös sinun luoksesi:( Kohti uutta yritystä siis...parempaa tuuria tällä kertaa.

Lalaloo: Sehän on loisto juttu, että gyne on sanonut kaiken olevan kunnossa. Ja varsinkin neuvoa, miehestään nauttimisesta kannattaa noudattaa:) Onpa kivasti sanottu siltä gyneltä. Olen joskus käynyt gynellä, joka oli ihan moukka, hyvä että toisenlaisiakin löytyy.

Tuutikk1: On harmillista, että teillä työt vähän häirinneet oviksen parasta mahdollista hyödyntämistä. Se on vääryyttä! Minä jos kuka tuon harmituksen ymmärrän...enempi tai vähempi, kun keikkatyöläisen vaimo olen:/ Mutta juurikin niin, että se yksi kertahan riittää, kun kaikki vaan sattuu osumaan kohdilleen.

Margela: Vuodosta oviksen aikoihin minulla ei ole kokemusta. Onko sinulla ollut vastaavaa aijemmissa kierroissakin? Jos siellä on ovis käsillä, niin puhtia pupuiluun;)

Baccara: "Elämä on odottamista"...minä tuskailin tuota samaa miehelleni juuri viime viikolla! Hän oli sitä mieltä, että olen vain liian malttamaton tapaus:/ Myönnän sen kyllä itsekin, ettei pitkäjännitteisyys ole vahvuuteni.

Jospa pääset pian bongaamaan sen oviksen, niin on ainakin yksi odotus palkittu. Sitten vaan kellistät miehesi ja pääset odottamisen seuraavaan vaiheeseen -hyvin yksinkertaiseltahan tämän saa näin teoriassa kuulostamaan;)

ON: Mistähän sitä taas aloittaisi...

Siis jätin ovistikut tässä kierrossa tietoisesti käyttämättä. Kahdessa edellisessä kierrossa tunnistin lievät ovisoireet, mutta entäs nyt!?!! Ei mitään oireita! Ei edes niitä edelliskierron selviä limoja. Nyt en ole sitten yhtään varma ovuloinko ollenkaan vai onko pitkä kierto tulossa:/

On yritetty tehdä talletuksia aina, kun siihen on ollut mahdollisuus. Mutta miehen duunien takia välipäiviä on tullut ihan väkisin. Päätinkin jo mitä sanon seuraavalle uteliaalle tutulle, joka mahdollisesta perheenlisäyksestä uskaltaa kysellä... Sanon vakavasti harkitsevani varamiespalveluun turvautumista, kun oma mies on aina työkeikalla, silloin kun sietäisi olla kotona siemennyshommissa!!! Repiköön siitä sitten:D

Viikon jatkoja teille kanssasisaret! Ja kaikille tietysti lykkyä siihen kierron vaiheeseen, joka nyt sattuu kenelläkin vallitsemaan:)

Misskipsu kp "jotain"/ 29-32

349/645 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellurei!

Kärsin vakavan laatuisesta vauvakuumeesta. HuoH!

Oliko mun viime kierron pituus siis 26 päivää kun vuoto alkoi kiertopäivänä 27. Eli siis se 27.päivä oli sitten se kp 1?

Mun menkat kestää 3 päivää vaan. Onko muilla niin lyhyet? Ovis kyllä tapahtuu kun oon sen testillä bongannut.

Missikipsu: Kyllä siinä kyselijöiden naama venähtäis! :D

Aika paljon tuntuu että tässä vaiheessa kun esikoinen alkaa lähestymään toista vuotta niin paljon kysellään sisarusten perään.. Välillä vähän turhauttavaa.

350/645 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noita vauvakyselyjä on saanut aika paljon kuulla. Siskoni sai toisen laspensa viime syksynä, sen jälkeen varsinkin on kuullut paljon että meinataanko me jättää esikoinen ainoaksi. No ei meinata ei, mutta kun niitä lapsia ei toivomalla saa. Eikä yrittämälläkään, piru vie.

Nojoo. Mä oon ollut pari päivää kotona kipeän typykän kanssa. Pakko myöntää, tää on joskus ihan kivaa :) Sain vietyä kesävaatteet kellariin ja syksyvaatteet tilalle, ollaan siivottu ja leivottu ja vietetty aikaa yhdessä :) 

Ovulaation aikainen verenvuoto ei nyt ota loppuakseen. Lisäksi mulla on ollut maha tosi kipee aina välillä, kunnon "menkkakouristuksia" jotka tuntuu selässä asti. Verta tulee vaan pyyhkiessä. alkuviikosta tuli enemmän (just oviksen aikaan, luulisin) ja nyt vähemmän. Mitähän mun kropassa on taas vialla....

Hyvää viikonloppua kaikille!

Margela olisko kp 20/~30 yk 6 (mietin että oonko tänkin laskenut väärin, nyt kuitenkin tasan 6 kk yritetty)

351/645 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille!

Ilmottaudun mukaan haaveilemaan ja jännäilemään toista lasta.

Meillä on jo kohta 3v.tyttö ja nyt siis olisi haaveissa pienokainen. Ikää esikoisella on jo sen verran että yövalvomiset ym.on takanapäin niin uudelle kierrokselle tekisi jo mieli. Ja imettämistä kaipaan, esikoinen kun ei rintaruokaillut kuin 2kk ikään ennenku rintaraivareiden seurauksena jätti homman siihen vaikka kaikki poppaskonstit kokeiltiin:( Perheeseen siis kaivataan vipinää ja vilskettä <3

bubObubO kp27/28-32

352/645 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips!

Tervetuloa bubObubO!

Mulla ovis oli ja meni. Peittoa tuli heiluteltua. Tosin toi ovis oli lyhyempi tikkuen mukaan kuin kuvittelin. Eilen aamulla haalee viiva tänä aamuna haalee viiva ja nyt nega. Liekkö edes kunnon ovis. Limaisuutta kyllä oli ja jotain nippailuja mut ei uuri muuta. Nyt taas vaan odotellaa.

baccara kp 14/30-31

353/645 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan!

Tervetuloa Bubobubo. Täällä on pitänyt kiirettä ja sain tänään thyroksinilääkityksen, katsotaan nyt auttaakko. En edes tiiä onliko tässäkuussa ovulaatiota, kun on ollut niin paljon omituisia oireita, mutta ei mitään limoja kuin vain heti naistenpäivien jälkeen.

Muut ovat ilmeisesti löytäneet oviksen ja hyödyntäneet sen. Itsellä katosi halut kierron alun jälkeen, mutta alavatsalla tuntuu painetta. Hassuinta oli kun eilen käytiin tyttären kanssa Lintsillä, niin lasten Hiphopissa oli ainut joka kiljui koska vatsasta todella kouraisi ylös ja alas meno, tämä tuntui myös kyydin jälkeen. Eipä ole ennen tullut vastaavaa koettua, joten päätin jättää muut laitteet suosiolla väliin, kouraisu tuntui ihan alavatsalla. Väsymys on myös hieman vaivannut viimeiset kaksi päivää.

Anteeksi tämä omanapaisuus, kun on niin ihme fiiliksiä, eikä tästä kierrostakaan ota yhtään selvää.

Lalaloo kp16/24-30 yk3

354/645 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka!

Ollut näköjään vähän hiljaista täällä viime päivinä. Uudet kuumeilijat ovat siis oikein tervetulleita...

Kiva, kun olet liittynyt ketjuumme bubObubO.

Lindaliini: Juu, mielestäni laskit kiertosi oikein. Ensimmäinen vuotopäivä on myös kp 1. Kolmen päivän mittaiset kuukautiset kuulostaa liian hyvältä. Itselläni kestää viikon:( Neljä ensimmäistä päivää on pahimmat ja siihen pientä vuotoa vielä ne kolme päivää.

Baccara: Minkä merkkisiä ne sinun ovistestit ovat? Minun hankkimani ovat Sofi-merkkisiä ja ohjeessa oli suositus, ettei testiä tekisi aamuvirtsasta. Ja ainakin näiden testien ohjeiden mukaan positiiviseksi tulokseksi lasketaan kontrolliviivaa tummempi tai tasavahvuinen testiviiva. Sinun LH-huippu on ilmeisesti lyhyt, niin kuin itse mainitsitkin.

Lalaloo: Thyroksinilääkitys parantaa varmasti mahdollisuuksia, jos kilpparin vajaatoimintaa on kerta ollut. Meidän suvussa on todella paljon vajaatoiminnasta kärsiviä. Itselläni arvot olivat esikoista odottaessa ihan normaalit, mutta olen vähän miettinyt, että pitäisköhän testauttaa tämän hetkinen tilanne. Saisipa ainakin mielenrauhan.

ON: Olen ollut hieman yllättynyt itsestäni, kun olen mielestäni pystynyt vähän hölläämään tämän vauvakuumeeni kanssa. Voi olla, että ipanan räkätauti ja niistä johtuvat yöheräilyt ovat saaneet minut hieman mietteliääksi. Olen parina yönä silmät ristissä miettinyt, miten helpolla tuo meidän neiti on yöaikaan päästänytkään. Meidän tuurilla se mahdollinen toinen lapsi olisikin sitten se toinen äärilaita ja valvottasi minua ensimmäiset kaksi elinvuottaan. Mitenkähän sitä sitten jaksaisi olla pirteä ja hyvä äiti päiväsaikaan energiselle taaperoikäiselle?

Hui! Olenkohan ihan varma mihin olen vapaaehtoisesti ja ihan yrittämällä ryhtymässä...Pistää miettimään...

Ei täällä muuta infoamisen arvoista. Päivä kerrallaan elellään ja rättipäiviä odotellaan alkavaksi, joskus parin viikon päästä.

Katsoin muuten äsken Erilaiset Äidit-ohjelman uuden jakson. Voi miten suloiselta se vauva näyttikään. Ja täytyy sanoa, että kovin oli ikäisekseen fiksun oloinen äiti. Itse, en todellakaan olisi ollut valmis äidiksi 18-vuotiaana!

Onko kenelläkään muuten menossa pahimmat piinapäivä tällä hetkellä?

No mutta mukavaa alkanutta viikkoa kaikille:)

Misskipsu kp "jotain"/29-32

355/645 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin juuri kalenterin kätöseeni ja tajusin, että rättipäiväthän onkin lähempänä, kuin kuvittelin. Siis tädin arvioitu laskeutumisaika onkin jo viikon (ei kahden viikon, kuten edellis viestissä kirjoitin) päästä.

Tätä se teettää, kun ei laske kalenteri kourassa päiviä koko ajan. Toivottavasti pipon löysääminen, tuottaa muutakin tulosta;)

-Misskipsu

356/645 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa taas :) en nyt kerenny lukee muiden juttuja, mut ON nyt kuiteskin.. Vauvakuume on kyl taas alkanu vaivaamaan... Ja varmaan just sen takia ku ovis sattu. (Oli muuten jäätävä kivut) just mun ja miehen vapaa päivälle, käytiin ihan hotellissa nukkumassa ja kai sitä muutaki tuli puuhattua ja syömässä ravintolassa hääpäivän kunniaksi.. Noh lauantaina pitäis täti tulla kyllä.. mul on nyt viime viikon lopulta asti ollu tosi paksua valkovuotoa mitä ei kyl yleensä näin paljoo ole ollu ja arvatkaa vaan et elättelenkö nyt taas toiveita mahdollisesta tärpistä.. Ja tissejä on vihlonu myös, mutta se nyt on tainnu olla joka kierrossa noita menkkoja enteileviä oireita.. Testin käyn ostaa vasta sunnuntaina jos ei täti tule, on ollu nii säännöllinen kierto nyt et siin vaiheessa pitäis jo olla alkanu.. Mun tuurilla just tää kierto menee taas pitkäksi :D

masc kp 25/30 

Tintti

357/645 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa uusille!

mascin hotelliyö kuulostaa herkulta :) Mäkin haluaisin. Ai niinm, oonhan mä ens viikolla hotellissa, tosin työmatkalla ja ilman miestä :p

Misskipsun kiertoa ihmettelinkin, kun me kai mennään suurin piirtein samoissa :) Samaa täällä välillä mietitään, meilläkin esikko oli just kipeenä ja vähän valvotti yhden yön (ei edes paljon). Mä mietin kanssa silmät ristissä että apua jaksaako sitä valvoa! Esikko oli huono nukkumaan ekat pari vuotta... 

ON: Oviksesta alkanut verenvuoto ei ota loppuakseen :( Mulla oli myös ihan hirveitä kouristuksia, en tiedä onko joku kysta tai jotain puhjennut vai mitä ihmettä. Varasin ajan gynikselle, ja sain sen vasta lokakuun puoliväliin. Tästä kierrosta ei siis minkäänlaisia odotuksia tärpistä :( Senkin takia vähän kirjoitteluhalut hukassa. 

358/645 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips!

Misskipsu: en ole pannut ovis tikkujen merkkiä muistiin. Tilasin niitä mammaksi.fi sivuston kautta. Joo ja ohjeissa on että ei päivän ekasta virtsasta. Mulla kun päivä alkaa klo 5.15 niin siinä kerkiää aamupäivän aikana tekeen testin. Ekaa kertaa testailin tästä kierrosta ihan huvin vuoksi.

Muuten täällä ei mitään ihmeitä. Pikku pallerolla vaihe että ei haluaisi nukkua ja meilläkin valvoskellaan mutta eiköhän tämä ole väliaikaista. Pallero on ollut todella helppo vauva.

Mutta nyt täytyy mennä joten heippulis ja kuulunisiin.

359/645 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan kaikille!

Yritän täältä sängynpohjalta vähän kirjoitella, kun thyroxinilääkitys vaatii hieman säätöä, ettei valvottais tai vatsa olis nurinpäin :S.

Missikipsu: Mä oon kans joutunut nyt tarkistelee, et milloin olikaan ne mahdolliset päivät, kun täti tulis kylään :). Oon nyt yrittänyt kans olla aattelematta niin paljon näitä kierto asioita, kun ovat sekaisin jo muutenkin. Katsoin kans ton Erilaiset äidit ja tuntui kyl tosi fiksulta tää kyseinen nuori äiti :).

Masc: Voi kun sitä pääsis kans miekkosen kanssa hotelliin, kyllä kuulosti teijän jutut kadehdittavan kivalta :). Mul on kans noi oviskivut ollu toisinaan tosi kovat, mut tässä kierrossa niitä en taas kokenut, kuin pieninä nipailuina ehkäpä. Valkkaria on täällä myös riittänyt :D...

Margela: Voi, että noiden vuotojen kanssa, toivottavasti hellittävät ja syy selviää kun käyt gynellä :S. Varasitko gyneä julkiselta vai yksityiseltä? Ite kyselin ensin julkiselta mahdollisuutta päästä, mut olis tosiaan kestänyt niin kauan päästä käymään, et päädyin käymään yksityisellä vaikka onhan se kallista, eikä täällä kroisoksia olla. Joka tapauksessa toivottavasti tilanne kääntyy hyväksi ja syy selviää.

ON: Täälä koetaan tällä hetkellä kaiken laisia vatsavaivoja sekä kipuja uuden lääkityksen takia, joten en varmaan huomais edes tädin tuloa, kuin vuodosta. Vähän alakuloisena porskutetaan, mut toivottavasti tää pian helpottaa. Mitään oireita ei tosiaan muutoin ole ollut, kuin noi sekalaiset vatsatuntemukset, erityisesti paineen tunne alavatsalla sekä lisääntynyt valkkari. Normi PMS-oireitakaan ei ole ainakaan vielä ilmaantunut ja uskon, että tästä kierrosta tulee lyhyt. Lämmötkin ovat olleet kierron oletetun oviksen jälkeen n. 37 eli ei, niin kuin normaalisti oviksen jälkeen 37,5. Voi siis olla, et täs kierrossa koko ovista ei oo ees ollut? Äh, ei ota selkoa...

Tyttöä odottaessa mulla ei ennen testiä ollut muita oireita, kun napostelun himo, paineen tunne alavatsalla, hieman tiuhempi pissitys sekä runsaampi valkkari. Näitä oireita voi siis spekuloida loputtomiin, mut testi tai tädin poisjääntihän sen sit aikanaan kertoo :).

Lalaloo kp 18/24-30 yk3

360/645 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äää.. Anteeks ihan hirveesti nyt tää mun omanapailu, mut mittasimpa äske lämmön ku vilutti ja oli 37,7 kp 26/30 viimeset 3 kiertoa on noussu 36,8 korkeintaan oviksen jälkeen ja sit vuorokausi ennen menkkoja romahtanu sinne alle 36.. Ok, oon vähä nuhanen, mut en usko et johtuis siitä (toivottavasti!) muitaki oireita on: aikaisemmi mainittu valkkarin runsaus ja paksuus, pissattaaa, tissejä vihlonu, itkee pillitän ihan ilman syytä, pientä nippailua, eikä miusta nyt tunnu semmosilta ennen menkkoja nippailuilta, olo muutenkin hirmu samanlainen ku esikoista odottaessa.. Esikoisesti tosiaan oli jossai 37,4 lämmöt ku olin 5 viikolla vissii, sillo luulin vaan et oon tulossa kipeeksi niin en siis muute mittaillu, joten ei tietoo miten se siitä muuttui. Huomenna pakkopakko käydä hakee se perhanan testi en mitenkää kestä viikonloppuun., luulis et näkyy jo kun 27/30 jos tuolla masussa joku on! 

rooroo: ihan kauheeta miten teillä on ollu raskasta, onneks kaikki nyt kunnossa päin ja teidän pienikin voi jo tosi paljon paremmin <3 voin vaan kuvitella miten kauheeta tuommonen, tai ehkä mulla joku aavistus onkin kun mä sais pelätä vuorokauden ikäisen vastasyntyneeni hengissä pysymisestä. Mutta ei siitä sen enempää onneks kaikki nyt hyvin siellä teillä ja tuolla meidänkin pienellä, on nää lapset vaan sitkeitä <3 

tsempit kaikille piinailijoile, en enempää kerkee nyt kirjotella kun meidän nuhaneiti tuolla jotain huutelee sängystään. Plussatuulia <3 tuun huomenna varmaan kertomaan mitä testit näyttää, mut kyl mä silti osittain oon varautunu pettymään.. 

Tintti