Mies kertoo aina kaiken VIIME TINGASSA
Esim. jos hänellä on meno, johon tarvitsee minua, minut mukaan tai pelkän kyydin, kertoo hän sen aina viime tingassa, ei siis päiviä etukäteen vaikka tämä meno olisi hänellä tiedossa. Alkanut ärsyttää. Minulla voi olla oma meno, ruoanlaitto, pyykit tai jokin muu oma juttu, niin hyvä olisi tietää hänen meno etukäteen jotta voidaan sovittaa molempien menot samalle päivälle, mikäli sellaista tulee. Kerran hänellä oli lähtö paikkaan A, aamulla klo 08.00 piti olla paikalla, niin hän herätti minut 7.40 että lähdeks tuomaan, minä siis vielä nukkumassa. Todella veemäinen tyyli !
Kommentit (8)
Vaimoni on tuollainen. Tykkää muutenkin halveksua ja tehdä pikkukiusaa. Taitaa olla piilonarsisti.
Hämmentävää luettavaa. Jos tuollaisen kanssa aikoo elämänsä elää, kannattaisiko kuitenkin ensiksi "maksaa potut pottuina"? Testatkaa tilanne toisinpäin, että lähdette itse reissuun tai omiin menoihin ja huikkaatte asiasta viime tingassa lähtiessä?
Kyllä sujuvan arjen ja suhteen luottamuksen kannalta tuollainen käytös on iso red flag. Ei jatkoon.
Tämä samainen mieheni kertoi noin kuukausi sitten, kun hänen autonsa oli lähdössä huoltoon ja matkaa huoltamolle jonkin verran. Hän tiesi päivän ja kellonajan. Matkaa huoltamolle noin 20 minuuttia. Tarvitsi minut mukaan toisella autolla jotta pääsee kyydissäni kotiin ja sitten vien hänet taas hakemaan oman autonsa. Sain tiedon 20 minuuttia ennen starttia. Kerran hän oli lähdössä työmatkalle, kertoi hän, että tuotko minut kentälle huomenna, sain komennuksen. Sanoin, mene ihan millä lystää, soita Peelle tai Koolle, pääset heidän kyydissä. Onhan tuo nyt naurettava tyyli ! Ap
Tuo ei ole mikään viaton tai ärsyttävä tapa vaan puhdasta vallankäyttöä ehkäpä hieman sadistisella juonteella. Kiusantekoahan tuo on.
Mietipä tarkkaan ap, onko tämä ainoa asia, missä miehesi todellinen luonne ilmenee.
Tuttua. Meillä vastaavaa teki isä, joka vain otti ja lähti.
Mikä ongelma? Et suostu. Eihän mies ikinä opi, jos vain jätät omat hommasi ja taivut miehen menoihin.
Exäni oli tuollainen. Hänen mottonsa oli, että on helpompi saada anteeksi kuin lupa. Kerran huuteli ulko-ovelta, että lähtee viikoksi alpeille laskettelemaan. En tiedä mistä tämä tapa oli kotosin, koskaan en ollut mitään "lupaa" jättänyt antamatta. Eihän tuollaiseen voi luottaa ollenkaan, ei välitä puolisostaan yhtään vaan aiheuttaa tahallaan turvattomuutta.