Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia HOMEOPATIASTA?

Vierailija
01.02.2013 |

Ihan alkuun, en itse juurikaan usko moiseen mutta nyt olen valmis sitä kokeilemaan! Joten jos kommenttisi on "se on ihan huuhaata" ILMAN että sinulla on omakohtaista kokemusta asiasta, älä vaivaudu kommentoimaan! Olen menossa pojan kanssa vatsaongelmien takia homeopaattikääkärille, Mehiläisen erikoislääkäristä ei ainakaan ollut mitään apua...

Kommentit (115)

Vierailija
41/115 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kait ainoa takapajula missä homeopatiaa ei laajasti käytetä. Siihen mihin saksalainen uskoo ja luottaa se on yleensä alansa laadukkainta ja saksalaisethan käyttävät laajasti homeopatiaa.

Pakko vain haukkua homeopatiaa...

Onhan se pakko, kun aikuiset ihmiset kuvittelevat pelkän veden auttavan sairauksiin. Päässähän teillä täytyy olla vikaa. Mikä siinä vedessä on niin ihmeellistä, että se ei toimi silloin kun tutkija sitä testaa? Mikä se keijukainen on, joka homeopatian tehon jemmaa aivan välittömästi, kun kyse on tutkijasta? Sanokaa edes yksi sairaus, joka ei parane itsestään, mutta paranee homeopatialla. Ei sellaista olekaan.

Vierailija
42/115 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennakkoluulo on luulotauti parhaimmillaan.

Mulla on myytävänä vettä, jonka avulla voi elää ikuisesti. Hinta on 1000€/litra. Tää vesi on ollut useaan kertaan kosketuksissa syöpäsoluihin, muinoin historiassa, ja syöpäsoluthan ovat ajattomia soluja, jotka eivät odottamalla kuole koskaan, joten vesimolekyylit muistavat tuon.

Vai oletko ennakkoluuloinen? Miksi? Olihan mulla sentään tasan yhtä hyvät perustelut veden toimivuudelle kuin homeopaatilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/115 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et yritä käännyttää alkoholisteja tai narkkareita niin tekisit kerrankin hyvän teon. Jos huomattava määrä ihmisistä saa apua terveydellisiin ongelmiin niin sehän on hyvä asia eikö vain? Ainut miinus tässä on lääketeollisuudelle joka ei rikastu tästä toiminnasta. Herää tässä kysymys että oletko sinä lääkelobbari?

Ennakkoluulo on luulotauti parhaimmillaan.

Mulla on myytävänä vettä, jonka avulla voi elää ikuisesti. Hinta on 1000€/litra. Tää vesi on ollut useaan kertaan kosketuksissa syöpäsoluihin, muinoin historiassa, ja syöpäsoluthan ovat ajattomia soluja, jotka eivät odottamalla kuole koskaan, joten vesimolekyylit muistavat tuon. Vai oletko ennakkoluuloinen? Miksi? Olihan mulla sentään tasan yhtä hyvät perustelut veden toimivuudelle kuin homeopaatilla.

Vierailija
44/115 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoiti homeopatialla pientä korvatulehdusta, joka kehittyi keskikorvan tulehdukseksi ja yleistulehdustilaksi, joka oli viedä kuulon ja tappaa?

tuppaa käymäään! Lopulta puhkotaan ja laitetaan putket.

Miksei pidetä rekisteriä?

Vierailija
45/115 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketjuun ei kaivattu noita huuhaan huutelijoita, vaan kysyttiin homeopatiaa KOKELLEIDEN kokemuksia, hyviä tai huonoja sellaisia! ap

Vierailija
46/115 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoiti homeopatialla pientä korvatulehdusta, joka kehittyi keskikorvan tulehdukseksi ja yleistulehdustilaksi, joka oli viedä kuulon ja tappaa?

tuppaa käymäään! Lopulta puhkotaan ja laitetaan putket. Miksei pidetä rekisteriä?

nimimerkillä herpes kirjoittajan yksinpuheluita.

Vierailija
47/115 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka noita viittii joka ketjussa lukea? Johan me osataan ne ulkoa eikä välitetä tippaakaan:)

Itse olen hoitanut homeopatialla lasteni korvatulehdukset enkä antanut antibioottihoitoa. Homeopaattilääkäri antoi nämä vakipajattajan ``sokeripillerit`` ja sanoi ettei tulehduksia tule kuin lievänä pari kertaa ja sitten loppuu kokonaan. No, niinhän siinä kävi mutten tiedä vieläkään mistä hän tiesi ettei enää uusiudu?????

Labrassa ensin todettu angiina on hoidettu homeopatialla siis näillä ´´sokeripillereillä´´ ja labrakokein todettiin myös terveeksi.

Koko perheeltä on hoidettu yskät, nuhat, keuhkoputkentulehdukset, silmätulehdukset homeopatialla. Kaikki haavat, ruvet ja vyöruusu (2x) on hoidettu homeopaattisella Calendula- liuoksella menestyksekkäästi!!!

Minun kokemuksiani on vaikea kenenkään kumota sillä varmaankin 20v kertoo jo jotain:) Oikein piti miettiä olenko ostanut MITÄÄN lääkettä apteekista tänä aikana. Sitten muistin, että kerran ostin hiilitabuja ja voimakasta yskänlääkettä kun en kerinnyt luontaituotekauppaan. Yskänlääkkeen kaadoin lopulta vessanpöntöstä alas TEHOTTOMANA ja hain luontaistuotekaupasta Drosinulaa ja avot!

Toisaalta minua ärsyttää nämä ``en usko jutut`` sillä jos te toistuvasti haette apua tavalliselta lääkäriltä samaan tautiin niin onhan tuo teidän ``uskonne`` ainutlaatuista!

Vierailija
48/115 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se pakko, kun aikuiset ihmiset kuvittelevat pelkän veden auttavan sairauksiin. Päässähän teillä täytyy olla vikaa.

Mikä siinä vedessä on niin ihmeellistä, että se ei toimi silloin kun tutkija sitä testaa? Mikä se keijukainen on, joka homeopatian tehon jemmaa aivan välittömästi, kun kyse on tutkijasta?

Sanokaa edes yksi sairaus, joka ei parane itsestään, mutta paranee homeopatialla. Ei sellaista olekaan.

Onko se sulta jotenkin pois, jos osa ihmisistä kokee saavansa apua siitä (minä mukaan lukien):D Miten se voi järkyttää sun mielenrauhaa noin paljon :D ihmettelenpä vain :)

Vierailija
49/115 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka tietää asian -niinkö?

Vierailija
50/115 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On riittävän terve sen kestämään:)

Vierailija
51/115 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi uskoa modernilääkkeisiin jos toistuvasti sairastuu samaan sairauteen? Usko pitää olla uskomattoman kova lääkäreihin ja lääkkeisiin jos ei huomaa että jotain on pahasti pielessä.

Kuka noita viittii joka ketjussa lukea? Johan me osataan ne ulkoa eikä välitetä tippaakaan:) Itse olen hoitanut homeopatialla lasteni korvatulehdukset enkä antanut antibioottihoitoa. Homeopaattilääkäri antoi nämä vakipajattajan ``sokeripillerit`` ja sanoi ettei tulehduksia tule kuin lievänä pari kertaa ja sitten loppuu kokonaan. No, niinhän siinä kävi mutten tiedä vieläkään mistä hän tiesi ettei enää uusiudu????? Labrassa ensin todettu angiina on hoidettu homeopatialla siis näillä ´´sokeripillereillä´´ ja labrakokein todettiin myös terveeksi. Koko perheeltä on hoidettu yskät, nuhat, keuhkoputkentulehdukset, silmätulehdukset homeopatialla. Kaikki haavat, ruvet ja vyöruusu (2x) on hoidettu homeopaattisella Calendula- liuoksella menestyksekkäästi!!! Minun kokemuksiani on vaikea kenenkään kumota sillä varmaankin 20v kertoo jo jotain:) Oikein piti miettiä olenko ostanut MITÄÄN lääkettä apteekista tänä aikana. Sitten muistin, että kerran ostin hiilitabuja ja voimakasta yskänlääkettä kun en kerinnyt luontaituotekauppaan. Yskänlääkkeen kaadoin lopulta vessanpöntöstä alas TEHOTTOMANA ja hain luontaistuotekaupasta Drosinulaa ja avot! Toisaalta minua ärsyttää nämä ``en usko jutut`` sillä jos te toistuvasti haette apua tavalliselta lääkäriltä samaan tautiin niin onhan tuo teidän ``uskonne`` ainutlaatuista!

Vierailija
52/115 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On riittävän terve sen kestämään:)

Vierailija
53/115 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jollakin homeopaattisella rohdolla, nimeä en muista. Oli pakko kokeilla kun ei saanut särkylääkkeitä yliherkkyyden vuoksi käyttää.

Kertokaapa te tislatusta vedestä vänkytjät, että mistä mun puolivuotias tiesi feikata kipunsa pois just tuon homeopaattisen rohdon avulla, kun taas ilman sitä mikään ei auttanut: itki vaan lohduttomasti ja ikenet kutisi?

Vierailija
54/115 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaiheeseen, ettei kutissut enää. Jokainen, jolla on ollut hampaita "tehneitä" lapsia, tämän tietää.

Vierailija
55/115 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi vyöruusu voi tulla uudelleen ja uudelleen, koska se jää pesimään elimistöön ja aktivoitua pitkienkin aikojen jälkeen.

Korvatulehduskierrekin yleensä katkeaa, kun lapsi on kasvanut isommaksi. Fiksu homeopaatti osasikin sanoa, että muutama tulehdus varmaan vielä tulee homeopaattisesta "hoidosta" huolimatta :D

Mutta uskovainen on uskovainen, etenkin homeopatiauskovainen :D

Kuka noita viittii joka ketjussa lukea? Johan me osataan ne ulkoa eikä välitetä tippaakaan:)

Itse olen hoitanut homeopatialla lasteni korvatulehdukset enkä antanut antibioottihoitoa. Homeopaattilääkäri antoi nämä vakipajattajan ``sokeripillerit`` ja sanoi ettei tulehduksia tule kuin lievänä pari kertaa ja sitten loppuu kokonaan. No, niinhän siinä kävi mutten tiedä vieläkään mistä hän tiesi ettei enää uusiudu?????

Labrassa ensin todettu angiina on hoidettu homeopatialla siis näillä ´´sokeripillereillä´´ ja labrakokein todettiin myös terveeksi.

Koko perheeltä on hoidettu yskät, nuhat, keuhkoputkentulehdukset, silmätulehdukset homeopatialla. Kaikki haavat, ruvet ja vyöruusu (2x) on hoidettu homeopaattisella Calendula- liuoksella menestyksekkäästi!!!

Minun kokemuksiani on vaikea kenenkään kumota sillä varmaankin 20v kertoo jo jotain:) Oikein piti miettiä olenko ostanut MITÄÄN lääkettä apteekista tänä aikana. Sitten muistin, että kerran ostin hiilitabuja ja voimakasta yskänlääkettä kun en kerinnyt luontaituotekauppaan. Yskänlääkkeen kaadoin lopulta vessanpöntöstä alas TEHOTTOMANA ja hain luontaistuotekaupasta Drosinulaa ja avot!

Toisaalta minua ärsyttää nämä ``en usko jutut`` sillä jos te toistuvasti haette apua tavalliselta lääkäriltä samaan tautiin niin onhan tuo teidän ``uskonne`` ainutlaatuista!

Vierailija
56/115 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kait ainoa takapajula missä homeopatiaa ei laajasti käytetä. Siihen mihin saksalainen uskoo ja luottaa se on yleensä alansa laadukkainta ja saksalaisethan käyttävät laajasti homeopatiaa.

Onhan se pakko, kun aikuiset ihmiset kuvittelevat pelkän veden auttavan sairauksiin. Päässähän teillä täytyy olla vikaa. Mikä siinä vedessä on niin ihmeellistä, että se ei toimi silloin kun tutkija sitä testaa? Mikä se keijukainen on, joka homeopatian tehon jemmaa aivan välittömästi, kun kyse on tutkijasta? Sanokaa edes yksi sairaus, joka ei parane itsestään, mutta paranee homeopatialla. Ei sellaista olekaan.

Eikä ole sen kummemmin homeopaattisiin rohtoihin koskenut.

Vierailija
57/115 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

takuu varmasti mieli on kovasti sairas niinkuin tässä huomataan. Yrittää kaikin tavoin kiusata vaikka tietää että hän on väärässä kun kerta niin monet saavat apua kaikenlaisiin vaivoihin eikä tämä ole häneltä mitenkään pois (niinkuin tässä jo todettiinkin). Kyllä kismitys on kova.

Eikä ole sen kummemmin homeopaattisiin rohtoihin koskenut.

Vierailija
58/115 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko sen parantaa homeopatialla?

Vierailija
59/115 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

syömishäiriöitä. Homeopaattisen hoidon jälkeen ei ole kumpaakaan. Myös pms-oireet, kaamosmasennus ja satunnainen ahdituneisuss on tiessään. Olen todella kiitollinen. Ja itsekin olin skeptinen, kun homeopaatille menin. Hän sanoi, että ihan sama uskotko vai et. Ja vaikka pparaneminen olisikin johtunut placebosta, ei sillä ole minulle käytännössä merkitystä, koska olen parantunut.

Vierailija
60/115 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaiheeseen, ettei kutissut enää. Jokainen, jolla on ollut hampaita "tehneitä" lapsia, tämän tietää.

Jokainen, jolla on ollut hampaita tehneitä lapsia, tietää ettei hammasitku pääty aina kuin seinään sattumalta tasan vartti rohdon antamisesta, ellei se nyt jollakin tapaa auta. :-)

Voi voi. Tässäkin ketjussa näkee sen, miten kovasti ihminen pelkää oman maailmankuvansa romahtamista: jos joku toinen tapa hoitaa asia toimiikin paremmin kuin oma. Mahtaa olla kontrollifriikille hankalaa sietää toisia ihmisiä.

Kas kun kiinalainen lääketiedekin poikkeaa länsimaisesta aika radikaalisti, ja hyvin ovat siellä eläneet ja pärjänneet. Itsekin sain avun poskiontelotulehduskierteeseen, muutaman vuoden lähes tauottoman antibioottikuurin jälkeen. Ja pitänee lisätä - parinkymmenen täysin tehottoman antibioottikuurin jälkeen. Kaksi hoitokertaa ja muutama rohto mukaan, po-tulehdus parani ja täysin terveenä on saanut olla.

Että sillä lailla. Länsimainen lääketiede on kyllä ahdasmieliselle pelastus, mutta mitäs sitten kun sekään ei toimi samalla tavalla kaikille? Eihän täällä osata edes allergioita/astmaa hoitaa, kortisonilla vaan peitetään kaikki oireet ja lääkäri on tyytyväinen.

Kyllä oli lääkäreillä ja lastenlääkäreillä kiukussa pitelemistä, kun lapseni oli syntymässä ennen aikojaan ja kieltäydyin kortisonipiikistä. Turvauduin tähän maagiseen homeopatiaan ja lääkäreiden yllätykseksi lapsi olikin terve, eikä epäkypsistä keuhkoista ollut tietoakaan. Anteeksi ne sentään pyysivät tomppelia käyttäytymistään. Edellisen lapsen kohdalla annoin laittaa kortisonin ja voi helvata millaiset seuraukset sillä oli.

Ei kiitos länsimaiselle lääketieteelle niin kauan kuin vaihtoehtohoito auttaa. Ja voihan noita homeopatian perusteesejä poimia kuin rusinoita pullasta ja paiskoa niitä päin naamaa. Ei sun tarvi uskoa, jotta se jollakin toimisi.

p.s. toivottavasti sulla ei ole tytärtä, joka synnytyksessä turvautuisi johonkin vaihtoehtoiseen kivunlievitykseen. tai päättäisi hoitaa lastansa homeopatian keinoin... oh the irony...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme