Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa, ei enää kauaa kun pääsen tosta pettäjänpaskasta eroon!

Vierailija
07.12.2005 |

Nyt loppu lyöminen ja muut naiset. Täyttä vauhtia uuteen elämään ja kotiin. Miksi silti takaraivossa pelko, pärjäänkö yksin lasten kanssa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

:) Onnea ja tsemppiä ämpärillinen odottamaan eteiseen, joten joka kerta kun ovesta kuljet saat ilon roiskeita koivillesi ja askel & mieli on keveä!

Vierailija
2/4 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vahva ja kaunis ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea päätöksen tekemisestä!!!! terveisin saman kokenut kanssasisar joka elää nyt onnellisesti avoliitossa ihanan ja kunnollisen miehen kanssa, joka on hyväksynyt myös kaksi vanhempaa lasta!!!!

Vierailija
4/4 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän useita, joilla asiat ovat menneet moisen päätöksen jälkeen parempaan suuntaan. Koita vaan jaksaa tämä ikävä välivaihe!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi