Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isot nännipihat

Vierailija
15.06.2006 |

Minulla on tosi suuret nännipihat ja se haittaa tosi paljon.

En paljasta rintoja oikeastaan koskaan, edes seksin aikana vaan rintsikat on päällä.

Mitä mieltä miehet on jos ne ovat isot?

Tuntuu, että ne ovat niin epänormaalit,eikä muilla ole semmoisia. Voisiko niiden koko olla yhteidessä rintojen kokoon?

eli mulla on 85D ja ajattelin, että muut isorintaiset naiset, onko teillä " normaalin" kokoiset nännipihat?

Kommentit (142)

Vierailija
61/142 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistän kommentin kun tässä nyt rinnoista keskustellaan. Olen himokas rintamies, katselen häpeilemättä naisten rintoja ja ihan luvan kanssa. Minusta ei kuitenkaa ole kaunista jos rinnat ovat jalkapalloluokkaa hentosessa naisessa. Suurikokoisilla naisilla olen nähnyt isoja rintoja ja ne useimmiten roikkuu jos ei käytetä rintaliivejä. Eikö pienennysleikkaus olisi paikallaan. Onhan jättikulleja mutta olen lukenut että he ovat harmissaan kun ei voi panna kun naiseen sattuuM50+.

Vierailija
62/142 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

85d ei ole isot rinnat

Mielestäni 85d rinnat ei ole liian isot rinnat, vaan IHANAT rinnat ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/142 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks täs ketjus kuvia noist rinnoist?

Vierailija
64/142 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mun rinnat on miehen mielestä epämuodostuneet. Pidänkin paitaa päällä seksin aikana. En halua miehen joutuvan katsomaan epämuodostunutta kehoani.

Kerro miehellesi että haluan rakastella kanssasi isojen nännipihojen(kin) vuoksi.

Vierailija
65/142 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ette kuvia suo??

vai puheitako vaan että siot nännipihat

Haluaisin valokuvata isoja nännipihoja ja nöpönännejä. Mitenkähän se onnistuisi ja uskaltaako joku kuvattavaksi?

Vierailija
66/142 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurannut näitä nännikeskusteluja. Oma mielipiteeni on että isot nännipihat ovat herkullisia ja niitä olisi kiva pusutella. / vilivallaton

Vierailija
67/142 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet miehet tuollaiset pullalautasen kokoiset nännipihat saavat aivan villeiksi :)

Useampia kuitenkaan ei

Vierailija
68/142 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

vilivallaton kirjoitti:

Olen seurannut näitä nännikeskusteluja. Oma mielipiteeni on että isot nännipihat ovat herkullisia ja niitä olisi kiva pusutella. / vilivallaton

Mun nännipihat ovat herkät pusuille, niitä on helppo pussata kun on niin isot..

Vierailija
69/142 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vilivallaton kirjoitti:

Pidätkö myös kilellä lipsuttelusta, näykkimisestä, imemisestä. Mulla alkaa seisomaan kun ajattelenkin.

Vierailija
70/142 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vilivallaton kirjoitti:

Minäkin haluaisin nuolla ja näykkiä ja mitä nainen vaan pyytäisi.

Vierailija
71/142 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä, omasta mielestä pienet nännipihat ovat nätit. No, minä pidän lättänöitä/pieniä rintoja myös parhaimpina, niin ehkä olen sitten hieman erikoinen. Ehkäpä siksi, kun itsekin olen tosi hoikka.

Vierailija
72/142 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://bigareola.tumblr.com/

Minä (naisena)pidän naisten rintoja esteettisesti useimmiten kauniina. Ja ne jopa kiihottavat minua. Mutta nyt täytyy sanoa, että tämän linkin rinnoista suurin osa on suorastaan vastenmielistä.

Vierailija
73/142 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elkää ihmeessä peitelkö niitä.

Ei ole seksikkäämpää kuin tummat isot nännipihat ja nännit.

Sitten kun siihen lisää vielä raskauden niin silloin ollaan jo paratiisissa.

T:Mies joka ihailee teitä ihanuuksia

Vierailija
74/142 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Omalla vaimollani on kanssa isot nänninpihat ja tykkään niistä kuin hullu puurosta. Yleensäkin tykkään kun naisella on isot nänninpihat ja roikkuvat tissit.

Vierailija
75/142 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tosi suuret nännipihat ja se haittaa tosi paljon.

En paljasta rintoja oikeastaan koskaan, edes seksin aikana vaan rintsikat on päällä.

Mitä mieltä miehet on jos ne ovat isot?

Tuntuu, että ne ovat niin epänormaalit,eikä muilla ole semmoisia. Voisiko niiden koko olla yhteidessä rintojen kokoon?

eli mulla on 85D ja ajattelin, että muut isorintaiset naiset, onko teillä " normaalin" kokoiset nännipihat?

Rakastan isoja nännipihoja ;) / vilivallaton

Vierailija
76/142 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On turha miettiä mitä mieltä miehet ovat, harvalla on täydelliset rinnat. Usein tissimiehet ovat vain tyytyväisiä että naisellla on ylipäätään hyvänkokoiset rinnat, ei niitä kiinnosta estetiikka noin muuten. Krantuimpia tissien suhteen ovat miehet joille tissit itsessään eivät ole iso plussa, nämä miehet kiinnittävät huomion rintojen "vikoihin".

Vierailija
77/142 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vilivallaton kirjoitti:

Nam ;) / vilivallaton

Vierailija
78/142 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On turha miettiä mitä mieltä miehet ovat, harvalla on täydelliset rinnat. Usein tissimiehet ovat vain tyytyväisiä että naisellla on ylipäätään hyvänkokoiset rinnat, ei niitä kiinnosta estetiikka noin muuten. Krantuimpia tissien suhteen ovat miehet joille tissit itsessään eivät ole iso plussa, nämä miehet kiinnittävät huomion rintojen "vikoihin".

Olet ihan oikeassa!

Vierailija
79/142 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ihan oikeassa!

Miksi jotkut meistä miehistä käyttäytyy noin arvostamatta naisen rintoja? / vilivallaton

Vierailija
80/142 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tuo yksinpuhelija on???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän