Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isot nännipihat

Vierailija
15.06.2006 |

Minulla on tosi suuret nännipihat ja se haittaa tosi paljon.

En paljasta rintoja oikeastaan koskaan, edes seksin aikana vaan rintsikat on päällä.

Mitä mieltä miehet on jos ne ovat isot?

Tuntuu, että ne ovat niin epänormaalit,eikä muilla ole semmoisia. Voisiko niiden koko olla yhteidessä rintojen kokoon?

eli mulla on 85D ja ajattelin, että muut isorintaiset naiset, onko teillä " normaalin" kokoiset nännipihat?

Kommentit (142)

Vierailija
81/142 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että joku arvostaa "lautasen" kokoisia nännipihoja! Olen hieman hävennyt niitä koko elämäni ja nyt vanhempana vielä enemmän kun muutenkin isot rinnat ei millään muotoa ole edes terhakat enää. Lisäksi nännit on nöpöttäneet aina niin että näkyvät jopa topattujen liivien ja paidan alta. Olen kyllä huomannut että toiset miehet tykkää näistä rinnoista enemmän kuin toiset, toiset mieluummin panee takaapäin ettei tarvi edes nähdä niitä ja toiset taas suorastaan haluaa upota tai kääriä itsensä niihin. Kiihotun enemmän alapäästä eikä rintojen imeminen tai nännien venytteleminen innosta hirveästi, mutta se kun näkee miten toinen innostuu siitä hommasta kiihottaa tietenkin (sama kiihottumismekanismi on jos toinen haluaa panna rintojen väliin). 

Vierailija
82/142 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään vikaa isoissa nännipihoissa. Mutta ei myöskään mitään haittaa sekstailla rinsikat kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/142 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa, että joku arvostaa "lautasen" kokoisia nännipihoja! Olen hieman hävennyt niitä koko elämäni ja nyt vanhempana vielä enemmän kun muutenkin isot rinnat ei millään muotoa ole edes terhakat enää. Lisäksi nännit on nöpöttäneet aina niin että näkyvät jopa topattujen liivien ja paidan alta. Olen kyllä huomannut että toiset miehet tykkää näistä rinnoista enemmän kuin toiset, toiset mieluummin panee takaapäin ettei tarvi edes nähdä niitä ja toiset taas suorastaan haluaa upota tai kääriä itsensä niihin. Kiihotun enemmän alapäästä eikä rintojen imeminen tai nännien venytteleminen innosta hirveästi, mutta se kun näkee miten toinen innostuu siitä hommasta kiihottaa tietenkin (sama kiihottumismekanismi on jos toinen haluaa panna rintojen väliin). 

Aivan ihanan kiihottavat, vielä kun kuvan näkisi.

t. pervo-kake

Vierailija
84/142 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isossa pihassa on aina enemmän työtä.

Esimerkiksi talvella pitää kolata enemmän lunta .

Vierailija
85/142 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. pervo-kake

Ai niin että on valkoinen toppi päällä ilman liivejä, niin että nännipihojen tummuus näkyy läpi nöpöttävän nännimarjan ympärillä? Vai niin että olen ilman paitaa rinnat kourissani nännit sormien välissä kuin kurkottaen kohti odottaen huuliasi, hampaitasi, imuasi, hetkeä jolloin saan painaa rinnat kalusi ympärille?

Vierailija
86/142 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. pervo-kake

Ai niin että on valkoinen toppi päällä ilman liivejä, niin että nännipihojen tummuus näkyy läpi nöpöttävän nännimarjan ympärillä? Vai niin että olen ilman paitaa rinnat kourissani nännit sormien välissä kuin kurkottaen kohti odottaen huuliasi, hampaitasi, imuasi, hetkeä jolloin saan painaa rinnat kalusi ympärille?

Mieluummin ilman paitaa kiitos.

t. pervo-kake

Vierailija
87/142 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot nännipihat ovat ihanan kauniita, mutta ehkä kauppaan kannattaa lähteä sellaisessa asussa, jossa nännit ei näy puseron läpi, sillä muuten voi kaupassa tulla kolareita kauppakärryjä kuljettavilla miehillä.

/ vilivallaton

Vierailija
88/142 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

vilivallaton kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vilivallaton kirjoitti:

Olen seurannut näitä nännikeskusteluja. Oma mielipiteeni on että isot nännipihat ovat herkullisia ja niitä olisi kiva pusutella. / vilivallaton

Mun nännipihat ovat herkät pusuille, niitä on helppo pussata kun on niin isot..

Nam ;) / vilivallaton

Mun nännipihat ovat hyvin herkkiä kosketuksille. Mikään hieronta ei sovi alkuunkaan.

Vierailija
89/142 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tuo yksinpuhelija on???

ai vili? lienee viivivallattoman miesvastine? tai mistä tuota tietää

Vierailija
90/142 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mun rinnat on miehen mielestä epämuodostuneet. Pidänkin paitaa päällä seksin aikana. En halua miehen joutuvan katsomaan epämuodostunutta kehoani.

Onko sun miehesi muka täydellinen?

Taitaa hänellä olla omia ongelmia kun sua arvostelee.

Vierailija
91/142 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni näköjään tykkää roikkuvista rinnoista suurine nännipihoineen. Mulla rinnat ei roiku, nököttävät terhakkaasti pystyssä, semmoset keskikokoiset - nännipiha on melko suuri ja nännit nöpöttävät aina . Ei pelkästään kylmällä.

Mutta hitsi siis kun näitä tekstejä luki, alkoi kyllä jalkovälissä sykkiä.... pelkkä ajatus siitä, että joku mies imuttelis ja nuoliis mun nöpöttäviä nännejä, oi jestas !

Himottaa.

Vierailija
92/142 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi tietää onko naisilla joilla on isot nännipihat myös iso "pyllypiha" eli pyllyreiän ympärys

Vierailija
93/142 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni näköjään tykkää roikkuvista rinnoista suurine nännipihoineen. Mulla rinnat ei roiku, nököttävät terhakkaasti pystyssä, semmoset keskikokoiset - nännipiha on melko suuri ja nännit nöpöttävät aina . Ei pelkästään kylmällä.

Mutta hitsi siis kun näitä tekstejä luki, alkoi kyllä jalkovälissä sykkiä.... pelkkä ajatus siitä, että joku mies imuttelis ja nuoliis mun nöpöttäviä nännejä, oi jestas !

Himottaa.

Nam ja maiskis. / vilivallaton

Vierailija
94/142 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisi tietää onko naisilla joilla on isot nännipihat myös iso "pyllypiha" eli pyllyreiän ympärys

Ei mielestäni ole, olen tutkinut asiaa monellakin eri tapauksella.

t. pervo-kake

Vierailija
95/142 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet pihat ja isot nännit. Isot pihat on vain emakoilla

Vierailija
96/142 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienet pihat ja isot nännit. Isot pihat on vain emakoilla

Älä hauku tai nimittele toista, vaikka olisit itse täydellinen? / vilivallaton

Vierailija
97/142 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Himottaa.

Mäkin olen yksin täällä ja pakko venytellä ja leipoa omia nännejä, kiihottaa jo ajatus siitä että joku oikeasti voikin pitää tämmösiä kiihottavina! (Siis mulla isot painavina roikkuvat + isot pihat ja nännit, muuten en varmaan kehtaisi kroppaani paljastaa mutta rinnat sitten voisinkin =D) 

Vierailija
98/142 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himottaa.[/quote] Mäkin olen yksin täällä ja pakko venytellä ja leipoa omia nännejä, kiihottaa jo ajatus siitä että joku oikeasti voikin pitää tämmösiä kiihottavina! (Siis mulla isot painavina roikkuvat + isot pihat ja nännit, muuten en varmaan kehtaisi kroppaani paljastaa mutta rinnat sitten voisinkin =D) [/quote]

Missä olet? Tule syliin...

Vierailija
99/142 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Himottaa.

Mäkin olen yksin täällä ja pakko venytellä ja leipoa omia nännejä, kiihottaa jo ajatus siitä että joku oikeasti voikin pitää tämmösiä kiihottavina! (Siis mulla isot painavina roikkuvat + isot pihat ja nännit, muuten en varmaan kehtaisi kroppaani paljastaa mutta rinnat sitten voisinkin =D) 

Olisko kiva tavata kahvilla ja näyttää sun nännipihoja? Tavataanko?

Vierailija
100/142 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Himottaa.

Miksi et uskalla tavata ketään vaikka himottaa, niinkuin kerroit?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän