Isot nännipihat
Minulla on tosi suuret nännipihat ja se haittaa tosi paljon.
En paljasta rintoja oikeastaan koskaan, edes seksin aikana vaan rintsikat on päällä.
Mitä mieltä miehet on jos ne ovat isot?
Tuntuu, että ne ovat niin epänormaalit,eikä muilla ole semmoisia. Voisiko niiden koko olla yhteidessä rintojen kokoon?
eli mulla on 85D ja ajattelin, että muut isorintaiset naiset, onko teillä " normaalin" kokoiset nännipihat?
Kommentit (142)
Huvää linkkiä sellaselle sivulle, missä näkee raskaana olevia tai imettäviä äityköitä, suurten nännipihojen ja nännien kera??
Kiittää !!
mutta jos olit ihan tosissasi niin kehotan kääntymään mielenterveystoimiston puoleen. Ei kai kukaan ihan oikeasti suurennuta rintojaan MIEHEN takia niin suuriksi, että niistä koituu haittaa.
Ja mitä noihin nännipihoihin tulee, niin itselläni on ne ovat kahden imetyksen myötä todella suurentunet. Mutta mielestäni rintani muuttuivat kertaheitolla naisellisemmiksi, suurine nännipihoineen kaikkineen.
Iso muna ja isot rinnat suurilla nänninpihoilla on IN
Joten minulainen A-kuppikoon rinnat omaava nainen ei ole yhtään mitään
NYYYYYYYYYF
Onneksi on kohtalon tovereita miehissä joilla pieni muna
Kyllä miehille merkkaa millainen olet sängyssä.
Mun mies on sanonut että olen uskomaton nainen
kun otan suihin loppuun asti ja annan peppuakin
joten mun AA-kuppi rinnat ei paina mitään kun mies nautii ja saa seksiä
Tai jos en saa niin VAADIN!!!
Miestä pitää kuunnella. Ei mikään ole komiampaa kun isot heiluvat rinnat!
Hyi kauheeta ! Härskin näköistä.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 18:29"]Mulla on jäätävä tissikriisi. Isot D kupin rinnat. Kauniit ja täyteläiset liivit päällä. Jumalauta ku liivit ottaa pois nii tulee rumat riippamaiset tissit isoilla nännipihoilla varustettuna. Huono itsetunto alasti. Ja ikää minulla on 18v.
[/quote]
Mulla on vaan b kuppi ja nännipihat on n. 5cm halkaisijalta. Ja ihan tasaiset, nänniä ei ole ellen palele tai ole todella kiihottunut. Lisäksi tissit roikkuu niin nää on oikeesti tosi rumat :(
Makuasioistahan ei toki voi kiistellä, mutta en minä vaan ymmärrä mitä kiihottavaa on isoista nännipihoista jossa sitten keskellä möllöttää alle 1cm nänni terhakkaana. Vielä pahempaa jos nännipiha vielä on kummulla muusta rinnasta.
Omalla vaimollani on tällaisten ja jumaloin näitä. Terhakka yli 1cm nänni pienellä max 3 cm nännipihalla on aivan ihana ja kiihottava. Linkissä esimerkki.
Isot riippuvat rinnat, isoilla nänninpihoilla on tosi seksikkäät !!!
Nam ihanat tykkään tykkään tykkään m38v. :)
Vierailija kirjoitti:
Ja mun rinnat on miehen mielestä epämuodostuneet. Pidänkin paitaa päällä seksin aikana. En halua miehen joutuvan katsomaan epämuodostunutta kehoani.
Hei vaihda miesä!
Miksi hän ylipäänsä sinusta aikoinaan kiinnostui, pelkän pillunko takia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mun rinnat on miehen mielestä epämuodostuneet. Pidänkin paitaa päällä seksin aikana. En halua miehen joutuvan katsomaan epämuodostunutta kehoani.
Hei vaihda miesä!
Miksi hän ylipäänsä sinusta aikoinaan kiinnostui, pelkän pillunko takia?
Mitän "täydellinen" miehesi muka on?
Vierailija kirjoitti:
Minulla on tosi suuret nännipihat ja se haittaa tosi paljon.
En paljasta rintoja oikeastaan koskaan, edes seksin aikana vaan rintsikat on päällä.
Mitä mieltä miehet on jos ne ovat isot?
Tuntuu, että ne ovat niin epänormaalit,eikä muilla ole semmoisia. Voisiko niiden koko olla yhteidessä rintojen kokoon?
eli mulla on 85D ja ajattelin, että muut isorintaiset naiset, onko teillä " normaalin" kokoiset nännipihat?
Minä aikuisena miehenä haluaisin tutustua sun rintoihisi, kerro nänneille pusuterkkuja minulta. Onko sinulla "kikkaa" millä voisimme viestitellä ja sopia tapaamisen?
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 18:29"]Mulla on jäätävä tissikriisi. Isot D kupin rinnat. Kauniit ja täyteläiset liivit päällä. Jumalauta ku liivit ottaa pois nii tulee rumat riippamaiset tissit isoilla nännipihoilla varustettuna. Huono itsetunto alasti. Ja ikää minulla on 18v.
Mulla on vaan b kuppi ja nännipihat on n. 5cm halkaisijalta. Ja ihan tasaiset, nänniä ei ole ellen palele tai ole todella kiihottunut. Lisäksi tissit roikkuu niin nää on oikeesti tosi rumat :(
Luulet vaan, mitä jos miehenä rakastuisin sun nänneihin?
17v ja isot tissit ja nännipihatkin ovat isot! välillä tulee fiilis että nää tissit on ihan toivottomat eikä näistä kukaan tykkää mutta näillä pakko mennä :D
Isot tummat nännit ja nännipihat,ei ole ihanempaa ja seksikkäämpää.
Ja jos vielä on riippuvat rinnat nam,himoitsen sellaisia.
Voisin imeskkellä rintojasi vaikka kuinka kauan,tykkäisitkö?
mittaisista nänneistä, jonka pituisia esim. gynegologi naisystäväni mukaan hän ei kuulemma 8 vuoden aikana ole nähnyt yhdelläkään naisella vastaavia. Ja onhan se mukava, että jos rinnat on hieman erisuuntiin sojottavat päärynät niin jos ne rupeavat joskus roikkumaan niin ainakin nännit on aina tanakasti pystyssä. Kiitos kohteliaisuudesta.