Isot nännipihat
Minulla on tosi suuret nännipihat ja se haittaa tosi paljon.
En paljasta rintoja oikeastaan koskaan, edes seksin aikana vaan rintsikat on päällä.
Mitä mieltä miehet on jos ne ovat isot?
Tuntuu, että ne ovat niin epänormaalit,eikä muilla ole semmoisia. Voisiko niiden koko olla yhteidessä rintojen kokoon?
eli mulla on 85D ja ajattelin, että muut isorintaiset naiset, onko teillä " normaalin" kokoiset nännipihat?
Kommentit (142)
Isot nänninpihat on tosi kiihottavat!!! Riippurinnat on myös kiihottavat!!!!! Naisessa tärkeintä on kokonaisuus....naisia on kiva rakastella!!!
Isot nännipihat on turn-off. Tulee mieleen emakko. Pienet on sievät ja naiselliset.
Vierailija kirjoitti:
Isot nännipihat on turn-off. Tulee mieleen emakko. Pienet on sievät ja naiselliset.
Tuo on vain sinun mielipide. Minä olen eri mieltä naisen nänneistä. Isoja nännejä on herkullista pusutella ;) Olen aina valmis ja halukas sellaiseen.
/ wiljami
Isot ja tummat nänninpihat on tosi kauniit, sellasia on kiva imeä ja nuolla....
Mulla on 75B-kokoiset eli pienet tissit ja nännipihat ulkonevat niistä kuin puolikkaat pingispallot. D: Kylmässä ne kutistuvat normaalin näköisiksi ja silloin rinnat näyttävät kivoilta, mutta muulloin ihan alikehittyneiltä ketunnokilta. Hyi.
Isot nännipihat nimenomaan tekevät rinnoista oikeat tissit. Aah.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on tosi suuret nännipihat ja se haittaa tosi paljon.
En paljasta rintoja oikeastaan koskaan, edes seksin aikana vaan rintsikat on päällä.
Mitä mieltä miehet on jos ne ovat isot?
Tuntuu, että ne ovat niin epänormaalit,eikä muilla ole semmoisia. Voisiko niiden koko olla yhteidessä rintojen kokoon?
eli mulla on 85D ja ajattelin, että muut isorintaiset naiset, onko teillä " normaalin" kokoiset nännipihat?
Isot nännipihat on välitön turn off. Erektio mennyttä ja ei tod toisia treffejä, ettei joutusi lopun elämää katsomaan. Varsinkin jos on vielä ylisuuret roikut 85D.
Pieni ja siro on kaunista kuten omalla kullalla B70 ja pikkuset vaaleat nännipihat.
Miehenä tykkään isoista nännipihoista, aivan ihania, tosi kiihottavia. Vielä kun isot rinnat, niin ai että.
Isot nännipihat on upeat, varsinkin isoissa tisseissä. Joskus toivon että vaimolla ois vähän isommat nännipihat, vaikka rinnoissa onkin hyvin kokoa.
Suurissa, hieman roikkuvissa tisseissä isot nännipihat ovat kivannäköisiä, mutta pienemmissä tisseissä eivät. Nännipihan koko rinnan koon mukaan ja nappulamaiset nöpöttävät nännit ovat ihanat kaikissa. Myös urheilijaneitojen A-ja pienemmät tissit ovat tosi nätit, jos on vain pienet nännipihat ja nöpöttävät nännit.
Se ainakin on söpön näköistä kun nännipihat ovat oikein suuret ja pigmentiltään hyvin vaaleat, melkeinpä itse ihon väriset tai hieman vaaleanpunaiset, ja itse nännit ehkä hyvinkin pienet. M47
Eikun mahdollisimman suuret ja tummat nännipihat ovat kiihottavat.
Itsellä isot ja tummat nännipihat ja H kupin rinnat aikamoiset melonit ovat ja kovat selkäsäryt
Mulla on rinnat 85C mut nännit ihan olemattoman pienet, tai siis ne nännipihat. Nännit on kyllä niin pystyt ettei ilman rintsikoita kehtaa ees olla eikä bikinejä voi käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on rinnat 85C mut nännit ihan olemattoman pienet, tai siis ne nännipihat. Nännit on kyllä niin pystyt ettei ilman rintsikoita kehtaa ees olla eikä bikinejä voi käyttää.
Kiitos selonteosta!
Olisi kiva jos vastaajista olisi enemmän naisia.