Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia HOMEOPATIASTA?

Vierailija
01.02.2013 |

Ihan alkuun, en itse juurikaan usko moiseen mutta nyt olen valmis sitä kokeilemaan! Joten jos kommenttisi on "se on ihan huuhaata" ILMAN että sinulla on omakohtaista kokemusta asiasta, älä vaivaudu kommentoimaan! Olen menossa pojan kanssa vatsaongelmien takia homeopaattikääkärille, Mehiläisen erikoislääkäristä ei ainakaan ollut mitään apua...

Kommentit (115)

Vierailija
61/115 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko sen parantaa homeopatialla?

se tuskin on suurin ongelmasi. Mikä muu sulla on pielessä?

Vierailija
62/115 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt homeopatiaa vuodesta 1998. Olen asunut vuosia ulkomailla, sieltä tarttui mukaan. Aina ensin hoidan homeopatialla. Toiseen vaivaan se tehoaa paremmin, toiseen huonommin.

Minulla on niin paljon kaikkia kokemuksia, etten jaksa kirjoittaa. Yhä käytän, kaipa se jotain kertoo...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/115 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää vielä kertoa, että hoidan itse itseäni ( ja koko perhettä) homeopatialla. Minulla on iso oma apteekki. Kesällä käyn ranskassa ja taas täydennän varastojani.

Vierailija
64/115 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö

Vierailija
65/115 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2013 klo 15:20"]

... Joten jos kommenttisi on "se on ihan huuhaata" ILMAN että sinulla on omakohtaista kokemusta asiasta, älä vaivaudu kommentoimaan! ...

[/quote]

Vatsavaivat paranevat, kun laittaa tikun varpaan kynnen alle ja potkaisee seinään. Jos et ole kokeillut, älä väitä vastaan!

Vierailija
66/115 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2013 klo 18:45"]

Poika kärsi pahoista molluskoista. Niitä oli satoja ja esim. nivusissa ja taipeissa olevat usein tulehtuivat ja olivat kipeitä. Yritin vaikka mitä hoitokeinoja mutta molluskat pysyi. Sit joku vinkkas Calcium Carbonikumisista (homeopaattinen) ja päätin vielä kokeilla sitäkin. Se oli todella ällistyttävän tehokas, tosi pahat molluskat kuivahtivat yhtäaikaa parissa päivässä ja tekivät ruvet päälle. Uusia ei enää tullut. Pojan 9kk:n kärsimys helpottui heti seuraavana päivänä kun oltiin otettu ekat pillerit! Meillä oli D30 vahvuudella.

[/quote]

Siis kalsiumkarbonaatin(kalkkikivi) "vitaalienergia" veteen ravisteltuna ja laimennettuna, kunnes yhtäkään kalkkimolekyyliä ei ole jäljellä. Otetaan pisara tätä vettä, ja imeytetään laktoositablettiin.Vesi haihtuu, ja voila! Meillä on ontelosyylät parantava tuote. Mikä kohta tässä sinusta ei ole poppamiesalkemiaa?

Vierailija
67/115 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat oikeaa tietoa homeopatiasta, lue kirja Simon Flint "Villit vaihtoehdot. Uskomushoitokritiikkiä viisaille", Nordbooks 2014

Vierailija
68/115 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat oikeaa tietoa homeopatiasta, lue kirja Simon Flint "Villit vaihtoehdot. Uskomushoitokritiikkiä viisaille", Nordbooks 2014

Vierailija
69/115 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homeopatia on hienoa asia joka on todella toimiva. Valitettavasti se on lääkeyhtiöiden pahin vihollinen ja siksi sitä lyödään armottomasti näillä keskustelupalstoilla. Eihän tauteja saisi parantaa vaan niitä pitäisi lääkitä lääkkeillä jotka koukuttavat ja saattavat aiheuttaa muita sairauksia. 

Vierailija
70/115 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homeopatia on hienoa asia joka on todella toimiva. Valitettavasti se on lääkeyhtiöiden pahin vihollinen ja siksi sitä lyödään armottomasti näillä keskustelupalstoilla. Eihän tauteja saisi parantaa vaan niitä pitäisi lääkitä lääkkeillä jotka koukuttavat ja saattavat aiheuttaa muita sairauksia. 

Vierailija
71/115 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat oikeaa ja tuoretta tietoa homeopatiasta, lue kirja Simon Flint: Villit : Villit vaihtoehdot. Uskomushoitokritiikkiä viisaille, Nordbooks 2014

Vierailija
72/115 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se homeopatia oikein järkeen käy, mutta tunnen saaneeni siitä apua: multa on lähtenyt 30v. kestänyt heinäallergia, 20v. kestänyt syömishäiriö ja 10v. kestäneet pms- oireet.

Pääsin myös eroon vaivoista, joihin en apua pyytänyt enkä hoidon aikana edes ajatellut esim. pitkään jatkunut ihottuma. Samoin vasta huomasin, etten ole ollut flunssassakaan moneen vuoteen. Ennen olin perheen pahin nuhanenä ja tälläkin hetkellä muu perhe sairastaa, mutta minä en. Lapsi pyytää itse homeopaattista helpotusta flunssaansa ja vain vähän niiskuttelee. Skeptinen mies on korkeassa kuumeessa. 

Kovasti ihmiset vetoaa tuohon placebo- puoleen, mutta vaikka se olisikin ainoa mikä homeopatiassa auttaisi, mitä sitten. Itse olen melko välinpitämätön mitä tulee vaikutusmekanismiin, kunhan tervehtyminen tapahtuu. Ihanaa olla kokonaisvaltaisesti terve. Suosittelen lämpimästi.

Vierailija
73/115 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehtohoidoista ja homeopatiasta ilmestyy uusi kirja 5.2.2016. Hakusana: Nordbooks, Facebook

Vierailija
74/115 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi vaihtoehtohoitoja ja homeopatiaa koskeva kirja ilmestyy 5.2.2016. Hakusana: Nordbooks, Facebook

Vierailija
75/115 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ei pelkkä usko riitä.

Rovaniemi, 1992.

Rovaniemen kihlakunnanoikeus totesi tammikuussa yksityisyrittäjä Ritva Tuulikki Rissasen syylliseksi kuolemantuottamukseen ja tuomitsi hänet kuuden kuukauden ehdolliseen vankeuteen. Rissanen oli edellisenä keväänä hoitanut Lauri Niemelä -nimistä ranualaista poikaa, joka sairasti sokeritautia. Rissasen neuvosta Laurin vanhemmat jättivät lääkärin määräämän insuliinihoidon pois ja hoitivat poikaa ns kuhne-kylvetyksellä. Laurilla oli todettu sokeritauti 11.2.1991Lapin keskussairaalassa. Rissanen aloitti kylpyhoidot 19.2.1991. Lauri kuoli 25.4.1991. Kuolinsyytutkimuksen mukaan kuolema aiheutui sokeritautikoomasta ja siihen liittyneestä elimistön happamuustilasta.

Vierailija
76/115 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse uskon että alttius uskoa homeopatiaan ja esim. jumalolentoihin korreloi ihmisen yksinkertaisuutta. Älykkäissä ihmisissä on selkeästi pienempi joukko uskovaisia, ja kyllä homeopatiaan uskominen ainakin omassa ammattikunnassa on hyvin harvinaista. Toisaalta suon ihmisille mahdollisuuden parantaa omaa oloa jos tällaisiin asioihin uskominen tuo turvaa ja helpotusta, esim. vankien uskoontulo on hieno asia ja luultavasti vähentää rikoksen uusimisen todennäköisyyttä.

Vierailija
77/115 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella on keksitty uusi homeopaatinen lääke: Homeopatia - voodoo-CAM. Parantaa kaikki taudit, myös syövän. Katso "Liinanblogi".

Vierailija
78/115 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri Heikki Hemminki esittää Duodecimissä, että vaihtoehtohoitojen nimittäminen uskomushoidoksi olisi tehtävä rangaistavaksi. Heikki Hemminki, ovatko voodoo-CAM, samaani-CAM sekä muti-CAM vaihtoehtoja lääketieteelle vai huuhaata? Muti on Afrikan laajimmalle levinnyt lääke, joka tehdään leikkaamalla elävistä albiinoista jäseniä ja jauhamalla ne. Et erotellut eri uskomushoitoja.

Vierailija
79/115 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tamperelainen Camilla Holsmtröm WellnesLab:sta on hylännyt homeopatia-CAM:n ja siirtynyt voodoo-CAM:n. Hän aloittaa vastaanoton 1.8.2016. Olen ollutr harjoittelupotilaana, ja olkinuken neulat tuntuvat mukavilta.

Vierailija
80/115 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homeopatia on Keravan Inkeroisista kotoisin olevan Toivon KYLTTYYRIÄ.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän