Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täydellinen kuvaus salarakkaudesta Anna Puun biisissä Säännöt rakkaudelle

Vierailija
02.02.2013 |

Kipeä kaipaus, kun ei halua valehdella ja loukata rakkaimpiaan eli aviopuolisoita. Salarakkaus kuvataan aina likaisena seksisuhteena, mutta joskus kyseessä voi olla hyvin vahvasta tunteesta, rakkaudesta. Oman puolison kanssa voi jatkaa yhdessä, vaikka voimakkain tunne on jotain toista kohtaan. Tunteille ei edes voi mitään, niitä ei voi kieltää.

Kommentit (93)

Vierailija
41/93 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran molemminpuoliset tuneet on niin vahvat ja on tosirakkaudesta kyse niin ei muuta kuin eropaperia vetämään eikä tarvitse loukata ketään.

Vai tuleeko sittenkin pelko että suhde toimii ainoastaan salarakkautena? Että kun se arki astuu siihenkin suhteeseen, suhde laimenee ja on taas altis rakastumaan johonkin toiseen?

Vierailija
42/93 |
17.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

UPEA BIISI KUITESKIN. TARKOTTI MITÄ TARKOTTI. EIKÖS TUOSTA OLE JOKU HAASTATTELUKIN MISSÄ KERTOO MITÄ SE TARKOTTI

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/93 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne kuin numerolla 71...

Vierailija
44/93 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin miksi ei erota?

Vai eikö se sitten olekaan niin sitä ihanaa, oikeaa rakastumista.

Minä en ole ihan oikeasti koskaan ymmärtänyt näitä salarakastajia. Ollaan muka niiiiiiiin rakastuneita ja tunteille ei voi mitään ja voi kun on niin ihana nusaista salaa jossain.

Ja voi, mikä itku ja parku kun käry käy.

Jos se on niin hirveen ihanaa, niin miksi siitä rakkaudesta ei voi tehdä julkista?

Ai niin, mutta kun useasti se toinen osapuoli on naimisissa ja ei voi erota kun lapset on niin pieniä/ei halua loukata vaimoaan/eroaa kohta kun aika on sopiva .....

Vierailija
45/93 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun jäädään pettämisestä kiinni, niin ollaan niin kauhean pahoillaan ja katuvaisia. "En tiedä mikä minuun meni. Älä jätä minua, nyyh!" Se niistä "syvistä tunteista".

Vierailija
46/93 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin miksi ei erota?

Vai eikö se sitten olekaan niin sitä ihanaa, oikeaa rakastumista.

Minä en ole ihan oikeasti koskaan ymmärtänyt näitä salarakastajia. Ollaan muka niiiiiiiin rakastuneita ja tunteille ei voi mitään ja voi kun on niin ihana nusaista salaa jossain.

Jos se on niin hirveen ihanaa, niin miksi siitä rakkaudesta ei voi tehdä julkista?

Ai niin, mutta kun useasti se toinen osapuoli on naimisissa ja ei voi erota kun lapset on niin pieniä/ei halua loukata vaimoaan/eroaa kohta kun aika on sopiva .....

Vierailija
47/93 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan miehen kanssa kuunneltu biisiä ihan toisin eli me on ajateltu sen olevan kuvaus onnellisesta avioliitosta. Siihenkin tarvitaan säännöt.

Vaikka olisi ihastunut, pitää "kääntyä kotiin ajoissa" jne.

Vierailija
48/93 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli entä jos kuitenkin rakastumme, ja pitää jäädä odottamaan... Eli roikkua löysässä hirressä, olla onneton omassa suhteessaan, mutta odottaa toista varalla. Plääh, tyhmää. Kyllä tunteilleen voi jotakin, tai siis ne laimenee, jos ei lietso niitä haaveilemalla jostain ihmeestä

Vierailija
49/93 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö esimerkiksi tämä lause kerro, että biisissä ei kuvata onnellista avioliittoa, vaan salaisen rakkauden ja avioliiton ristiriidasta.

Me ollaan miehen kanssa kuunneltu biisiä ihan toisin eli me on ajateltu sen olevan kuvaus onnellisesta avioliitosta. Siihenkin tarvitaan säännöt.

Vierailija
50/93 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa on kyse siitä kun muualle sitoutuneet rakastuu toisiin. Tulee lähelle nuo sanat.

Vierailija
51/93 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tämä biisi on niin selvä pettämisestä kertova biisi

Vierailija
52/93 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka kertookin salasuhteesta, mikä täysin väärä tapa toimia. Sillä juuri noinhan se menee, salasuhde ja sen säännöt.

Vierailija
53/93 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suhde on loppunu, mutta tunteet eivät.

Vierailija
54/93 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pitää myöntää etten ollenkaan tullut ajtelleeksi että tässä kerrotaan salarakkaudesta..

mutta henk koht kokemusta on siitä, että se ihastus..rakastus.. ei se mihinkään laimene.. se piinaa ja hiertää, kunnes sun on tehtävä jotain ja ainakin mun tapauksessa siitä tuli jotain tosi hienoa ja kaunista, suurta rakkautta, vaikka ihan kivasti mulla ennenkin meni.

Vierailija
55/93 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en taas pidä biisiä minään pettämis- tai salasuhdekuvauksena. Lyriikoissahan nimeomaan puhutaan säännöistä ja siitä, ettei asian anneta mennä liian pitkälle. Itse tulkitsen siis niin, että kaksi sitoutuneita ihmistä on ihastuneita toisiina, mutta samalla myös ne omat puolisot on niin tärkeitä, ettei sen uuden tunteen vuoksi haluta rikkoa mitään.

Vierailija
56/93 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa salasuhteessa ainakin on moiset säännöt menneet rikki.

Vierailija
57/93 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo biisi on alusta asti aiheuttanut puiststuksia. Pääsee Jannica Been kanssa samaan kategoriaan.

Ihastuneet/ rakastuneet näissä biiseissä ovat yksin maailmassa. Jos kysyisivät puolisolta niin tämä todennäköisesti sanoisi, että tervemenoa. Tulee se tunne, että itse en ikimaailmassa haluaisi olla ihmisen naimisissa ihmisen kanssa, joka tekee sääntöjä rakkaudelle tai odottelee seuraavaa elämää. Ei kiva malli lapsillekaan.

Vierailija
58/93 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en taas pidä biisiä minään pettämis- tai salasuhdekuvauksena. Lyriikoissahan nimeomaan puhutaan säännöistä ja siitä, ettei asian anneta mennä liian pitkälle. Itse tulkitsen siis niin, että kaksi sitoutuneita ihmistä on ihastuneita toisiina, mutta samalla myös ne omat puolisot on niin tärkeitä, ettei sen uuden tunteen vuoksi haluta rikkoa mitään.

Siinä puhutaan rakkaudesta. Ei ihastuksesta. En usko että kukaan voi elää vuosikymmeniä liitossa ihastumatta koskaan. Mutta jos rakastutaan tuon biisin tyyliin niin silloin on kumppanin aliarviointia jäädä kitumaan.

Vierailija
59/93 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

...entä jos sittenkin rakastumme, alussa yhdeksi meidät luotiin... Kyllähän tää ihanasti jättää myös takaportin auki sen salaisen ihastumisen/rakastumisen pidemmälle viemiseksi.

Vierailija
60/93 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä kuvataan ristiriitaa minkä salainen suhde aiheuttaa. Ja myös sitä, että usein salaisessa suhteessa olevatkin miettivät puolisoitaan ja heille aiheuttamaansa tuskaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi