Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia HOMEOPATIASTA?

Vierailija
01.02.2013 |

Ihan alkuun, en itse juurikaan usko moiseen mutta nyt olen valmis sitä kokeilemaan! Joten jos kommenttisi on "se on ihan huuhaata" ILMAN että sinulla on omakohtaista kokemusta asiasta, älä vaivaudu kommentoimaan! Olen menossa pojan kanssa vatsaongelmien takia homeopaattikääkärille, Mehiläisen erikoislääkäristä ei ainakaan ollut mitään apua...

Kommentit (115)

Vierailija
81/115 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmalla toiseksi eniten käytetty lääkintämuoto.

Vierailija
82/115 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

NIIN ON. KEHITYSMAILLA EI OLE VARAA NYKYLÄÄKETIETEESEEN!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/115 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arnica on tosi hyvää. Itseltä leikattiin rinnat jossa oli kyhmyjä ja samalla hiukan pienennettiin niskaongelmien takia ja otettiin samalla kertaa kaavoista pois yksi "pahkura" johon tuli viisi tikkikiä. Söin pari viikkoa ennen toimenpiteitä Arnica pillereitä ja jatkoin purkin loppuun lähes kuukauden ajan. Kun leikkaukset oli tehty, niin aloin heti käyttämään myös Arnica-voidetta kasvon leikkaushaavaan ja rintojen leikkaushaavoihin. Jälkitarkastuksessa kirurgi ihmetteli kuinka hyvin leikkaushaavat ovat parantuneet kummastakin "Sinulla on ilmeisesti hyvät geenit". Oli ylpeä myös leikkausjäljistään. Loppujen lopuksi Minulla ei ole hyvät geenit leikkausjäljistä, siitä on osoitus kahdesta aikaisemmasta leikkauksesta, joita olen haaveillut parannettavaksi uudintaleikkauksilla. Niihin olen nyt alkanut käyttämään voidetta ja hiukan kuroutuneet umpeen, samoin raskausarvet, siis todella pitkäaikaista rasvausta vaatii, puhutaan vuodesta ainakin. Voidetta käytin pitkään vuoden joka päivä ja senkin jälkeen silloin tällöin. Siis todella kärsivällisesti. Viisi vuotta nyt kulunut ja kasvoista vaikea löytää arpea, edes lääkäri ei löytänyt kun kerran näytin. Rinnoista ei kukaan huomaa että leikattu kun käyn salilla ja tyttöjen kanssa suihkussa. Kehuivat kuinka hyvännäköiset ja kun kerran eivät huomaa leikkuujälkiä, niin en ole kertonut. Leikkuujäljet ovat aika suure, nännit on siirretty, alhaalla pitkät viillot ja nänneistä suoraan alas pystyviillot. Mutta mitään ei enää huomaa. Minä en usko Arnica-vuoteen tekoon, tiedän sen tehon. Niin ja äitini joka kärsii levottomista jaloista, hänelle annoin ja nyt pyytää lisäpurkkia "ainut joka tehoaa".

Vierailija
84/115 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielipide jos se nyt jotain kiinnostaa

parhaimpiin valheisiin on leivottu osa totuutta :)

homeopatia voi auttaa tiettyihin vaivoihin, onhan kyseessä kuitenkin ravinto/rakennusmateriaali jota solu tarvitsee. 

paras vaihtoehto on että luottaa lääketieteeseen mutta muistaa että luonnolliset keinot ovat hyviä.  

Vierailija
85/115 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon mieluimmin espoolaista homeopatianopettajaa Camilla Holmströmiä, joka takaa hopeaveden ja homeopaattisten lääkkeiden tehon ja vaarattomuuden.

Vierailija
86/115 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kärsin keskenmenon jälkeen hormonaalisesta epätasapainosta. Tunsin oloni tosi epämukavaksi omassa kropassani, mielialat heitteli jne. Lääkärit olisivat määränneet vain mieliealalääkkeitä, uskoivat sen liittyvän masennukseen.

Ystävä suositteli homeopatiaa ja se todella toimi kuin ihme. Pidän homeopatian kokonaisvaltaisesta lähestymistavasta ja siellä heti tajuttiin mikä on vialla. Muutaman kuukauden30-Pulsatilla kuurin jälkeen olin entiselläni!

Homeopatiasta ollaan montaa eri mieltä, mutta sitähän kaikki esi-isämme ovat käyttäneet ennen lääketieteen kehitystä!

Vierailija
87/115 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homeopatia on uskomushoitoa. Homeopaattisissa "lääkkeissä" ei ole välttämättä molekyyliäkään vaikuttavaa ainetta. Mutta placebo-vaikutus saattaa kyllä toimia joissakin tapauksissa ja ihminen kokea olonsa paremmaksi, kun tuntee saavansa "hoitoa".

Vierailija
88/115 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kotiapteekkiin kuuluu useita eri homeopaattisia pillereitä, kuten esim arnica ja aconite. Aconitellä oon pysäyttäny alkavat flunssat, arnicalla hoitanu tapaturmia tai järkkynyttä mieltä. Gelsemiumia jännitysoireisiin. Jne. Suomalaiset on juntteja ja yksinkertaisia jotka vaan uskoo myrkkyihin ja kaikki luonnollinen ja aito pelottaa.. kyllä ne saksassa on ainaki valovuoden eellä näissä asioissa suomeen verrattuna. 😏

Vierailija
89/115 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sitä paljonkin homeopatiahoitoja ollu, kustutaan yleensä rokotteiksi. Ja joo toimivat aika heikosti. Ehkä jos ois vähemmän elohopeaa niin..

Vierailija
90/115 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

HOMEOPATIA TEKEE KALJUKSI! Minulla alkoi tukan lähtö heti aloitettuani homeopaattiset lääkkeet kipuuni. Camilla Holmsröm on homeopaatti, ja hänellä on harsotukka. Siis miehiä homeopatia kaljuunnuttaa, naisille se aiheuttaa harsotukan!

Vierailija
91/115 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta alkoi tulla kalju aloitettuani homeopaattiset lääkkeet. Homeopatiahoitaja Camilla Holmströmillä on pahan hapsu tukka. Siitä näkee, että homeopatia kaljuunnuttaa miehiä, mutta naisille se tekee kuivan, harsumaisen pehkon! 

Vierailija
92/115 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homeopatiassa sinulta otetaan rahat pois.

Ei hullu joka pyytää silti.

Vierailija
93/115 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kokemuksia homeopatiasta voi olla kun ei siinä ole vaikuttavia aineitakaan?

Vierailija
94/115 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailmalla toiseksi eniten käytetty lääkintämuoto.

Ei voi olla lääkintämuoto kun ei sisällä lääkettäkään.

Vierailija
95/115 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ON SE LÄÄKE! SILLÄ LÄHTEE TUKKA!

Vierailija
96/115 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella joka on juonut joskus vettä on kokemusta homeopatiasta.

Vierailija
97/115 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisko uskoo homeapatiaan ja ennustajiin. Hänen koirallaan oli erittäin paha ihottuma. Koira vietiin homeopaatille, joka koiran tutkittuaan laimensi tipat. Kolme eri kuuria syötettiin koiralle. Ei vaikutusta ihottumaan.

Oma tulkintani on, että siskon usko homeopatiaan ei välittynyt koiralle ja näin ollen ei syntynyt plaseboa, joka olisi hillinnyt ihottumaa.

Siskoni vaikutuksesta selkäkipuinen vaimoni turvautui homeopatiaan. Monta tippakuuria meni ilman mitään tehoja. Ei kyllä auttanut helluntailainen ihmeparanta, kaataja. Mutta ihme kyllä, kirurgin veitsi poisti kivut.

Vierailija
98/115 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos vaan tekisi niin kuin kysyjä pyytää, eli jos ei ole omakohtaista kokemusta, älä vaivaudu kommentoimaan. Jotkut haluavat lukea toisten kokemuksista, hyvistä ja huonoista. Te "huuhaata" -huutelijat vaan hidastatte lukemista. Aloittakaa oma ketju aiheesta homeopatia on huuhaata tjtn. 

Vierailija
99/115 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsella oli ollut pitkään kauhean kuuloinen yskä, jota jotkut arvelivat kurkunpäätulehdukseksi ja ties miksi. Yskä oli jatkunut viikkokausia ja muiden huoli herätti minutkin, että pitäisi mennä lääkäriin kun on jatkunut niin pitkään ja kuulostaa kauhealta. Menin homeopaatille, joka oli myös lääketieteen lisensiaatti ja hän oli perehtynyt myös kiinalaiseen lääketieteeseen. Homeopaatin luona juteltiin pitkään, hän kysyi mm. minkälaisia leikkejä lapsi leikkii ja mitkä ovat hänen lempiruokiaan. Hän tutkaili kirjojaan ja kyseli lisää. Oli jo melkein valinnut tropit, kun sitten jonkun lisäkysymyksen myötä vaihtoi. Saimme kahdenlaisia homeopaattisia lääkkeitä, jos oikein muistan. Mies kutsui niitä sokeripillereiksi. Mutta niillä se yskä lähti.

En oikein itsekään tiedä mitä ajatella, mutta se oli ehkä mukavin lääkärikäynti ikinä. Taisimme olla siellä 45 minuuttia. Lapsi oli muistaakseni 5-vuotias. Minulle oli tärkeintä että yskä lähti.

Vierailija
100/115 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein itsekään tiedä mitä ajatella, mutta se oli ehkä mukavin lääkärikäynti ikinä.

Tähänhän homeopatian placebo pitkälti perustuu, kiireettömään mukavaan vastaanottoon ja otettaviin "lääkkeisiin". Ja kyllä silläkin osataan rahastaa (aina syyllistetään lääketeollisuutta, mutta yhtälailla nämä homeopatiat ym. hoidot ovat aikamoinen rahasampo harjoittajilleen). 

Lääketieteessä hoitomuodoiksi hyväksytään kaikki, millä voidaan osoittaa olevan muutakin kuin placebovaikutusta. Näyttö ei perustu yksittäisten ihmisten kokemuksiin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi