Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen täysin arvoton vammainen luuseri!

Vierailija
29.03.2025 |

Aion tässä kirjoittaa tänään valmiiksi kirjeen jossa selitän kuinka paska olen ja tämä oli ainoa järkevä ratkaisu kun en tietysti ole sitä enää itse selittämässä. Se on siltä varalta ellen onnistu tässä alkuviikosta saamaan jatkoaikaa tälle paskalle elämälle sen enempää selittämättä.

Mutta jos ei onnistu niin en enää jaksa kun jatkuvia vastoinkäymisiä ja luopumisia ja terveys romuna ja jos vielä pitäisi tästä syvemmälle suohon mennä vain jotta olisi elossa ilman mitään elämää tai elämäniloa niin ei kiitos, pidä stanan paska maailma tunkkis!!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jotkut ovat. Hyvä että itse tiedostat asian. Jos se on sinulle ongelma, voit pyrkiä tekemään sille jotain.

Vierailija
2/19 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

OK, looser.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin pointtisi. Tsemppiä kuitenkin kaikkeen.

Vierailija
4/19 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, eli oikein hyvä kun kirjoitit tänne todella rehellisen vuodatuksen tunteistasi. Oli diagnoosisi, mikä hyvänsä, niin tarvitset toisen ihmisen antamaa tukea. 

Ennen sitä, vedä syvään henkeä, monta kertaa peräjälkeen. Ota ruokaa jääkaapista lautaselle ja syö, minkä pystyt. Vedä taas henkeä. 

Sinun pitää saada kaataa mielestäsi kaikki p4ska sinne minne se kuuluu. Joku ilmeisesti vielä on loukannut sinua. 

Kunhan tokenet 1,78%, niin soita 116 117, siellä osataan antaa sinulle osoite, mistä tätä tukea löytyy. 

Täältä sinulle pitkä kestohali.

Vierailija
5/19 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri se että itse havaitset ongelman, on hyvä lähtökohta. Seuraavaksi pitää selvittää, miten poistat tai ohitat ongelman. Tsemppiä suunnitteluun.

Vierailija
6/19 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot hyvä. Sulla on vaan stressiä. Ehkä koit itsesi ulkopuoliseksi. On mahdollisuuksia hyvälle elämälle. Ehkä on parempi ottaa lomaa? Voit parantaa muiden kanssa maailmaa myöhemmin.

Vierailija
7/19 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta mopo

Vierailija
8/19 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevassa arjalaisessa Suur-Perussuomessamme vammaiset abortoidaan jo ennen syntymää ja raskaana ollut sterloidaan. Pidämme rodun puhtaana.

Vierailija
9/19 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovuta vain. Olen nyt vasta tajunnut että olis kannattanut kuolla pois aikoja sitten

Vierailija
10/19 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkettäs jos ei naurattais😅

Vierailija
11/19 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä aurinko paistaa vielä risukasaan. Elämä on ihan mukavaakin välillä, joten yritä päästä yli angstistasi. 

Vierailija
12/19 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et uskalla kuitenkaan!

Vierailija
13/19 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta mopo

Millä rahalla???? Ostaisin jos pystyisi mutta kun ei ole työkykyinen ja terveys paska niin eipä onnistu. ap

Vierailija
14/19 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot hyvä. Sulla on vaan stressiä. Ehkä koit itsesi ulkopuoliseksi. On mahdollisuuksia hyvälle elämälle. Ehkä on parempi ottaa lomaa? Voit parantaa muiden kanssa maailmaa myöhemmin.

Tämä ei ole pelkkää stressiä vaan kaikkea mahdollista. Kaikenlaisia terveysongelmia ja diagnooseja ym. lista on loputon. Loma ei auta mitään jos ei ole varaa ja kun päivät kumminkin on tyhjää täynnä et mitä tämä ei jaksa perkele hlvetti oikeasti miksen saa vaikka sydäriä?????!!! ap

Vierailija
15/19 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä aurinko paistaa vielä risukasaan. Elämä on ihan mukavaakin välillä, joten yritä päästä yli angstistasi. 

Aurinko tuolla paistaa mutta se paistaa kaikille muille lempeästi paitsi minulle se sanoo "pala ja kidu!" ap

Vierailija
16/19 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko suurin ongelma läheisten ihmissuhteiden puute? 

Vierailija
17/19 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ap mutta elämä on harvoin elämisen arvoista. Vähiten haitallinen nautintokin on suomessa oikein käyttörikos. Kun saisi lääkettä jolla nukahtaisi lopullisesti niin pääsisi kaikista murheista.

Vierailija
18/19 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aurinko tuolla paistaa mutta se paistaa kaikille muille lempeästi paitsi minulle se sanoo "pala ja kidu!" ap

Aurinko paistaa maailmassa niin hyville kuin pahoille, se ei erottele kohdettaan. Otahan levon kannalta tämä päivä. 

Vierailija
19/19 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko suurin ongelma läheisten ihmissuhteiden puute? 

Se on yksi ongelma mutta vaikka olisi kavereita tai ystäviä ei nekään tilannettani parantaisi millään tavalla kun kukaan ei jaksa kauaa minua kun en pärjää millään elämän osa-alueella. Enkä myöskään kykenisi osallistumaan juuri mihinkään niin olisin hyvin paskaa seuraa. ap