Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia HOMEOPATIASTA?

Vierailija
01.02.2013 |

Ihan alkuun, en itse juurikaan usko moiseen mutta nyt olen valmis sitä kokeilemaan! Joten jos kommenttisi on "se on ihan huuhaata" ILMAN että sinulla on omakohtaista kokemusta asiasta, älä vaivaudu kommentoimaan! Olen menossa pojan kanssa vatsaongelmien takia homeopaattikääkärille, Mehiläisen erikoislääkäristä ei ainakaan ollut mitään apua...

Kommentit (115)

Vierailija
1/115 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoiti homeopatialla pientä korvatulehdusta, joka kehittyi keskikorvan tulehdukseksi ja yleistulehdustilaksi, joka oli viedä kuulon ja tappaa?

Vierailija
2/115 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytyksessä arnicaa... en tiedä oliko apua, mutta kestin kivut paljon paljon paremmin kuin ekassa synnytyksessä, myös palautuminen oli nopeaa, neuvolan terkka sanoi että kohtuni palautui/supistui takaisin todella nopeasti.

Joulukuussa olin leikkauksessa, samainen arnica käytössä, leikkaushaavat paranivat hyvin.

Lisäksi olen ottanut jotain homeopaattista valmistetta maidon nostattamiseen ( en muista nimeä ) ja maito nousi rintoihin ihan eri lailla kuin esikoisesta. En tiedä mitkä näistä edellämainituista ovat olleet hyvää tuuria, mitkä homeopaattisten lääkkeiden ansiota, mutta itselläni on vain positiivista kokemusta näillä perusteilla ja olen valmis jatkossakin kääntymään homeopaatin puoleen ihan normilääketieteen rinnalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/115 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut moneen vaivaan apua homeopatiasta, mm. siitepölyallergiaan. Jonkun mielestä huuhaata, mutta omakohtaisten kokemusten kautta voin suositella, toimii.

Vierailija
4/115 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun sieltä sain vihdoin lapselleni apua, olen sen jälkeen ollut todella tyytyväinen.

yhdistä homeopatiaan vyöhyketerapia myös. Ainakin minä olen todella tyytyväinen.

ja olen kuullut monen saavan vyöhyketerapiasta avun vatsavaivoihin.

Vierailija
5/115 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

psyykkisperäisiä. Selvitä mikä lastasi jännittää.

Ja jos kyseessä on oikeisti jokin fyysinen vaiva jota lääkäri ei vielä onnistunut löytmään, niin ei homeopatia sitä paranna, jollei sinänsä pahennakaan.

Vierailija
6/115 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut moneen vaivaan apua homeopatiasta, mm. siitepölyallergiaan. Jonkun mielestä huuhaata, mutta omakohtaisten kokemusten kautta voin suositella, toimii.

Homeopatiassa ei ole vaikuttavia ainesosia yhtään tai vain häviävän vähän. Siitepölyallergiaoireet vaihtelevat kausittain ja ihmisen reagointi allergeeniin muuttuu muutenkin ajan kanssa, täysin normaalia.

Vierailija
7/115 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytyksessä arnicaa... en tiedä oliko apua, mutta kestin kivut paljon paljon paremmin kuin ekassa synnytyksessä, myös palautuminen oli nopeaa, neuvolan terkka sanoi että kohtuni palautui/supistui takaisin todella nopeasti.

Joulukuussa olin leikkauksessa, samainen arnica käytössä, leikkaushaavat paranivat hyvin.

Lisäksi olen ottanut jotain homeopaattista valmistetta maidon nostattamiseen ( en muista nimeä ) ja maito nousi rintoihin ihan eri lailla kuin esikoisesta. En tiedä mitkä näistä edellämainituista ovat olleet hyvää tuuria, mitkä homeopaattisten lääkkeiden ansiota, mutta itselläni on vain positiivista kokemusta näillä perusteilla ja olen valmis jatkossakin kääntymään homeopaatin puoleen ihan normilääketieteen rinnalla.

pätee minullakin ja ilman troppeja. Mutta jos haluat maksaa turhasta niin kaikin mokomin!

Vierailija
8/115 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homeopatiassa ei ole vaikuttavia ainesosia yhtään tai vain häviävän vähän. Siitepölyallergiaoireet vaihtelevat kausittain ja ihmisen reagointi allergeeniin muuttuu muutenkin ajan kanssa, täysin normaalia.

Tuon lisäksi olen saanut myös apua muihin vaivoihin, uskoo ken tahtoo. Mutta mulla toimii :)

Vierailija
9/115 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse ollut kyseisen lääkärin vaastaaotolla Mehiläisessä (tietämättäni että hän edes on homeopaattilääkäri) ja sain häneltä tujun antibioottikuurin. Tosin myös "kevyempiäkin" ohjeita mitä kannattaisi kokeilla tautiini. Eli siinä mielessä luotan tuohon lääkäriin, että hän tietää koska pitää turvautua länsimaiseen lääketieteeseen. 2v poikaani siis vaivaa "kuralla oleva vatsa" ja allergialääkärin kanssa asiaa on ihmetelty ja erilaisia ruokavalioita on kokeiltu. Tuosta lääkärikäynnistä saa kela-korvauksen joten se saanee myös vakuutuksesta takaisin, joten tuo rahanmenokaan ei kovin huoleta. Ja tosinaan vahva epäilys on kokoajan kyydissä mukana joten ihan mitä tahansa woodoota en niele. ;) ap

Vierailija
10/115 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan ihmiset apua placebosta, ei siinä mitään, joten lähettäkää rahanne mieluummin mulle, niin pistän pullossa tulemaan tislattua vettä. Eli ihan sitä samaa tavaraa kuin mitä homeopaattikin teille antaisi. Jos se vesi muka mustaisi jonkin lääkeaineen homeopaatin pullossa, niin toki se muistaa munkin pullossa.

Onhan jokaisessa vesilasillisessakin esim. Napoleonin kusta, koska vesiatomeita on niin järjetön määrä ja ne liikkuvat edestakaisin. Jo tästä pitäisi tajuta, että vesilasillisen vesi on ollut kosketuksissa about jokaiseen mahdolliseen aineeseen joskus. Milläs periaatteella se vesi muka muistaisi mitäkin?

Vierailija
11/115 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en niihin juuri uskonut mutta eräs tuttu suositteli kun hän itse oli allergioihinsa saanut niistä apua.

Koitin pojan 10 v. yökasteluongelmaan jota oli joka yö, käytettiin noin kuukauden ja n. joka toinen yö oli kastelua mutta kun lopettiin , ei sen jälkeen oli kastellut ! Siitä on nyt 2 vuotta.

Vierailija
12/115 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pojalla koulussa ongelmia? Selvitä se ensin..

ja ongelmia on ollut melkeinpä kiinteiden aloittamisesta asti...poikaa ei tunnu vaivaavan mikään eli ei mistään kovin vakavasta pitäisi olla kyse, kakka vaan on aina "rähjää", kikkaroista ei tietoakaan. ap

Vierailija
13/115 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että poikaani. Poikaa iho- ja mahaongelmien ja jatkuvan sairastelukierteen vuoksi. Hän määräsi kortisonivoidetta iholle, homeopaattisia lääkkeitä ja ennenkaikkea ruokavalion (maito ja soija-allergia todettiin tätä kautta). Tämän olisi varmaan periaatteessa voinut ihan normilääkärikin tehdä, en tiedä mikä niiden homeopaattisten lääkkeiden merkitys lopulta oli. Mulla vain tosi huono kokemus perinteisistä lääkäreistä, jotka lähettivät lasta vain prick-allergiatesteihin ja verikokeisiin ja kun niissä ei allergiaa näkynyt niin eivät olleet valmiita lähettämään ihotautilääkärille vaikka vauvasta asti oli paljon mahaongelmia ja iho-ongelmia ne pistettiin vain atopian piikkiin. Nyt lapseni ei enää vaikuta atooppiselta vaan iho on hyvä kun ruokavalio on kunnossa.

Itse olen myös saanut apua homeopatiasta. En menisi homeopaatille hoitamaan esim. syöpää (no tukihoitoa voisin toki ottaa) mutta pikkuvaivoihin haen mielelläni apua homeopaatilta, joka osaa hyvin ottaa huomioon ravitsemus ym. asioista.'

Mun on vaikea uskoa, että homeopatia olisi pelkkää huuhata. Äitini on joskus käynyt eikä ollut kovin tyytyväinen kun hänelle palasi vanhoja oireita niin vahvasti. Se lääkäri, jolla itse kävin sanoi, ettei määrää lääkkeitä niin, että tätä oireiden vahvistumista tapahtuisi, mikä on kyllä kivaa.

Suosittelen sofianovaa ja sieltä Merja Riskaa erittäin lämpimästi.

Vierailija
14/115 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on vaikea uskoa, että homeopatia olisi pelkkää huuhata.

Miten kirjoitus- ja lukutaitoisen aikuisen ihmisen mielestä voi olla vaikeaa uskoa, että pelkän veden myyminen lääkkeenä on huuhaata?

Ettekö todella tajua, että jokainen näistä "mulla/kaverilla se auttoi" sekoiluista on ihan puhdasta placeboa? Auttaahan placebokin tutkimuksissa. Jännästi vaan homeopatia, kuten placebokaan, ei auta laisinkaan niihin sairauksiin, jotka eivät parane itsestään tai joiden oireissa ei tapahdu ajoittaista vaihtelua.

Vierailija
15/115 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on vaikea uskoa, että homeopatia olisi pelkkää huuhata.

Miten kirjoitus- ja lukutaitoisen aikuisen ihmisen mielestä voi olla vaikeaa uskoa, että pelkän veden myyminen lääkkeenä on huuhaata?

Ettekö todella tajua, että jokainen näistä "mulla/kaverilla se auttoi" sekoiluista on ihan puhdasta placeboa? Auttaahan placebokin tutkimuksissa. Jännästi vaan homeopatia, kuten placebokaan, ei auta laisinkaan niihin sairauksiin, jotka eivät parane itsestään tai joiden oireissa ei tapahdu ajoittaista vaihtelua.

Vierailija
16/115 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

maitoa vaan alkoi tulla pikkuhiljaa enemmän ja enemmän. Hyvin huomaamaton maidonnousu siis. Minulla ei myöskään ollut mitään kolmannen päivän babybluesia kummankaan kohdalla. No, sitten syntyi kolmas ja kas, sain kokea sen pahimman maidonnousun. Yhtäkkiä rinnat turpos ja maito vaan pillas joka suuntaan. Ja se babyblueskin tuli, minä joka en moiseen edes oikein uskonut heräsin viidentenä päivänä synnytyksestä ja itkin koko päivän. Enkä edes tiennyt miksi. Joten väittäisin että noi synnytykset ja imetykset vaan tuppaa olemaan erilaisia samallakin henkilöllä. Mutta voihan sitä uskoa homeopatian suureen voimaan.

Mä muuten sain toisen lapsen synnytyksessä vyohyketerapiaa, ei siitä vaan ollut apuja yhtään. Kätilö käski vielä pitää ne napit korvissa jälkisupistuskipua vähentämään. Ja ne supistukset oli aivan karseita siitä huolimatta, kolmannella ne oli ilman nappeja hyvin mietoja.

Vierailija
17/115 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja samoin lasta olen käyttänyt useasti homeopaatilla. aina ollaan apu saatu. olen itseltä ratkonut sellaisia ongelmia, joihin en muuten pääsisi käsiksi.

sehän on ollut aikanaan se toinen puoli lääketiedettä, ja Euroopassa käytetään paljon yhä, mutta sitten tuli lääketeollisuus, joka halusi tehdä fyrkkaa lääkkeillä ja tämä haara painettiin unholaan

Vierailija
18/115 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että poikaani. Poikaa iho- ja mahaongelmien ja jatkuvan sairastelukierteen vuoksi. Hän määräsi kortisonivoidetta iholle, homeopaattisia lääkkeitä ja ennenkaikkea ruokavalion (maito ja soija-allergia todettiin tätä kautta). Tämän olisi varmaan periaatteessa voinut ihan normilääkärikin tehdä, en tiedä mikä niiden homeopaattisten lääkkeiden merkitys lopulta oli. Mulla vain tosi huono kokemus perinteisistä lääkäreistä, jotka lähettivät lasta vain prick-allergiatesteihin ja verikokeisiin ja kun niissä ei allergiaa näkynyt niin eivät olleet valmiita lähettämään ihotautilääkärille vaikka vauvasta asti oli paljon mahaongelmia ja iho-ongelmia ne pistettiin vain atopian piikkiin. Nyt lapseni ei enää vaikuta atooppiselta vaan iho on hyvä kun ruokavalio on kunnossa.

Itse olen myös saanut apua homeopatiasta. En menisi homeopaatille hoitamaan esim. syöpää (no tukihoitoa voisin toki ottaa) mutta pikkuvaivoihin haen mielelläni apua homeopaatilta, joka osaa hyvin ottaa huomioon ravitsemus ym. asioista.'

Mun on vaikea uskoa, että homeopatia olisi pelkkää huuhata. Äitini on joskus käynyt eikä ollut kovin tyytyväinen kun hänelle palasi vanhoja oireita niin vahvasti. Se lääkäri, jolla itse kävin sanoi, ettei määrää lääkkeitä niin, että tätä oireiden vahvistumista tapahtuisi, mikä on kyllä kivaa.

Suosittelen sofianovaa ja sieltä Merja Riskaa erittäin lämpimästi.

Miksi se toimis vain pikkuvaivoihin, niihin jotka menis muutenkin ohi. Kai se teho toimis myös ihan oikeisiin sairauksiin. Mun on vaikea käsittää tätä ristiriitaa.

Vierailija
19/115 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja eipä ihme kun vielä vatsaongelmista kyse, koska mulla oli myös.

Vatsani turposi muuten vaan aivan hirveästi (joku häiriö) sitten pääsin hyvälle homeopaatille hoitoon ja sitä oikeaa lääkettä piti muutaman kerran etsiä kunnes tärppäsi. Eka lääke autto hyvin mieleen. Mutta toinen vasta vatsaan ja siinä kävi sit niin kun otin ne jälkimmäiset pillerit niin ei menny kun pari sekunttia nii mie sain juosta hirveelle ripulipaskalle vessaan...

Pitelin vaan mun vatsaa ja olin silleen että nyt jotakin tosissaan tapahtu.

Sitten kun aikaa kului, huomasin ettei mun vatsa enää turpookkaan! että jeejeejee! :)

En osaa yhdistää mitään muuta siihen kuin et kyllä se tuo autto ja se on ihan 100% varma! mä olin nimittäin joka päivä tapellut kyseisen vatsaongelman kanssa jo päälle vuoden...

Lääkärit ei osannu tehdä asialle yhtään mitään

Mutta homeopatia palautti mun elämän!

ELI PELKÄSTÄÄN POSITIIVISIÄ KOKEMUKSIA :)

Vierailija
20/115 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika kärsi pahoista molluskoista. Niitä oli satoja ja esim. nivusissa ja taipeissa olevat usein tulehtuivat ja olivat kipeitä. Yritin vaikka mitä hoitokeinoja mutta molluskat pysyi. Sit joku vinkkas Calcium Carbonikumisista (homeopaattinen) ja päätin vielä kokeilla sitäkin. Se oli todella ällistyttävän tehokas, tosi pahat molluskat kuivahtivat yhtäaikaa parissa päivässä ja tekivät ruvet päälle. Uusia ei enää tullut. Pojan 9kk:n kärsimys helpottui heti seuraavana päivänä kun oltiin otettu ekat pillerit! Meillä oli D30 vahvuudella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä