Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia HOMEOPATIASTA?

Vierailija
01.02.2013 |

Ihan alkuun, en itse juurikaan usko moiseen mutta nyt olen valmis sitä kokeilemaan! Joten jos kommenttisi on "se on ihan huuhaata" ILMAN että sinulla on omakohtaista kokemusta asiasta, älä vaivaudu kommentoimaan! Olen menossa pojan kanssa vatsaongelmien takia homeopaattikääkärille, Mehiläisen erikoislääkäristä ei ainakaan ollut mitään apua...

Kommentit (115)

Vierailija
21/115 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ettei kokeiltu erikseen maidoton, munatonta jne. vaan karsittu kunnolla kaikki mahdolliset pois esim. viikoksi? Meidän pojalla oli ihan samanlainen vaiva, ja vasta tiukalla karsinnalla ne syylliset löytyi, lähemmäs 2-vuotiaana: maito, muna, kaura, soija ja herne. Ensin kokeilin esim. vain maidotonta ja luulin ettei ole maitoalleria kun ei auta jne. Vuoden päästä jo sitten parani. Eihän homeopatiasta haittaa kai ole, mutta ei se paranna alleriaa jos vika on siinä.

Vierailija
22/115 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika kärsi pahoista molluskoista.

Niin meilläkin. Tiedätkö millä aineella lähtivät? Ei millään, ihan ajan kanssa katosivat. Eli ihan samasta syystä kuin teilläkin.

Se, että sä otit vesilitkua samaan aikaan, ei todellakaan tarkoita, että sillä oli joku vaikutus. Ne sata muuta ihmistä, joilla homeopaattilitkun jälkeen joutui venaamaan viikkoja tai kuukausia, eivät asiasta kirjoittele.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/115 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoitanut koiraani homeopaattisilla valmisteilla, joita eläinlääkäri on antanut. Enää ei anaalirauhaset ja korvatulehdukset koiraa kiusaa.. ja niille huuhaa tyypeille tiedoksi, että monet lääkevalmistajat ovat ottaneet joitain homeopaattisia valmisteita itselleen, modannut niitä hieman ja rekisteröineet, että voivat myydä niitä lääkkeinä. Suosittelen.. ite hoidan rajuja hyttysen pureman paukamia homeopaattisella tuotteella--> paranee eikä kutita.

Vierailija
24/115 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
25/115 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2013 klo 15:25"]

Hoiti homeopatialla pientä korvatulehdusta, joka kehittyi keskikorvan tulehdukseksi ja yleistulehdustilaksi, joka oli viedä kuulon ja tappaa?

[/quote]

Taasko sinä sitä juttuasi kailotat? Tapahtuiko se siellä lentokoneessa vai lentokoneen siivellä?

Homeopatialla lähtee isompikin korvatulehduslopullisesti! Näin minun perheessäni ja piste.

Vierailija
26/115 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin ehdimme jo käymään homeopaattilääkärillä. Saimme kahta eri homeopaattista valmistetta ja valtavan määrän käytännön vinkkejä ja ohjeita. Samalla sain homeopaattisen valmisteen toiselle lapselleni, joka vuorostaan kärsii jatkuvasta ummetuksesta. Nyt muutaman päivän aikana ei ole tapahtunut mitään ihmeparantumista, mutta "jotain" tuntuu pojan kropassa olevan meneillään. Eli odotellaan ja katsotaan. Mutta toisella lapsella tuntuu nuo helmet auttavan ummetukseen! Poika on siis 2 vuotta syönyt päivittäin movicolia ja jos päivä-pari on jäänyt väliin, niin itkuisia vessareissuja oli tiedossa, viimeksi viime viikolla. No nyt hän on ollut melkein viikon ilman movicolia ja suoli toimii hienosti! Eli jotain tehoa niissä tuntuu olevan! Tulen vaikka raportoimaan taas, kun on enemmän kokemusta! ap

Vierailija
27/115 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2013 klo 17:08"]

--------Poika on siis 2 vuotta syönyt päivittäin movicolia ja jos päivä-pari on jäänyt väliin, niin itkuisia vessareissuja oli tiedossa, viimeksi viime viikolla. No nyt hän on ollut melkein viikon ilman movicolia ja suoli toimii hienosti! Eli jotain tehoa niissä tuntuu olevan! 

Järkyttävää! Kysy siltä homeopaattilääkäriltä voiko hän hoitaa pois ne movicolilääkejäämät lapsen kehosta!

Vierailija
28/115 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terppa!

Oon käyttänyt homeopatiaa mm. puolison vatsatautiin, auttoi hänelle. Lisäksi olen käyttänyt sitä lasten flunssan/ kuumetilojen hoitoon, toiminut näissäkin vallan hyvin. Lisäksi paikoissa joissa olen käynyt synnyttämässä on ollut homeopatia käytössä ja on silloin toiminut hyvin. Viimeisin tapaus jossa olen käyttänyt homeopatiaa taisi olla kun käteni venähti pahasti. Pissalla käydessä en saanut edes housuja takas ylös saati suihkuun mennessä en saanut paitaa pois. Otin Arnicaa joka vastasi oireitani ja oireet olivat seuraavana päivänä poissa. Olin todella kummissani sillä kivut olivat olleet kamalia ja kättä ei pystynyt nostamaan lähes ollenkaan. Hyvä vaan. Tästä on aikaa muutama viikko, eikä ole mitään kipuja kädessä vaikka kuinka nostelen tai kääntelen. Kummaa on että niitä kipuja ei vienyt edes särkylääke pois vaikka kuinka särkylääkkeisiin uskon ja niiden tehoon! :)

Itse olen aika skeptinen kaiken suhteen, mutta jos homeopatia toimii eläimillä, vauvoilla ja koomapotilailla, niin olen sille antanut mahdollisuuden omalla kohdalla.

Jos homeopatia ei ole jollain toiminut on kyseessä yleensä väärä aine. Joskus se myös johtuu siitä että kyseinen henkilö on itse pilannut aineen vaikutuksen mm. kahvia juomalla tai voimakkailla tuoksuilla. siis nämä vain esimerkkinä. Näitä asioita on lisää. Jotenkin itsestä tuntuu ettei suomessa ole hirveästi klassisen homeopatian ammattilaisia...? Itse olen homeopatiasta paljon lukenut ja vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta.

Ite oon hankkinu homeopaattisen kitin ulkomailta, jossa on 42 eri ainetta. mukana tuli myös ohjevihkonen

Oon kyl huomannu että Suomessa ei arvosteta yhtään homeopatiaa, mutta joissain maissa homeopatia on yleistä ja arvostettua.

Vierailija
29/115 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AIVAN ehdoton korvatulehduksiin! 

Vierailija
30/115 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
31/115 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi nuo pillerit eivät itsessään ole vaarallisia, kun niitä lapsillekin annetaan. Se sen sijaan on vaarallista, että lääkehoitoa vaativat sairaudet pahenevat, kun vanhemmat "hoitavat" lapsiaan näillä uskomushoidoilla.

Kyllä, kokemusta on. Tuttu äiti käytti homeopatiaa ja homeopaatin neuvoja allergiseen vauvaansa. Vauva joutui ambulanssilla sairaalaan hengenvaarallisen reaktion takia. Toinen äiti jätti hoitamatta korvatulehduksen lääkärin määräämillä lääkkeillä ja "hoiti" kaksivuotiastaan homeopatialla. Vei uudestaan lääkäriin vasta, kun päivähoitopaikasta ohjattiin. Tulehdus oli levinnyt sisemmälle korvaan ja lisäksi silmään.

Jokainen aikuinen saa syödä vaikka koirankakkaa, jos uskoo siitä olevan apua. Sääliksi käy pienet lapset, jotka ovat huuhaa-vanhempiensa armoilla.

Kukaan ei ole (tässäkään ketjussa) pystynyt nimeämään yhtään ainoaa sairautta, joka ei parane itsekseen tai jossa ei esiinnyt taudinkuvan vaihtelua ja/tai lieventymistä ajoittain ja joka olisi parannettu homeopatialla.

Itse jopa otin vuosi sitten yhteyttä kuuluisaan, pk-seudulla toimivaan homeopaattiin ja kyselin mahdollisuutta laajasti allergisen lapsemme hoitoon. Kerroin samalla rehellisesti, että olen länsimaiseen lääketieteeseen uskova ihminen. Tuo homeopaatti totesi suoraan, ettei hoidoista ole apua, ellen usko niihin (!). Emme siis menneet vastaanotolle.

Miten järkevien aikuisten on mahdollista uskoa veden muistiin ja siihen, että mitä enemmän vettä laimennetaan, sen vahvempaa lääkettä siitä tulee?

Se, että paranee flunssasta samoihin aikoihin kun on alkanut syömään sokeripillereitä, on ihan yhtä todennäköistä kuin se, että flunssa alkaa hellittää samoihin aikoihin, kun syö suklaata sohvalla peiton alla ja tuijottaa hömppäsarjoja.

Vierailija
32/115 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissallani oli matoja homeopaattinen matolääke auttoi ja kissa on nyt terve.

Vierailija
33/115 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käytettiin homeopaattisia e-pillereitä.

Vierailija
34/115 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ettei kokeiltu erikseen maidoton, munatonta jne. vaan karsittu kunnolla kaikki mahdolliset pois esim. viikoksi?

ei ole koskaan juonut maitoa, kananmuna-allergia verikokeidenkin mukaan, viljaton auttoi hetkellisesti ja pitkään hänellä oli vain n.15 ruoka-ainetta ruokavaliossa. Mutta kun oireilee suolistolla, ei siihen ole testejä... Eli en enää keksi mikä ruoka-aine voisi aiheuttaa oireet, koska kaikki mahdollinen on ollut pois ruokavaliosta jossain vaiheessa. Monet ruoka-aineet, lähinnä hedelmät, rikkovat ihon pyllystä joten ne on ollut helppo karsia pois. ap

Vierailija
35/115 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko vain haukkua homeopatiaa... Olen saanut korvaamatonta apua homeopatiasta. Homeopatia ja perinteinen lääketiede voivat parhaimmillaan tukea toisiaan, kuten monissa etelämmissä Euroopan maissa. En ole paras asiantuntija, mutta omakohtaisen sekä ystävien kokemusten myötä voin lämpimästi suositella ainakin kokeilemaan.

Vierailija
36/115 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvatulehduksista suurin osa on virusten aiheuttamia, jokaisen juntinkin pitäisi tietää, että virukseen ei antibiootti auta.

Vierailija
37/115 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

korvatulehduskierre saatiin loppumaan sekä kerran keuhkokuumeen yskä saatiin loppumaan johon ei kolmet antibiottikuurit auttaneet. Sen jälkeen perheen asiat hoidetaan enssijaisesti vaihtoehtohoidoilla kun että viedään muilta tarvitsijoilta lääkäreiden palvelut sekä lääkkeet. Se vasta on yhteiskunnalinen teko olla kuormittamatta ylikuormitettua yhteiskuntaa.

Vierailija
38/115 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko vain haukkua homeopatiaa...

Onhan se pakko, kun aikuiset ihmiset kuvittelevat pelkän veden auttavan sairauksiin. Päässähän teillä täytyy olla vikaa.

Mikä siinä vedessä on niin ihmeellistä, että se ei toimi silloin kun tutkija sitä testaa? Mikä se keijukainen on, joka homeopatian tehon jemmaa aivan välittömästi, kun kyse on tutkijasta?

Sanokaa edes yksi sairaus, joka ei parane itsestään, mutta paranee homeopatialla. Ei sellaista olekaan.

Vierailija
39/115 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuluvat ns edam ryhmään. Muita juustoja eivät uskalla kokeilla koska ne ovat pahoja vaikka eivät ole ikinä maistaneet niitä. Ennakkoluulo on luulotauti parhaimmillaan.

Pakko vain haukkua homeopatiaa... Olen saanut korvaamatonta apua homeopatiasta. Homeopatia ja perinteinen lääketiede voivat parhaimmillaan tukea toisiaan, kuten monissa etelämmissä Euroopan maissa. En ole paras asiantuntija, mutta omakohtaisen sekä ystävien kokemusten myötä voin lämpimästi suositella ainakin kokeilemaan.

Vierailija
40/115 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvatulehduksista suurin osa on virusten aiheuttamia, jokaisen juntinkin pitäisi tietää, että virukseen ei antibiootti auta.

Wikistä: "Bakteerit aiheuttavat noin kolme neljäsosaa välikorvatulehduksista, ja niistä tyypillisin aiheuttaja on pneumokokki. Lopuissa tapauksissa sairauden on saanut aikaan jokin virus"

Tosin onhan antibiooteissa kuitenkin aina vähän vettä, vaikka sitten ilmankosteutta, ja jokunen vesimolekyyli niistä on joskus ollut kosketuksissa sellaiseen molekyyliin, joka on antiviraali, joten kyllähän antibioottien homeopaatin mielestä pitäisi tehota aivan kaikkiin vaivoihin. Tosin saman asian pitäisi hoitaa sekin, että solujen sisäinen vesi koskettaa virusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi