Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Isot nännipihat

Vierailija
15.06.2006 |

Minulla on tosi suuret nännipihat ja se haittaa tosi paljon.

En paljasta rintoja oikeastaan koskaan, edes seksin aikana vaan rintsikat on päällä.

Mitä mieltä miehet on jos ne ovat isot?

Tuntuu, että ne ovat niin epänormaalit,eikä muilla ole semmoisia. Voisiko niiden koko olla yhteidessä rintojen kokoon?

eli mulla on 85D ja ajattelin, että muut isorintaiset naiset, onko teillä " normaalin" kokoiset nännipihat?

Kommentit (142)

Vierailija
101/142 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, aika paljon täällä valitetaan pahaa oloa ja ruikutellaan ettei muka kelpaa kenekkään miehelle, vaikka kuin himottaisi jne.

En ymmärrä miksi vain ruikutellaan, miksi ei uskalleta edes yrittää ravata jotakuta.

Ehkä kannattaisi miettiä tarkemmin.

Vierailija
102/142 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mun rinnat on miehen mielestä epämuodostuneet. Pidänkin paitaa päällä seksin aikana. En halua miehen joutuvan katsomaan epämuodostunutta kehoani.

Sulla on jotenkin "vajaa" mies. Miksi hän ei hyväksy sua sellaisena kun olet?

Tuskin miehesi on täydellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/142 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo parasta on ku vaimo ratsastaa kullin päällä ja samalla pidän tissejä suussa vuoron perään ja sormetan vaimon peppua

Vierailija
104/142 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot nännipihat? HYI. Sama kuin elefantin korvat tai jäniksen hampaat.

Vierailija
105/142 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, aika paljon täällä valitetaan pahaa oloa ja ruikutellaan ettei muka kelpaa kenekkään miehelle, vaikka kuin himottaisi jne.

En ymmärrä miksi vain ruikutellaan, miksi ei uskalleta edes yrittää ravata jotakuta.

Ehkä kannattaisi miettiä tarkemmin.

Tää ruikuttaminen on kai niiden yksinäisten naisten tapa purkautua ikäväänsä kun ei kuitenkaan itse uskalla tavata ketään. Näin he pysyvät jatkossakin turvallisesti yksin?

Vierailija
106/142 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää ruikuttaminen on kai niiden yksinäisten naisten tapa purkautua ikäväänsä kun ei kuitenkaan itse uskalla tavata ketään. Näin he pysyvät jatkossakin turvallisesti yksin?

Niinpä, kukaan ruikuttaja ei uskalla edes vastata mistä on kysymys. Eikös sanota, että puhumalla asiat paranee?

Vierailija
107/142 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En paljasta rintoja oikeastaan koskaan, edes seksin aikana vaan rintsikat on päällä.

Tuntuu, että ne ovat niin epänormaalit,eikä muilla ole semmoisia. Voisiko niiden koko olla yhteidessä rintojen kokoon?

eli mulla on 85D ja ajattelin, että muut isorintaiset naiset, onko teillä " normaalin" kokoiset nännipihat?

Sinä taidat tehdä näitä samoja trollaus ketjuja ihan jatkuvasti aihetta vain hieman muuttaen:

http://www.vauva.fi/keskustelu/491513/ketju/pienet_rinnat

Vierailija
108/142 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, kukaan ruikuttaja ei uskalla edes vastata mistä on kysymys. Eikös sanota, että puhumalla asiat paranee?

No en minä ainakaan lähtisi mitään random tyyppiä tapaamaan vain että se saisi tuijotella mun tissejäni kahvikupin yli. Mieluummin yksin kuin jonkun pervon kanssa.

Vierailija
109/142 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä taidat tehdä näitä samoja trollaus ketjuja ihan jatkuvasti aihetta vain hieman muuttaen:

http://www.vauva.fi/keskustelu/491513/ketju/pienet_rinnat

Valitan, et osunut oikeaan,

mutta kiinnostuin kun valitetaan , muttel uskalleta kuitenkaan puhua.

Vierailija
110/142 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, kukaan ruikuttaja ei uskalla edes vastata mistä on kysymys. Eikös sanota, että puhumalla asiat paranee?[/quote] No en minä ainakaan lähtisi mitään random tyyppiä tapaamaan vain että se saisi tuijotella mun tissejäni kahvikupin yli. Mieluummin yksin kuin jonkun pervon kanssa.[/quote]

Sulla on valitettavasti väärä ajatus, kaikki miehet ei ole sellaisia kun luulet.

Vihaatko vai pelkäätkö miehiä?

Vierailija
111/142 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kyse on enemmän siitä että kyseiset naiset ovat sen verran lihavia ettei kehtaa tavata miehiä.

Harmi, eivät tiedä mitä kenties ovat menettäneet.

Vierailija
112/142 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en minä ainakaan lähtisi mitään random tyyppiä tapaamaan vain että se saisi tuijotella mun tissejäni kahvikupin yli. Mieluummin yksin kuin jonkun pervon kanssa.

Höh, ihmeellinen käsitys miehistä. Ei normaalimies kuolaa sun tissejä kahvilassa.

Eri asia on jos itse tissejäsi tyrkytät.

Vierailija
113/142 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa naisella olla tissiongelma.

Vierailija
114/142 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kyse on enemmän siitä että kyseiset naiset ovat sen verran lihavia ettei kehtaa tavata miehiä.

Harmi, eivät tiedä mitä kenties ovat menettäneet.

Minä taidan olla samaa mieltä. Vaikka nainen olisi lihava, hän on kuitenkin nainen ja voisi olla kiva ystävä. / M

Vierailija
115/142 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ei pervoja.

Vierailija
116/142 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei naiset, miten vietitte joulunne?

Vierailija
117/142 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on valitettavasti väärä ajatus, kaikki miehet ei ole sellaisia kun luulet.

En pelkää miehiä.

Joskus kiusaan miehiä tahallani tissivakoa näyttäen puseron kaula-aukossa.

Vierailija
118/142 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pelkää miehiä.

Joskus kiusaan miehiä tahallani tissivakoa näyttäen puseron kaula-aukossa.

Mitähän pervoakeskustelua toi oli?

Vierailija
119/142 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi isot nännipihat haittaa sinua, usein miehet pitävät isoista nännipihoista. / nainen

Vierailija
120/142 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahaa on isoissa nännipihoissa?

Itse olen seurustellut ainakin kahden ihanan naisen kanssa, joilla on iso nännipiha. Kaipaan heitä vieläkin silloin tällöin.